Şimdi Ara

Adobe, Premiere Pro'nun gelişmiş yapay zeka özelliklerini sergiledi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Adobe, Premiere Pro'nun gelişmiş yapay zeka özelliklerini sergiledi
    Adobe, geçtiğimiz yıl önceki SenseiAI'yi temel alan en yeni üretken yapay zeka modeli Firefly'ı piyasaya sürmüştü. Şirket, şimdi de video düzenleme uygulaması Premiere Pro'ya bu yapay zeka yeteneklerini entegre ediyor.  Nesne Ekleme ve Kaldırma, Üretken Genişletme ve Metinden Video Oluşturma gibi özelliklerin demosunu duyuran Adobe, özellikleri yıl sonunda programa entegre etmeyi planlıyor.



    Üçüncü taraf yapay zeka modelleri kullanılabilecek



    Bunun yanında yazılım devi, Runway, Pika Labs ve OpenAI'in Sora'sı gibi üçüncü taraf AI modellerinin de yazılımda kullanılmasına izin vermeyi planlıyor. Bu sayede kullanıcılara istedikleri yapay zeka modelini seçmelerine izin vererek programın yeteneklerini arttırmayı planlıyor.





    İlk özellik olan Generative Extend (üretken genişletme) özelliğiyle, kısa kliplere yapay zeka yardımıyla ek kareler eklenerek uzatılabiliyor. Böylece, kurguda esneklik sağlanabiliyor ve yumuşak geçişler yapmak mümkün hale geliyor.



    Bir diğer özellik olan Nesne Ekleme ve Kaldırma özelliğiyle, sahnede istenmeyen nesneler kaldırılabiliyor, eksik nesneler ise eklenebiliyor. Örneğin videoda görüldüğü gibi oyuncunun kıyafetine kravat eklenebiliyor, saatin kadranı değiştirilebiliyor.



    Ayrıca Bkz.iOS 18’in yapay zeka özellikleri iPhone’larda yerel olarak çalışacak



    Metinden Videoya özelliği ise yazarak videoya yeni sahneler eklenmesine olan tanıyor. Bu sayede hikaye taslakları oluşturmak, aksiyon görüntülerini zenginleştirmek için B-roll oluşturmak gibi şeyler yapılabiliyor.



     




    Kaynak:https://www.engadget.com/adobe-previews-ai-object-addition-and-removal-for-premiere-pro-130034494.html?src=rss







  • Adobe a dikkat etmek gerekiyor. Ayın 13 ünde, ben, arkadaşım ve internette gördüğüm kadarıyla dünyanın bir çok ülkesinden bir ton kişinin üyeliğini hiç bir kanıt, gerçek sebep göstermeden fraud activity diyerek iptal etti. Daha 2 aylıktı benim hesabım da. Sebep soruyorsunuz, cevap yok. Müşteri temsilcisine bağlanın diyorlar. Bağlanıyorsun, güvenlik sebebiyle sebep söylenmiyor diyorlar. Oh dedim o zaman tüm üyelikleri açıklama, kanıt olmadan iptal edin tekrar satın aldırtın.Hayır ne cloud kısmını kullandım. Yapay zekayı da limitin %10 u kadar kullanmışımdır ki %100 kullansan ne olacak, hakkın sonuçta.

    Adobe forumunda bir sürü kişi, şikayetvarda bir sürü kişi bu problemi yazıyor 2-3 gündür. Para iadesi falan da yok ki olsa bile haksızlık. Sen sebepsiz üyelik iptal edip daha pahalıdan tekrar al diyemezsin.
  • Maniy ne kadar istiyor 😅

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mhmt1180 kullanıcısına yanıt
    Adobe a dikkat etmek gerekiyor. Ayın 13 ünde, ben, arkadaşım ve internette gördüğüm kadarıyla dünyanın bir çok ülkesinden bir ton kişinin üyeliğini hiç bir kanıt, gerçek sebep göstermeden fraud activity diyerek iptal etti. Daha 2 aylıktı benim hesabım da. Sebep soruyorsunuz, cevap yok. Müşteri temsilcisine bağlanın diyorlar. Bağlanıyorsun, güvenlik sebebiyle sebep söylenmiyor diyorlar. Oh dedim o zaman tüm üyelikleri açıklama, kanıt olmadan iptal edin tekrar satın aldırtın.Hayır ne cloud kısmını kullandım. Yapay zekayı da limitin %10 u kadar kullanmışımdır ki %100 kullansan ne olacak, hakkın sonuçta.

    Adobe forumunda bir sürü kişi, şikayetvarda bir sürü kişi bu problemi yazıyor 2-3 gündür. Para iadesi falan da yok ki olsa bile haksızlık. Sen sebepsiz üyelik iptal edip daha pahalıdan tekrar al diyemezsin.

  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    Cloud aboneliğindeki uygunsuz davranışınız nedeniyle demişler, bence düzeltirler bunu.

    Adobe, Premiere Pro'nun gelişmiş yapay zeka özelliklerini sergiledi

  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    Forumlarda ya da ilan sitelerinde Adobe abonelik ilanlarından satın alım yaptıysanız bu tür sorunlarla karşılaşmanız olasıdır. Aynı Serial numarası başka cihazlarda da görülünce bu ekrana yakalanıyorsunuz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Adobe sektörde tekelleşmiş bir firma asla desteklememek lazım kendilerini.

  • memomix kullanıcısına yanıt

    Yok hayır, direkt adobe'un kendi sitesi üzerinden almıştık. Zam haberinden 1 ay önceye denk geliyordu. Bence zamdan önce alındı diye gıcıklığına yapıyorlar. Adobe forumu bayağı dolmaya başladı benzer problemi yaşayanlarla. Bir çok kişiye 13 ünde, fraud activity diye mail gönderip hesapları kapatılmış. Bir de müşteri temsilcisi olarak da zoraki bekledikten sonra kime denk gelirsen, yeri geliyor hint lisi yeri geliyor başkası. Adamına göre de farklı konuşuyor. Bir tanesi direkt, yapacak bir şey yok, açıklama da yok, para iadesi için de bankanızla konuşun verirlerse falan diyor. Arkadaşıma söyle ona dedim daha 1 saat önce arkadaşımda aynı konuşmayı yapmış, ona ileri departman tarafından inceleme yapılıp 5-7 güne dönüş yapılacağı söylenmiş. Siz nasıl öyle farklı konuşabiliyorsunuz diye. Öyle yazınca, bozulmuş herif, tamam ileri incelemeye yönlendiryorum deyip, direkt konuşmayı da sonlandırmış.


    Şikayet kısımlarını falan da araştırdığımda, abd de falan da geçtiğimiz senelerde haklarında araştırma açılmış, millete kampanya diye satışlar yapıp, es kaza üyelik iptali yapmak isteyenler olursa, üyelik parasından bile fazlasını ceza parası olarak falan istiyorlarmış. Bir ton şikayet yapılınca inceleme başlatılmış falan.


    İşte tekel olmasa, bu şansları olmaz da. Göreceğiz bakalım 2 gün doldu daha dönüş yok. Bakalım dönecekler mi, dönerlerse ne diyecekler. Hani key sitelerinden olsa anlayacağım ama bunun hiç açıklamasını bulamıyorum. İp belli, mac adresi belli. Farklı pc den girilmediği belli. Ne kadar kullanım olduğu belli. Limitlere yakın bile değildir. Cloud kısmını zaten hiç kullanmadım bile. Kendi pc'mde arşivlemeye alışkınım her şeyi.





  • Spider_hip kullanıcısına yanıt

    Türkiye'de bu gibi şeyleri almak problemli bence. Çünkü bir şey olsa yapabileceğin bir şey yok.


    ABD, UK ve Avrupa Birliğinde şikayet platformlarına şikayet edince genel açılıyor.

  • sniper23 kullanıcısına yanıt

    Çözüldü, 1 haftalık zaman kaybı karşılığı 1 ay hediye edildi.


    Aslında haklarınızı bilip arkasında durabiliyorsanız yurt dışı ürünleri yerli ürünlerden daha garantili oluyor sayılır. Ama dil bilmek, ne bileyim yeri geldiğinde telefonla dahi tıkır tıkır konuşabilmek, hakları bilmek de önemli.


    Misal bundan 10-12 sene önce de seagate harddiskim bir sabah lak diye bozulmuştu, hiç boot etmiyor, hdd ölmüş. Yurt içi garantisi 2 yıl, yurt dışı 5 yıl görünüyor. Benimki de 4. senesinde falan. Yurt içinde vatana falan gittim kimse ilgilenmiyor.


    Başladım seagate forumuyla yazışmaya, Abd'yi de aradım, kovaladım. 3 günde sonuçlandı. Dediler evinize kapınızın önüne kadar fedex gelecek, sizden hdd nizi teslim alacak. Hollanda'da dünyanın en büyük veri kurtarma merkezine gelecek, burada düzeltilecek, geri kapınıza kadar postalanacak, tek kuruş para alınmayacak. Nitekim öyle de oldu. 1 hafta canlı takip koduyla dahi izledim, uçakta, hollanda da, veri merkezinde vs. Pırıl pırıl düzeltip getirdiler.


    Garantisi bitmiş yapacak bir şey yok diye bıraksam, hdd öldüğü ile kalırdı. Ya da önemli bir kaç bilgi parayla kurtartayım bari desem 1gb veri kurtarma bile 1000 dolar falandı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spider_hip -- 20 Nisan 2024; 9:12:18 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.