|
Adobe, Premiere Pro'nun gelişmiş yapay zeka özelliklerini sergiledi
-
-
Maniy ne kadar istiyor 😅
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Adobe a dikkat etmek gerekiyor. Ayın 13 ünde, ben, arkadaşım ve internette gördüğüm kadarıyla dünyanın bir çok ülkesinden bir ton kişinin üyeliğini hiç bir kanıt, gerçek sebep göstermeden fraud activity diyerek iptal etti. Daha 2 aylıktı benim hesabım da. Sebep soruyorsunuz, cevap yok. Müşteri temsilcisine bağlanın diyorlar. Bağlanıyorsun, güvenlik sebebiyle sebep söylenmiyor diyorlar. Oh dedim o zaman tüm üyelikleri açıklama, kanıt olmadan iptal edin tekrar satın aldırtın.Hayır ne cloud kısmını kullandım. Yapay zekayı da limitin %10 u kadar kullanmışımdır ki %100 kullansan ne olacak, hakkın sonuçta.
Adobe forumunda bir sürü kişi, şikayetvarda bir sürü kişi bu problemi yazıyor 2-3 gündür. Para iadesi falan da yok ki olsa bile haksızlık. Sen sebepsiz üyelik iptal edip daha pahalıdan tekrar al diyemezsin.
-
Cloud aboneliğindeki uygunsuz davranışınız nedeniyle demişler, bence düzeltirler bunu.
-
Forumlarda ya da ilan sitelerinde Adobe abonelik ilanlarından satın alım yaptıysanız bu tür sorunlarla karşılaşmanız olasıdır. Aynı Serial numarası başka cihazlarda da görülünce bu ekrana yakalanıyorsunuz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Adobe sektörde tekelleşmiş bir firma asla desteklememek lazım kendilerini.
-
Yok hayır, direkt adobe'un kendi sitesi üzerinden almıştık. Zam haberinden 1 ay önceye denk geliyordu. Bence zamdan önce alındı diye gıcıklığına yapıyorlar. Adobe forumu bayağı dolmaya başladı benzer problemi yaşayanlarla. Bir çok kişiye 13 ünde, fraud activity diye mail gönderip hesapları kapatılmış. Bir de müşteri temsilcisi olarak da zoraki bekledikten sonra kime denk gelirsen, yeri geliyor hint lisi yeri geliyor başkası. Adamına göre de farklı konuşuyor. Bir tanesi direkt, yapacak bir şey yok, açıklama da yok, para iadesi için de bankanızla konuşun verirlerse falan diyor. Arkadaşıma söyle ona dedim daha 1 saat önce arkadaşımda aynı konuşmayı yapmış, ona ileri departman tarafından inceleme yapılıp 5-7 güne dönüş yapılacağı söylenmiş. Siz nasıl öyle farklı konuşabiliyorsunuz diye. Öyle yazınca, bozulmuş herif, tamam ileri incelemeye yönlendiryorum deyip, direkt konuşmayı da sonlandırmış.
Şikayet kısımlarını falan da araştırdığımda, abd de falan da geçtiğimiz senelerde haklarında araştırma açılmış, millete kampanya diye satışlar yapıp, es kaza üyelik iptali yapmak isteyenler olursa, üyelik parasından bile fazlasını ceza parası olarak falan istiyorlarmış. Bir ton şikayet yapılınca inceleme başlatılmış falan.
İşte tekel olmasa, bu şansları olmaz da. Göreceğiz bakalım 2 gün doldu daha dönüş yok. Bakalım dönecekler mi, dönerlerse ne diyecekler. Hani key sitelerinden olsa anlayacağım ama bunun hiç açıklamasını bulamıyorum. İp belli, mac adresi belli. Farklı pc den girilmediği belli. Ne kadar kullanım olduğu belli. Limitlere yakın bile değildir. Cloud kısmını zaten hiç kullanmadım bile. Kendi pc'mde arşivlemeye alışkınım her şeyi.
-
Türkiye'de bu gibi şeyleri almak problemli bence. Çünkü bir şey olsa yapabileceğin bir şey yok.
ABD, UK ve Avrupa Birliğinde şikayet platformlarına şikayet edince genel açılıyor.
-
Çözüldü, 1 haftalık zaman kaybı karşılığı 1 ay hediye edildi.
Aslında haklarınızı bilip arkasında durabiliyorsanız yurt dışı ürünleri yerli ürünlerden daha garantili oluyor sayılır. Ama dil bilmek, ne bileyim yeri geldiğinde telefonla dahi tıkır tıkır konuşabilmek, hakları bilmek de önemli.
Misal bundan 10-12 sene önce de seagate harddiskim bir sabah lak diye bozulmuştu, hiç boot etmiyor, hdd ölmüş. Yurt içi garantisi 2 yıl, yurt dışı 5 yıl görünüyor. Benimki de 4. senesinde falan. Yurt içinde vatana falan gittim kimse ilgilenmiyor.
Başladım seagate forumuyla yazışmaya, Abd'yi de aradım, kovaladım. 3 günde sonuçlandı. Dediler evinize kapınızın önüne kadar fedex gelecek, sizden hdd nizi teslim alacak. Hollanda'da dünyanın en büyük veri kurtarma merkezine gelecek, burada düzeltilecek, geri kapınıza kadar postalanacak, tek kuruş para alınmayacak. Nitekim öyle de oldu. 1 hafta canlı takip koduyla dahi izledim, uçakta, hollanda da, veri merkezinde vs. Pırıl pırıl düzeltip getirdiler.
Garantisi bitmiş yapacak bir şey yok diye bıraksam, hdd öldüğü ile kalırdı. Ya da önemli bir kaç bilgi parayla kurtartayım bari desem 1gb veri kurtarma bile 1000 dolar falandı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spider_hip -- 20 Nisan 2024; 9:12:18 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Adobe a dikkat etmek gerekiyor. Ayın 13 ünde, ben, arkadaşım ve internette gördüğüm kadarıyla dünyanın bir çok ülkesinden bir ton kişinin üyeliğini hiç bir kanıt, gerçek sebep göstermeden fraud activity diyerek iptal etti. Daha 2 aylıktı benim hesabım da. Sebep soruyorsunuz, cevap yok. Müşteri temsilcisine bağlanın diyorlar. Bağlanıyorsun, güvenlik sebebiyle sebep söylenmiyor diyorlar. Oh dedim o zaman tüm üyelikleri açıklama, kanıt olmadan iptal edin tekrar satın aldırtın.Hayır ne cloud kısmını kullandım. Yapay zekayı da limitin %10 u kadar kullanmışımdır ki %100 kullansan ne olacak, hakkın sonuçta.
Adobe forumunda bir sürü kişi, şikayetvarda bir sürü kişi bu problemi yazıyor 2-3 gündür. Para iadesi falan da yok ki olsa bile haksızlık. Sen sebepsiz üyelik iptal edip daha pahalıdan tekrar al diyemezsin. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X