Evimde daha önce de birçok demonte ürün alıp kurduğum için bir adet portmanto arıyordum. 10.10.2019 tarihinde Adore'nin kendi sitesi üzerinden "Adore Porto Sürgülü Aynalı Portmanto prt-620" isimli üründen satın aldım. Ürün bir hafta içinde teslim edildi ve ilk günden kuruluma başladım. Fakat portmantonun sağ ve sol yanları ayrı ayrı iken bana iki adet 8 numara olan parçadan gönderilmişti.
Kendilerine 18 Ekim! De mail ile durumu bildirdim ve güç bela ürünün bana gelmesi 12 Kasım oldu. Kuruluma tekrar başladım. Bu arada bir yığın parça holde kenarda bekledi. Tam 1 ay. Kuruluma başladıktan sonra gördüm ki 2 büyük parçayı birbirine bağlayan 5 numaralı parça ters imal edilmiş. Yerine oturmuyor. Bende ürünü burada bir yerde düzelttirmek ya da burada yaptırmak yerine kendilerinden tekrar isteme gafletinde bulundum. 13 Kasım'da kendilerine mail attım ve bir hafta sonra kendilerini aradığımda işlemi dikkati bile almamışlardı. Mailde parçanın resmini de atmam gerekiyormuş. Resimden nasıl anlayacaklarını bilmeden çektim attım istemeleri üzerine.
Bunlardan sonra tekrar beklemeye başladım. Aradan 10-15 gün geçti ve 02.12 tarihinde tekrar aradım kendilerini acaba son durum nedir hala parça gelmedi diye. Peki ne derlerse beğenirsiniz? Mailim altta kalmış. Daha yeni görmüşler ben arayınca. Ve bana denilen laf şu: " Neden 10 numaralı ilk parçayı isterken 5 numaralı olanı da istemediniz? " Sanki 10 numaralı koca yan eksik parça olmadan ben kurulumu yaptım da 5 numaralı parçanın hatalı olduğunu sonradan farketmişim gibi.
10 Ekimde verdiğim sipariş için muhtemelen parça 10 Aralıktan önce elime ulaşmayacak.
Umarım bundan sonra Adore'den mobilya alacak kişiler bunları dikkate alır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme