Şimdi Ara

adr ve apu silindir kapağı hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Slm arkadaşlar geçenler de araçta tekleme üzerine konu açmış idim araç 98 1.8t passat üzerinde apu kodlu silindir kapağı vardı malesef subap yatakları içeri göçtüğüldüğü için ve kapak işlemi kurtarmayacagi düşünülerek düz 1.8 adr silindir kapağını çıkma usta taktı acaba silindir kapağı arasında herhangi bir fark var mı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tüm bu işler dahil ustalık ve parça masrafları 3100tl sizce normal mi anormal mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşüncelerini bekliyorum arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu hakkında fikri olan yok mu...
  • adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 3 Nisan 2017; 21:31:58 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Rc araba devre ve motor uyumu
    8 ay önce açıldı
    Doğru kasa hava akışı hk.
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ?

    lpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ?

    lpg

    yani subapların saglam kalıp subap yataklarının göçmesi mantıksız ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ?

    lpg

    yani subapların saglam kalıp subap yataklarının göçmesi mantıksız ..

    subaplarda gitmiş şekilleri bozulmuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?

    içi boş alındı 1600 tl aldım lakin üzerinde eksantrik milleride geldi lakin subaplar yeni takılıp alıştırıldı. 400 tl rektefiye gitti tekrar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ?

    lpg

    yani subapların saglam kalıp subap yataklarının göçmesi mantıksız ..

    resim yüklerim az sonra çekmiştim lakin benim telefon biraz eski...




  • adr ve apu silindir kapağı hakkındaadr ve apu silindir kapağı hakkında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?

    içi boş alındı 1600 tl aldım lakin üzerinde eksantrik milleride geldi lakin subaplar yeni takılıp alıştırıldı. 400 tl rektefiye gitti tekrar.

    o zaman ucret normal hocam ama bu farklı kapak olayını ilk kez duyuyorum bu 2 motorunda hacimleri silindir capları falan aynı normalde ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?

    içi boş alındı 1600 tl aldım lakin üzerinde eksantrik milleride geldi lakin subaplar yeni takılıp alıştırıldı. 400 tl rektefiye gitti tekrar.

    o zaman ucret normal hocam ama bu farklı kapak olayını ilk kez duyuyorum bu 2 motorunda hacimleri silindir capları falan aynı normalde ..

    işçilik bana fazla gibi geldi lakin tam bilemiyorum 700tl işçilik tuttu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?

    içi boş alındı 1600 tl aldım lakin üzerinde eksantrik milleride geldi lakin subaplar yeni takılıp alıştırıldı. 400 tl rektefiye gitti tekrar.

    o zaman ucret normal hocam ama bu farklı kapak olayını ilk kez duyuyorum bu 2 motorunda hacimleri silindir capları falan aynı normalde ..

    işçilik bana fazla gibi geldi lakin tam bilemiyorum 700tl işçilik tuttu..

    zaten o kapagın içinide kapakcı toplar o ustanın yaptıgı tek iş kapagı sökmek takmak , hocam en üstteki contaya dikkat edin yag kacırmasın hemen alt tarafta krank ın sensörü var içine yag kacarsa araba calısmaz , kapak cok sök tak yapıldıysa yalama olmasın diye pek sıkmazlar kendi başlarına iş acmasın diye ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?

    içi boş alındı 1600 tl aldım lakin üzerinde eksantrik milleride geldi lakin subaplar yeni takılıp alıştırıldı. 400 tl rektefiye gitti tekrar.

    o zaman ucret normal hocam ama bu farklı kapak olayını ilk kez duyuyorum bu 2 motorunda hacimleri silindir capları falan aynı normalde ..

    işçilik bana fazla gibi geldi lakin tam bilemiyorum 700tl işçilik tuttu..

    zaten o kapagın içinide kapakcı toplar o ustanın yaptıgı tek iş kapagı sökmek takmak , hocam en üstteki contaya dikkat edin yag kacırmasın hemen alt tarafta krank ın sensörü var içine yag kacarsa araba calısmaz , kapak cok sök tak yapıldıysa yalama olmasın diye pek sıkmazlar kendi başlarına iş acmasın diye ..

    işçilik fazla diyorsun sanırım değil mi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?

    içi boş alındı 1600 tl aldım lakin üzerinde eksantrik milleride geldi lakin subaplar yeni takılıp alıştırıldı. 400 tl rektefiye gitti tekrar.

    o zaman ucret normal hocam ama bu farklı kapak olayını ilk kez duyuyorum bu 2 motorunda hacimleri silindir capları falan aynı normalde ..

    işçilik bana fazla gibi geldi lakin tam bilemiyorum 700tl işçilik tuttu..

    zaten o kapagın içinide kapakcı toplar o ustanın yaptıgı tek iş kapagı sökmek takmak , hocam en üstteki contaya dikkat edin yag kacırmasın hemen alt tarafta krank ın sensörü var içine yag kacarsa araba calısmaz , kapak cok sök tak yapıldıysa yalama olmasın diye pek sıkmazlar kendi başlarına iş acmasın diye ..

    işçilik fazla diyorsun sanırım değil mi...

    kesinlikle fazla ama verdiyseniz artık sanayiden geri alamazsınız en azından fiyat söylenince pazarlık yapsaydınız iyiymiş ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızyanlız


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    adr düz motorun kapagı ayrıca bu 2 motorun 1 boyuna digeri enine motor onu gectim model yılına göre kelebek ler bile uymuyor kimi telli kimi elektronik , sıkıstırma oranları farklı ama silidir capları falan aynı uyabilir ama muhtemelen alaşımları farklıdır ..

    ayrıca pistonlar , piston kolları , krank , egzantrik , bilyeler işlem gördümü ?

    sadece silindir kapağı değişti subaplar yataklarını göçettikleri için subaplar oturmadı malesef... başka işlem vs görmedi sadece çıkma adr kapak alındı ve subaplar doldurularak takıldı.

    usta subap yataklarının göçme sebebini ne olarak acıkladı ? ayrıca o kapagın içi boş fiyatı cıkma olarak 1500 lira falandır içi dolumu alındı kapak içi boş mu ?

    içi boş alındı 1600 tl aldım lakin üzerinde eksantrik milleride geldi lakin subaplar yeni takılıp alıştırıldı. 400 tl rektefiye gitti tekrar.

    o zaman ucret normal hocam ama bu farklı kapak olayını ilk kez duyuyorum bu 2 motorunda hacimleri silindir capları falan aynı normalde ..

    işçilik bana fazla gibi geldi lakin tam bilemiyorum 700tl işçilik tuttu..

    zaten o kapagın içinide kapakcı toplar o ustanın yaptıgı tek iş kapagı sökmek takmak , hocam en üstteki contaya dikkat edin yag kacırmasın hemen alt tarafta krank ın sensörü var içine yag kacarsa araba calısmaz , kapak cok sök tak yapıldıysa yalama olmasın diye pek sıkmazlar kendi başlarına iş acmasın diye ..

    işçilik fazla diyorsun sanırım değil mi...

    kesinlikle fazla ama verdiyseniz artık sanayiden geri alamazsınız en azından fiyat söylenince pazarlık yapsaydınız iyiymiş ..

    ne kadar olmalı sizce makul olanı.




  • hocam güzel yolmuşlar sizi.O fiyata komple motor yapılır.Kapağıda pahalıya almışsınız.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.