Şimdi Ara

Adsl yerine 4.5G

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Ben altyapı sıkıntılarından dolayı uzun zamandır adsl internetimi sağlıklı kullanamıyorum. Diyorum ki kapattırayım adsl i 4.5G kullanayım. Sorum şu 4.5G tarifeleri 3G tarifeleri gibi 10-15 GB max. şeklinde mi olacak yoksa yüksek paketler gelecek mi? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

    Not : Bezdim bu TürkTelekom'dan adamlar diyorki hattı kutudan siz çekin... 8mbit parası ödüyorum 1 mbit kullanıyorum...



  • Hattın için modem arayüzüne gir oradan hat değerlerini bul at kontrol ediyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 sene öncesine kadar 8 mbit alabiliyordum fakat uzun zamandır en fazla 6mbit alabiliyorum. Son 1 aydır da resimde görüldüğü gibi bu şekilde..
     Adsl yerine 4.5G
  • Değerlere baktığımda santrale uzak bölgede altyapı çalışması gerekiyor ama alabiliyordum diyorsun arıza olmuş olabilir hatta arıza kaydı bırakın kontrol etsinler.
  • 4G'den aşırı şeyler beklemeyin. İlk anlarda çekme sıkıntısı, çekse de düşük sinyalden dolayı performans sıkıntısı olacak yerler çok olacak. Ayrıca kota olarak da günümüze göre daha yüksek kotalar olacaktır ancak onlar da parası doğrultusunda tabii ki.
  • İşte sıkıntı orada zaten arıza kaydı bıraktım ekipler telefon ile aradılar belli biryere kadar hat getirebildiklerini oradan şahsımın getirmesi gerektiğini söylüyorlar. Halbuki var olan hat problemli ve Türk Telekomun kendisinin bu hattı düzeltmesi gerekiyor.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    3G de bile bulunduğum yerde 15mbit down 12 mbit up görüyorum bu bile yeter bana :) Benim derdim kota mevzusu..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • En az 10gb'tan başlayacak kotalar diye birşeyler okumuştum ama fiyatlarda aynı orantıda artar
  • wınn için 50 gb olur bence
  • O hızı alabilmenizin sebebi zaten düşük kotalar. Kotalarda arttıkça alacağınız hız da azalır...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adokumcu

    İşte sıkıntı orada zaten arıza kaydı bıraktım ekipler telefon ile aradılar belli biryere kadar hat getirebildiklerini oradan şahsımın getirmesi gerektiğini söylüyorlar. Halbuki var olan hat problemli ve Türk Telekomun kendisinin bu hattı düzeltmesi gerekiyor.

    Telekom ekipleri genelde böyle yapıyor. Biraz arıza çıkarman lazım yoksa yapmazlar.

    Bizim işyerinin telefonlarında arıza olmuştu, hemen "arıza sizde" diyip kestirip attılar. Uzun uğraş ve birazda arıza çıkardıktan sonra arızanın kendi taraflarında olduğunu kabul edip düzelttiler.
  • Evet arkadaşlar TTNET rezilliği ile daha karşı karşıya kaldım. Kısaca anlatayım,

    Dün öğlen eve ekipler geldiler inceleme yaptılar ve kutudan eve gelen telefon hattında ek olduğunu ve açık kaldığını kablonun değişeceğini söylediler. Bende kendi kendime sevindim oh sonunda çözüm bulundu düzelecek dedim ta ki bu akşam ki telefonla aranmama kadar.. Telefonu açtım ttnet müşteri hizmetleri otomatik mesaj.. Sorun devam ediyor mu? Evet.. Ozaman sizi ücretli servisimiz olan . . . diye devam eden bir sesli mesaj dinledim. Sinirden delirdim resmen.. Müşteri hizmetlerini aradım bana dedilerki ekipler inceleme yapmış problem iç tesisatınızdaymış.. Diyorum ki kablo eve bile girmiyor dışarıdan bağlıyorum dün ekipler böyle böyle dedi diyorum yok adam akıllı cevap vermediler bırakın cevap vermeyi kaydı kapattılar ve tekrar kayıt açtırmadılar. Rezilliğin böylesi problem çözülmemesine rağmen kaydım kapatıldı. Telekomdan tanıdık bulmaya çalışıyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adokumcu

    Evet arkadaşlar TTNET rezilliği ile daha karşı karşıya kaldım. Kısaca anlatayım,

    Dün öğlen eve ekipler geldiler inceleme yaptılar ve kutudan eve gelen telefon hattında ek olduğunu ve açık kaldığını kablonun değişeceğini söylediler. Bende kendi kendime sevindim oh sonunda çözüm bulundu düzelecek dedim ta ki bu akşam ki telefonla aranmama kadar.. Telefonu açtım ttnet müşteri hizmetleri otomatik mesaj.. Sorun devam ediyor mu? Evet.. Ozaman sizi ücretli servisimiz olan . . . diye devam eden bir sesli mesaj dinledim. Sinirden delirdim resmen.. Müşteri hizmetlerini aradım bana dedilerki ekipler inceleme yapmış problem iç tesisatınızdaymış.. Diyorum ki kablo eve bile girmiyor dışarıdan bağlıyorum dün ekipler böyle böyle dedi diyorum yok adam akıllı cevap vermediler bırakın cevap vermeyi kaydı kapattılar ve tekrar kayıt açtırmadılar. Rezilliğin böylesi problem çözülmemesine rağmen kaydım kapatıldı. Telekomdan tanıdık bulmaya çalışıyorum...

    Kutudan itibaren eve kadar yeni kablo çekmeniz gerekiyor. Bunu telekom yapmaz, sorumluluğu kutuya kadar. Ondan sonrası aboneye ait bakır kabloda.

    Ya elektrikçi çağırıp çektireceksiniz yada siz çekeceksiniz. Tesisat için bakır telefon kablosu veya saf bakır cat6 kablo almaya bakın. Elektrikçilerden alın.
    Evinizde kutuya kadar kabloyu çekin sonrada telekomculara arayın kabloyu ankastreye kadar çektim hattıma bağlantı yapılacak kutuda deyin. Onlar gelip bağlarlar.




  • 2G var iken 1GB interneti 60 liraya alıyorduk. hızlar yerde sürünüyordu 3G gelince ucuzlamaya başladı aynısı 4G içinde olacak Kotalar artacak fiyatlar ucuzlayacak evinde rahat 50 mbps hız alırsın. 4G ile aksini söyleyen 3G ile internet'le tanışan eleştirmek için sürekli sebep arayan kişilerdir.
  • Zorla Adsl interneti dayatmak istiyorlar bize. Mobil internet Adil kota uygulaması ve fiyatların oldukça yüksek olması Türkiye'nin ayıbıdır. Madem gelmiş 4,5G ver 100GB sınırsız. 100GB sonrası 3 Mb'a düşsün hız. Fiyat da 40-50 civarlarında olsun.
  • KDRORC kullanıcısına yanıt
    İletişimin esas altyapısı karasal kablo altyapısıdır. Tüm müşterilere kaliteli hizmet verebilecek altyapı kablolu bağlantılardır. Kablosuz bağlantılarda sınırlı frekans kaynakları çok sayıda kullanıcıya kullanmaları için paylaşılmaktadır. Sıkıntı baz istasyonları ile kablo altyapı performansı vermek istiyorsan çok sık baz istasyonu kurulumu yapmak gerekliliğidir. Bir baz istasyonunun kapasitesi taşıyıcı sayısına ve operatörün elindeki frekanslara bağlı olarak dört taşıyıcı düşünsek 80 Mbit civarıdır en fazla ki Turkcell 3 taşıyıcı ile 60 Mbit hızlardan bahsediyor; hani çoğu istasyonda o kapasite yok. Ha bu da sadece o istasyonun tüm kullanıcılara aynı anda verebileceği toplam kapasite. 60 Mbit kapasiteli bir istasyonu aynı anda 60 kişi kullansa 1 Mbit hız alır, 100 kişi kullansa 1 Mbit hız bile görülemez. Bundan dolayı da DÜŞÜK KOTALAR ve PAHALI FİYATLAR var. Fiyatı arttırırrsın, daha az kapasite sağlarsın; aynı parayı daha az kullanıcıdan şebekenin yükünü ve masrafını daha az tutarak kazanırsın.
    Ancak kablolu bir ADSL ya da VDSL bağlantısı için ihtiyaç olan DSLAM santralleri ile gigabitlerce kapasite sağlanabilir. Buradan VDSL ile oldukça iyi hızlar verilebilir. Fiber ile ise çok daha iyi bir performans elde edilir. Turk Telekom fiber, DSL altyapısına yatırım yapmayıp yüksek hızlar veremiyorken her tarafa baz istasyonları dikip buradan DSL performansı beklemek de saçma olur.

    Dediğim gibi kablosuz bağlantılar sınırlı kapasiteye sahip, bu kapasite ile de dediğiniz kota ve hızları vermek mümkün değil. Kablosuz bağlantılar kablolu bağlantıları tamamlayıcı bağlantılardır, kullanıcıya mobilite sağlar. Ama esas bağlantı olarak kullanmak için yeterli performansa sahip değiller. Belki 5 ya da 6G ile bu performansa sahip olacaklar.

    Ha şu olur, 200 liraya 100GB kota verirse ille kullananlar olur. Ama bu da kaç kişiyi tatmin eder.




  • 4.5G paketleri ucız olsun yeter
    Data hattımı 1 nisana saklıyorum..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.