Şimdi Ara

ADSL2+ 16 MBİT HIZ TESTLERİ MODEM DEĞERLERİ VE PROBLEMLERİ [GENEL BAŞLIK] (357. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.288
Cevap
6
Favori
350.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 355356357358359
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kod ankastrenin kapağında yazan mı? Saha dolabında neresinde yazar bir de, onu söyleyebilirsen hemen kontrol ederim.
  • Skarun S kullanıcısına yanıt
    Kapağında yazan - dolabın üzerinde yazar veya yanında.
  • Ankastrenin üzerinde 521 F1 yazıyor, saha dolabının da arkasında 521 yazıyor. F1 eğer binaya özel bir şeyse, evet aynı yani numaralar.
  • Skarun S kullanıcısına yanıt
    Ne zaman kuruldu bu aktif olmayabilir ev telefonu kullanıyormusunuz gürültü v.s birşey varmı eğer kutu 1 yıldan eski ise aktif olmuştur - teldede bir sorun yoksa bir şekilde port değişikliği yaptırt sert çık iptal ettir gerekirse şimdi ttnet olsaydı müdürlükten hallederdin dilekçe ile en kötü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 10 Temmuz 2015; 23:34:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VDSL

    Ne zaman kuruldu bu aktif olmayabilir ev telefonu kullanıyormusunuz gürültü v.s birşey varmı eğer kutu 1 yıldan eski ise aktif olmuştur - teldede bir sorun yoksa bir şekilde port değişikliği yaptırt sert çık iptal ettir gerekirse şimdi ttnet olsaydı müdürlükten hallederdin dilekçe ile en kötü.

    Saha dolabının ne zaman kurulduğunu soruyorsan hatırlamıyorum. Ama onun başında iş yapan ve çalışan ekiplere rast geldim. İnternet de yalın internet, telefon yok yani. Superonline iptal birimi ile görüştüm, 24 saat içinde port değişimi yapmazsanız iptal edicem dedim. İptal için de 450 TL masraf çıkıyor, taahhütten cayma bedeli değil de şu ana kadar taahhütle aldığım indirimler işte. Onu da ödemek istemiyorum ama güzel blöf yaptım sanırım. Superonline de böyle bir hizmet veremiyoruz ancak gene de not olarak ekledim ben şikayet kaydınıza dedi.

    Superonline'ın merhametine bırakmadan benim yapabileceğim bir şey yok mu? Saha dolabının kapağını açabilirim, sokakta bana ne yapıyorsun sen diyecek kimse yok. Eğer orada ne yapılması gerektiğine dair kesin yönlendirme alırsam oradaki portu ben değiştirebilirim yani.




  • Skarun S kullanıcısına yanıt
    O işler öyle olmuyor santralden aktarım yapmaları lazım.
  • O halde, işi çok alengirleştirmeden sorayım. Küçükbakkalköy türk telekom ofisi bana yakın. Santral de tahminen oradadır diye düşünüyorum ama senin fikrine almak adına şöyle açıklayayım; bu bahsettiğim saha dolabına 12-13 dakika yürüme mesafesinde bu ofis. Küçükbakkalköy türk telekom ofisi diye internetten bakarsan öyle sadece ödeme alınan bir bayi tadında bir yer olmadığını falan görebilirsin.

    Bir kere ev arkadaşımla gidip oradaki teknisyenle ayak üstü konuştuk. O zaten söyledi bana superonline'ın saha ekibi yok, sen arıza kaydı açtığında bize düşerken isminle bile değil superonline müşterisi diye düşüyor ve biz de çok önemsemiyoruz zaten diye. Sonuçta bizim müşterimiz değilsin, çok uğraşmıyor arkadaşlar dedi. Ama teknisyeni de kaba tabirle biraz kafaladık, sonuçta abartı bir isteği olmayan öğrenci adamlarız. Şimdi, bu yere gidip durumumu anlatsam böyle böyle diye oradaki teknisyen abimiz kişisel insiyatif kullanarak benim portumu değiştirebilir mi acaba?




  • Skarun S kullanıcısına yanıt
    Rica edin belki işlem sağlarlar pek sanmıyorum ama.
  • Skarun S kullanıcısına yanıt
    1200 metre santral mesafeniz var. Hat indoor olarak telekom anasantrale bağlı, bu saha dolabında değil sanırım. Belki bilerek yaptılar belki de dolap aktif hale geçmedi daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam benim oturduğum caddede evime max 30 mt mesafe de bu dolaptan var. diğer 30 mt de de küçük gri dolaptan var. yani evim iki dolabın ortasında. değerlerim normal mıdır sizce ?


     ADSL2+ 16 MBİT HIZ TESTLERİ MODEM DEĞERLERİ VE PROBLEMLERİ [GENEL BAŞLIK]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 11 Temmuz 2015; 10:15:00 >
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Snr sınırda zayıflama fazla o dolaba göre belkide portta sorun olabilir ankastreden ölçüm isteyin eğer o dolaptan hizmet alıyorsan hallederler.
  • ankastreden derken bina içinden mi hocam?
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Evet
  • teşekkürler hocam. önceden 16 mbit çok rahat alıyordum. sonra sırasıyla 15, 14, 13, 12 mbit şimdi de 11 mbit'e düşürmüşler hızı. bu durumu izah ettim gene rahat durmuyorlar. illa iptal ettireceğim olacağı o.
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Önemli değil ölçüm istediğini belirt önceden aldığınıda ttnet kullanıyorsan santralini biliyorsan oraya git.
  • Buda benim değerlerim telekomun ölçüm cihazından
     ADSL2+ 16 MBİT HIZ TESTLERİ MODEM DEĞERLERİ VE PROBLEMLERİ [GENEL BAŞLIK]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar lütfen bir yardımcı olun gözünüzü seveyim..

     ADSL2+ 16 MBİT HIZ TESTLERİ MODEM DEĞERLERİ VE PROBLEMLERİ [GENEL BAŞLIK]


    Attainable Rate: 7832 kbps göstermesine rağmen 1020 kbps alıyorum speedtest üzerinden..

    ADSL'i yeni bağlattım, ilk 2 gün 5-6 mBit hız aldım son 2 gündür 1 mBit hız alabiliyorum sadece..
    Bir yardımcı olur musunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ControlYourDream -- 11 Temmuz 2015; 15:42:20 >




  • DSL Hızı(Kb/s): 12287 799
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 22216 1215
    SNR Sınırı (dB): 20.3 20.7
    Hat Zayıflaması(dB): 14.5 7.5
    Güç (dB): 19.1 12.4
    test hızı: 10.62Mbps

    ultraneti 2senedir kullanmama rağmen 1.5senenin sonunda 14.5Mbpsi gören stabil test hızım şimdi 10Mbpse kadar düştü.
    Yeni modemimde ulaşılabilir hızın 22Mbps olduğunu görünce yazayım dedim.

    En son konuşmamızda "hattınız bu kadarını destekliyor" gibisinden saçma bir cevap aldıydım.
  • mavizaman kullanıcısına yanıt
    12 mbit hız vermişler 16 yı alır.
  •  ADSL2+ 16 MBİT HIZ TESTLERİ MODEM DEĞERLERİ VE PROBLEMLERİ [GENEL BAŞLIK]


    Başka bir yere daha yazdım ama hem gerçek konusu hem de daha güncel olması bakımından buraya da yazım. Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere 16mbit bir tarife var lakin modeme kadar 16mbit gelebiliyirken ben neden hala 4mbit kullanıyorum. Her gün arıza kaydı her gün servis bunaldım. Modem arızalı dediler gittim asus dln14u aldım buna da arızalı demişler. Hat değerlerim Kotu olabilir belki ama 4 mbit alacak kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum. Yorumlayabilirseniz ve varsa yapmam gerekenler söylerseniz memnun olurum zira yarın ttnet sözleşme iptali gerçekleştireceğim teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi innocent_ -- 13 Temmuz 2015; 0:42:38 >




  • 
Sayfa: önceki 355356357358359
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.