Şimdi Ara

Afyonkarahisar Trafik kazasi 4 ölü, Egea ya benzettim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
287
Cevap
2
Favori
21.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talharo123

    Dayi kac olacak hizi,icinde yasli insanlar var. Ibre sonu mu deniyorlardi sence? Olsun olsun 130-140 olsun..

    yaşlı insanlar olanlar hızlı gitmiyor diye birşey denemez ki 130-140 da çarpma açısına ve çarpılan cisme göre gayet yüksek hızlar, bu araba arabayla çarpışarak bu hale gelmiyor, köprü ayağı gibi yerler en riskli yerlerdir, çoğu arabayı böylesi hızlarda ikiye böler
  • sıvacı fiatçılar gelmiş başlamışlar sıvaya. tüm temizlik malzemelerini getirseniz şu saatten sonra aklayamazsınız egea'yı. euro n cap'e girmeyen, şahinlerin 2016 modeli olan mukavvadan bir araçtır egea. eğer burada kullanan aile varsa hemen çocuklarını düşünerek satsın arabasını, araba almayı düşünenler de egea'yı kesinlikle düşünmesin.

    bu nedir yahu? böyle bir şey olabilir mi! fiat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Otopark'da bu aracın testini izlerken And bildiğiniz üzere bu aracı da biraz spor kullanmıştı. ESP kapatılınca araç biraz zorlamayla arkasını bırakıyordu. Ancak And bunu "İstediğimiz şey" diyerek lanse etmişti. Bir araçta karoser sağlamlığıyla birlikte yol tutuşu da iyi olacak.

    Ayrıca ölenlerden birisinin ismi ve yaşı eski sınıf arkadaşımla tutuyor. Belki sadece isim benzerliği belki de odur, garip bir his var içimde. Her ne kadar irtibatımız kopmuş olsa da.

    And o test için Fiat'tan iyi para aldı muhtemelen. Baş mesafesi tavana değerken baş mesafesi çok yeterli dediği an kapatmıştım o testi. Otopark için adeta YÜZKARASI bir testti. Neyse bundan sonra And'ın tavsiyesiyle alıp da Egea ile ölen insan olursa, otopark'ın elleri de kanlıdır.




  • Burada egea giydirenler haklı

    Egea kendine çok güvenseydi teste sokardı kendini.Hem teste girme hem sağlam araç de

    Teste girmemiş yeni araç almak canının kıymeti yok demektir

    Allah rahmet eylesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 3 Mayıs 2016; 14:58:29 >
  • Biz egea'nin teste girmeyisini sorgularken bize 'koc ailesine saldiriyor,vurun bunlari' diye saldiran yine ayni sekilde shortland'larin degismesi gerektigini soylerken ayni tutumda bulunan arkadaslar ne diyecek acaba? Biz insanimiz,askerimiz,polisimiz icin iyisini istedigimiz icin bunlari soyluyoruz yoksa bana ne koc ailesinden :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç bir markanın savunucusu değilim. Sadece bazı gerçeklerden bahsedeceğim.

    - insan kafatası ortalama 30km/h hızla sert bir cisme vurduğunda kırılır. Bu nedendir ki direk çarpışma testleri 32km/h hızla yapılır. Daha fazlasını test etmeye gerek yoktur.

    - Euroncap testlerinde düz duvara araç 50km/h hızla vurdurulur. Tank olsa, 100km/h hızla vursanız duvara, tank sapasağlam kalsa bile, emniyet kemeri vücudunuzu keser veya anlık kuvvetlerin etkisinde iç organlar parçalanabilir.

    Hız felakettir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 2 Mayıs 2016; 12:10:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rahmet eylesin :'(

    Tır çarptı sandım.

    Bizde egea kullanıyoruz 110'dan hızlı gitmiyoruz. Muhtemelen sürücü o hızlarda dır da.

    Merak ettim açıkçası kaza nasıl oldu.
    Korku bastı beni. Teneke yığını mı bu araba?

    Doğrusu belliydi öyle olduğu. Dışından anlaşılıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-ED5D10718 -- 2 Mayıs 2016; 12:11:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın çarpma anındaki hızını bilmeden, bir kazaya yorum yapmak son derece yanlış. Belli bir sürat den sonra çarpma anında süper spor otomobillerin bile şasisi haşat olabiliyor. Her aracın şasisinin, direklerinin, koruma barlarının dayanabileceği bir çarpma hızı limiti vardır.

    Yalnız, Egea içinde bir şeyi üstüne basa basa belirtmek isterim; Yıl olmuş 2016, bir araba Avrupa sınırları içinde satılıyorsa ve Euro NCAP testine girmiyorsa, girecek cesareti gösteremiyorsa, o arabada bir bit yeniği vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşeyi geçtim ama bir aracın tek başına yaptığı bir kazada arka kısmının bu kadar ağır hasar alabilmesini anlayamıyorum. Spin bile atmış olsa biryerlere önden vurması gerekmez miydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    140 km hiz ile carparsa boyle olur denmis. Evet o hizlarda hiz kesmeden bir yere girerseniz olur elbette. Ancak bu arac geri geri 140 km hiz ile duvara girmedi herhalde. Illa ki hakimiyeti kaybetti. Bariyere vurdu spin atti vs daha sonrada arkadan betona carpti. Yani hizu epey bir dusmustur. Bu denli arka taraftan one kadar gelmesi dusundurucu cidden. Sutunlar, Sasede kullanilan celiklerin akma mulavemeti bu kadar dusuk olamaz veya olmamali bence.

    Savunmak için 10 takla atıyorlar. Sanki geri geri 160la vurmuş gibi. Araç kayıp köprü ayağına çarpıyor. Hızı 180 olsa bile en iyi ihtimalle 100 110a düşmüştür. Bu hızda da böyle yarısı yok olacaksa teneke derim tabi ki. Bir de ezberlemişler her araç böyle olur diye. Sanki 250yle vurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c ellyse gibi geldi banada
  • YA ALMANLARIN YAPTIĞI ARABAYA BİNECEKSİN YA DA YÜRÜYECEKSİN.

    Yine Fiat yine ölüm... Yazık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xRoot

    YA ALMANLARIN YAPTIĞI ARABAYA BİNECEKSİN YA DA YÜRÜYECEKSİN.

    Yine Fiat yine ölüm... Yazık

    alman aracina binince olumsuz mu oluyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    100-110 az mı arkadan çarpmaya 100-110 çok fazla bir hız hatta önden çarpmaya bile çok fazla çünkü çarptığın nesne senin enerjini azaltmıyor betona çarpıyorsun eğer 250yle çarparsa zaten hangi araba olursa olsun ister Rolys Royce ister Bmw, ister Volvo hepsi paket olur arabanın uzunluğu 1 metre bile ya kalır ya kalmaz.

    Ve ek olarak Ncap testleri 54km ile duvara çarparak yapılıyor arabaların hali ortada sen diyorsun ki iki katı hız için böyle olmamalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uçan teneke

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • egea bile olsa her araba öyle hale gelmez kolay kolay ya büyük bir araç çarptı buna arkadan vs. ya da bu araç çok hızlıydı arkasını savurdu çarptı.

    ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı, fiat size arabayı zorla satmıyor siz gidip alıyorsunuz fiyatı uygun diye, gidin mercedes alın, bmw alın, opel alın.

    şuan f/p olarak egeadan iyisi var mı ? bence yok
  • her ne olursa olsun 2 ye bolunmesi guvenlik zaafiyetidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Ne bileyim. Cok cok hizli olmasi lazim ki anca olsun. Kacla girmis acaba

    Bu arada ustte de egea reklami var

    En fazla 90-100 ile vursun sanmıyorum bu kadar kötü olacağını. Araç kesinlikle değerinin üstünde fiyata sahip bildiğin symbolun uzun hali bu aracı artık rahatlıkla yerin dibine soka biliriz linea 2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    c ellyse gibi geldi banada

    https://www.facebook.com/sultandag.ilcesi/photos/pcb.1011910835554099/1011910555554127

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • [simage]https://store.donanimhaber.com/64/31/c6/6431c6764c92c5bdf3b67e8056244ed7.jpg [/simage]

     Afyonkarahisar Trafik kazasi 4 ölü, Egea ya benzettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtsaykopat -- 2 Mayıs 2016; 12:58:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.