Şimdi Ara

Airpods 2. Nesil Versiyon sıkıntısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba
    Amazondan 2. Nesil airpods aldım ürün geldi seri no dan kontrol yaptım evet 2. Nesil diyor Ürüne fakat netten baktım 2. Nesil olanların şarj kutusunun bildirim ışığı önde olur deniliyor. Fakat bendeki iç tarafta o yüzden kafam karıştı biraz.

    Ayrıca bluetooth airpods ayrıntısına bakınca orada yazan model numarasını apple sitesinden kontrol ettiğimde kulaklıklar 2. Nesil diyor ama şarj kutusu sanırım 1. Nesil çünkü ışığı önde olanlar kablosuz sarj destekliyormus. Şimdi ne yapmam gerekiyor bu ürünle anlamadım iade mi etsem bilemedim. Gerçi kulaklıklar eğer yeni nesilse sorun yok gibi varsın kutusu eski model olsun

    Yalnız apple in bu modellere adam akıllı isim vermemesi çok saçma gerçekten.



    Airpods 2. Nesil Versiyon sıkıntısı

    Airpods 2. Nesil Versiyon sıkıntısı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • TheMuyu kullanıcısına yanıt
    Hocam . Tüm sorularınıza cevap vereyim .
    1) AirPods 1 ve 2 arasında ışık farkı yok yanı söyle yok . 1 de sadece kablolu şarjlı model vardı ışığı içinde . 2. Nesilde hem kablolu hemde kablosuz şarj özellikli ürünleri var kablolu da ışık gene içinde kablosuzda ışık dışında ortasında . Eğer seri no sorguladığıniz da 2. Nesil diyorsa kutu ışığına bakmayın doğrudur .
    2) sormadınız ama ben cevap vereyim satın alma Onayını Apple destek hattını arayıp orada fatura tarihini beyan ederek guncelleyebiliyorsunuz.

    Hayırlı olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • olcayypc O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam bilgi için sorun yok o zaman kulaklık 2. Nesil kutusunda kablosuz sarj desteği yok.
    Varsın olmasın önemli olan kulaklıklar zaten.

    Bu arada uyarı için de sağolun evet öyle bir durum varmış Amazondan alınan kulaklıklar için Apple ı arayıp faturayı gösterip satın alma tarihini onaylamak gerekiyormuş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de aynı kulaklığı sipariş ettim, bizim aldığımız kablolu versiyon olduğu için kutu öyleymiş. Ama şu satın alma onaylama ne oluyor onu ilk defa duydum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EuronGreyjoy kullanıcısına yanıt
    İphone de cihazı açınca otomatik olarak başlayan garanti süresi yada telefon kullanım süresi kulaklıkda el ile apple destek üzerinden yapılıyor siz orayı arayın ve durunu anlatın onlar yardımcı olacaktır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • olcayypc O kullanıcısına yanıt
    Bilmiyordum yeni ögrendim, teşekkür ederim halledeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EuronGreyjoy kullanıcısına yanıt
    Ne demek .:) kullandığım bir ürün başarılı gerçekten fiyat olarak kaça geldi bilmiyorum ama memnun kalırsınız sadece kılıf ile kullanın çizilmeye lekeye karşı çok hassas

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • olcayypc O kullanıcısına yanıt
    Aynen şarj kutusunun malzemesini nasıl yapmışlarsa dün akşam gelen ürün bugün baktım ufak ufak ışığa yansıtılınca görünen kılcal cizikler olmuş. Dediğiniz gibi kılıf şart kutu için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheMuyu kullanıcısına yanıt
    .:) herhangi bir kılıf is görür hayırlı kullanmalar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • olcayypc O kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.