Şimdi Ara

Akıllı kamu tarifesine REFERANS İLE geçiş -YAPILAMIYOR , SORUN VAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar s.e.ç. 1500 dk tarifesindeyim ve AKILLI KAMU tarifesine geçmek istiyorum fakat bir türlü olmuyor , gece müşteri hizmetleri ile görüştük telefon numarası yazıp 6008 e mesaj gönderin dedi ama yaptığımda MEVCUT TARİFENİZDE BULUNAN SERVİSLER DOLAYISIYLA tarife değişikliği yapılamıyor diye mesaj geliyor , 1 gb net paketim vardı iptal ettim yine aynısı , lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi , acaba .


    Arkadaşlar sorun bizde mi , yoksa başka bir referans mı gerekli .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipsiz_uçurtma -- 31 Ocak 2013; 22:49:03 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma

    Arkadaşlar s.e.ç. 1500 dk tarifesindeyim ve AKILLI KAMU tarifesine geçmek istiyorum fakat bir türlü olmuyor , gece müşteri hizmetleri ile görüştük telefon numarası yazıp 6008 e mesaj gönderin dedi ama yaptığımda MEVCUT TARİFENİZDE BULUNAN SERVİSLER DOLAYISIYLA tarife değişikliği yapılamıyor diye mesaj geliyor , 1 gb net paketim vardı iptal ettim yine aynısı , lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi , acaba .


    Arkadaşlar sorun bizde mi , yoksa başka bir referans mı gerekli .

    bulunduğun tarifede veya hattında taahhüt bulunuyor mu?
  • Hayır bulunmuyor , s.e.ç. tarifesi ve 12 aylık soz verdim onunla alakası da yok sanırım , herşeyi iptal ettim acaba sorun yakınımın hattında mı , başka bir referans bulursam onu da denicem , nasıl bir iş anlamıyorum ki .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma



    Hayır bulunmuyor , s.e.ç. tarifesi ve 12 aylık soz verdim onunla alakası da yok sanırım , herşeyi iptal ettim acaba sorun yakınımın hattında mı , başka bir referans bulursam onu da denicem , nasıl bir iş anlamıyorum ki .

    aynı şeyi söylüyoruz zannedesem söz zaten taahhüt demektir.
  • Hocam herhangi bir indirim almıyorum sözleşmem yokmuş şimdi aradım müşteri hizmetlerini , sistemsel bir sorunmuş olmazsa başka bir referans bulup denemeyi düşünüyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma



    Hocam herhangi bir indirim almıyorum sözleşmem yokmuş şimdi aradım müşteri hizmetlerini , sistemsel bir sorunmuş olmazsa başka bir referans bulup denemeyi düşünüyorum .

    Hocam aynı uyarıyı bizde alıyoruz bir çözüm bulabildinizmi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serco05

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma



    Hocam herhangi bir indirim almıyorum sözleşmem yokmuş şimdi aradım müşteri hizmetlerini , sistemsel bir sorunmuş olmazsa başka bir referans bulup denemeyi düşünüyorum .

    Hocam aynı uyarıyı bizde alıyoruz bir çözüm bulabildinizmi acaba?

    hocam müşteri hizmetlerine belirtin ve tarifenizi değiştirmek istediğinizi , şuan ki sözleşmeyi iptal etmelerini istiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende de aysı sorun vardı. az önce aradım müşteri temsilcisiyle görüştüm. taahütüm yok dedim neden böyle oluyor dedim. meğer taahhütüm bu ay bitiyormuş sistemden kalkmış ama bu fatura döneminin sonuna kadar beklemem gerekiyormuş. yani 20 gün sonra geçebileceğim sorunsuzca diye tahmin ediyorum. sonucu yine bildiririm.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.