Şimdi Ara

Akl lpg nozul problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar yeni bir araç almış bulunmaktayım Renault 19 1.6. Araç rolantide bazen stop ediyordu dün bir yere götürdük nozulu değiştirdiler üzerindeki nozul 1.8 di onları çıkarıp 1.5 taktılar. Stop etme sorunu çözüldü ancak bu seferde araba düşük devirde tekliyor. Nasıl bir çözüm onerirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Nozzle çok küçük.

    Stop etme sorunu nozzledan bağımsız ayarin kotu olmasından kaynaklı.

    Nozzle 2.5 mm ve basıncı 1 bar olarak ayarlanip, kalibrasyon yeniden yapilirsa aracınız sağlıklı hale gelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bayiler hiç eğitim görmüyor mu, görüyorlarsa özellikle mi tembihliyorlar ufak nozzle için çabalayın diye anlamıyorum. Çoğu araçta hep ufak nozzle takılma problemi var. Tam gazda hepsi fakire düşüyor yetiştiremiyor. Sonra vay efendim aracımın subabı eridi, vay efendim bu araba lpgde tam gazda gitmiyor. Benim aracımda da vardı biliyorsunuz değiştirdik. Nedir bunun açıklaması acaba, gerçekten merak ediyorum.
  • Evet dün uzun yola çıktım 140 i gecincede araba cirpiyor kendini. Dün lpgciyi aradım bobinlerden yapabilir dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    Ama nozzle yi degistirince stop etme problemi çözüldü sadece dediğim gibi tekleme çırpma problemi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yldrm000 Y kullanıcısına yanıt
    Nozzle değiştirip ayarı aynı bırakmadılar.

    Yeniden kalibrasyon/ayar da yaptılar.

    Küçük o nozzle motoruna zarar veriyorsun!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam peki Ankara'da onerebileceginiz adam akıllı lpg ci varmi. Bizim gittiğimiz yer Renault 19 lar lpg ile pek uyumlu olmuyorlar üzerindeki nozzle ile rolantide aptallasir bu araba deyip 1.5 nozzle takip gönderdiler bizi. Şöyle adam akıllı bu işten anlayan birine gitmek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yldrm000 Y kullanıcısına yanıt
    Başka bir akl servisine git

    Nozzle larimi 2.5 mm ye delin
    Basıncı 1-1.1 bar arası ayarlayin
    Sıfır kalibrasyon yapın

    Diye rica edin

    Mesuliyet benim, denemek istiyorum, çözüm olmazsa tekrar eski hali ile küçük nozzlelara döneriz dersiniz.

    İlk gittiginiz yere gidip o ustaciga para kazandırmayın artık :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.