Sanırım 2015 yılıydı. Turkcell Superonline'dan 2 kişi işyerimize gelip internet kampanyasından bahsedince mevcut Turk Telekom aboneliğimizi sonlandırıp Superonline'a geçiş yaptık. Bu geçiş sırasında Türk Telekom hiç bir sıkıntı yaratmadı ve taahhüt bozumu cayma bedeli gibi bedeller yansıtmadı. Neyse Superonline'dan 6 Yıldır aldığımız hız sadece 8 Megabit hız (Kendi talebimiz doğrultusunda, çünkü sadece 20 mb'lık bir programın internete bağlı yedek alması gerektiği için) Son yıl faturamız 66 TL'ydi. Sonra ihtiyacımız kalmadı internete. 6 Yıldır tüm faturalarımız otomatik ödeme ile yapılmış olup hız düşüklüğü ve kopmaları önemsemedik. 1 gün bile gecikmeden faturalarını ödediğimiz süper(!)online (tahsilat ve kazıklamada süperler Allah için haklarını yemeyelim) karşımıza Cayma Bedeli çıkarttı. Taahhütümüz olmamasına rağmen telefonla bu tahhütün alındığını söylüyorlar. Ben de o zaman ses kaydını inceleyim orada taahhüt söz konusu değil diyorum. Bu arada İPTAL başvurumuz 30 Eylülde ama "Efendim süreç sonlanana kadar hizmetin devam etmesinde fayda var. Bu sizin yararınıza olacaktır" diyerek de hizmeti durdurmuyorlar. Diyorum ki bakın siz 1 ay daha faturalandırma derdindesiniz. Bu arada Cayma Bedeli bi 300 küsür oldu bi 200 küsür oldu sonra yine 300 küsüre çıktı. Rakamları net hatırlamıyorum ama en son 274 denmişti. Haa bir de bağlantı sırasında KESİNLİKLE kaliteli bir modemimiz var modem talep etmiyoruz dememe rağmen ücretsiz diye bir de modem verdiler (!) neden olduğunu adım kadar bildiğim için kullanmadığım bu modemi de sarıp sarmalayıp yarın istediklerinde bulamazsam 2 katı bedel yansıtırlar diye saklamıştım. Bir de bağlantı yaparken ayağımıza kadar personel gönderen, modem için ekip yollayan superonline bu modemi sanki bulunduğum bölgede bir abone merkezi yokmuş gibi 2 ilçe ötedeki teslimat merkezine götürmemi istedi. Bu kadar ayıp bu kadar gayri ahlaki tutum içine giren VE KÜÇÜLEN turkcell beni ancak güldürüyorsun. Neyse Ben süreci BTK üzerinden şikayet ettim. Ama gördüm ki BTK eskisi gibi çok da abonelerin yanında pek durmuyor sanırım. Bir de iddia etmiyorum ama bir vatandaş olarak düşünüyorum ki, Turkcell şirketler grubunun varlık fonuna devredilmiş olmasıyla birlikte yapının şuan kimler tarafından idare edildiği söylentileriyle bu şirketin şikayetlerinin çok da önemsenmediğini DÜŞÜNÜYORUM. İddia etmiyorum. Her neyse BTK'dan da sonuç alamayınca işi Tüketici Hakem Heyetine taşımaya karar vermiştim. Ama işyerine alınmış internetin faturaları işyeri sahibi Babam olduğu için onun çabalaması ve koşturması da zor olduğundan bu bedelleri mecburen ödeyeceğim. Fakat bu yapılan işgüzarlık ve tüketiciye yapılan eziyeti herkesin bilmesini istediğim için buradan ilan ediyorum. AKLI OLAN turkcell superonline'NA BULAŞMAZ. Bundan böyle benim veya ailemin ve mümkün olduğunca dostlarımın bu saçma sapan şirketten hizmet almaması için de elimden geleni yapacağımı bildirmek isterim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kurbagaprens -- 12 Ekim 2021; 18:29:44 > |
Bildirim