Şimdi Ara

AKN'yi Güya Kaldıran (!) Türknet Hızımı Kademeli olarak AKN Hızına Çekti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mayıs Ayında Türknet abonesi oldum. Abone olmadan önce bu forumdaki temsilcisine hız konusunda mesaj attım ve hattın 16 megabite kadar desteklediğini söyledi. Bunun üzerine abonelik başlattım ve ilk günden hızımın 8 megabit olduğunu gördüm. Tekrar mesaj attım hızım, bu defa 11'e kadar destekliyor dedi, bir süre de 11 megabit kadar hız alabildim. Sonra tekrar 8'e düşürdüler ve bugün itibariyle alabildiğim hız 5 bile değil. Canlı destekten verilen yanıt ise şaka gibi. Hattım 7'ye kadar destekliyormuş, 7 ye kadar desteklenen hızda da 5 almam normalmiş (!) Yani insanları bu derecede aptal yerine koyan bir firma görmedim. En kısa zamanda aboneliğimi iptal edeceğim, kimseye de bu firmayı tavsiye etmiyorum. AKN'li bir tarifem olsa en azından download yaptım hızım düştü derdim, bunlar canları istedikçe hızımı düşünüyorlar, ve alt sınırı gerçekten belli değil. Destek kayıtlarım kapatılıyor, adet yerini bulsun diye telefon edip arızanız giderildi diyorlar.

    [
    AKN'yi Güya Kaldıran (!) Türknet Hızımı Kademeli olarak AKN Hızına Çekti

    AKN'yi Güya Kaldıran (!) Türknet Hızımı Kademeli olarak AKN Hızına Çekti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lunarstrain -- 25 Temmuz 2017; 22:17:20 >







  • Selamlar,

    Hattın desteklediği hıza müşteri bazında müdahale edilip düşürülmesi gibi bir süreç yok. Hiçbir firmada da olduğunu sanmıyorum. Hele ki Taahhütsüz hizmet veren bir firmanın yapacağı son şey.

    Sen müşteri hizmetlerine bağlandığında o sırada ttoys diye bir uygulamadan(tüm firmalar aynı uygulamayı kullanır) hattın uzaklığını ve maks kaç alacağını sistemde görür ve onu seninle paylaşır. mesela o ekranlarda hızını 16'ya çekerse, senin modeme sinyal ulaşmaz.

    Yani Hız sinyal ile ters orantılı. Ama senin bu değerler değişiyor.

    Şimdi sana gelen altyapı kablosunda bir değişiklik olmadığına göre, Dalgalanmanın içeriden olması çok büyük ihtimail. TurkNet taahhütsüz memnun olmadığında tabiki iptal ettir. Zaten bu özgürlüğü savunuyor TurkNet. Ancak hangi firmaya gidersen git problem çok yüksek ihtimal devam edecek. iç tesisattı Direkt ankastreden cat6 ile modeme çekmeyi deneyebilirsin.




  • doominsert kullanıcısına yanıt
    hocam ben iptal ettirdim de ne oldu denemesi bedava diye baslattik, 1 ay gecmeden iptal ederken 2 defa ustune basa basa sordum iptal ettiriyorum bana ne fatura cikaricaksiniz.. cvp :efendim size fatura cikmicak 0.45 kr. x vergisi cikar sadece .



    Sonuc : 54.20 tl. fatura cikartilmis k.kartimdan cekmeye kalkmis turknet. Kusura bakmayinda Ne onu duzgun sizin kurumun ne arkasi yani mrk. ediyorm turknet farkli iss diye kendini tanimlarken bunlar isiginda hangi hizmet ve musteri memnuniyetinden bahsediyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • epsotel E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TurkNet olarak kullandığınız hizmet aktifleştirilmeden müşterilerimize fatura çıkarmıyoruz. Faturalandırmamız internet/telefon hizmetiniz kullanmaya başladığınız tarihten itibaren başlar. Şikayetinizi inceleyeceğiz ve yanlışlıkla hizmetiniz aktive edilmeden tarafınıza fatura çıkarıldıysa bunu telafi edeceğiz. En kısa süre içerisinde gerekli incelemeyi tamamlayıp, sizlere bilgi vereceğiz. Bunun için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • epsotel E kullanıcısına yanıt
    Hattın iptal ise neden çekilsin? demek ki o an açık. Kapatılması için yazılı talebin onaylanıp hattınız kapatılmıştır yazın geldi ise ücret çekilmez..

    Fatura tahsilatı sistem yapmadan öncelikle açık mı hizmet kontrol eder? açıksa çeker. Eğer 1 aydan önce iptal edilirse ve önceden ücret çekilmiş ise de yine aynı kartta iade eder.
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    AKN'yi Güya Kaldıran (!) Türknet Hızımı Kademeli olarak AKN Hızına Çekti



    bunun gibi mi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım snr dalgalanması oluyorsa o anlık hattının maximum alacağı hız değişebilir ve ona göre o anlık bilgi veriyorlar iss değiştirmeden önce keşke loglarınızı tutsaydınız çünki iss değişince loglarınız değişmeyecek veya bir ön fikir elde edecektiniz bu sayede aynı şartlarda en ucuz interneti kullanabilirdiniz.
  • Snr dalgalanması yok, modeme gelen değerler de sabit. Mesele hız testi ve downloadlarda hızın düşük olması. Ayrıca ben başks iss den türknet e geçmedim, yeni taşındım bu eve ve reklamlarına, forum tanıtımlarına inanıp türk net bağlattım. Eski evimdeki turksat kabloneti o kadar özlüyorum ki...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • santrale olan mesafeniz kaç km ?
    hat değerleri nasıldı ?
  • epsotel E kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle bu mesajdan sonra çekim yapılmaması gerek. Bana müşteri bilgini atabilir misin?
  • Bugün hızım 8 megabit seviyesine döndü, downloadlar 900kb/sn hızı ile geliyor. Kablo falan da değiştirmedim. Durduk yere evin içindeki kablolarımın düzelme ihtimali yok herhalde. Rica ediyorum Türk.net yetkilileri, aldığım hız zaten çağın gerisinde, bari bunu bozmadan verin bundan sonra.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkede adam gibi internet servis sağlayıcısı yok. Gerçekten bu konuda 3. dünya ülkesi gibiyiz. İnternet resmen bir kafesin içinde o zincirler kırılmadığı sürece sözde her şey.
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    6. ayin 27 snde kapandi temmuz ayina ait fatura cikti.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 Senelik Türknet kullanım tecrübemde ilk başlarda 16mbps alırken zaman geçtikçe yavaş yavaş hızım düşerek 5.senenin sonunda en son 4.5 mbps hız alabiliyordum. Sanki her sene 3-4mbps hızım düşürülmüş gibi yavaşlama yaşadım. Her seferinde müşteri hizmetlerine başlarda 16mbps gün geçtikçe hızımın düştüğünü iletsemde beni kale almadılar. Daha 4 ay önce Türknet aboneliğimi iptal ettirdim ve hemen Türk Telekom dan abonelik yaptırdım fakat iptal ettirdikten 2 gün sonra Türknet servisi bir şeyi farketmişler. Fark ettikleri şey ise sokağın başındaki kutuda arıza tespiti olmuş. Bak işe yav sen. Gün geçtikçe hız düşmesinin sebebi buymuş. Aynı sorun üst katımdaki komşumda da vardı. Kutuyu tamir ettiler adamın interneti düzeldi. Benimkisi? Ben çoktan fibere geçtiydim bile.
  • epsotel E kullanıcısına yanıt
    Özelden yazdım buradan da yazayım, Dediğin gibi fatura oluşmamalıydı sana. İnceleniyor şuan. Senden çekilseydi de oto iade olacğaını iletti arkadaşlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.