Şimdi Ara

Aktif altyapıdaki mevcut Türknet ADSL kullanıcısının VDSL'e geçemeyişi sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hattımın bugün VDSL'e geçişinin yapıldığına dair arandım. Ben de modem kurulumunu gerçekleştirdim ancak internet ışığı yanıp da internete erişim sağlayamadım. Arıza talebi oluşturdum sorun modem kurulumunda dediler. Zyxel modem firmasını arayıp modem ayarlarını kontrol ettik teker teker. Doğru yapıldığını teyid ettiler. Hattımın vdsl profiline geçişinin internet servis sağlayıcısı tarafından yapılmamış olabileceğini yada daha farklı bir sorun olabileceğini ilettiler. Online işlemler merkezinin teknik bilgiler kısmına girip baktığımda halen MODEM BULUŞMA kısmında MODEM BULUŞUYOR - ADSL şeklinde gözükmekte. Ben de bu durumu arıza destek birimine ve vdsl'e geçiş yapan ekibe ilettim ancak bir sonuç alamadım. Bu bildirimi öğlen saatlerinde yapmama rağmen tarafıma herhangi bir dönüş yapılmadı. Muhattap bulamıyorum. İnternetim yok çaresizce bekliyoruz. Böyle bir sorun yaşayan daha önce oldu mu acaba forumda?

    Destek kayıt numaraları:

    33209324

    33351641

    33499018



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertsss -- 21 Mayıs 2020; 21:47:11 >







  • Hocam eğer sizi VAE'den YAPA'ya geçirdilerse kullanıcı adı ve şifreniz değişmiş olabilir.
  • YnSs58 kullanıcısına yanıt
    Hayır değişmiyor.
  • YnSs58 kullanıcısına yanıt
    kullanıcı adı ve şifreyi kontrol ettim hocam online işlemlerden değişmemiş
  • Pekala hocam yanlış biliyormuşum
  • İlgilendiler sonunda halloldu
  • Aynı sorun bende de var nasıl hallettiniz hocam bu arada çok şaşırdım nasıl zahmet edip ilgilenmişler
  • ertsss E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • ferhatdastemirrr F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa santralimizden mi hizmet alıyorsunuz? Kontrol edebilmem için kayıt numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • ferhatdastemirrr F kullanıcısına yanıt
    ben bir şey yapmadım modem firmasının müşteri hizmetlerinden de söyledikleri gibi profil geçişini onların da yapması gerekiyormuş. onu yapmışlardır diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.