Şimdi Ara

TurkNet sabit hat yönlendirme sorununun çözümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    TurkNet üzerinden sabit hat telefonum var ve bunu telefon hattımı cep telefonuma yönlendirmek istedim ama TurkNet'in sitesindeki kodlar işe yaramadı. Deneme yanılma yöntemi ile uzuun bir süre ve uğraştan sonra sorunu çözdüm. Buraya da benzer sorunu yaşayanlar için çözümü bırakmak istiyorum.

    Sabit hattınızı cep telefonunuza yönlendirmek için numaranızı 10 haneli olarak girmeniz gerektiği yazıyor TurkNet'in sitesinde ancak bu doğru değil. *21*009054xxxxxxxx# kombinasyonunu kullanmalısınız yani +90 olan Türkiye'nin alan kodunu da girmelisiniz. + işareti yerine de çift 0 (sıfır) girerek numaranızı oluşturmalısınız.

    TürkNet'in çağrı yönlendirmesini iptal etmek için paylaştığı kod da hatalı. İptal işlemi için ##002# kodunu değil #21# kodunu tuşlamalısınız.

    Destek merkezi ile olan üç haftalık mücadelem sonucunda elde ettiğim bu bilgiyi TurkNet ile de paylaştım. Umarım web sitelerini güncellerler.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    TurkNet Sabit Hat Yönlendirme Sorununun Çözümü

    Sabit telefonunuzu cep telefonunuza yönlendirerek acil durumlarda veya evde olmadığınızda önemli aramaları kaçırmaktan kurtulabilirsiniz. TurkNet, sabit hat yönlendirme hizmetini müşterilerine sunmaktadır. Bu hizmet sayesinde, sabit hat numaranıza gelen aramalar, önceden tanımladığınız cep telefonu numaranıza yönlendirilir.

    TurkNet sabit hat yönlendirme özelliğini etkinleştirmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    1. TurkNet müşteri portalına giriş yapın.
    2. "Sabit Hat" sekmesine tıklayın.
    3. "Yönlendirme" bölümünü bulun.
    4. Yönlendirmek istediğiniz sabit hat numarasını seçin.
    5. "Yönlendirme Numarası" alanına cep telefonu numaranızı girin.
    6. "Yönlendirmeyi Etkinleştir" düğmesine tıklayın.

    Yönlendirme özelliğini devre dışı bırakmak için aynı adımları takip etmeniz ve "Yönlendirmeyi Devre Dışı Bırak" düğmesine tıklamanız yeterlidir.

    TurkNet sabit hat yönlendirme özelliğini kullanırken aşağıdaki hususlara dikkat etmelisiniz:

    • Yönlendirme hizmetine abone olmak ücretli olabilir.
    • Yönlendirilen aramalar cep telefonu operatörünüzün ücretlerine tabidir.
    • Yönlendirme özelliği, internet bağlantınızın kesilmesi durumunda çalışmayabilir.

    Sabit hat yönlendirme özelliği, işletmeler ve ev kullanıcıları için faydalı bir hizmettir. Bu hizmet sayesinde, sabit hat aramalarını kaçırmadan cep telefonunuzdan cevaplayabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Faydalı bilgi sağolun.
  • Merhaba, geri bildiriminiz için teşekkür ederim. Verdiğiniz bilgiyi teknik ekibimiz ile de paylaştım.
  • "Ev telefonunuzu yönlendirmek için *21* tuşladıktan sonra ev telefonunuzun yönlenmesini istediğiniz 10 haneli telefon numarasını ve # işaretini tuşlamanız yeterlidir. Yaptığınız bir yönlendirmeyi iptal etmek için ev telefonunuzdan #21# tuşlamalısınız."

    türk.net sitesinde açıklama bu ancak bu bilgi yanlış. numarayı 10 yerine 11 hane girmelisiniz. Numarayı 0XXXXXXXXXX şeklinde girmelisiniz.

  • Arkadaslar hicbirsekilde yonlendirme olmuyor. Nedeni ne olbilir turknette?

  • donjuan444 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon yönlendirmesi mi yapmak istiyorsunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet; günaydın. Soru açık ve net.


    Arkadaşlar hiçbirşekilde yönlendirme olmuyor. Nedeni ne olabilir Türknette?   

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorunu yaşayan müşterimizin online işlem merkezinden destek kaydı oluşturması gerekmetedir. Uzmanlarımız kontrolleri sağlayıp talebi yerine getirebilir.
  • Merhaba,


    TurkNet hizmetimdeki 0216'lı numaramla cep telefonumda Whatsapp Business kullanıyordum,

    Telefonumu kaybettikten sonra yeni telefonumda whatsapp business oturum açmaya çalıştığımda beni arayı tıkladığımda kod doğrulama için arama gelmiyor,

    0216'lı numaram şu anda aktif olan netgsm numarama yönlendirmeli ve 0216'lı numarama gelen aramalarda netgsm mobil numarama yönlendirmeli görüşmelerimde bir sorun yok, konuyla ilgili yardımcı olursanız sevinirim,


    Saygılarımla iyi forumlar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.