Şimdi Ara

Aktivasyon problemi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24 ünde başvurumuzu yaptık öyle böyle derken 31 inde kurulum ekibi aradı yarım saate adresteyiz dedi tam yarım saatte geldi türknette en hızlı dönüş yapan personel sağolsun. Baktı telekom etiketleme yapmamış dedi bildiriyorum 48 saate kadar gelicek dedi burdan da yazmıştım arıza kaydı açtığınızı söylediniz gelen giden olmadı dün akşam 8 gibi beni aradılar tamam dediler ilgilenecez telekom ekibi gelicek bugün gine aradım 2. ci aramamda bayana da söyledim bana dönüş yapın diye az önce bakarken bir tane çağrıya 31787028 İptal talebinde bulunduğunuz için aktivasyon işlemlerinize devam edemiyoruz. Rıdvan Ü. isimli arkadaş yazmış birde bir dipnot dün 6 ya doğru bunu çağrıya yazıyor ama 8 gibi başka arkadaş ile görüşüyorum. o arada tekrar aradılar önceki görüştüğüm bayan arkadaş iptal talebiniz olmuş dedi. Şaka gibi ben kızdığımdan dolayı telefonda ilgilenmediklerinden dolayı yapmıyacaksanız iptal talebinde bulunacağım dedim Bunda haksızmıyım uzaktan eğitim için almak istediğimiz interneti sadece telekom etiketleme yapmadığı için kullanamıyoruz tabi birde kendi kendilerine iptal eden personelden dolayı. Bayan arkadaş tekrar telekom ekibini yönlendireceğini söyledi ilgilenirmisiniz. Ama gerçekten bu konuyu takip etmenizi rica ediyorum pazar gününe kadar mutlaka internet hizmetini almam gerekiyor. Abone numaram da 3123742127







  • Merhaba, bu konuyu teknik ekiplerimize ilettim. Gün içerisinde sizi arayarak bilgi vereceğiz. Konuyu ayrıca takip ediyorum. Bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • Teşekkür ederim bekliyorum.
  • 006kartal kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • turknet tarafından gönderilen modem şifresi ve kullanıcı adı ile kurulum yaptım. Modem İle internete bağlanmak mümkün olmadı.modem bağlantıları normal ama internet bir türlü bağlanamadım. bilgisayar ip almıyor.
    kurulum Randevusu için halen aranmadım ve telefonla aradığımda da sürekli aynı bant kaydı ile karşılaşıyorum.
    8 gündür abonelik işleminin bitmesini bekliyorum. turknet online işlemlerde arıza kaydı (2-3 defa) oluşturdum ama arayan olmadı. twitter da turknetdestek ile görüştüm modem ayarlarınıza bakın diye başından savdı. ne yapmalıyım sizce
    Saygılar
    abone no:3884112390 müşteri no :1629300Aktivasyon problemi.




  • resimde sanki internet varda türknetin kullanıcı adı şifre yanlış girilmiş gibi ağ haritasına bakarsan öyle anladım
  • mesajdan yaklaşık 2-2,5 saat sonra kontrol ettim. çalışıyor suan çok şükür.sanırım teknik ekip baktı mesajlarıma
  • nemesis94 N kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözülmüş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 006kartal kullanıcısına yanıt
    Kadın*
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzmayphone

    Kadın*
    anlamadım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.