3-4 seneyi aşkın Turknet müşterisiyim. Başka bir adreste ikinci bir abonelik başvurusu yaptım. Evime gelen ttnet görevlisi binada altyapı ve ankastre kutusu olmadığını ve işlem yapılamayacağını belirterek gitti. Hemen ardından Turknet’ten altyapının onaylandığını ve modem kullanıcı adı ve şifresini belirten bir mesaj aldım. Binada ne bir ankastre ne hat ne kablo hiç bir şey yok. 16 nisan saat 17:09’da 02127034371 no’lu müşteri temsilcisini arayarak durumumu defalarca anlatmama rağmen hattımın olduğunu ve aboneliğimin onaylandığını ve modem şifresini belirtmesi üzerine “anlama sorununuz mu var binada hiç bir hat yok ve görevli altyapı olmadığını söyledi” şeklinde cevap verdim (anlatacaklarımın nedeni bu olabilir) Başka bir yetkili ile konuşma umuduyla tekrar aradım ve numara açılmamaya başladı. “Tekrar dinlemek için yıldızı tuşlayın, aradığınız için teşekkür ederiz” diyerek telefon kapanıyor. 08502888080 08502888081 no’lu numaralar da aynı şekilde sonlanıyor. 2 gün sonra Turknet uygulamasına giriş yaparak şikayet talebi oluşturdum ve aboneliğimi iptal etmek istediğimi belirtmeme rağmen “kurulum için aranacaksınız yetkililerle görüşebilirsiniz” cevabını almamla birlikte 5 dakika içinde şifre sıfırlama SMS’i geldi (bunu ben yapmadım) . Birisi benim yerime “şifremi unuttum” tuşuna basarak şifre sıfırlama yapmış görünüyor.. Gelen SMS’tekin geçici şifre ile giriş yaptıktan sonra şifre yenileme sayfası açılır ve hangi alakasız farklı şifreyi denediysem “yeni şifre eski şifre ile aynı olamaz” hata mesajını alıyorum. Defalarca tekrar şifremi unuttum diyerek geçici şifre alarak giriş yapıp şifre yenilememe rağmen aynı sorun oluyor. Bugün başka bir telefondan 08502888081 no’yu arayarak müşteti temsilcisi ile görüşebildim gayet ilgilendi kayıt açtı bana yardımcı olacaklarını söylemesine rağmen bana dönüş sağlayan kimse olmadı. Bu kadar çok sorunun zamanlamasıyla birlikte üst üste gelmesi bana kasıtlı yapılan bir hak gaspı mı var sorusunu akla getiriyor belki müşteri kaybetmemek için belki kişisel rahatsızlık nedeniyle, ancak telefon görüşme ve şikayet kayıtlarında görebileceği üzere sadece “anlama sorununuz mu var” şeklinde tepki verdim çünkü durumu anlatamadım. Hakaret ve küfürde bulunanlar için de zaten hukuki yollara başvurulmalıdır böyle bir kasıtlı eylem var mı bilmem ama varsa adilik yapmak gibi birşey.
Sonuç olarak yeni abonelik başvurumu tamamen iptal etmek ve uygulamaya giriş sorununun çözülmesini istiyorum ama bunlar telefon ve uygulama kanalı ile olduğundan çözüm sağlayamıyorum. Ne yapabilirim yardım eder misiniz lütfen? Düzenleme: çözüldü uygulamaya girememe sorunu benim hatammış. İptal işlemi gerçekleşti. Kurulum için arandığımda iptal etmek istediğimi belirttim ve iptal oldu. Adresimde vdsl desteği olduğunu Turktelekom müşteri temsilcisi de söyledi ama gelenn Turktelekom görevlisi kazılarak hat çekilmesi gerek demişti o mu yanlışlık yaptı bilmiyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tmrtmr -- 14 Mayıs 2021; 17:3:18 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim