Şimdi Ara

Turknet Problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 20 gündür problem yaşıyorum hala net bir internet bağlantısı verebilmiş değiller. 1gün geliyor internet 5 gün yok şeklinde devam ediyor.En son turk telekom ekiplerinden arkadaşa rica ettim gelip bağladı portumu suan sinyal var ama turknete ulasamıyorum. Anlamadıgım nokta bu sabahtan itibaren online işlemlere giriş icin sifre alamıyorum bu saat oldu 5 kere talep oluşturdum şifre gelmiyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum mesgul calıyor yeni abonelik kısmı.


    Diğer hızlı işlem kısmında ise abone numaramı gırmeme ragmen sureklı basa atıyor sabahtan beri bunu yasıyorum benden başka bu problemi yaşayan varmı ?




  • @TurkNetDestek Varmı herhangi bir açıklama konuyla ilgili ?

  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Vallahi insanlarla dalga geçiyorlar :) Modem kurulumunu yaptım yeni verdiğiniz kullanıcı adı şifreyi girdim diyorum. Kendim yetkili çagırıp sinyalı eve kadar kontrol ettirdim diyorum . Bana verdikleri cevap çok manidar.


    Halen eski servis saglayıcınız vodafone kurulum bilgileri ile işlem sagladığınızı görmekteyim diyor :D


    1. Hayatımda hic iss olarak vodafone kullanmadım

    2 Modemin uzaktan yakından vodafone ile alakası yok.


    Kimin hattını kontrol ettiklerini gerçekten merak içerisindeyim. Benim yüzümden o garibin hattıda bozmuyorlardır inşallah :)

  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz bilgiyi teknik ekibimiz ile paylaştım. Onlar tekrar kontrol edecekler. Bu süre içerisinde modeme reset attıktan sonra kullanıcı adı ve şifreyi kontrol ederek tekrar kurulum yapmayı dener misiniz?
  • Evet reset attım modeme , Hızlı kurulumundan sms ile gönderdiğiniz kullanıcı adı ve şifreyi modem arayüzünden girdim ve şuan @turk.net kullanıcı adı ile işlem yapıldıgını modem arayüzünde görüntülemekteyim. Herhangi bir degişiklik yok , modemimde sıkıntı yada herhangı bir arıza yok benimle ilgili olan herşeyi kontrol ettim.. Hatta sizin yapmanız gereken port bağlama işleminide ben rica minnet üzerine eleman getirip bağlattım bundan sonrasınıda ben yapacaksam siz neden buradasınız ? Yada neden benden ücret alıyorsunuz neye karşılık veriyorum ben bu ücreti ?.

  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız sorun için üzgünüm. Teknik ekibimiz tekrar kontrol ederek size bilgi verecek.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    NETSPEED BAĞLANTI SORUNU
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Gerek yok bugün 23.gün . 15/10/2020 tarihinden itibaren 1 gün internet geldi ertesi günde port degisikligi yapılıyormus bu nedenle kullanıcı adı ve şifrem degiştirildi. Bugün 06/11/2020 ve hala daha bana bir dönüş yok. Mantıklı bir dönüş yok diyeyim bugünkü vodafone net diye saçmalamaları benim gözümde bitirdi.


    Yaklaşık olarak 2 senedir turknet kullanıyorum. Ariza yaşayana kadar oldugunu kötü bir tecrübe ile öğrendim.Arıza yaşadığınız andan itibaren dinden imandan çıkarıyorsunuz insanı.

    Online işlemler merkezine yazdıklarımızı okuyan var mıdır acaba çok merak ediyorum paso hazır cevaplarla yanıt sistemi.. Bir okuyun yahu ne derdi var bu adamın , sorunu ne sürekli tek bir cevap veriliyor bana modeminizi kontrol ettirin . Kendim başka hatta bağladım kontrol ettim diyorum modem üretici firmanız ile iletişime geçin


    Hayatımda vodafone modem yada ıss olarak vodafone kullanmadım diyorum . Yine aynı cevap kurulumda hata yapıyorsunuz diyor.Kim bilir kimin hattını kontrol ediyor o sırada yada kimin hattı bizim yüzümüzden bozuldu garibim.. Hatayı müşteride aramak yerine birazda sanırım kendi içinizde aramalısınız.. Bu böyle gitmez ben bundan eminim.


    Hayır kendım turk telekom ekiplerindeki arkadaslara rica edip eve kadar sinyal takibi yaptırıp siz eleman gönderemediginiz icin port baglantısını bıle kendım yaptırıyorum hala daha bir sinyal nasıl oluyorsa eve ulaşmıyor..


    Uzun lafın kısası akşamüzerine kadar çözülmez ise bir sinyal verme işlemi iss'mi degiştirecegim demiştim. Özelden de söyledim size bunu. Simdi o işlem için dışarı çıkıyorum.


    Size zahmet şu kullanmadığım günleri de faturadan sildirebilirseniz yada onun için bir kayıt açtırabilirseniz cok makbule geçer çünkü biz kendimiz talep kısmından oyle bir kayıt açamıyoruz hiç degilse son olarak şu işlemi halledin de boşu boşuna kullanmadığımız interneti ödemeyelim...





  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik arkadaşım saat 16:00' da aradığını ve yaptığınız görüşmede modem kurulumunu yapılamadığını ve modem üretici firması ile görüşebileceğinizi iletti.
  • Modemin kilitli olduğunu söyledi , Bende modemde bir sorun olmadığını elimde 2 adet modem oldugunu ikisinide denedigimi farklı yerlerde çalışma ve kullanıcı adı şifre degiştirmede sıkıntı yaşamadıgımı dile getirdim anlamadı.. :D Komedi gibi. Çok istedi diye Tp-link teknik destek kısmını aradım modeminiz kilitli olsa @ttnet kısmını degiştiremeyecegimizi söyledi. Modem kilitli falan değil. Bakalım diğer bahaneler ne olucak hala başka birinin hattını kontrol ettiği fikrindeyim..


    Neyse dedigim gibi suan yoldayım ISS degiştirmeye gidiyorum , mümkünse arızayı çözmeye degilde su kullanmadıgım 23. günün bedelini faturadan düşmeye harcayabilir misiniz zamanınızı artık arıza umrumda degil..

  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt
    Fatura için ilgili ekibimize bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş yapacaklar.
  • Altyapısı iyi olmayanlara TURKNETİ ÖNERMİYORUM. 2 aya yakın sürdü internetin gelmesi. İki ay boyunca ttnet olduğundan benim için sorun olmadı ama hattınızı kapatıp turknete geçersiniz 2 ay beklersiniz benden demesi.Şuanda da kesintiler oluyor.

    Çok hızlı bağlananda var kardeşimin evinde fiber vardı bir haftada bağladılar.

    Müşteri hizmetleri sadece satış için iyi ve satış temsilcileride yalancı.


    İlk ay bedava ve kurulum ücreti alınmıcak demişlerdi. Fakat ilk ay olayı eğer abonelikten ayrılırsan para ödemiyon devam edersen ödüyorsun. Kurulum ücretide farklı hattan geçiş olursa alınmıyor. Başvuru sırasında ttnetin sözleşmesi bitmedi ikinci hat istiyorum demiştim hiç kurulum ücretinden bahsetmedi satan arkadaş. Ayrıca kardeşimede referans oldum. Özellikle sormuştum şimdi ilk iki ay ücretsiz olacak değilmi diye evet demişti. Şikayet ettik ses kayıtları vs dinlendi. Müşteri temsilcileri bu şekilde demiş olabilir gereği bu arkadaşlar için yapılacak ama size indirim sağlayamayız deyip kapamışlardı. Bana bir yararı olmadıktan sonra çalışanınıza ceza verseniz nolur. Onuda beni geçiştirmek için dediler.

    Tüketici hakem heyetine başvurdum ondanda bu sonuç çıkarmı bilmiyom.


    Onun dışında çözüm filan beklemeyin. Altyapınız fiberdir o zaman alabilirsiniz. Ama en ufak arızada sorunu hemen çözemeyeceklerini bilin. Mail vs atıyolar 36 saat diye yalan yani ondan sonra özür dileyip bi mail daha atıyolar. Sorunu çözemezlerse evdeki kabloları elektrikçiye gösterin diyolar.


    Referans indirimi, taahhütsüz filan bunlar gözünüze hoş gelmesin. Bağlatmayın bağlattırmayın.





  • @ahmt9417


    Kesinlikle haklısınız :)


    Yukarda da dediğim gibi internetiniz varken geçiş yapmak için ideal bir firma sorunsuz kullanırken sıkıntı yok ama ilk sıkıntıda insani dindan imandan çıkartıyorlar. 2 Senedir sıkıntısız kullanıyordum ilk sorunda bu denli delirdim..


    Sorun benim dediğim gibi çıkması da ayrı bir olay. Başka bir porttaki başka müşterinin hattına bakıyorlarmış ben burdan yazıyorum arkadaşa modemim arızalı değil diyorum modemim kilitli degil diyorum denedim diyorum firmayı arayın diyor arıyorum firmada dediklerimi onaylıyor. Sucu illa ilk olarak müsteri ve müsterinin kullandıgı ürünlerde arıyor ben kendimden eminim denedim hepsini desende senın modemin arızalı senın modemin kilitli veya kablolarında sıkıntı var elektrikçiye kontrol ettir oluyor. :) Sanırım bunlar da zaman kazanma yöntemi

  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, porttan kaynaklanan arızayı kontrol etmeleri için ekiplere bilgi verdim. Gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.