Şimdi Ara

akülerle alakalı teknik bir soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Benim motorsikletin 9 amperlik bir aküsü var. Alalı daha 2 ay oldu. Ancak motorsikleti biryere naklederken yan geldi ve tekrar düzelttim. Ertesi gün marşı 1 kereden fazla basmaz oldu. Halbuki daha önceki denemelerimde 15 kez bile marşa basmama ragmen sorun olmuyordu. Aküyü söküp kapaklarını actım. Sadece bir gözünde, en üstte duran plaka küflü görünüyordu. Asit seviyesi de yaklasık 1 parmak kadar plakanın üzerinde. Acaba sorun akünün yan gelmesinden mi kaynaklanıyor yoksa 1 plakanın küfünden mi? Eğer eğer sorun küfse bunu neyle yok edebilirim? Ne yapmam lazım? Yardımcı olursanız sevinirim.



  • Alalı daha 2 ay oldu. demişşiniz
    Aldığınız yere götür akün garantilidir. Akünün kısa sürelerde yan durması arıza sebebi değildir. Küflenme saf sudan başka bir sıvı ilavesi yapmadıysan senden kaynaklanmayan bir durumu belirtir. Garanti imkanını boşa vermiyor üretici firmalar haklarımızı bilmek durumundayız. Eğer gerçekten haklıysak ses çıkarmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55dogan58 -- 23 Eylül 2007; 23:55:38 >
  • çin malı motorlarda çok sık karşılaşılan bir sorun. hoş çin malı dememişsin ama piyasadaki motorların %95i çin malesef . 55dogan58e katılıyorum, garanti işini halledecektir.
  • akünüz garantili olduğu için ilk önce garanti kapsamında çözümü deneyin ,eğer kendiniz de merak ediyorsanız akünün gözlerindeki asit seviyesini ölçen basit ölçüm aletleri vardır bundan bir tane edinin eğer gözlerden birindeki asit gücü azalmış ve 1.2 volt altına düşmüşse böyle yapması normaldir. eğer bulabilirsem bu akü asit seviyesini ölçen ve basit kimya pransipleriyle çalışan el aletinin resmini koyarım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.