Şimdi Ara

Alan Wake II | PS5 | ANA KONU (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
802
Cevap
29
Favori
45.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DLC çok iyi görünüyor. Alan Wake II | PS5 | ANA KONU 


    Alan Wake II | PS5 | ANA KONUPlayStationyoutube
    The Lake House is a mysterious facility set up on the shores of Cauldron Lake by the Federal Bureau of Control to conduct secret research... until something goes wrong. Explore the twisted sublevels of the Lake House as you descend into a harrowing survival horror experience, where the realities of the Pacific Northwest and the Dark Place collide one again. As Agent Estevez, you’ll explore the twisted halls of the multi-storied Lake House, and unravel the dark secrets hidden within. Developed by Remedy Entertainment & Published by Epic Games Inc. #ps5 #ps5games
    https://www.youtube.com/watch?v=LqTfhyhs8Q8&pp=ygUaYWxhbiB3YWtlIDIgdGhlIGxha2UgaG91c2U%3D
  • Şu oyuna ne zaman Türkçe altyazı gelecek? İlk oyunun Remastered'ına Resmi olarak Türkçe eklemesindeki maksat neydi yani Remedy'nin? Şu tarz dedektiflik konulu oyunun her bir detayını %100 anlayamadıktan sonra neye yarar oynamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal Head -- 18 Ekim 2024; 11:56:44 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metal Head kullanıcısına yanıt

    Üstelik resmi site Türkçe hocam. Bir mail atacağım bakalım ne diyecekler.

  • fawkes81 kullanıcısına yanıt

    Ben denedim hiç bir tepki vermiyorlar, epic games linki falan atıyorlar değmiyor bile. Sam Lake de sorsan sadece kendisine övgüler dizenlere cevap veriyor, umurunda değil adamların.

  • Oyun 22 Ekim Salı 15:00 itibariyle erişime açılacak. Yalnızca ana oyunu bitirmiştim. Night Springs ve Lake House dlc lerini de müsait bir zamanda oynamayı düşünüyorum. İçinde bulunduğumuz Ekim ayı son yılların en dolu dolu Ekim ayı olabilir 🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün Alan Wake 2 PS5 Pro ile ilgili bazı içerikler yayınlamayı umuyorum... zamanı geldi. #alanwake2



    Alan Wake II | PS5 | ANA KONU
    Alan Wake II | PS5 | ANA KONUx (formerly twitter)
    Thomas Puha (@RiotRMD) on X
    https://x.com/RiotRMD/status/1848240987195244868
  •  Alan Wake 2 PlayStation 5 Pro Enhanced:


    Kalite Modu


    PS5 Pro Kalite modu, oyunun temel PS5 sürümünde bulunmayan ışın izleme özelliğine sahiptir.


    - Işın izleme ile 30 FPS

    - Işın izli yansımalar (opak ve saydam)

    - Çıkış çözünürlüğü 3840 x 2160 (4K)

    - Render çözünürlüğü 2176 x 1224

    - Performans Modu


    PS5 Pro'daki Performans Modu, temel PS5'e kıyasla önemli ölçüde daha yüksek çıkış çözünürlüğüne ve daha fazla görsel ayrıntıya sahiptir. Pro Performans modu, temel PS5'in Kalite moduyla yaklaşık olarak aynı görüntü kalitesi (render) ayarlarını kullanır.


    Pro'da genel görüntü kararlılığı, sis, hacimsel aydınlatma ve gölge doğruluğu iyileştirilmiştir.


    - 60 FPS

    - Temel PS5 Kalite moduyla yaklaşık olarak aynı işleme (görüntü kalitesi) ayarlarını kullanır.

    - Temel PS5 Performans modu sürümü daha düşük render (görüntü kalitesi) ayarlarında çalışır

    - Render çözünürlüğü 1536 x 864

    - Çıkış çözünürlüğü 3840 x 2160 (4K)

    - Temel PS5 sürümü 1440p çıkış verir.



    Pro için yaklaşımımız


    Alan Wake 2'yi 27 Ekim 2023 tarihinde sevk ettik. PlayStation 5 ve Series X sürümleri oyunculara 30 fps'de Kalite modu ile 60 fps'yi hedefleyen Performans modu arasında seçim yapma olanağı sunuyor. Alan Wake 2'yi Pro için yükseltmeyi düşünürken bu modları korumak ve geliştirmek istedik.


    Görüntü kalitesini iyileştirmek için potansiyel seçenekleri değerlendirirken, yeterli GPU gücünüz varsa işleme çözünürlüğünü artırmak en kolay yollardan biridir.


    60fps Performans modu çıkışını 1440p'den 4k'ya yükseltmek ve PSSR (Sony'nin AI tabanlı yükseltme yöntemi) eklemek de dahil olmak üzere birçok deney yaptık ve bu da hareket halinde görüntü netliğini ve kararlılığını olumlu yönde etkiledi.


    Dahili işleme çözünürlüğünü artırmak, donanımınız ne kadar güçlü olursa olsun çok fazla işlem gücü tüketir. Ancak deneylerimizde, eklenen tüm gücü artan işleme çözünürlüğüne harcamak bile çıktı görüntüsünde veya kalitesinde neredeyse hiç fark edilmeyen bir fark sağladı. Görsel kalite elde etmek için daha fazla piksel eklemek, yeni AI tabanlı yükseltme yöntemleriyle kolay değil.


    Bununla birlikte, modern yükselticilere hangi çözünürlükte görüntü besleyebileceğiniz ve iyi kalitede yeniden yapılandırma sonuçları bekleyebileceğiniz konusunda hala bir eşik var. İçeriğin tarzından görüntüyü üretmek için kullanılan işleme algoritmalarının seçimine kadar birçok farklı parametre yükseltme kalitesini etkiler. Her motor ve sanatsal yön farklı şekillerde çalışır.


    Alan Wake 2 söz konusu olduğunda, sadece daha fazla veri eklemeye çalışmak yerine denoising ağına beslediğimiz sinyali iyileştirmek daha iyi bir fikir gibi görünüyordu. Bu da bizi, temel PlayStation 5 sürümünün Kalite modunun kullandığına daha yakın olan Pro Performans modunun işleme kalitesi ayarlarını geliştirmeye yöneltti.


    Bu yükseltilmiş ayarlar, Alan Wake 2'nin Pro sürümüne daha önce mümkün olandan daha keskin ve daha kaliteli bir görüntü ile birlikte hızlı bir tepki hızı sağlıyor.


    Alan Wake 2 görsel olarak inanılmaz derecede ayrıntılı ve zengin, bu da özellikle önceki oyunumuz Control ile karşılaştırıldığında ışın izleme için zor bir seçim olmasını sağlıyor. Yine de Remedy'de meydan okumayı severiz. Doğru grafik kartına sahip üst düzey bir bilgisayarınız varsa, Alan Wake 2'de ışın izleme harika görünüyor ve yükseltilmiş donanımı sayesinde ışın izlemeyi artık Pro'ya getirebildiğimiz için mutluyuz.


    Işın izleme efektleriyle Alan Wake 2'deki dünyanın ayrıntıları konsolda eskisinden daha doğru bir şekilde gözlemlenebilir ve görüntü karmaşık ışıklandırma durumlarında daha kararlıdır.


    Alan Wake 2 on PlayStation 5 Pro Comparison Video ESRB



    Alan Wake II | PS5 | ANA KONURemedy Entertainmentyoutube
    To read more about Alan Wake 2 on PlayStation 5 Pro: https://www.remedygames.com/article/alan-wake-2-on-playstation-5-pro---behind-the-scenes In-development footage from Alan Wake 2 running on PlayStation 5 Pro. Alan Wake 2 is available on PC on the Epic Games Store, PlayStation 5, and Xbox Series X|S. Developed by Remedy Entertainment. Published by Epic Games. Find out more at https://alanwake.com. Follow Alan Wake: Twitter: / alanwake Facebook: / alanwake Instagram: / alanwakeofficial #AlanWake #AlanWake2
    https://www.youtube.com/watch?v=tkwWEbk66VI



    Alan Wake 2 on PlayStation 5 Pro Comparison Video ESRB (Ballroom)



    Alan Wake II | PS5 | ANA KONURemedy Entertainmentyoutube
    To read more about Alan Wake 2 on PlayStation 5 Pro: https://www.remedygames.com/article/alan-wake-2-on-playstation-5-pro---behind-the-scenes In-development footage from Alan Wake 2 running on PlayStation 5 Pro. Alan Wake 2 is available on PC on the Epic Games Store, PlayStation 5, and Xbox Series X|S. Developed by Remedy Entertainment. Published by Epic Games. Find out more at https://alanwake.com. Follow Alan Wake: Twitter: / alanwake Facebook: / alanwake Instagram: / alanwakeofficial #AlanWake #AlanWake2
    https://www.youtube.com/watch?v=r-VXtECHguk




    Kaynak ve Daha Fazlası: https://www.remedygames.com/article/alan-wake-2-on-playstation-5-pro---behind-the-scenes




  • Alan Wake II | PS5 | ANA KONU
    Alan Wake II | PS5 | ANA KONUx (formerly twitter)
    Alan Wake 2 (@alanwake) on X
    https://x.com/alanwake/status/1848688285310238998
  • Alan Wake 2: The Lake House DLC - First 20 Minutes of Gameplay


    Alan Wake II | PS5 | ANA KONUIGNyoutube
    If you're a fan of 2019's Control, and an owner of the Deluxe Edition of Alan Wake 2, then you're in luck! The final DLC expansion for Alan Wake II has finally arrived, featuring even more supernatrual scares in the form of a brand new enemy - The Painted - and an entirely new location - The Lake House - where survival horror galore awaits. Can FBC agent Estevez, portrayed by Janina Gavankar (of Star Wars Battlefront 2 / Iden Versio fame), survive this brand new mystery? Well, we've got the first 20 minutes of gameplay for you to soak up even more of the Remedy Connected Universe. The Alan Wake 2: The Lake House DLC is out now for those with the Deluxe Edition, on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S.
    https://www.youtube.com/watch?v=64bGXJlvqKE
  • Lake House DLC içeriği bugün bitti. Ortalama 2 saat civarında sürüyor. Ajan Estevezi kontrol ediyoruz. Hikaye hem Alan ile hemde Control ile direkt bağlantılı. Şaşıracağınız bazı sahnelerde olacak. Hikaye yine kalite. Atmosfer ve sesler 10/10 alır, feci geriyor.

    Control 2 ve Alan Wake 3 beklemek zor olacak. Sam Lake i seviyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Outlaw-E -- 23 Ekim 2024; 22:49:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun için rehber var mı?

  • Remedy, Alan Wake 2'nin Geliştirme ve Pazarlama Giderlerinin 'Çoğunu' Geri Kazandı!


    Alan Wake 2 Remedy için başarılı olmaya devam ediyor, şirket bugün Eylül sonu itibariyle Alan Wake 2'nin geliştirme ve pazarlama maliyetinin “çoğunu” telafi ettiğini bildirdi.


    Remedy bugün açıkladığı üç aylık kazanç raporunda, oyunun henüz telif geliri elde edemediğini ancak devam eden güçlü satışlar sayesinde maliyetleri tamamen karşılamaya yakın olduğunu bildirdi. Stüdyo bu yıl Alan Wake 2 için muhtemelen yardımcı olan iki genişleme paketi yayınladı: Night Springs ve daha yakın zamanda The Lake House.


    Alan Wake 2'nin telif geliri elde etmeye başlaması kaçınılmaz görünüyor ve muhtemelen Remedy için büyük bir anlaşma olacak. Bu yıl 20 Mart itibariyle 1,3 milyon kopya satarak şirketin şimdiye kadar en hızlı satan oyunu oldu. Şu anda şirketin devam eden tek önemli gelir kaynağı Control ve eski Alan Wake oyunlarının satışları.


    Neyse ki, daha fazla oyun geliştirmek amacıyla ortak şirketlerden nakit akışı sağlanıyor. Örneğin, Annapurna Pictures kısa süre önce stüdyo ile Control 2'nin geliştirilmesinin %50'sini finanse edecek bir ortaklığa girdi ve Annapurna, Control ve Alan Wake'in film ve TV yan ürünlerini yarattı. Remedy, Control 2'nin geliştirilmesinin 2025 yılında tam üretime başlama yolunda ilerlediğini ve bir dizi kritik özelliğin halihazırda uygulandığını bildirdi.


    Remedy'nin geliştirilmekte olan diğer oyunlarına gelince, Remedy'nin çok oyunculu Control spin-off'u Codename Condor, geçtiğimiz günlerde FBC olarak duyuruldu: Firebreak olarak duyuruldu. Remedy, Firebreak'in hala tam üretim aşamasında olduğunu ve temel döngüyü yinelemeye ve oyun testi geri bildirimlerine dayalı olarak oyuncu netliği için kullanıcı arayüzü uygulamaya odaklandığını bildirdi. Bu arada, Max Payne 1&2 Remake tam prodüksiyonda “istikrarlı bir ilerleme” kaydediyor.


    Bu çeyrekte Remedy, büyük ölçüde Annapurna Pictures'ın Control'ü geliştirmek için yaptığı tek seferlik ödemenin yanı sıra diğer kaynaklardan alınan diğer geliştirme ücretleri nedeniyle bir önceki yıla göre %128,6 artışla 17,9 milyon Euro (19,4 milyon $) gelir bildirdi.


    Kaynak :

    Alan Wake II | PS5 | ANA KONU
    Alan Wake II | PS5 | ANA KONUıgn
    Remedy Has Recouped 'Most' of the Development and Marketing Expenses for Alan Wake 2 - IGN
    https://www.ign.com/articles/remedy-has-recouped-most-of-the-development-and-marketing-expenses-for-alan-wake-2




  • Türkçe altyazıdan bir haber yok mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Alan Wake 2'yi ek paketleriyle birlikte toplam 33 saatte (ana hikaye 28 saat, Night Springs 2 saat, Lake House 3 saat) yapılabilecek her şeyi yapıp tüm toplanabilirleri alarak bitirdim. Bitirdikten sonra da Final Draft ile eklenen ara sahneleri ve asıl sonu izledim (bunu herkese tavsiye ederim bu arada, hem oyunun gerçek sonunu görmek hem de Control'de muallakta kalan bi karakterin ne yapıp ettiğini öğrenmek için kesinlikle görmek gerekiyor). Remedy piyasadaki en sevdiğim firmalardan biridir. Max Payne 1-2 hayatımdaki en özel oyunlardan zaten. İlk Alan Wake'te oynanış kendini tekrar etse de atmosfere ve hikayeye kapılıp gitmiştim. Quantum Break'i beğenmiştim, son yıllarda zaman yolculuğunu en kafa karıştırmadan ve ayakları yere basarak anlatan işlerden biriydi. Control'e zaten bayılmıştım. Enfes bir combat sistemi vardı ama bu sefer de hikaye sunumunda önceki oyunların gerisindeydi (hikayesi ve lore'u iyiydi ama bunu oyuncuya verme biçimi yetersizdi). Alan Wake 2'den ise beklentim artık Max Payne'lerden sonra tekrar kaliteli oynanış ve vurucu hikaye sunumunu aynı çatı altında birleştirecek bir yapım ortaya koymalarıydı. Ve diyebilirim ki sonunda başarmışlar. Alan Wake 2 son derece keyif aldığım ve içine tam anlamıyla girebildiğim bir oyun oldu. Daha fazla uzatmadan artı ve eksi yanlarına geçelim :





    ++ Üstte zaten belirttim, hikayesi ve bunu sunum şekli enfes. Sam Lake kendini bile aşmış resmen. Post-modern anlatı tarzını olabilecek en harika yollardan biriyle aktarmayı başarmış. Ayrıca Remedy artık aynı Marvel Sinematik Evreni gibi kendi evrenini kurdu (Remedy Connected Universe - RCU). Control ve Alan Wake arasında yine oldukça heyecanlandıran bağlantılar var. Hatta isim hakları Microsoft'ta kalmasına rağmen Quantum Break'i bile bu hakkı ihlal etmeden evrenlerine çok güzel yedirmişler. Özellikle Night Springs'in son bölümü direkt bununla alakalıydı ve çokça gönderme vardı. Onun dışında senaryoda olup bitenler hakkında aslında çok fazla şey söylemek istiyorum ama yazıyı aşırı uzatacağından ötürü spoiler'lı kısımlara girmeyeceğim. Yoksa yazı şu anki olacak halinin 2 katı falan olabilir :)


    ++ Ambiyans ve yaratılan atmosferler büyüleyici. Bright Falls'u günümüz teknolojisiyle tekrar görmek çok hoşuma gitti, o tatlı görünen ama boğucu, tekinsiz halini iyi yansıtmışlar ama bu konuda asıl etkileyici olan kısımlar Dark Place içindeki mekanlardı kesinlikle. Yaratıcılığın dibine vurmuşlar oralarda


    ++ Grafikler ve görsellik muazzam. Bu konuda en başarılı yapımları saysam Cyberpunk 2077, RDR2, Horizon Forbidden West falan aklıma ilk gelenler olur. Artık bu listeye Alan Wake 2 de çok rahat bir şekilde eklenmiş oldu


    ++ Gameplay oyunun yapısı gereği Control seviyesinde değil doğal olarak ama ilk oyuna kıyasla çok daha tatmin edici ve günümüz Survival-Horror'larında olması gereken özellikleri karşılamayı başarıyor. Vuruş hissi ve silah tepkimeleri, sesleri Remedy oyunları içinde en iyisi. Ayrıca yönettiğimiz karakterlerin bir ağırlığı var ve gerçek bir insanı yönetiyor hissini verebiliyor ki Remedy bunu ilk defa tam anlamıyla başarabilmiş. Bir de Saga'lı kısımlardaki Zihin Odası'na değinmek istiyorum. Olup biten tüm olayları belirli sınıflara koyup kafamızda daha rahat oturtabilmemiz açısından çok yararlı bi eklenti olmuş. Zaten Saga'lı bölümler tam bir Twin Peaks - X Files havasındaydı


    ++ Müziklere ve eklenen şarkılara ilk oyunda olduğu gibi bayıldım. Sam Lake zaten oyunlarına müzikal eşliğinde savaş sahneleri koymaya bayılıyor. Özellikle Control'deki Ashtray Maze sahnesini hala unutamam. Bunda da o tarz akılda kalıcı sekanslar yine var


    ++ Oyunculuk performansları harika. Oyun içi motorla hazırlanan ara sahneler standart olsa da gerçek oyuncuların direkt kendilerinin göründüğü sahnelerdeki performansları çok başarılıydı, hepsi işin hakkını vermiş


    ++ Sonradan eklenen DLC'leri ana hikayenin içine mantıklı bir şekilde eklemiş olmaları ve istersek ana menü yerine direkt oradan da oynayabiliyor olmamız hoşuma gitti. Özellikle TLOU Part 1'de bu olay beni üzmüştü. Left Behind çok rahat bi şekilde ana senaryonun içine yedirilip daha doğal bir şekilde sunulabilirdi ama bunu yapmamışlardı





    * Şimdi de gelelim çoğu beni öyle aşırı üzmeyen ama olsaydı daha iyi olurdu dediğim eksilere :




    -- Gameplay ile alakalı beni rahatsız eden tek şey, düşmanlara el feneri tutmanın ilk oyunda daha rahat ve kullanışlı olmasıydı. Bunda çoğu zaman ışığı Taken'ların üstüne tutmama rağmen sanki ıskalıyormuşum gibi oluyordu. Karanlığı efektif olarak kaldırmak için düşmanların ya tam dibindeyken ya da biraz fazla uzaktayken tutmak gerekiyor ışığı. Böyle orta mesafelerdeyken ara ara işlemediği oluyordu


    -- Hikaye zaten son derece kompleks bir anlatıma sahipken keşke Saga-Alan geçişlerini isteğe bağlı yapmasaydınız da direkt senaryoya yedirseydiniz. Hangisiyle hangi sırada oynamamız gerektiği hiç belli olmuyor ve eğer bir karakterde çok fazla ilerlerseniz diğerinin başına gelecekler hakkında ufak spoiler'lar bile yiyebiliyorsunuz. Ben internetten hangisinin bölümlerini hangi sırayla oynamak daha akıcı ve sağlıklı olur diye bakıp öyle ilerlediğim için pek problem yaşamadım ama oyun ilk çıktığında henüz daha kimse net bi şey bilmiyorken girişseydim biraz rahatsız olurdum


    -- Aksiyon anlarından keyif aldığımı söylemiştim zaten ama keşke bu anlar sayıca biraz daha fazla olsaydı. Tamam Survival-Horror oynuyoruz, sıka sıka gidelim demiyorum ama özellikle ilk 3-4 saatte toplasanız 10 mermi anca sıkıyorsunuz. Evil Within, Dead Space gibi seriler de aynı türdeler ama aksiyon anları Alan Wake 2'ye göre çok daha fazla mesela


    -- Gameplay açısından ilk oyuna göre güzel yeni şeyler getirmişler evet ama Remedy'den bu konuda daha fazla yaratıcılık beklerdim. Ayrıca ilk oyunda olduğu gibi bunda da ilk saatte yaptığımız şeyle son saatte yaptığımız aynı, yani oynanış ilk saatlerden sonra pek çeşitlenmiyor (burada durumu temel oynanışın tatmin edici ve keyifli olması kurtarıyor biraz işte)


    -- Boss fight'lar doyurucu olmaktan fazlasıyla uzak. Zaten Remedy şunu bi türlü halledemedi, tüm oyunlarında ortak olan bir problem bu. Özellikle Quantum Break'in final '''boss'''' unda çıldırmıştım resmen. Control'de birkaç fena olmayan savaş vardı ama onların da hepsi yan görevlerdeydi. Ana hikayedekiler hem sayıca azdı hem de olanlar yetersizdi. İşte Alan Wake 2'de de durum tam olarak bu ama Control'dekinin aksine yan görevlerde daha enteresan boss'lar falan çıkmıyor


    -- Minimap muhakkak olmalıydı. Yarı açık dünyamsı bir haritası varken ve kaybolabilmek kolayken nerden gitmemiz gerektiğine bakmak için her dakika harita açıp kapamaktan gına gelmişti özellikle başlarda


    -- DLC'ler konusunda Remedy beni ilk defa biraz hayal kırıklığına uğrattı. İlk Alan Wake olsun, Control olsun ek paketleri hem ana hikayeyi devam ettirir, hem de birkaç yeni küçük oynanış dinamikleri eklerdi. Alan Wake 2'de ise Night Springs bölümleri zaten adeta ''What If?'' senaryolarına sahip. Alan'ın ana hikayede olanlardan önce Dark Place'ten kaçmak için yazdığı ama başarısız olduğu senaryoları oynuyorsunuz. Kötü diyemem ama son bölümü hariç pek etkileyici değildi. The Lake House ise ana oyundaki FBC ajanı Kiran Estevez karakterinin ana olaylar esnasında orada yaşadıklarını anlatıyor ve tamam bu da kötü değil, Alan Wake oynanış dinamikleriyle Control'ün içindeymişsiniz gibi hissettirmesi açısından iyiydi yani hakkını yemeyeyim ama olmasa da bi şey kaybetmezdik dedirtti. Control ve Alan Wake 1'in aksine ana olayları devam ettiren hiçbir içerik yok. Oynanış namına da göze çarpan bi şey eklememişler. Üstüne Control'ün AWE ek paketi Alan Wake evreni hakkında çok daha fazla bilgi veriyordu ve oradaki olaylara güzel bağlanıyordu. The Lake House'ta ise birkaç dakikalık ufak bir sekans dışında Control 2 hakkında en ufacık bir şey sunulmuyor (ama o birkaç dakika bile beni heyecanlandırmayı başardı orası ayrıAlan Wake II | PS5 | ANA KONU )





    İşte böyle. Alan Wake 2'den büyük keyif aldım, 2023 yılının gerçekten en iyi yapımlarından biri olmuş ve aldığı ödülleri sonuna kadar hak etmiş. Ama herkese gönül rahatlığıyla tavsiye eder miyim, etmem. Çünkü Alan Wake 2'yi tam olarak anlayabilmek için sadece ilk oyunu değil, tüm ek paketlerini ve American's Nightmare'i ve üstüne Control'ü de yine tüm ek paketleriyle oynamak gerekiyor. Ayrıca gameplay anlarının az olması ve kompleks hikaye sunumu kimilerine itici gelebilir. Bu yüzden de bence tam bir ''love or hate'' oyunu olmuş. Ben seven taraftayım. Puan vermek gerekirse de 88 diyorum





  • Alan Wake 2 | 1.2.4 Güncellemesi Yayınlandı!


    Genel

    • Oyuncu artık silahını yeniden doldururken el fenerini güçlendirebilir (bu sırada yeniden doldurma işlemi iptal edilir). EVET!

    Düzeltmeler

    • Oyuncunun kısmi bir silah yeniden yüklemesinden sonra ateş edememesine neden olan bir sorun düzeltildi
    • DualSense uyarlanabilir tetikleyicilerin sürekli gürlemesi ve yanlış zamanda yanlış şeyi yapmasına neden olan bir sorun düzeltildi

    Göl Evi Onarımları ve İyileştirmeleri

    • Video oyunlarında olması gerektiği gibi, son boss dövüşünden hemen önce ortaya çıkan bazı ek kaynak kutuları gönderildi. Stok yapın!
    • Göl Evi'nin açılış sinematiğinin yanlış zamanda oynatılmasına neden olan bir sorun düzeltildi
    • Son Göl Evi sinematiğindeki bazı gölge bantları düzeltildi
    • Oyuncunun Alt Seviye 1'e dönerken asansörde sıkışıp kalmasına neden olan nadir bir durum düzeltildi. Bu FBC için bile gerçekçi bir sorun olsa da, artık oyun deneyimi için harika bir fikir olmadığı düşünülüyor
    • Alt Seviye 4'ün duvarlarına biraz “eksik” boya eklendi, böylece artık normal gri bir duvardan Boyalı saldırı görünmüyor. (“iyi düşünme” düzeltmesi olarak da bilinir)
    • Oyuncuya yanlış bilgi veren ikinci bilgisayar bulmacasının ipucunun Portekizce çevirisi düzeltildi.
    • Çeşitli yerelleştirme düzeltmeleri
    • Küçük düzeltmeler ve kararlılık iyileştirmeleri


    Kaynak :

    Alan Wake II | PS5 | ANA KONU
    Alan Wake II | PS5 | ANA KONUalan wake
    Alan Wake 2 update 1.2.4 notes — Alan Wake
    https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-update-notes/




  • Alan Wake 2 | 1,8 milyonun üzerinde sattı.



    Alan Wake II | PS5 | ANA KONU
    Alan Wake II | PS5 | ANA KONUbluesky social
    Remedy Entertainment (@remedygames.com)
    https://bsky.app/profile/remedygames.com/post/3lbch2m27ot2a
  • PC'de çıktığı gün alıp bitirmiştim. Yine aynı keyifle PS5 Pro'da platin için bitirdim.

    Alan Wake II | PS5 | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esoterickk -- 20 Kasım 2024; 19:20:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkçe altyazı gelmeden almam sadece tr dublaj veya altyazı oyun alıyorum para kazanmak istiyorlarsa dublaj yada altyazı çıkarsınlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyun çok iyi ama hala türkçe altyazı bekliyoruz ....

  • Güncelleme yayınladı. (1.200.005)



    İyileştirmeler ve eklemeler 


    [Göl Evi] Genişleme paketi ana seferberliğin bir parçası olarak oynandığında Göl Evi'ndeki koleksiyon eşyaları Saga'nın Zihin Mekanı'na eklendi. 

    [Night Springs] Night Springs teması artık ana seferin bir parçası olarak herhangi bir Night Springs bölümünü bitirdikten sonra Yazarın Odası'nda kullanılabilir. 

    “Fırlatıcı” düşmanlarla uğraşmak artık daha az sinir bozucu. Biraz daha az sıklıkta hareket ediyorlar ve hasar aldıktan sonra ışınlanmaları daha uzun sürüyor. 

    [Hareket Kontrolleri] Gyro kontrolleri ve çubuk girişi ile etkileşim geliştirildi. Seçenekler menüsünde mevcut maksimum hassasiyet 4x'ten 20x'e yükseltildi (cerrah olan veya olabilecekleriniz için) 


    Düzeltmeler 


    [PS5 Pro] Eksik Performans LSAO verileri düzeltildi. (Kalite modundan Performans moduna geçerken gölgeler kayboluyordu, smh) 

    [Night Springs] Yakındaki bir kayıt yüklendikten sonra Night Springs bölümünün ana senaryoda mevcut olmaması sorunu düzeltildi. 

    [Deluxe Edition] Alan'ın saçları artık daha dağınık ve Klasik Kıyafet kullanıldığında düzgün bir şekilde ıslanmış oluyor. Ayrıca evlilik yüzüğünü takmayı da hatırladı. 

    [Son Taslak] Bazen mevcut olmayan bazı Alice fotoğrafları düzeltildi. 

    [Son Taslak] Dönüş 6'da bazen alınamayan bir el yazması sayfası düzeltildi. 

    Bazı harita işaretlerinin etkileşimden sonra da kalması düzeltildi. 

    Başlangıç 5'te açılamayan Şerif Zulası düzeltildi. 

    Elde edilemeyen Pat Maine radyo şovları düzeltildi (parmaklar çapraz). İyi radyo sonsuza dek yaşar. 

    Dönüş 1 manusrası düzeltildi



    Kaynak: https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-update-notes/





  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.