Şimdi Ara

ALFA ROMEO GIULETTA DISTINCTIVE 1.4 MULTIAİR 170 HP

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün ki konuğumuz İtalyan kökenli Alfa Romeo Gıuletta'yı konuk ediyoruz.İtalyan tasarımcıların tasarım anlamında ne kadar ideallı olduklarını biliyorsunuz.
    Dış tasarımının ilk dikkat çeken parçası,üçgen şeklinde radyatör ızgarısı ile oval ön ledli far grubları ile sportif ve çekici tasarımın ortaya çıkmasına vesile olan etkenlerden bir tanesi.Aynı şekilde sportif ve çevik yapısını arka sütunlarda da görebiliyorsunuz ledli stop far grubları,spoiler ve çift çıkışlı egzozlarıyla size ne kadar güçlü ve atik olduğunu belirtiyor.


    Gıuletta'nın iç atmosferinde durumlar nasıl diyorsanız,dış tasarımdaki sportifliğini iç tasarımına yansıtığını görebiliyorum.İç kabinde kullanılan krom parçalar ile çift rengin konbinasyon edilmesi kaliteyi ve asaaleti temsil ettiğini düşünüyorum.Tabiki zengin görselliğin içerisinde eksik bulduğum yanları oldu neler mi ?İlk önce direksiyonunda başlamam gerekiyor bu kadar kaba bir direksiyonu gıuletta'ya yakıştıramadım sanki ticari araç mı süreceğiz olmamış bu direksiyon hemen değiştirin.Bu kaba direksiyonun yerine sportif tasarımına yakışan zarif spor üç kollu direksiyonun olmasını gıuletta'da da beklerdim.Bir eleştirye maruz kalan yer ise ön kol dayama kısmı sanki üretimin son aşamasında fark edilip fazla hacmi ve işlevi olmayan ayriyetden sürüş konforunuzu etkileyen küçük kol dayamının takılması görsel anlamda güzel gözükmemekle birlikde kullanım sırasında eziyet çekmeniz ise çabası.Kol dayamının altına konulan mekanik el freni ve bardakların kullanımında etkilemesi konforunuzun düşmesine neden oluyor.Arka koltuklara geçtiğimde ise uzun boylular için epey işgenceli bir yolculuk geçireceklerini şimdiden belirteyim.Size önerim eğer gıuletta almayı planlıyorsanız kesinlikle elektrikli cam tavan almanız, her ne kadar ic tasarımda çeşitli aksesuarlara yer verilsede basık olan tavan yapısının içinizin daralmasına yol açacakdır o yüzden cam tavanı öneriyorum.Arka yolcular için bir adet orta bölümde havalandırma kanalı yerleştirilmiş.Bagaj yükleme alanı için derin bir hazne bulunuyor, kapastesi ise 350lt bir yükleme alanı sunuyor.Haydi şimdi Gıuletta'nın sürüşüne geçelim.





    Anlaşılan Gıuletta sadece tasarımına önem vermiş hayla anahtarsız giriş ve çalıştırmamanın gıuletta'da da olmaması eksik yönlerinden biri,kumaş koltuklarda herhangi ergonomik sorun görünmüyor.Motoru çalıştırdığımda ilk dikkatimi ve hoşuma giden özelliği ise gösterge panellinin sizi selam vermesi,TCT şanzımalı gıulettada sürüşe geçmeden önce mekanik el frenini indirmeniz gerekiyor aklı beş karış havada gıuellata ne deyeyim,çoğu rakiplerin bu işlemleri otamatik olarak yapıyor.Gıuletta küçük hacimli aşırı beslemeli turbo motoru kendinden büyük işlere kalkıştığını gaz pedalına dokunduğunuz andan itibaren anlıyorsunuz.Alt devirlerde ideal ve akıcı olan gidiş hattı taki devriniz 2500d/d geldiği andan itibaren gıuletta'nın evrim geçirdiğini gözlerinizle görebiliyorsunuz.O sakin karekterik yapısının altında meher hırçın ve saldırgan bir aslan yatıyormuşda haberimiz yokmuş ooooooooo ama alahım koltuğa yapıştım,göz bebeklerim büyüdü etrafa adeta meydan okuyorum.Bu aslanı yatıştırmak bir hayli bizi uğraştıracak anlaşılan,gıuletta'nın akıcı ve seri gidiş hattını ancak gösterge ibresinden anlayabiliyorsunuz.Gıuletta ile 0-100 değerine ulaşmanız çok cabuk gerçekleşiyor,aynı şey üst hızlar içinde geçerli tabi yanlız yüksek hızlarda 130km/s başlayan rüzgar sesi rakipleriyle kıyasladığımda gerçekden başarılı olduğunun kararını veriyorum yinede bu seri hızlanmayı ve yüksek hızlara çıkmayı güvenli frenlerine borçluyum.TCT şanzımanın DSG'ye nazaran daha akıçı ve devir çeviri yapısının olduğunu belirtimek isterim,bir artı yönü ise gıuletta'nın kocamannn direksiyonun arkasındaki f1 vites kulakçıklarının bulunmasıyla daha sportif ve kontrollü tamamen sende olması, sürüş keyfine keyif katan yanlarından biri.Gıuletta'nın büyük kozlarından biri ise üç çeşit sürüş modlarının standart olarak sunulması ile rakiplerinden epey üstünlük sağladığını söyleyebilirim.Orta bölümde yer alan bilgi ekranın işlemci ve grafik efekleri hızlı ve kaliteli yanlız navigasyon paketini bu aralar alamıyorsunuz,müzik severlere ise kötü haberi vermek zorundayım çok kaliteli bir ses çıkısı maalesef bulunmuyor gerçi bunda canlı müzik orkestrasını dinleyebiliyorsunuz hem keyif alın,hem başınız ağrımasın nasıl mı devriniz maxsımum seviyede tutun :) Gıuletta'yı kısaca özetlemek gerekirse her ortamda sizi mutlu edecek bir otomobil olduğunu belirtmek isterim.EN ÖNEMLİSİ 1.6LT-2.0 LT MOTOR KEYFİNİ 1.4 MULTİAİR 170HP TCT İLE DAHA KEYİFLİ VE ZEVKLİ OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.

    MOTOR HACMİ : 1368cc

    MOTOR GÜÇÜ : 170HP/5500dd

    MAX.TORK : 250Nm/2500dd

    BOŞ AĞIRLIĞI : 1310 KG

    LASTİK EBATI : 225/45R17

    MAX.HIZ : 218 KM/S

    0-100 : 7.6 SN

    ŞEHİR İÇİ Y.T : 6,6LT

    ŞEHİR DIŞIY.T : 4,3LT

    ORTALAMA : 5,1LT

    CO2 : 119

    FİYAT : 75.695 TL



    Devamını oku:http://otomobiller-ulkesi.webnode.com.tr/news/alfa-romeo-giuletta-distinctive-1-4-tb-multiair-170hp-tct/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhangun1992 -- 9 Şubat 2015; 9:20:53 >







  • Hangi vergi dilimine giriyor bu motor zaten 1.6yla aynı dilimde ne avantajı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BakkalGazi41

    Hangi vergi dilimine giriyor bu motor zaten 1.6yla aynı dilimde ne avantajı acaba

    Adam vergi oranlarini bilmiyorsa otomobille iişkisini bitirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BakkalGazi41 B kullanıcısına yanıt
    Orda vergi diliminden bahsedilmiyor,1.4lt turbo motorun başarısından bahsediliyor.
  • oguzhangun1992 O kullanıcısına yanıt
    hocam giu alma arifesindeyin gerçekten çok tatmin etti beni bu yazınız sciroccoyla giu arasında kalmıstım aslında bahane arıyorum giu almak için bu yazı bir bahane oldu acıkcası bana tesekkurler ayrıca manuel almak ıstıyorum sızce hata mı olur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amadeus_M -- 9 Şubat 2015; 9:42:43 >
  • Amadeus_M kullanıcısına yanıt
    yardımcı olabildiysen ne mutlu bana ,şimdiden hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhangun1992

    yardımcı olabildiysen ne mutlu bana ,şimdiden hayırlı olsun


    Hocam ben manuel arac sevıyorum tct şanzımanı kullanmamak hata mı olur sızce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhangun1992

    Orda vergi diliminden bahsedilmiyor,1.4lt turbo motorun başarısından bahsediliyor.

    Benim yazdığım mesajtada 1.4 multiair motorun başarısızlığından bahsedilmiyor,mesajı değiştirerek beni zor durumamı düşürmeye çalışıyosun anlamadım. Herneyse sanırım vergi dilimlerini öğrendiniz ve paylaşımınızı düzenlediniz.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BakkalGazi41 -- 9 Şubat 2015; 10:13:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amadeus_M kullanıcısına yanıt
    benim tercihim tct şanzımandan yana olurdu niye diye sorarcak olursanız , hem vites geçişlerinde daha seri ve sarsıntısız hemde vites arkasındaki f1 kulakçıklarıyla spor kullandığınızda inanın manuel vitesden dah çok keyif alacaksınız.Tabi ki tercih sizin imkanınız varsa test sürüşü yapın.
  • Yakın arkadaşımda Giu 170Hp manuel var, aracın hem performansı hem tüketimi gayet iyi, biraz sert ve yol sesi fazla ancak bunları son makyajla düzelttiler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.