Şimdi Ara

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair Test Verileri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
22.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asonay

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Ahmet abicim boşver fanatiklerle polemiğe girmeye değmez.Sen tecrübeni anlatmışsın adam hala birşeyler söylüyor.Bence o arkadaşın bir alfaromeo su yoktur fakat hayalinde kesinlikle vardır.

    benim alfaromeom varda senin kalkıp gidip test etmeden alfa romeo alanlara akılsız demeye haddin yok herkezin aklı kendine test verileri yanlıs onun uzerine konusurken gelipde sakın alfa romeolarla kalkmayın bozuluyo
    diyo biri digeri akılsız diyo fanatikmi oluyoruz cevap verince

    Sende amma fanatiklik yaptin ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 2 Mart 2011; 1:50:10 >
  • hızlanmalar hatalı gibi bence de, 0-100 9.5 saniyede, 0-170 29 saniyede gördüm düz yolda şimdi benim 92kw lık düldül, alfadan daha mı iyi 0-170 i görüyor duyda inanma.
    125kw nere, 92 kw nere, bir bit yeniği var olayda ya da yokuş yukarı yapmışlar testi.
  • 0 - 100 = 7.8 Saniye
    Max Hiz = 218 km/h

    Videolarda bu yonde
    Hala Golf Golf diyenlere guluyorum
    Dondurulmus beyinler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AytacFx -- 2 Mart 2011; 13:35:18 >
  • arabaların 0-100 sürelerini videolara bakıp nasıl tespit ediyorsunuz anlayamıyorum gerçekten . adamlar bu testleri yaparken bu araçlara dünya kadar elektronik cihaz sensör vs bağlıyor gps takıyor, defalarca kalkış yapıyor ve ortalamayı alıyor. hiçbir videodan ölçüm yapılmaz. yapanlada tartışılmaz tabi ama, en azından okuyan arkadaşlara temiz bir bilgi kalmış olur.


    deli gibi yokuş aşağı arkadan rüzgarı alırken kadran videosu çeksen o araba 6 sn de çıkar 100 e
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisyilmaz79

    arabaların 0-100 sürelerini videolara bakıp nasıl tespit ediyorsunuz anlayamıyorum gerçekten . adamlar bu testleri yaparken bu araçlara dünya kadar elektronik cihaz sensör vs bağlıyor gps takıyor, defalarca kalkış yapıyor ve ortalamayı alıyor. hiçbir videodan ölçüm yapılmaz. yapanlada tartışılmaz tabi ama, en azından okuyan arkadaşlara temiz bir bilgi kalmış olur.


    deli gibi yokuş aşağı arkadan rüzgarı alırken kadran videosu çeksen o araba 6 sn de çıkar 100 e

    +1.4tsi
    kaldı ki araç turbo besleme;chip tuning yaptırıp+düz yolda video çekip koyabilir,kimse de anlamaz turbo+kompresörün üstünlüğü tartışılmaz




  • Bu test verileri nedir böyle hangi mal test etmiş şaka gibi. Heralde 1.4 120HP liği 170'likle karıştırdılar.

    1.4TB 170 PS için hızlanma verileri şu şekildedir.

    0-100 = 7.8 s
    0-160 = 19.5 s
  • Ben de 120'lik ile 0-100 değerlerini karıştırdıklarını sanıyorum.

    Bir de millet "eee Golf tabi" falan moduna girmemiş mi, süpersiniz vallahi.

    170'lik Giulietta sahibiyim, 170'lik gibi gidiyor alet hiç merak etmeyin.
    Arkadaşımda Scirocco var, Giu'yu almadan önce onun aracını da kullandım, performans olarak aynı gibiler sanırım.
    Zaten fabrika verisi olarak da 0.2 saniye fark görünüyor 0-100'de.

    Giulietta ile "rolling" şeklinde Rocco ile deneyen birisi, Giulietta'nın geçtiğini söylüyordu, ne derece doğru, hangi şartlarda yapıldı bilmiyorum.

    Allaha çok şükür araba kullanmayı ve hızlanma değerlerini aşağı yukarı biliyorum.
    8.9sn'lik araba babamın C200K'üdür. Kullandığım Giulietta ondan fersah fersah daha hızlı.
  • Burada yazılanları okuyunca foruma üye olma ihtiyacı hissettim. 1.4 TSI Audi 122 HP ve 1.4 170 Giulietta sahibi birisi olarak kıyaslama yaparken yanlış noktalardan hareket ettiğinizi düşünüyorum. Öncelikle Audi yi otomatiği çok iyi diye aldık ve annem kullanmakta; Giuliettayı alana kadar bu arabayı keyifle kullandım. Otomatik viteste Volswagen grubu tek geçmek gerekir... Babama da skoda 1.4 TSI aldırdım... Sınırlarınız zorluyana kadar kullanacak imkanlarımız olmadığına göre konfordan bahsetmek istiyorum; 14 tsi ile kaza geçirdim ve mıcırlı yolda savruldum, ESP sayesinde en azından ciddi hasardan kurtulduğumu farkettim. Sonrasında kendime şahsen aldığım araba Giulietta alırken bütçeme uygun EPS ve 14 TS motorlu bir araç bakarken Bu sıralamaya golf'un EPS yi tam donanımlı 170 beygirlik 14 tSı dışındaki modellerine koymadığını farkederek hayal kırıklığına uğradım. Güç ve hız tamam da kontrol önemli değil mi? Aradığım özelliklerdeki GOlf, Audi yi fiyat olarak geçiyor, Guilietta çok ucuz kalıyordu. Guilietta bir kasada tüm özellikleri bir arada vererek buna en uygun fiyatı veriyordu. Golf Aynı kasada 30 bin liralık donanım da, 80 binliralık bir donanımda veriyor ayrıntılarda boğuluyorduk... Bu nedenle Golf'un özelliklerinin üstünde imaj sattığını düşünmekteyim...
    İç bakımından ben yapılı birisi olduğumdan, Guilietta 1-0 öndedir. Kullanım ve görüş açısı bakımından Guilietta daha iyi diye düşünüyorum. Skoda ise hepsinden iyi bir görüş açısına sahip inanın... Audi dolayısıyla Golf te sport vitese geçiş çok ergonomik, Guietta da elimi özel olarak Dinamik moda götürmem gerekiyor. All weather özellliği, golfte yok ve ayrıca dinamik modda direksiyon ve amortisörlerin sertleşmesi sürüşte ciddi bir fark yapmakta, buda üstün yanları...Yokuşlarda Guilietta nın dinamik moda ihtiyaç duyduğunu hissettim, bunu da normal şartlarda pedala ne kadar hafif bastığımla alakalı olduğunu söyliyebilirim. Çevrenin ilgisi bakımından, çalıştığım kurumun güvenlik görevlilerinin beni durdurup en beğendikleri araç olduğunu söylemeleri bile bir hoşluk. Bu yaz hemen önümde karşı yoldan ticari bir van, Önümdeki golf'e kafadan çarptı; çarpan aracın motoru yola fırladı ve golf şarampole yuvarlandı, emniyet kemeri takan her yolcu golften küçük yaralarla çıkarken, muhtemel diğer aracın sürücüsünü kurtaramadılar...
    Biraz dağıttım ama, araçların özellikleri kişilerin ihtiyaçlarına göre değişir. Bu diğerinin daha iyi yada kötü olduğunu göstermez. Bu iki araçta aynı kulvarda rekabet etmekteler, farklılıkları da aslında en güzel özellikleri saygılarımla...




  • Arkadaşlar sanki hepimiz hergün pistlerdeyiz, 170 hp guiletta gidermi gitmezmi golfu geçermi geçmez mi ben sizi söyliyeyim kafa kafa ya giderler , 160 lık golfle yada 160 lık şirokko ile guiletta 170 lik karşılaştırken performans üzerine düşünmeye çok gerek yok neredeyse aynıdır , bende 140 lık golf var arkadaşımda 135 lik Mito var performansları çok yakın ama motor karakteristikleri farklı golf alt devirlerde daha iyi giderken Mito üst devirlerde golf den daha başarılı sonuç olarak ikiside tatmin edici yani bastımı gitmem demiyor
  • Alman dergisinin testinde golfün geçileceğini düşünmüyordunuz herhalde
  • gençler bu tct li otomatik şanzımanlı model ne kadar yakar kullanan test eden olmadı mı daha?
  • Brera tecrubesinden sonra alfa sevgisi ve saygısı kazandım. Bu modele çok yatırım yaptılar. Golf test edenlerin sayesinde kazanmış.

    Yoksa hikaye.her acıdan alfa üstün gelir. Hp farkı olsa bile yürüyen aksam, motor verimi geriye düşürmez.
  • Merhabalar Ben şimdi Alfa Romeodan geliyorum Giulietta 170 bg manuel almayı düşünüyorum panoramik cam we çift eksoz paketiyle 62 bin fiyat çıkardılar we bu araba hakkında bana bilgi werirmisiniz ve klimalı dewirsiz kullanımda şehir içinde max ne yakar ? Teşşkr ederim.
  • http://www.youtube.com/watch?v=Mq1K_3ZquFc

    arkadaşlar videoda değer 7.24,bence çok kötü değil çünkü dsg scirocco da 7 saniye yapıyor 0-100 ü
  • veriler hatalı. doğru veriler aşağıda:


     Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair Test Verileri
  • Demek ki benim stock tct'yi bana chipli olarak satmislar.:). İzmir Narlidere otobani. Dumduz yol. Bilen bilir.. 0-160 22,5 saniyeymis.!!! Yapma ya! Hadi basin kronometreye ve olcun degerleri... Gecen hafta test ettigim tarafin ters istikametinde yine denedim.Sonuclar ayni. linke youtube'da "giulietta 0-160" yazarak da ulasabilirsiniz.http://m.youtube.com/watch?v=eHTOdHOL-UM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeHTOdHOL-UM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle hort (tamam vurmayın.)
    iki arabayı da kullanmadım ve binmedim ama giu golften geri kalsın hiç olmaz gibi geliyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    Demek ki benim stock tct'yi bana chipli olarak satmislar.:). İzmir Narlidere otobani. Dumduz yol. Bilen bilir.. 0-160 22,5 saniyeymis.!!! Yapma ya! Hadi basin kronometreye ve olcun degerleri... Gecen hafta test ettigim tarafin ters istikametinde yine denedim.Sonuclar ayni. linke youtube'da "giulietta 0-160" yazarak da ulasabilirsiniz.http://m.youtube.com/watch?v=eHTOdHOL-UM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeHTOdHOL-UM

    bu videodan sonra konunun ilk mesajindaki verilerin tamamen Giuliettayı karalamak olduğunu düşünüyorum




  • Üşenmedim okudum, post'un %90 ' ı 0-100 km hızlanma verileri üzerine karsılıklı atısmalardan ibaret.

    Doğru düzgün bu motora sahip bir giulietta kullanıcısının yorumu bile yok.

    Yakıt tüketimi hakkında bilgisi olan var mı acaba?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.