Şimdi Ara

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair Test Verileri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
0
Favori
22.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alfa Romeo 1.4 TB Multiair 170 Hp Manual Test Verileri

     Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair Test Verileri


     Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair Test Verileri


     Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Multiair Test Verileri







  • Bugün başka bir konuda görmüştüm. Golf ile performans kıyaslaması yapılıyordu. Pist verileri vs. verilmişti.
    Bende aynı kaynağın Golf verilerini koyayım. Tarayıcım yüklü değil fotoğraf ekliyorum. Karşılaştıracaksak karşılaştırıp tartışalım.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Bugün başka bir konuda görmüştüm. Golf ile performans kıyaslaması yapılıyordu. Pist verileri vs. verilmişti.
    Bende aynı kaynağın Golf verilerini koyayım. Tarayıcım yüklü değil fotoğraf ekliyorum. Karşılaştıracaksak karşılaştırıp tartışalım.
    golf'ün gösterge hataları ne öyle 100 km gösterirken 94 km ile gidiyor.

    Julyetin hızlanma değerleri şaşırttı beni daha iyi olmasını beklerdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    golf'ün gösterge hataları ne öyle 100 km gösterirken 94 km ile gidiyor.

    Julyetin hızlanma değerleri şaşırttı beni daha iyi olmasını beklerdim.

    Alıntıları Göster
    Golf tsi 160 tam bir canavar. BMW 320d 177 lik ile kendisine geçildikten sonra haberim olmuştu bu araçtan.AÇtım kurcaladım hakikaten performans verileri 320d den iyiydi.Helal olsun diyorum VW e.Bu performansa bu yakıt tüketimi çok ama çooooook iyi.Sanırım yol tutuş testinde Giulietta daha iyi. Biri kalbe biri akla hitap eden 2 araç.Ben olsam golfü seçerdim:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Golf tsi 160 tam bir canavar. BMW 320d 177 lik ile kendisine geçildikten sonra haberim olmuştu bu araçtan.AÇtım kurcaladım hakikaten performans verileri 320d den iyiydi.Helal olsun diyorum VW e.Bu performansa bu yakıt tüketimi çok ama çooooook iyi.Sanırım yol tutuş testinde Giulietta daha iyi. Biri kalbe biri akla hitap eden 2 araç.Ben olsam golfü seçerdim:)

    Alıntıları Göster
    0-100 8.9 sn Birde bunu teknoloji olarak sunuyorlarya bunca yıl sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    0-100 8.9 sn Birde bunu teknoloji olarak sunuyorlarya bunca yıl sonra.

    Alıntıları Göster
    Bendeki 4x4 1621 kiloluk Tiguan 1.4 TSI 150 hp bile 0-100 9.3 sn Bence o beygir gücüne göre yavaş kalmış Alfa.Hele hele 160 lık golfe göre 0-160 arası 7 saniye geride kalmışki bu çok büyük bir fark. TSI gerçekten müthiş bir motor.

    1621 kiloluk Tiguana yaptırdıklarını gördükten sonra neredeyse 400 kilo hafif olan Golfe neler yaptırır bu motor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bendeki 4x4 1621 kiloluk Tiguan 1.4 TSI 150 hp bile 0-100 9.3 sn Bence o beygir gücüne göre yavaş kalmış Alfa.Hele hele 160 lık golfe göre 0-160 arası 7 saniye geride kalmışki bu çok büyük bir fark. TSI gerçekten müthiş bir motor.

    1621 kiloluk Tiguana yaptırdıklarını gördükten sonra neredeyse 400 kilo hafif olan Golfe neler yaptırır bu motor

    Alıntıları Göster
    Giulietta'nın 0-100 km fabrika verisi 7.8 saniye gözüküyor testte 8.9 saniye 1.1 saniye fark oluşmuş. Acaba başka testleri de var mı bu motorun bu kadar fark oluşması anormal geldi baya bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Giulietta'nın 0-100 km fabrika verisi 7.8 saniye gözüküyor testte 8.9 saniye 1.1 saniye fark oluşmuş. Acaba başka testleri de var mı bu motorun bu kadar fark oluşması anormal geldi baya bana.

    Alıntıları Göster
    Yoldandır muhtemelen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Yoldandır muhtemelen

    Alıntıları Göster
    0-100 ü 7.8 olan bir aracı 8,9 sn de çıkarttılarsa kötü niyet ararım. 150 lik Bravo 8,2 sn de çıkarken 170 lik Alfanın 8,9 sn de çıkması düşündürücü. Herhalde 5 kişi bindiler arabaya. Ya da elemanın ehliyeti yeni...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    0-100 ü 7.8 olan bir aracı 8,9 sn de çıkarttılarsa kötü niyet ararım. 150 lik Bravo 8,2 sn de çıkarken 170 lik Alfanın 8,9 sn de çıkması düşündürücü. Herhalde 5 kişi bindiler arabaya. Ya da elemanın ehliyeti yeni...

    Alıntıları Göster
    8.2 sn test verisi de varmış bu aracın ama sonuçta 9sn 1300kg araba için çok fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    8.2 sn test verisi de varmış bu aracın ama sonuçta 9sn 1300kg araba için çok fazla

    Alıntıları Göster
    hangi derginin verileri bunlar arkadaşlar
  • golf kullanmadım ama sesli sorunlu denilen alfadan daha çok iç gürültüsü var.millet de golf çok sessiz diyor. Ben anlamadım bu işi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    golf kullanmadım ama sesli sorunlu denilen alfadan daha çok iç gürültüsü var.millet de golf çok sessiz diyor. Ben anlamadım bu işi.
    Giulietta`yı test eden arkadaş güzel kaldıramamış.
    Bu kadar da fark olmaması fabrika verisiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIRADANUS

    Giulietta`yı test eden arkadaş güzel kaldıramamış.
    Bu kadar da fark olmaması fabrika verisiyle.

    Alıntıları Göster
    Sene olmuş 2011. 170 Beygir bir Alfa. (Hayranımdır markaya) ve 0-100 8.9. Üzgünüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    Sene olmuş 2011. 170 Beygir bir Alfa. (Hayranımdır markaya) ve 0-100 8.9. Üzgünüm.


    bu tamamen test edenın başarısıdır. bendekı alfa bıle 8 sanıyeden once 100 kmye ulaşıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    Sene olmuş 2011. 170 Beygir bir Alfa. (Hayranımdır markaya) ve 0-100 8.9. Üzgünüm.


    bu tamamen test edenın başarısıdır. bendekı alfa bıle 8 sanıyeden once 100 kmye ulaşıyor.

    Alıntıları Göster
    Bi de bu motor Multiair teknolojili. Tork dağılımı falan şahane. 8,9 sn olayı tamamen asparagas. Ya da yazım hatası. Başka izahı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Bi de bu motor Multiair teknolojili. Tork dağılımı falan şahane. 8,9 sn olayı tamamen asparagas. Ya da yazım hatası. Başka izahı yok.

    Aynen banada öyle geldi. 8.9 sn nin çok daha altındadır, kesinlikle bir yanlışlık var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    golf kullanmadım ama sesli sorunlu denilen alfadan daha çok iç gürültüsü var.millet de golf çok sessiz diyor. Ben anlamadım bu işi.
    Alfa'nın verileri banada tuhaf geldi. 0-160 içinde 15 saniye felan diyor , gene 0-400 metrede 16 saniyenin üzerinde çıkmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Alfa'nın verileri banada tuhaf geldi. 0-160 içinde 15 saniye felan diyor , gene 0-400 metrede 16 saniyenin üzerinde çıkmış.

    Alıntıları Göster
    Bu alfanın değerleri fastestlaptada bu şekilde.Bİrçok testte buna yakın dereceler elde etmiş.Siz daha güçlü bir modeline bakıyor olmayasınız??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Alfa'nın verileri banada tuhaf geldi. 0-160 içinde 15 saniye felan diyor , gene 0-400 metrede 16 saniyenin üzerinde çıkmış.

    Alıntıları Göster
    Hatayı buldum. Şöyle.

    0-80 km/h 5,9 sn
    0-100 km/h 8,9 sn demişler. Bu durumda 80-100 km/h 3,0 sn oluyor ki bu da imkansız. Bu makine muhtemelen 2. viteste veya 3. ün başında 100 ü görüyor. Ara hızlanmalara baktığımızda 4. viteste 60-100 km/h 6,8 sn verilmiş. Yani 4. viteste bile 80-100 ü 3,0 sn civarında iken 2. viteste o değer imkansız. bence doğrusu 7,9 sn olmalı 0-100 ün.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.