Şimdi Ara

Alfa Romeo Giulietta Cenevre'de Ortaya Çıktı :) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadan çok güzel ve klas bir tasarımı var ama önü için aynı şeyleri düşünmüyorum.
  • fiyat ne zaman belli olur acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 145tr

    Fena degil.
    Acikcasi Lancia ile ayni bazda oldugu cok belli oluyor.
    Ve bence Lancia daha klas duruyor.


    Giulietta’nın Lancia ile alakası yok aslında. Yeni bir platform ve Fiat grubunda ilk defa kullanılıyor. Şuradan okuyabilirsin:
    http://alfaromeo.com.tr/Pages/haberler36.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: groombridge


    quote:

    Orijinalden alıntı: 145tr

    Fena degil.
    Acikcasi Lancia ile ayni bazda oldugu cok belli oluyor.
    Ve bence Lancia daha klas duruyor.


    Giulietta�nın Lancia ile alakası yok aslında. Yeni bir platform ve Fiat grubunda ilk defa kullanılıyor. Şuradan okuyabilirsin:
    http://alfaromeo.com.tr/Pages/haberler36.html



    Link icin tesekkürler. Bu platform yeni dense de, aslinda bir türev; sonucta pazarlama yapiyorlar, yeni demeleri gayet dogal.
    Daha spor hale getirmek icin ugrasilmis. Yakinda bayilere düser, test sürüsünü yapip paylasirim.

    Aracin tipi benim cok hosuma gitmedi. Daha hircin bir arac bekliyordum.
    Teknik detaylari da su an bu tam bir Alfa dedirtecek cinsten degil.
    Halen cok özel teknolojileri vs kullanmiyorlar. Fiat Alfa'yi satmaya niyetli imis; bakalim son durum ne olacak.

    quote:

    New pics of the Alfa Giulietta have been released as it nears its 2010 Geneva Motor Show debut. New technical details have also been made available for the first “Compact” platform model for Fiat, known as the C-Evo. While still adopting some aspects of the Fiat Bravo and Lancia Delta platform, the Alfa Giulietta is different for its suspension and its Dual Pinion steering. It also adopts the Alfa DNA programming which debuted on the Alfa MiTo, with Normal, Dynamic and All Weather set-ups.

    The Alfa Giulietta replaces the Alfa 147 and includes classic Alfa design on a slightly larger hatchback. Debuting at the Geneva Motor Show will be five different Alfa Giulietta models: two Quadrifoglio Verde versions equipped with the 1750 TBi at 235 hp and 340 Nm of torque; two “Distinctive” versions with the 2.0-litre JTDM engine, 170 hp and 350 Nm; and another “Distinctive” version fitted with the exciting 1.4 Multiair Turbo petrol engine with 170 hp and 250 Nm.

    The engine range available at launch includes the diesel option 1.6-litre JTDm with 105 hp and 320 Nm of torque, and a final petrol engine version available will also be the 1.4 TB with 120 hp. The entire range is equipped with a six-speed manual gearbox, while the Multiair and 2.0-litre diesel will have the new TCT dual clutch transmission.




  • mekanik degil organik bi tasarim olmus... zoom-zoom mazda gibi.
  • off demek istiyorum bunlar karıysa pardon arabaysa bizimkiler ne
  • sizlere motor bilgisi vereyim,

    1.4 turbo 135 hp multiair benzin 6 ileri
    1.4 turbo 170 hp multiair benzin 6 ileri
    1.6 turbo mjtd 105 hp 6 ileri dizel
    2.0 turbo 170 hp mjtd 6 ileri
    ve
    1.8 LT tbi 235 HP cloverleaf 4 yapraklı yonca,yurur aksam inanılmaz.
  • 1.4 - 135 beygir çift kavramalı şanzuman (olacaksa) fiyatta abartısı olmazsa çok cazip.
    Tasarım hiç fena değil farlar dışında eleştirecek pek birşey yok.

    düzeltme: 120 beygir olsa da olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 9 Mart 2010; 16:59:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killerxxx





    • Giulietta için hedeflenen EuroNcap için maximum yolcu ve surucu puanı.Bunun için guvenılen en onemlı ozellık DNA modu ile Q2 nin harmanlanması sonucu ortaya çıkan akılcı konforla beraber gelen guvenlık.Ayrıca ,otomobilde yuksek dayanıklı çelik,aliminyum,magnesium kullanılmakta.

    • Otomobil 4,35 m uzunlugunda,1,46 m yuksekliginde,1,80 m genişliğinde.

    • DNA tum versiyonlarda standart.

    • Segmentinde yıllk satış hedefi 100.000 Adet.

    • 4 Motor seçeneği sunuluyor,hepside Euro 5 uyumlu.Hepsi Start&Stop teknolojisine sahip.

    1.4 T 120 Hp ,

    1.4 TB MultiAir 170 Hp Tork 250 Nm
    100 Kmde 4,6 Lt. Yakıt tüketimi
    134g/km Co2 salınımı

    1,6 JTDM 105 Hp Tork 320 Nm (1750 d/d)
    100 Kmde 3,7 Lt. Yakıt tüketimi (bunu Start&Stop ve 2. Nesil Multijet sayesinde uretıyor)

    2.0 JTMD 170 Hp Tork 370 Nm (1750 d/d)
    100 Kmde 4,1 Lt. Yakıt tüketimi
    124g/km Co2 salınımı

    Motorların performansları kadar yakıt tuketımler, Co2 salınım değerleri oldukça başarılı.

    • Otomobilin ıkı versıyonu gozukuyor, progression ve distinctive,spor ve premium olmak üzere iki adette opsiyon paketi mevcut.

    Aracın Tum versiyonlarında aktif ve pasif guvenlik donanımı standart olarak sunuluyor.

    Aracın tum versiyonlarında, Asr,Hillholder,Vdc,Dst,DNA modu,Electronic Q2 standart.

    Bunlara ek olarak Progressionda ,16 jant,manuel klima 2 cam otomatiği mevcut.

    Distinctive ise , çift bölge dijital klima,deri direksiyon simidi,cruise control,sis farı,chrome line’ı içeriyor.

    Spor paket ise,17” veya 18” jant seçeneğiyle sunuluyor.Paket mitonunkine göre daha zengin,spor pedallar,deri ve mikrofiber ile kaplı döşemeler,cilalı ve
    Parlak aliminyum dashboard.

    Premium pakette: Afs gazlı Bixenon farlar,Blue&me,Usb girişi,arka park sensörü,kararan dikiz aynası mevcut.


     Alfa Romeo Giulietta Cenevre'de Ortaya Çıktı :)


     Alfa Romeo Giulietta Cenevre'de Ortaya Çıktı :)


     Alfa Romeo Giulietta Cenevre'de Ortaya Çıktı :)

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 2011 den once degıl malesef


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    quote:

    Orijinalden alıntı: killerxxx





    • Giulietta için hedeflenen EuroNcap için maximum yolcu ve surucu puanı.Bunun için guvenılen en onemlı ozellık DNA modu ile Q2 nin harmanlanması sonucu ortaya çıkan akılcı konforla beraber gelen guvenlık.Ayrıca ,otomobilde yuksek dayanıklı çelik,aliminyum,magnesium kullanılmakta.

    • Otomobil 4,35 m uzunlugunda,1,46 m yuksekliginde,1,80 m genişliğinde.

    • DNA tum versiyonlarda standart.

    • Segmentinde yıllk satış hedefi 100.000 Adet.

    • 4 Motor seçeneği sunuluyor,hepside Euro 5 uyumlu.Hepsi Start&Stop teknolojisine sahip.

    1.4 T 120 Hp ,

    1.4 TB MultiAir 170 Hp Tork 250 Nm
    100 Kmde 4,6 Lt. Yakıt tüketimi
    134g/km Co2 salınımı

    1,6 JTDM 105 Hp Tork 320 Nm (1750 d/d)
    100 Kmde 3,7 Lt. Yakıt tüketimi (bunu Start&Stop ve 2. Nesil Multijet sayesinde uretıyor)

    2.0 JTMD 170 Hp Tork 370 Nm (1750 d/d)
    100 Kmde 4,1 Lt. Yakıt tüketimi
    124g/km Co2 salınımı

    Motorların performansları kadar yakıt tuketımler, Co2 salınım değerleri oldukça başarılı.

    • Otomobilin ıkı versıyonu gozukuyor, progression ve distinctive,spor ve premium olmak üzere iki adette opsiyon paketi mevcut.

    Aracın Tum versiyonlarında aktif ve pasif guvenlik donanımı standart olarak sunuluyor.

    Aracın tum versiyonlarında, Asr,Hillholder,Vdc,Dst,DNA modu,Electronic Q2 standart.

    Bunlara ek olarak Progressionda ,16 jant,manuel klima 2 cam otomatiği mevcut.

    Distinctive ise , çift bölge dijital klima,deri direksiyon simidi,cruise control,sis farı,chrome line’ı içeriyor.

    Spor paket ise,17” veya 18” jant seçeneğiyle sunuluyor.Paket mitonunkine göre daha zengin,spor pedallar,deri ve mikrofiber ile kaplı döşemeler,cilalı ve
    Parlak aliminyum dashboard.

    Premium pakette: Afs gazlı Bixenon farlar,Blue&me,Usb girişi,arka park sensörü,kararan dikiz aynası mevcut.


     Alfa Romeo Giulietta Cenevre'de Ortaya Çıktı :)


     Alfa Romeo Giulietta Cenevre'de Ortaya Çıktı :)


     Alfa Romeo Giulietta Cenevre'de Ortaya Çıktı :)







  • Sevgili dostum kilitli diferansiyel Q2 ile elecetronic Q2 tamamen birbirinden farklıdır bilginize.
    biri hardware diğeri ise softwaredir.
    alfa romeo da hardaware olan Q2 sadece Gt ve 147 de mevcuttur



    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Detayları ben ileteyim:

    • Sadece 5 kapılı üretiliyor.
    • 1.4 120 ve 170 HP'lik seçenekler var, ilerleyen dönemde 1.8 240 hp lik GTA motoru da gelecek.
    • Çift kavramalı şanzıman satın almak mümkün.
    • Yol tutuşuyla efsaneleşen Q2 kilitli diferansiyel bu modelde de var.
    • Rakiplerinden daha hafif olacağı, dolayısıyla gücü daha verimli kullanacağı söyleniyor.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: killerxxx

    Sevgili dostum kilitli diferansiyel Q2 ile elecetronic Q2 tamamen birbirinden farklıdır bilginize.
    biri hardware diğeri ise softwaredir.
    alfa romeo da hardaware olan Q2 sadece Gt ve 147 de mevcuttur


    Eger servisten bu Q2 diferansiyelini temin ederseniz, herhangi bir 147'ye direk takilabilir.
    Sanirim tip olarak aslinda, Quaife gibi helical kilitli diferansiyel.

    Q2 diferansiyelli bir Alfa kullanmadim.
    Ama 147'den bir gömlek üstün olan GT'de bile 3.2 olan motor sasiye fazla geliyordu.
    Hem sasi burulmasi coktu, hem de virajlarda traksiyon problemleri olan bir aracti.
    Öyle bir araca LSD takilmasi cok mantikli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 145tr -- 9 Mart 2010; 17:09:39 >
  • En ok dikkatimi jantları ve arka farları çekti güzel olmus süper
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 145tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: killerxxx

    Sevgili dostum kilitli diferansiyel Q2 ile elecetronic Q2 tamamen birbirinden farklıdır bilginize.
    biri hardware diğeri ise softwaredir.
    alfa romeo da hardaware olan Q2 sadece Gt ve 147 de mevcuttur


    Eger servisten bu Q2 diferansiyelini temin ederseniz, herhangi bir 147'ye direk takilabilir.
    Sanirim tip olarak aslinda, Quaife gibi helical kilitli diferansiyel.

    Q2 diferansiyelli bir Alfa kullanmadim.
    Ama 147'den bir gömlek üstün olan GT'de bile 3.2 olan motor sasiye fazla geliyordu.
    Hem sasi burulmasi coktu, hem de virajlarda traksiyon problemleri olan bir aracti.
    Öyle bir araca LSD takilmasi cok mantikli.

    DOĞRU BİLGİ PAYLAŞIMI DOSTUM 3.2 147 GTA DA AYNI NEDENDEN YOK OLDU




  • Tasarım süper olmuş gerçekten... Çok oturaklı duruyor kaslı bir yapısı var ve bir okadarda zarif bir araç.. Arkasına bayıldım özellikle..
  • bu arada son bir not,

    aracın satısı eylulde baslıyor turkıyede
  • Arka tasarıma ayırdıkları sürenin yarısını öne ayırsalarmış mükemmel bir araç olurmuş
  • genelde alfa ön görüüşü makyajda hallediyor
  • Diyelim aldık =) Sizce satacak olsak müşteri bulunur mu ve haddinden fazla değer kaybettirir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robertobaggiojuve

    Diyelim aldık =) Sizce satacak olsak müşteri bulunur mu ve haddinden fazla değer kaybettirir mi?




    Hiçbir Alfa satılmak için alınmaz. İlla ki satmak zorundayım dersen de sağlam bir Alfista bulunur o adam aracın hakettiği değeri verir zaten.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.