Şimdi Ara

alfa romeo giulietta REVEALED 2010 (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.990
Cevap
49
Favori
892.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • umarım alfa yönetimi burayı okuyordur...
    eğer fiyatı gene fazla tutarlarsa, alfalara karşı oluşan önyargıdan dolayı bu arabada satmaz. bizim gibi hastalar alır sadece...benden söylemesi
  • Fiyatı kaç'dan başlayıp kaçta bitmeliki satsın bu ülkede peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluespark

    Fiyatı kaç'dan başlayıp kaçta bitmeliki satsın bu ülkede peki?


    Muadili olan ve marka değerleri Türkiye'de daha fazla olan araçların fiyatından fazla olmaması gerektiği gayet açık.

    Bu arada; bence 170 HP motorun sarfiyatı gayet yerinde. Ayrıca servis periyodunun 30.000 km. olması da hoşuma gitti. Bu demektir ki, 3 yılda bir servise uğrarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 14 Nisan 2010; 12:26:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harleyci34

    umarım alfa yönetimi burayı okuyordur...
    eğer fiyatı gene fazla tutarlarsa, alfalara karşı oluşan önyargıdan dolayı bu arabada satmaz. bizim gibi hastalar alır sadece...benden söylemesi


    Fiyat max kaç olur acaba ona göre hazırlıyim kendimi
  • Bana göre 48000 tl gibi başlar fiyatı sonra yükselir gider beygir gücüne ve dizeline göre felan,vw 1.4 160 hp'lik scirocco'yu 60.000 tl'nin üstünde satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluespark -- 14 Nisan 2010; 12:45:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harleyci34

    Giulietta Teknik veriler :

    Tablo



    Multijet 2:
    direct
    injection
    1,600 bar,
    turbocharger
    and
    intercooler

    Burada intercooler denilen ifadenin ne anlama geldiğini bilen var mı? vw Cady nin bazı modellerinde de var diye duymuştum,gidebildiği kadar gidermiş,boğulmazmış,diğer dizeller uzun yolda belli km den sonra yavaşlarmış da bunda öyle olmazmış gibisinden şeyler duymuştum.

    sizce doğru mu bunlar ya da nedir aslı bilen var mı?




  • intercooler ara soğutucu gibi bişey dostum türkçesi,ısınan hava intercooler'a giriyor ve tekrar soğuyarak motora gidiyor böylece motorun verimi artıyor egzoz gazı çıkışı iyileşiyor felan diye biliyorum ben.
  • Öncelikle bu aracın muadili Scirocco değil. Golf ile aynı sınıfta olduğu belli, bu her yerde de söyleniyor zaten. Golf'un DSG şanzımanlı Highline donanımda 160 HP versiyonu 57.000 TL civarına satılıyor. DSG farkını göz önüne almakta fayda var, manuel şanzıman olsa en az 5.000 TL aşağıda olurdu fiyatı. Golf'ü sevdiğimden değil ama birebir rakibi ortada duruyor işte.

    Giulietta'nın başlangıç (1.4 120 HP, standart donanım) fiyatı 40-41 bin TL civarında olmazsa, Alfa burada kaybeder bence. İnsanlar şu an hevesli, belki satışa çıkınca bir miktar fiyat oynaması pek hayal kırıklığı yaratmayabilir ama ciddi rakamlar söz konusu olursa, araba şu an ne kadar ilgilerini çekse de çabucak soğuyup, o anda ilgilerini çekmeyen ama artık değerlendirilme zorunluluğu doğan marka-modellere yönelirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 14 Nisan 2010; 14:10:59 >
  • Keşke başlasa ama 40.000-41.000 tl'den satışa çıkması burda bence mümkün gözükmüyor almanya'daki en düşüğü zaten 40.000 tl'ye felan geliyordu burda 48.000 tl'den aşağı olmaz bence golf'den dsg'yi düşüyorsan bundanda start-stop özelliğiyle alfa dna'yı eklemelisin bunlar standart donanımlar.
    Sanki türkiye'de 41.000' tlden bile başlasa gider golf trendline alırım 1.4 122 hp aynı para ikiside hiç değilse golfe binerim satarken kolay satarım yok alfanın servisi yoktur yok parçası yoktur yok golf alman arabasıdır sözleri dönmeyecek sanki ortalarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluespark -- 14 Nisan 2010; 14:46:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Katalog için teşekkürler. Her ne kadar Almancam olmasa da, rakamlar evrenseldir Yalnız Almanya fiyatlarını görünce açıkçası biraz umudum kırıldı. Mesela 1.4 170 HP Turismo modeline (donanımlı Distinctive modelinin Almanya adı oluyor herhalde) 24.000 Euro fiyat biçmişler. Karşılaştırma için; Mito Distinctive Almanya'da 20.000 Euro'ya satıldığına göre, Giulietta da burada 27-28 bin Euro'yu rahat bulur gibi. Daha bunun cam tavanı, spor paketi de var :(

    Açıkçası Türkiye'de sıfır bir Alfa'ya bu kadar para vermek, birkaç yıl sonra yaşayacağı ciddi değer düşüklüğünü düşününce pek kolay bir iş değil. Alfa CEO'su Audi ve BMW ile rekabetçi fiyatlarda olacak demişti ama görünen o ki, pek te öyle olmayacak. Ve bu fiyatlarda gelirse Türkiye'de pazar bulacağından şüpheliyim, A3 gibi sağlam ve yerini çoktan edinmiş bir rakip varken. Hatta Scirocco gibi, 28.000 Euro'ya satılan güçlü bir rakibi daha var.



    Bak scirocco'nun rakibi olduğunu bu arada sen söylemişsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluespark -- 14 Nisan 2010; 14:52:10 >




  • Scirocco "bence" bir gömlek daha üstün olduğu için, onun fiyatı ile karşılaştırma yapmış ve daha aşağı bir fiyat beklentim olduğunu betimlemek için örneklemiştim. Yoksa sınıf olarak aynı sayılmazlar. Kabaca benzer denilebilir ama tam olarak değiller.

    Ayrıca start-stop ve bazı yazılımsal şeylerle, bir şanzımanı karşılaştırmak pek adil olmuyor bence. Start-stop Fiat arabalarında bile standart veriliyor artık. Sende DSG varsa ben de karşılık olarak bunları sunuyorum diyemezler yani. Yoksa seneye otomatik şanzımalı Giulietta çıktığı zaman neyle kıyaslanacak?

    Aynı grubun aracı olan Bravo'nun aynı motora (1.4 120 HP) sahip ve zengin Sport donanımdaki versiyonu 41.500 TL'den satışta şu anda. Standart Giulietta bu araçtan kaç lira daha fazla olabilir ki? Tamam, full donanıma sahip olmasa da, Giulietta taşıdığı marka aşkına 41.000 TL.den biraz fazla olabilir ama pek donanımı olmayan (Mito gibi sınıflandırılacağını varsayarak) 120 HP bir otomobil için 48.000 falan gibi rakamlar da komik olur.

    Özellikle burada 120 HP için fiyatlandırmada oldukça titiz davranmaları lazım, çünkü piyasada bu güçte yığınla rakip var. Ve gördüğüm kadarıyla Avrupa'daki insanlar bu motorla pek ilgilenmiyor zaten. 120 HP gibi standart sayılacak güçte motor isteyen bir kişi daha düşük fiyata aynı donanımda bir araç alabilir sanırım. Çoğu Avrupalı 170 ve 235 HP motorla ilgileniyor. Zaten bu alanda pek fazla alternatif yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 14 Nisan 2010; 16:04:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Scirocco "bence" bir gömlek daha üstün olduğu için, onun fiyatı ile karşılaştırma yapmış ve daha aşağı bir fiyat beklentim olduğunu betimlemek için örneklemiştim. Yoksa sınıf olarak aynı sayılmazlar. Kabaca benzer denilebilir ama tam olarak değiller.

    Ayrıca start-stop ve bazı yazılımsal şeylerle, bir şanzımanı karşılaştırmak pek adil olmuyor bence. Start-stop Fiat arabalarında bile standart veriliyor artık. Sende DSG varsa ben de karşılık olarak bunları sunuyorum diyemezler yani. Yoksa seneye otomatik şanzımalı Giulietta çıktığı zaman neyle kıyaslanacak?

    Aynı grubun aracı olan Bravo'nun aynı motora (1.4 120 HP) sahip ve zengin Sport donanımdaki versiyonu 41.500 TL'den satışta şu anda. Standart Giulietta bu araçtan kaç lira daha fazla olabilir ki? Tamam, full donanıma sahip olmasa da, Giulietta taşıdığı marka aşkına 41.000 TL.den biraz fazla olabilir ama pek donanımı olmayan (Mito gibi sınıflandırılacağını varsayarak) 120 HP bir otomobil için 48.000 falan gibi rakamlar da komik olur.

    Özellikle burada 120 HP için fiyatlandırmada oldukça titiz davranmaları lazım, çünkü piyasada bu güçte yığınla rakip var. Ve gördüğüm kadarıyla Avrupa'daki insanlar bu motorla pek ilgilenmiyor zaten. 120 HP gibi standart sayılacak güçte motor isteyen bir kişi daha düşük fiyata aynı donanımda bir araç alabilir sanırım. Çoğu Avrupalı 170 ve 235 HP motorla ilgileniyor. Zaten bu alanda pek fazla alternatif yok.



    Ben şu anda golf kullanıyorum ( 6 ). Kaç zamandır aracımı değiştirme fikrim vardı. Giuiliettayı ilk duyduğumda pek umursamamıştım. Ancak biraz inceleyince aracı gerçekten çok beğendim. Hani tam benlik bir araç. Aracımı bu eylül gibi değiştirmeyi düşünüyordum ancak baya kararsız olduğum için ne alacağıma karar verememiştim. Hatta farklı segmentlere bile yöneldim ancak giuilietta beni çok etkiledi. Ki alfaları da hep sevmişimdir. Almayı düşünüyorum yalnız şu andaki aracım dsg şanzımana sahip. Alfa da ise Dual Dry Clutch Transmission kısaca DDCT diye bir şanzıman sistemi gelecekmiş (DSG nin benzeri). Ben manuel düşünmüyorum. 170 hp lik motorla bu DDCT şanzıman kombinasyonunu düşünüyorum. Acaba ne zaman ülkemize gelir bu kombinasyon. Giuilietta yaz aylarında gelecekmiş (alfa romeo türkiye resmi sitesi). O halde bu kombinasyon sene bitmeden gelir mi? Ya da en geç ocak - şubat arasında. Bir de bu kombinasyonla distintcive paket, cam tavan, bose ses sistemi, blue me, çok olmazsa bir de spor paketi eklersek ne kadara mal olur acaba? 30 bin euroyu geçer mi? Hani spor paketi çıkartabiliriz de. Diğerleri kalsın isterim. Bu kombinasyonlarla 30 bin euroyu geçer mi? Ve ne zaman gelir? Hani en azından bu şanzıman avrupada ne zaman kullanılır ki ben de ona göre olmadı özel sipariş veririm. Ben de alfacı olucağım bu gidişle.




  • Olumlu yorumlar gelmeye devam ediyor.
    İngiliz otomotiv gazetecileri Alfa Romeo'yu hem çok sever, hem de yerin dibine batırır.
    Yakından takip ederim, uzun zamandır böyle övgüler yazdıklarına rastlamamıştım.
    Alfa Romeo bu kez işi gerçekten sıkı tutmuşa benziyor

    http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Alfa-Romeo-Giulietta-14-TB-170-2010-CAR-review/

    Aşağıdaki sitede de haberle birlikte güzel fotoğraflar var.
    High-res olanlara mutlaka bakmanızı öneririm.
    Beyaz tam bir gelin gibi, ama kırmızı da aklımı başımdan aldı doğrusu...

    http://www.worldcarfans.com/110041425658/alfa-romeo-giulietta--in-depth

    Şu linktede çok detaylı basın bülteni ve fotolar mevcut...

    http://www.italiaspeed.com/2010/cars/alfa_romeo/04/new_model_giulietta/1304.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga


    quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Scirocco "bence" bir gömlek daha üstün olduğu için, onun fiyatı ile karşılaştırma yapmış ve daha aşağı bir fiyat beklentim olduğunu betimlemek için örneklemiştim. Yoksa sınıf olarak aynı sayılmazlar. Kabaca benzer denilebilir ama tam olarak değiller.

    Ayrıca start-stop ve bazı yazılımsal şeylerle, bir şanzımanı karşılaştırmak pek adil olmuyor bence. Start-stop Fiat arabalarında bile standart veriliyor artık. Sende DSG varsa ben de karşılık olarak bunları sunuyorum diyemezler yani. Yoksa seneye otomatik şanzımalı Giulietta çıktığı zaman neyle kıyaslanacak?

    Aynı grubun aracı olan Bravo'nun aynı motora (1.4 120 HP) sahip ve zengin Sport donanımdaki versiyonu 41.500 TL'den satışta şu anda. Standart Giulietta bu araçtan kaç lira daha fazla olabilir ki? Tamam, full donanıma sahip olmasa da, Giulietta taşıdığı marka aşkına 41.000 TL.den biraz fazla olabilir ama pek donanımı olmayan (Mito gibi sınıflandırılacağını varsayarak) 120 HP bir otomobil için 48.000 falan gibi rakamlar da komik olur.

    Özellikle burada 120 HP için fiyatlandırmada oldukça titiz davranmaları lazım, çünkü piyasada bu güçte yığınla rakip var. Ve gördüğüm kadarıyla Avrupa'daki insanlar bu motorla pek ilgilenmiyor zaten. 120 HP gibi standart sayılacak güçte motor isteyen bir kişi daha düşük fiyata aynı donanımda bir araç alabilir sanırım. Çoğu Avrupalı 170 ve 235 HP motorla ilgileniyor. Zaten bu alanda pek fazla alternatif yok.



    Ben şu anda golf kullanıyorum ( 6 ). Kaç zamandır aracımı değiştirme fikrim vardı. Giuiliettayı ilk duyduğumda pek umursamamıştım. Ancak biraz inceleyince aracı gerçekten çok beğendim. Hani tam benlik bir araç. Aracımı bu eylül gibi değiştirmeyi düşünüyordum ancak baya kararsız olduğum için ne alacağıma karar verememiştim. Hatta farklı segmentlere bile yöneldim ancak giuilietta beni çok etkiledi. Ki alfaları da hep sevmişimdir. Almayı düşünüyorum yalnız şu andaki aracım dsg şanzımana sahip. Alfa da ise Dual Dry Clutch Transmission kısaca DDCT diye bir şanzıman sistemi gelecekmiş (DSG nin benzeri). Ben manuel düşünmüyorum. 170 hp lik motorla bu DDCT şanzıman kombinasyonunu düşünüyorum. Acaba ne zaman ülkemize gelir bu kombinasyon. Giuilietta yaz aylarında gelecekmiş (alfa romeo türkiye resmi sitesi). O halde bu kombinasyon sene bitmeden gelir mi? Ya da en geç ocak - şubat arasında. Bir de bu kombinasyonla distintcive paket, cam tavan, bose ses sistemi, blue me, çok olmazsa bir de spor paketi eklersek ne kadara mal olur acaba? 30 bin euroyu geçer mi? Hani spor paketi çıkartabiliriz de. Diğerleri kalsın isterim. Bu kombinasyonlarla 30 bin euroyu geçer mi? Ve ne zaman gelir? Hani en azından bu şanzıman avrupada ne zaman kullanılır ki ben de ona göre olmadı özel sipariş veririm. Ben de alfacı olucağım bu gidişle.


    Bende senin bu dediğinden düşünüyordum aslında yani 1.4 170 hp ama otomatik ddct şanzımandan,bu şanzıman sanırım 2011 yılında çıkacakmış ve türkiye'yede o zaman gelir artık yani ocağı şubatı geçebilir az çok türkiye'deki fiyatları bir belli olsun gelsinde bir türkiye'ye bu araç ozaman bu dediğin arabaya bi fiyat çıkarılabilir gelen araçlara bakaraktan donanım listelerine,opsiyonlara felan ama bana sorarsan 60.000 tl'den aşağısı olmaz yukarısı olur bu dediğin özelliklerle 170 hp araç alacaksın sonuçta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluespark


    quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga


    quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Scirocco "bence" bir gömlek daha üstün olduğu için, onun fiyatı ile karşılaştırma yapmış ve daha aşağı bir fiyat beklentim olduğunu betimlemek için örneklemiştim. Yoksa sınıf olarak aynı sayılmazlar. Kabaca benzer denilebilir ama tam olarak değiller.

    Ayrıca start-stop ve bazı yazılımsal şeylerle, bir şanzımanı karşılaştırmak pek adil olmuyor bence. Start-stop Fiat arabalarında bile standart veriliyor artık. Sende DSG varsa ben de karşılık olarak bunları sunuyorum diyemezler yani. Yoksa seneye otomatik şanzımalı Giulietta çıktığı zaman neyle kıyaslanacak?

    Aynı grubun aracı olan Bravo'nun aynı motora (1.4 120 HP) sahip ve zengin Sport donanımdaki versiyonu 41.500 TL'den satışta şu anda. Standart Giulietta bu araçtan kaç lira daha fazla olabilir ki? Tamam, full donanıma sahip olmasa da, Giulietta taşıdığı marka aşkına 41.000 TL.den biraz fazla olabilir ama pek donanımı olmayan (Mito gibi sınıflandırılacağını varsayarak) 120 HP bir otomobil için 48.000 falan gibi rakamlar da komik olur.

    Özellikle burada 120 HP için fiyatlandırmada oldukça titiz davranmaları lazım, çünkü piyasada bu güçte yığınla rakip var. Ve gördüğüm kadarıyla Avrupa'daki insanlar bu motorla pek ilgilenmiyor zaten. 120 HP gibi standart sayılacak güçte motor isteyen bir kişi daha düşük fiyata aynı donanımda bir araç alabilir sanırım. Çoğu Avrupalı 170 ve 235 HP motorla ilgileniyor. Zaten bu alanda pek fazla alternatif yok.



    Ben şu anda golf kullanıyorum ( 6 ). Kaç zamandır aracımı değiştirme fikrim vardı. Giuiliettayı ilk duyduğumda pek umursamamıştım. Ancak biraz inceleyince aracı gerçekten çok beğendim. Hani tam benlik bir araç. Aracımı bu eylül gibi değiştirmeyi düşünüyordum ancak baya kararsız olduğum için ne alacağıma karar verememiştim. Hatta farklı segmentlere bile yöneldim ancak giuilietta beni çok etkiledi. Ki alfaları da hep sevmişimdir. Almayı düşünüyorum yalnız şu andaki aracım dsg şanzımana sahip. Alfa da ise Dual Dry Clutch Transmission kısaca DDCT diye bir şanzıman sistemi gelecekmiş (DSG nin benzeri). Ben manuel düşünmüyorum. 170 hp lik motorla bu DDCT şanzıman kombinasyonunu düşünüyorum. Acaba ne zaman ülkemize gelir bu kombinasyon. Giuilietta yaz aylarında gelecekmiş (alfa romeo türkiye resmi sitesi). O halde bu kombinasyon sene bitmeden gelir mi? Ya da en geç ocak - şubat arasında. Bir de bu kombinasyonla distintcive paket, cam tavan, bose ses sistemi, blue me, çok olmazsa bir de spor paketi eklersek ne kadara mal olur acaba? 30 bin euroyu geçer mi? Hani spor paketi çıkartabiliriz de. Diğerleri kalsın isterim. Bu kombinasyonlarla 30 bin euroyu geçer mi? Ve ne zaman gelir? Hani en azından bu şanzıman avrupada ne zaman kullanılır ki ben de ona göre olmadı özel sipariş veririm. Ben de alfacı olucağım bu gidişle.


    Bende senin bu dediğinden düşünüyordum aslında yani 1.4 170 hp ama otomatik ddct şanzımandan,bu şanzıman sanırım 2011 yılında çıkacakmış ve türkiye'yede o zaman gelir artık yani ocağı şubatı geçebilir az çok türkiye'deki fiyatları bir belli olsun gelsinde bir türkiye'ye bu araç ozaman bu dediğin arabaya bi fiyat çıkarılabilir gelen araçlara bakaraktan donanım listelerine,opsiyonlara felan ama bana sorarsan 60.000 tl'den aşağısı olmaz yukarısı olur bu dediğin özelliklerle 170 hp araç alacaksın sonuçta.



    Şubatı çok geçmezse gene iyi olur. Çünkü sabırsızlanıyor insan Gerçekten beğendiğim bir araç oldu bu. Fiyatına gelince 60 limit ama +5 -5 şeklinde limiti artırıp azaltabiliriz. Yani bu açıdan bir ön limit koyup bunu biraz esnekleştiriyorum Ama gerçekten beğendiğim bir araç oldu ve sabırlı olup beklersem güzel bir buluşma olucak. Ama 1 seneye yakın var neredeyse. Fazladan 6 ay yani benim için. Dayanması zor ama zevkli bir yol. Ki benim gözüm de a1, ibiza cupra ve sciroccoyu geride bıraktı. Ancak bunlar hali hazırda kafamdaki diğer modeller. Ki sabredip julietimi beklemek istiyorum. Ancak ne olacak bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Olumlu yorumlar gelmeye devam ediyor.
    İngiliz otomotiv gazetecileri Alfa Romeo'yu hem çok sever, hem de yerin dibine batırır.
    Yakından takip ederim, uzun zamandır böyle övgüler yazdıklarına rastlamamıştım.
    Alfa Romeo bu kez işi gerçekten sıkı tutmuşa benziyor

    http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Alfa-Romeo-Giulietta-14-TB-170-2010-CAR-review/

    Aşağıdaki sitede de haberle birlikte güzel fotoğraflar var.
    High-res olanlara mutlaka bakmanızı öneririm.
    Beyaz tam bir gelin gibi, ama kırmızı da aklımı başımdan aldı doğrusu...

    http://www.worldcarfans.com/110041425658/alfa-romeo-giulietta--in-depth

    Şu linktede çok detaylı basın bülteni ve fotolar mevcut...

    http://www.italiaspeed.com/2010/cars/alfa_romeo/04/new_model_giulietta/1304.html




    Serdar 99 siz buralara uğrarmıydınız? Opel' den sıkıldık galiba?




  • Nadiren de olsa uğruyorum...
    Opel'den sıkılmam ama Alfa sönmeyen aşkımdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Olumlu yorumlar gelmeye devam ediyor.
    İngiliz otomotiv gazetecileri Alfa Romeo'yu hem çok sever, hem de yerin dibine batırır.
    Yakından takip ederim, uzun zamandır böyle övgüler yazdıklarına rastlamamıştım.
    Alfa Romeo bu kez işi gerçekten sıkı tutmuşa benziyor

    http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Alfa-Romeo-Giulietta-14-TB-170-2010-CAR-review/



    Evet, Car Magazine aracı övmüş ama eleştirmekten de geri kalmamış. İyi yanları kadar kötü yanlarını da öğrenelim hep birlikte

    Yazarın görüşleri:

    "Metal görünümlü ama plastik vites topuzu çok basit hissettiriyor, konforsuz ve kaygan. Kabinde cep telefonları, cüzdanlar ve mp3 çalarlar için yeterince yer yok, ön koltuklar daha fazla bel desteğine ihtiyaç duyuyor. Arka koltukların diz mesafesi gayet iyi ancak baldırlar için yeterince destek sunmuyor. Ancak ön koltuğun konforu, sürüş pozisyonlarının çeşitliliği ve bagaj bir VW'ninki ile aynı."

    Burada biraz yerlere vurmuş gibi görünüyor ancak aşağıda gönül almış

    "Golf'ü donanım olarak geride bırakıyor. Klima, 6 hava yastığı, Q2 diferansiyel ve DNA standart olarak geliyor."

    Benzeri şekilde şunlara da vurgu yapmış:

    Konsolda ve kapılarda yumuşak dokunuş hisli malzeme kullanılmış, göstergeler iyi. Ayrıca eski tip sıkıcı basmalı düğmeler yerine aç-kapa tipi düğmeler yerleştirilmesi iyi. Burası, bolca zaman geçirmekten hoşlanacağınız bir yer olabilir.



    Bu arada İngiltere'de 17 bin pounddan başlıyormuş, Multiair motorlusu (170 HP) 19 bin Pound civarıymış. Gayet iyi fiyatlar, burada da bekleriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 15 Nisan 2010; 10:05:07 >




  • Taze resimler...

    GIULIETTA
  • sizce kırmızımı daha çok yakışıyor beyazmı ?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.