Şimdi Ara

alfa romeo giulietta REVEALED 2010 (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.990
Cevap
49
Favori
892.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dupp

    sizce kırmızımı daha çok yakışıyor beyazmı ?


    bende şuanda kırmızı alfa romeo olmasına rağmen giulietta'da sanki beyaz çok daha iyi gösteriyor gibi geldi bence beyaz yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx
    Evet, Car Magazine aracı övmüş ama eleştirmekten de geri kalmamış. İyi yanları kadar kötü yanlarını da öğrenelim hep birlikte


    O kadar olacak, kusursuz bir Alfa henüz üretilmedi

    Dış ve iç tasarım güzelse (aksi zaten mümkün değil), motor performans beklentisini karşılıyorsa, şasi dinamizm ve konforu bir arada sunmayı başarabiliyorsa yeter de artar bile. Arka koltuk baldır desteği, bagaj hacmi vs kimin umurunda ?

    Şu cümleler Alfisti için yeterli olmalı :

    No more excuses? None needed.
    The Giulietta is the first Alfa Romeo in a long time that actually drives better than it looks.
    ...
    The Giulietta is fun to drive, stylish and cleverly engineered – exactly the car Alfa needs.
    And if the success of the far less accomplished Mito is anything to go by, it’s going to be a smash.
    Place a bet for this to become the European Car of the Year 2011.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar99 -- 15 Nisan 2010; 12:11:31 >




  • Enfes...

    alfa romeo giulietta REVEALED 2010
  • umarım Türkiyeyede navigasyonlu gelir yoksa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dupp -- 15 Nisan 2010; 15:30:38 >
  • Alfa Romeo'nun 100. yılı dolayısıyla yeni üretimini yapacağı Giulietta modeline çok fazla önem veriyor. Firma şimdiye kadar yapmadığı tanıtımı ve yatırımı bu modele yapıyor, bütün PR kanallarını kullanıyor (özel tanıtım günleri, bloglar, forumlar, Facebook, Twitter, Virtual Owner Program vs...) Bu modelin planlanan yıllık üretim miktarı 100.000 adedin üstünde. Firma şu ana kadar üretilen bütün modeller içinde en çok Giulietta'ya güveniyor, İtalyan devlet adamlarına bile özel tanıtım partileri ve kutlamaları yapılıyor. Yani anlayacağınız Giulietta, Alfa Romeo için bir gövde gösterisi oluyor, olacak...
    Bütün bu çabaları taçlandırmak içinde esas önemli olan reel satış rakamları...
    Diğer ülkeleri bilemem ama Türkiye için Alfa Romeo daha emekleme aşamasında, böyle bir markanın satış rakamları bu kadar düşük olmamalı, bunun başlıca sebepleri tüketici/distribütor ilişkisinin yıllarca oturmaması, hal böyle olunca rakipler de bunun üstüne oynuyor ve kazanıyor.
    Türkiye'de oluşan bu önyargının yenilmesi için Giulietta biçilmiş kaftan. Bu modelle beraber Alfa Romeo'nun, Türkiye'de yeni bir sayfa açabileceğine inanıyorum. Çünkü 156-159 bir üst sınıftaydı, büyük kitlelerin ulaşabilmesi zor bir modeldi. 145-147 ise markada güven sorunu olduğu için çok satmadı, fakat Giulietta ile bu sınır kolayca aşılabilir, Türkiye'de de alfistiler çoğalabilir. ben böyle inanıyorum.
    Kısaca bu model bu kadar büyük bir heyecan yaratığına göre, bu rüzgarı arkasına alarak Alfa Türkiye'de hak ettiği yere gelebilir. Bu rüzgarı tetikleyen EN ÖNEMLİ ETKEN ise fiyatı...

    Yaşasın Giulietta...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harleyci34 -- 15 Nisan 2010; 15:13:15 >




  • Evet, olay tamamen fiyatta bitiyor. Yoksa Giulietta hem tasarım, hem motor seçenekleri, hem de donanım olarak, bu sınıfla ilgilenen hemen herkesi memnun edecek tarzda bir araç bence. Dananın kuyruğu fiyatta kopacak. Aynı şey 4 yıl önce Fiat, Grande Punto'yu getirdiğinde de olmuştu. Hemen her tür seçeneği mevcut olan ve sınıfının en donanımlısı olan bu güzel görünümlü arabanın fiyatı da rakiplerine nazaran makul seviyede olunca, gerisi kolayca gelmişti zaten. Fiat'a yönelik küçümseyici bakışları da değiştiren model olmuştu.

    Bence her markanın yıldızının parladığı bir dönem olur. Biraz düşününce bunu görmek zor değil. Yıllar önce yüzüne bakılmayan markalar günümüzde peynir ekmek gibi satılıyor. Aynı şekilde yıllar öncesinin gözde modelleri de bir duraksama döneminde. Belki de artık Alfa'nın parlayacağı dönem gelmiştir, bilinmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 15 Nisan 2010; 15:04:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harleyci34

    Alfa Romeo'nun 100. yılı dolayısıyla yeni üretimini yapacağı Giulietta modeline çok fazla önem veriyor. Firma şimdiye kadar yapmadığı tanıtımı ve yatırımı bu modele yapıyor, bütün PR kanallarını kullanıyor (özel tanıtım günleri, bloglar, forumlar, Facebook, Twitter, Virtual Owner Program vs...) Bu modelin planlanan yıllık üretim miktarı 100.000 adedin üstünde. Firma şu ana kadar üretilen bütün modeller içinde Giulietta'ya güveniyor, İtalyan devlet adamlarına bile özel tanıtım partileri ve kutlamaları yapılıyor. Yani anlayacağınız Giulietta, Alfa Romeo için bir gövde gösterisi oluyor, olacak...
    Bütün bu çabaları taçlandırmak içinde esas önemli olan reel satış rakamları...
    Diğer ülkeleri bilemem ama Türkiye için Alfa Romeo daha emekleme aşamasında, böyle bir markanın satış rakamları bu kadar düşük olmamalı, bunun başlıca sebepleri tüketici/distribütor ilişkisinin yıllarca oturmaması, hal böyle olunca rakipler de bunun üstüne oynuyor ve kazanıyor.
    Türkiye'de oluşan bu önyargının yenilmesi için Giulietta biçilmiş kaftan. Bu modelle beraber Alfa Romeo'nun, Türkiye'de yeni bir sayfa açabileceğine inanıyorum. Çünkü 156-159 bir üst sınıftaydı, büyük kitlelerin ulaşabilmesi zor bir modeldi. 145-147 ise markada güven sorunu olduğu için çok satmadı, fakat Giulietta ile bu sınır kolayca aşılabilir, Türkiye'de de alfistiler çoğalabilir. ben böyle inanıyorum.
    Kısaca bu model bu kadar büyük bir heyecan yaratığına göre, bu rüzgarı arkasına alarak Alfa Türkiye'de hak ettiği yere gelebilir. Bu rüzgarı tetikleyen EN ÖNEMLİ ETKEN ise fiyatı...

    Yaşasın Giulietta...



    Yazdıklarınıza aynen katılıyorum.Ben bile ilgilenmeye başladıysam....Benki Focus Golf' den şaşmaz garanticiyimdir ve Focus her zaman ilk seçeneğimdir.




  • İç Donanım...

    Düz model
    alfa romeo giulietta REVEALED 2010


    Navigasyonlu model
    alfa romeo giulietta REVEALED 2010


    alfa romeo giulietta REVEALED 2010


    alfa romeo giulietta REVEALED 2010




  • Navi getirirler mi?
  • Arkadaşlar dün Ankara, İstanbul Yolu Birmot bayindeydim, Giulietta ın ciddi alıcı olduğumu Scirocco ile bu araç arasında kaldığımı söyledim. Açıkcası adam beni pek tınlamadı, Ağustos sonu Eylül başı gibi aracın geleceğini ama motor seçenekleri olarak 1.4 170hp ve 1.8 olan araçların getirilmeyeceğini söyledi. Daha sonra gelir mi dedim bilemiyorum dedi. Yani kısaca demek istediğim eğer Birmot özellikle 1.4 170hp lik aracı getirmezse hayatının hatasını yapar. Detaylar ne zaman belli olur, fiyatı ne olur tarzı sorularımın hepsi yanıtsız kaldı.
  • Tofaş böyle gerizekalılıkları her zaman yapıyor.
    Ben de en son Suadiye Birmot'a uğradığımda Mito QV'yi sormuştum, gelmeyecek demişlerdi.
    Özel siparişle bile mi getiremiyoruz sorusunun yanıtı da hayır olmuştu.
  • Bu tip davranislari ellerindeki araclari satabilmek icin pazarlama manevralari altinda yapiyorlar ama farkinda degiller markaya daha cok zarar veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harleyci34 -- 29 Nisan 2010; 6:15:37 >
  • Kesinlikle öyle ama farkına varamadıkları birşey var, söz konusu Mito QV ya da Giulietta 1.8 gibi araçları soran adam eldeki araçla tatmin olmaz. "Madem Mito QV yokmuş ben o zaman stokta ne varsa onunla yetineyim" demez, başka markaya kaçar. İyi satıcı isen her müşteriye aynı muameleyi çekmezsin, konuşmasından tavrından bilgisinden adamın ne istediğini anlarsın. Maalesef bayilerde böyle satıcılar yok.

    İşin daha da kötüsü şu : Aynı satıcı arkadaşlar çok şey bildiklerini zannediyorlar ama en basit gelişmelerden bile haberdar değiller. Ben sadece Alfa'yı değil genel olarak tüm otomotiv sektörünü ve özel olarak da sevdiğim birkaç markayı yakından takip eden bir adamım. Sadece internet bloglarından ya da forumlardan vs değil ciddi yabancı haber kaynaklarının abonesi olarak izlerim. Yerli dergileri sektöre şahsi desteğim olsun diye alırım ama esas bilgiyi yabancı otomobil dergilerinden edinirim.

    Bu halimle Suadiye Birmot'daki satıcıya sohbet esnasında "Mito QV'nin şasisi baştan aşağı modifiye edildi, böylece genel olarak Mito'larda eleştiri konusu olan sürüş kalitesi artırıldı" diye anlattığımda arkadaş bana "yok öyle birşey, şasi aynı şasi" diye iddia edebiliyor. Daha bunun gibi onlarca örnek sayabilirim, adam ne kendi sattığı araçtan haberdar, ne de piyasadaki rakiplerinden. Sadece arada bir gittiği eğitimlerde ezberletilen teknik specleri biliyor, bir de aracı kullanıp test etmiş olmakla övünüp duruyor, o kadar...




  • Yeni video

    Giulietta
  • Arkadaşlar giulietta ile ilgili taze haberler var paylaşıyorum hemen kimseyi merakda bırakmadan.

    "Giulietta lokomotif bir ürün olacak"

    Alfa Romeo Türkiye Direktörü Arzu Çolakoğlu da, Alfa Romeo Giulietta'nın Ağustos ayında Türkiye'ye geleceğini ve satışa başlayacaklarını bildirdi.

    Çolakoğlu, Giulietta'nın 3'ü benzinli biri dizel olmak üzere 4 farklı motor seçeneğiyle Türkiye'ye geleceğini duyurdu.

    Alfa Romeo Giulietta için Türkiye'ye özel bir fiyat için çalıştıklarını dile getiren Çolakoğlu, İtalya'da 21 bin euro civarında olan bu aracın Türkiye'de yüksek vergiler nedeniyle normalde 28 bin euroları bulabileceğini, ancak kendilerinin Alfa Romeo yetkilileri ile yaptıkları görüşmeler sonucunda bu aracın Türkiye'de ortalama 25 bin euro civarında satılacağını vurguladı.

    Giulietta ile Alfa Romeo'nun Türkiye'de satışlarını binli adetlerin üzerine çıkaracağını söyleyen Çolakoğlu, "Giulietta Alfa Romeo markasını bir adım öteye taşıyacak lokomotif bir ürün olacak. Bu aracın köklü İtalyan markasının performansına büyük etkisi olacak" dedi.

    Alfa Romeo Giulietta'nın Türkiye'de ilk tanıtımını öncelikle mevcut Alfa Romeo sahiplerine yapacaklarına işaret eden Çolakoğlu, uzun zamandır bu modeli bekleyen "Alfisti"lere yönelik özel çalışmaların hazırlıkları içinde olduklarını da belirtti.

    http://www.dunyagazetesi.com.tr/alfa-romeo-giulietta-agustosta-turkiye-yollarinda_84730_haber.html buda haberin linki.

    Demekki tüm benzinli motorları geliyor Türkiye'ye buna göre ve eski kullanıcılarada özel çalışmaları varmış bak harleyci fiyatıda az çok size demiş oldugum gibi görünüyor şimdilik vergiler yüksek tabi Türkiye'de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluespark -- 19 Nisan 2010; 12:33:26 >




  • bakalım bana koç indirimi ile nekadar derler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluespark

    Alfa Romeo Giulietta için Türkiye'ye özel bir fiyat için çalıştıklarını dile getiren Çolakoğlu, İtalya'da 21 bin euro civarında olan bu aracın Türkiye'de yüksek vergiler nedeniyle normalde 28 bin euroları bulabileceğini, ancak kendilerinin Alfa Romeo yetkilileri ile yaptıkları görüşmeler sonucunda bu aracın Türkiye'de ortalama 25 bin euro civarında satılacağını vurguladı.




    Bu rakama bakınca, başka bir markaya yavaş yavaş yönelsem iyi olur artık. 20 binlik araç 25 bine satılacaksa, 25 binlik model, yani 170HP olanı 30 bine satılır. Sadece sport paket ve cam tavan ekle desen, 35 bini bulur o. 70 bin TL, 70 milyar yani. Ulusal kurdan yazınca vahameti daha iyi anlaşılıyor




  • 147 bile bu fiyatlardan satılıyor....
  • İşte o yüzden tutmuyor. Eskiden bazı kaliteli markaların yanına bile yaklaşamazdı insanlar. Ama zaman geçip teknoloji ilerledikçe ve kolay ulaşılabilir, üretilebilir hale geldikçe bu araçların fiyatları belli bir zemine oturdu ve şu an o yüzdendir ki, ülkemiz yollarında kaliteli araçlar bolca boy gösteriyor, insanlar alabiliyor. Alfa kendini bu süreçten ayrı tutmak istiyorsa, onun bileceği iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 19 Nisan 2010; 16:29:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    İşte o yüzden tutmuyor.


    sen şimdi peki ne kadara hangi marka ve modele bakcaksın?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.