Şimdi Ara

Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) (116. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
2.356
Cevap
63
Favori
136.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sonunda bende PHEV bir Tonale aldım. Araçı İstanbul dışından aldık ve 500 km ye yakın yol yaptık. Ufak bir talihsizlik te yaşadık gelirken bu sayede yol yardımınında deneyimleme fırsatımız oldu.

    Araç gerçekten konforlu ve çok iyi gidiyor yağmur başlayana kadar aracı kendi kendine kullandı diyebilirim o hızlandı o yavaşladı virajları o döndü (ellerim direksyon üzerindeydi tabiki) yağmur ile beraber devreden çıktı. Bende arkadaşımda performansından konforundan memnun kaldık. Ses sistemi de çok başarılı. Sinyal kolları kullanımına alışmak lazım.

    Yol yardımı deneyimine gelirsek yolculuğumuzun 170. Kilometresinde mola verdik bir baktık dumanlar çıkıyor kaputu açtık baktık akü kaynatmış. (Ben ilk defa şahit oldum böyle birşeye) Aldığım yeri aradık video yolladık yol yardımın telefonunu verdi bizde direk aradık problemi anlattık 170 Km öteden bir bucuk satte yeni akü ile geldiler bilabedel değişim yaptılar araç üzerinde mopar akü vardı getirdikleri akü magneti marelli idi bunları italyadan yolladıklarını söyledi gelen arkadaş ve yolumuza devam ettik. Araçta çok güzel yetkililerde çok ilgili. Alacak olanlar gönül rahatlığı ile alsınlar. Aracı alırken 25.000 liraya uzatılmış garanti de aldım bu da güzel bir hizmet.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxi77 -- 21 Mart 2025; 21:44:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Selamlar
    Bazı youtube videolarında multimedya ekranında trip a ve b bilgileri görülebiliyordu baya bi karıştırdım ama bulamadım nasıl görebiliyoruz bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • maxi77 M kullanıcısına yanıt
    Akü kaynatması ne ya. O çıkan duman zehirli değil mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Çok kötü kokuyordu ama zehir durumunu bilemiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık bir ay önce tonale alacakken baktığım araç tam içime sinmeyince almamıştım. Şimdi yarın kısmetse kendi aracımın satışını verip tekrardan tonale almayı düşünüyorum. Baya bi sayfa okudum burada. Araç çıktığı zamankine göre düzelme oldu mu güncellemelerle falan. Araç o zaman kötüydü ama şu an ciddi bir sıkıntı kalmadı diyebiliyor musunuz?

    Ben 208 kullanıyordum. Ciddi bir sınıf artışı olduğu için yalıtım yol tutuş vs her türlü daha iyi hissedeceğimi düşünüyorum. Direksiyon konusu da burda okuyunca kafama takıldı, belki de hiç okumasam farketmeyeceğim bir konuydu. Özellikle test sürüşünde bakıcam ama belki hoşuma da gidebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • j4funn J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aynı ses bende de var. Ses sağ koltuk altındaki müşür ya da elektrik bağlantılarından birinden geliyor. Elektrik-benzin geçişlerinde özellikle düşük süratte çok belirgin. Servise (otokoç-beylikdüzü) söylediğimde sesi duymasına rağmen yoo ben bişey duymuyorum diyerek beni salak yerine koymayı tercih etmişlerdi:(

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba yeni kayıt oldum. Yaklaşık 1 senedir Tonale 1.5 hybrid speciale kullanıcısıyım ve sizlerle deneyim, tecrübe ve başımdan geçenleri anlatmak istedim.


    Öncelikle 2020 Compass, 2023 Skoda Karoq kullanıp sonra Tonaleye geçmiş biri olarak şunu söyleyebilirim ki tip , tarz , motor , şanzıman , donanım olarak harika bir araç ancak son 1 haftadır bezdirdi beni.


    81.000 Kmde şu an ve rutin bakım - ön balata değişimi için servis 87.000 Tl fiyat çıkardı disk durumuna göre 122.000 olabilir dediler böyle bir fiyat yok kabul etmedim garantiden çıksın diyerek kendi ustama götürdüm. Ön balata zor bulunuyor 17.400 Tl birmottan aldık. Önce satmak istemediler vs. oraları geçiyorum.


    Bakımları yapıldı güzelce sıkıntı yok ama 3 ay önce 10 dakika 4lü açık kaldığı için akü bitip takviye yapmıştık ve bazı uyarıları almıştık (DNA modu devre dışı, motor kontrol ettirin , Vites kontrol ettirin , AEB devre dışı , Trafik Rec. Devre dışı gibi farklı 12 hata ) ama performans olarak bir düşüş yoktu. 1 gün sonra hepsi geçti .


    Şimdi bakımları yapılınca 15 dkika kadar kontak açık halde kaldı yine akü bitti biz de aküyü değiştirdik . Hybrid için uygun start stoplu . Macera burada başladı . Aynı hatalar. Bilgisayara bağlıyoruz aktif hata yok ama geçmiş hatalar görünüyor siliyoruz . Yine oluyor. Bu sefer tekleme ve performas düşüklüğü var. Şöyle bi hatam oldu iş yoğunluğu ve Servisin telefonu açıp randevu alamamamdan da kaynaklı olarak bakım sürem 4 5 bin km kadar geçti. Bu sefer de servisteki ustaya gittim bağladı baktı anlayamadı ama sente atladığını titreme ve dalgalanma olduğunu söyledi. Bu durumla alakası olmayabilir yolda koymaz ama yaptırmak lazım dedi onu da yaptırdım. ( bakım zamanında olmazsa yağ basıncı düşüyor ve kama atlatıp sente ayarı bozuluyormuş ) sente ayarından sonra titreme kesildi motor kendine geldi tepkisi sesi falan harika oldu ama 90 km sonra aynı hataları aldım. Bu sefer tekleme var , dna modu iptal, yavaşlarken benzinden EV moduna geçerken vites uyarısı veriyor sadece. Ustayla görüştüm yarın dönüş yapacak bana.



    Baya bir araştırdım . Yağ basıncı düşüp sente atlatırdıysa ustanın dediği gibi Yağ filtresi yağ pompası kaynaklı olabilir.

    Ancak bakım sonrası akü değişene kadar hiç bir sıkıntı yokken akü değişimden sonra olduğu için akü diye düşünüyorum.



    Biraz uzun oldu ama sonuçları tekrar paylaşacağım. Sizin de fikirlerinizi almak istedim.





  • woo2y kullanıcısına yanıt
    Hocam iyi günler. Aracı bugün aldım. Uzun yolda gelirken carplay bağlıydı. Dinlenmek için araçtan indim tekrar bindiğimde carplay bağlanamadı. Sadece bluetooth bağlanıyor. Sizde de mi aynı sorun olmuştu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar aracı bugün aldım. 2022 1.6 ti modeli. Carplay çalışıyordu. Dinlenmek için araçtan inince tekrar bağlanmak istedim ama carplay sistemden kayboldu. Başına bu durum gelen var mı? Geldiyse nasıl çözdünüz? İlla servise mi gitmem lazım?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gib12345 G kullanıcısına yanıt

    Bir ara aynı carplay benim araçtada oldu sonra düzeldi.kendi kendine .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SSdag S kullanıcısına yanıt

    Arkadaş, bendede 1.5 MHEV var . Şuan 24 bin km deyim. DNA mod devre dışı uyarısı bendede oldu ama asla araçta performas eksikliği çekiç düşüklüğü olmadı garantiden termostat ve devir daim pompasını değiştirerek sorun çözüldü. Diğer bahsettiğin sorunlar olmadı. Kullanım, sürüş,motor ,şansıman,olarak araç gerçekten çok güzel muazzam bir araç ama kronikler var dediğin gibi. Akü işi maalesef bunlarda hep var en iyisi mopar aküyü serviste taktırmak, servis ücretleri olarak çok pahalı haklısın uzatılmış garanti bence hikaye,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veloce61 kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen diskleri de değişecekler yoksa normalde Fren sistemli araçlar +25000K oynatıyor balata değişimi, standart frenli araçlarda balata maliyeti çok daha düşük ve farklı markalardan da bulunabiliyor ayrıca dışarıda balata değişimi aracı garanti dışı bırakmaz hocam.

    25000TL +2 yıl güvence bence çok mantıklı bu aracın.

  • Akü problemi yaşadığımı daha önce anlatmıştım, gelen yol yardımı aküyü direk sökmedi sökersem herşey hata kodu verir düzeltmek çok uzun sürer dedi yanında başka bir akü daha vardı akımı kesmeden eski aküyü söküp yenisini taktı.

    Servis harici akü değişimi yapacak olanlar akımı kesmeden aküyü değiştirirler ise hata kodu bakımından problem yaşamazlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • maxi77 M kullanıcısına yanıt
    Bugün sabah hiç bir hata kodu almadım 20 km sonra tekrar verdi hataları servisten ustayla görüştüm yağ pompasından yapıyor onun değişmesi lazım dedi. Ortalık karışık valla serviste biraz sallıyor gibi , bayram geliyor diye arabayı çektim garaja bayram sonu ilgileneceğim artık.






    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SSdag S kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Geçen hafta bende akü problemimle alakalı yazmıştım,bugün bir bakayım foruma dedim ve yine farklı akü problemleri görüyorum, 10 dakika 4 lü yanınca, 15 dk kontak açık kalınca akü bitmesi normal mi? Hakikaten bilmediğimden anlayamadığımdan soruyorum artık yeni nesil araçlar böylemi, bugüne kadar akü benim için 6-7 sende değiştirdiğim biterken kendini belli eden bir pilden ibaretti.. Hadi akü takviyesi bi şekilde halloluyor ama sonrasındaki devre dışı kalan sistemler büyük başağrısı gerçekten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casaon -- 26 Mart 2025; 1:14:46 >
  • casaon C kullanıcısına yanıt
    Hakikaten anlamsız bir hal yani 10 dakika 4lü yanık kaldı bitti takviye yaptık 2 gün dna devredışı falan kaldı düzelti kendi kendine şimdi de aküyü değiştirdik durum ortada bütün hataları veriyor. Ama yağ pompası demeleri de ayrı bi saçmalık haline getiriyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • akü sorunu yaşayan arkadaşlar, ben efb akünün bu araca uygun olmadığını düşünüyorum. ilk sorunum sonrası 1,5 yıl önce agm akü ile değiştirdim akümü, bir daha sorun yaşamadım. bir deneyin dilerseniz...

  • maxi77 M kullanıcısına yanıt
    Gazı koklamasaydın iyiydi çıkan gazın içeriğine bi bak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.