Şimdi Ara

Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU] (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
105
Cevap
4
Favori
33.589
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • helsloot kullanıcısına yanıt

    Hocam ne yaptınız aynı durumdayım, free return olayı bizim ülke için geçerli mi? İadeyi vergiler dahil alabiliyor muyuz?

  • Şubat ayında bir ürün aldım . 23 şubatta kargo bilgisi girildi ve 24 şubattan itibaren hiç bir güncelleme olmadı. 24 Martta anlaşmazlık açtım ve o gündür durumda hiç bir güncelleme yapmadıklar. defalarca müşteri temsilcisi ile konuştum ilk 4 konuşmada bir kaç gün içinde çözüleceği söylenirken az önce yaptığım görüşmede ürünü beklememi yolda olduğunu söylediler . Muhabbete iyice dalgaya vurdu temsilci canımlı gülücüklü konuşmalar . bu temsilcilerin bir üst merci varmı mail yada başka bir iletişim yolu ile yada illa chargeback mi yapmak gerek sorunun çözümü için . ürün çinden hiç çıkmamış 3 ay geçmiş neredeyse

    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]


    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]






  • Ali expressten 1000tllik ürün aldım adam kargoya verdi fakat açıklamada shipping cancelled yazısı vardı bende satıcıya sebebini sordum acele etme sabırlı ol dedi ama 2 gün geçti hala aynı yazı duruyordu gittim dispute açtım aliexpres parayı iade ettı. Az önce PTT den mesaj geldi kargo ülkeye girş yapmış şimdi ben satıcıyla konuşup parasını göndermem gerekir mi etik olarak
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.