Şimdi Ara

Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
105
Cevap
4
Favori
33.590
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aliexpress ürün almıştım. fakat yanlış ürün göndermiş.
    Satıcı ürünü geri istemiyor kargo masrafı yüzünden.
    Para iadesi yapayım diyor.
    Bana böyle bir mesaj attı.
    Paypal kullanmıyorum.
    Ali üzerinden mi yazmalıyım.
    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MALİ MÜŞAVİR -- 4 Eylül 2020; 11:39:54 >
  • MALİ MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Aliexpress seçeceksin. Paypal ülkemizden kaçıp gitti AKP sayesinde, Türkiye de kullanılamıyor paypal. Bana da paypal önerdiler aliexpress üzerinden dispute onaylayın dedim. Bakalım sonuç ne olacak bizim iadelerde de bekliyoruz. Satıcı geri ödeme yapmaya yanaşmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 4 Eylül 2020; 17:29:12 >
  • Merhabalar, yıllardır AliExpress üzerinden alışveriş yaparım, ilk defa basıma geldi bu olay. Mayıs ayında oluşturduğum siparişim, alıcı koruma süresi içerisinde elime ulaşmadı. Ben de tartışma açarak ücret iadesi istedim, satıcı bunu kabul etmedi ve ürünün yılda olduğunu biraz daha beklememi söyledi. Ürün gelmeyince bu sefer satıcı yine süre istedi, ben de öneriyi kabul etmedim, araya AliExpress girdi ve para iadesi yapmayıp siparişimi tamamladı. Ürün ve para iadesi yok anlayacağınız. Satıcı cevap vermiyor, AliExpresse durumu bildirmeye çalıştım herhangi bir geri bildirim yok. Bu durumda ne yapmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ChemtraiLs kullanıcısına yanıt
    Dispute süresi içinde kargonun gelmediğine dair kanıt sundunuz mu Aliexpress'e? Kanıt sunmak önemli. Kargo durumunu gösteren yeri ekran görüntüsü olarak alıp koymalısınız dispute'a eklemelisiniz. Eğer satıcı teklifini kabul edip beklemişseniz ürününüz gelmese bile sizi satıcı ile anlaşmış kabul edip para iadesi yapmayabilir aliexpress. İlk mesajda satıcılara kanmayın demiştim bu durum için.
  • RElS kullanıcısına yanıt
    Site üzerinden Kargo takibi yapıldığında ulaşmadığı görülebildiği icin kanıt olarak ekran görüntüsü sunmak aklıma gelmedi. Ayrıca 3 ay geçmiş ürün icin süre uzatımını kabul etmekle hata ettim. 24 agustosta süreç tamamlanmış görünüyor, ben tartışma sonucu değerlendirme anketinde memnuniyetsizliğimi bildirdim, ürünün gelmediğini ve para iadesi yapılmadığını ilettim. Bu saatten sonra para iadesi alamam sanırım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel: Aliexpress 90 günde ulaşmayan ürünler için para iadesi yaptı. Dispute süreci yaklaşık 5 iş günü sürmekte. Yani satıcı ile iletişim kurmanız ve sağlam kanıt koymanız sonucunda para iadesi alabiliyorsunuz.

    Şimdi uğradığım zararları Türkiye Cumhuriyeti Uluslarası Posta işleme merkezi karşılaması için ayrı bir yasal süreç başlatmayı düşünüyorum. Türkiye'ye giriş yapan kargoları elimize ulaştırmakla mükellef olan bu kurum yasaklı olmayan ve vergiye tabi kargolar hakkında hiçbir bilgi vs vermemesi, adresime ulaştırılmaması sebeplerinden devletimizi de zarara uğrattıkları için sorumluluğu almalılar.
  • aliexpressten birkaç ürün aldım aynı satıcıdan, kargo süresi 21-30 gün görünüyor diye takip de etmedim. nasıl olduysa kargo 6 gün içerisinde gelmiş. ptt de bu corona zamanlarında dağıtım yapmaya üşenip eksik adres deyip kargomu iade etmiş. ben 1 ay sonra kontrol ettiğimde kargo çoktan geri yollanmış. ptt yi aradım adresiniz eksikmiş dedi. okur musunuz adresi dedim acaba aliexpress satıcısı mı yanlış yazdı diye, fazlası var eksiği yok. neresi eksik peki bu adresin dedim kem küm etti şikayet talebi oluşturdu. tabi şikayet talebi doğal olarak bir sonuca ulaşmadı. evinize gelmişlerdir evde yokmuşsunuzdur kurye de yanlışlıkla adreste yok diye yanlış adresi işaretlemiştir herhalde diyerek şikayeti kapadılar. ne kapıya bir kağıt bırakılmış ne de kapıcının haberi var, evde zaten sürekli biri var ki olmasa bile kapıcı teslim alıyor kargoları. istanbul başakşehirde gözüküyordu kargom tekrar tarafıma gönderilmesini istedim. orası ptt nin gümrük merkezi ordan dönüş yok zaten kargolar orda bekletilmiyor geldiği gibi geri iade ediliyor. sizin kargonuz da çoktan gitmiştir herhalde dediler. takip koduna bakınca hala aynı yerde gözüküyor. ptt beklediğim gibi hiç bir derde deva olmadı.

    şimdi aliexpressle ben bu işi nasıl çözerim. dispute açsam adam ben kargoyu gönderdim sen gidip almadıysan benim suçum değil dese kendi açısından o da haklı. sonuçta suçlu ptt. satıcı ile iletişime geçtim nerdeyse sipariş tutarı kadar tekrar kargo ücreti istiyor.




  • dodh D kullanıcısına yanıt
    İadeni alırsın aliexpress den orada sıkıntı yaşamazsın. Bir başka seçeneğin satıcı ile iletişime geçip yeniden yollamasını isteyebilirsin.

    Ptt soruşturmayı kapatıyorsa cimer üzerinden şikayetinizi iletmelisiniz. Kimse sorumlu cezasını almalı. Bu konuda haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bi ürün aldım 90 gün olmasına 5 gün kaldı. Açmış olduğum itiraz var ama hiç bir şekilde yanıt alamıyorum. Satıcının teklifini red ettim. Teklifi para iadesi yok.

    Ürün hala gelmedi kargo takip nosu var 2 ay önce Ülkeye girmiş ancak ondan sonrası belli değil Sizce paramın üstüne su mu içmeliyim

    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]


    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]


    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]


    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casperkral12 -- 4 Ekim 2020; 14:30:26 >




  • Güncel kargo masrafı ne kadar geri yollamak için? Mobil ram almıştım 52 liraya.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodh

    aliexpressten birkaç ürün aldım aynı satıcıdan, kargo süresi 21-30 gün görünüyor diye takip de etmedim. nasıl olduysa kargo 6 gün içerisinde gelmiş. ptt de bu corona zamanlarında dağıtım yapmaya üşenip eksik adres deyip kargomu iade etmiş. ben 1 ay sonra kontrol ettiğimde kargo çoktan geri yollanmış. ptt yi aradım adresiniz eksikmiş dedi. okur musunuz adresi dedim acaba aliexpress satıcısı mı yanlış yazdı diye, fazlası var eksiği yok. neresi eksik peki bu adresin dedim kem küm etti şikayet talebi oluşturdu. tabi şikayet talebi doğal olarak bir sonuca ulaşmadı. evinize gelmişlerdir evde yokmuşsunuzdur kurye de yanlışlıkla adreste yok diye yanlış adresi işaretlemiştir herhalde diyerek şikayeti kapadılar. ne kapıya bir kağıt bırakılmış ne de kapıcının haberi var, evde zaten sürekli biri var ki olmasa bile kapıcı teslim alıyor kargoları. istanbul başakşehirde gözüküyordu kargom tekrar tarafıma gönderilmesini istedim. orası ptt nin gümrük merkezi ordan dönüş yok zaten kargolar orda bekletilmiyor geldiği gibi geri iade ediliyor. sizin kargonuz da çoktan gitmiştir herhalde dediler. takip koduna bakınca hala aynı yerde gözüküyor. ptt beklediğim gibi hiç bir derde deva olmadı.

    şimdi aliexpressle ben bu işi nasıl çözerim. dispute açsam adam ben kargoyu gönderdim sen gidip almadıysan benim suçum değil dese kendi açısından o da haklı. sonuçta suçlu ptt. satıcı ile iletişime geçtim nerdeyse sipariş tutarı kadar tekrar kargo ücreti istiyor.

    Kardeşim aynı sorun bendede var ürün 3 ekimde uçak ile tekrar çin'e gönderilmiş ben bu kargonun bundan sonra takibini nasıl yaparım bilgin varmı bu konuda aldığım ürünler 1400 tl değerinde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: casperkral12

    Ben bi ürün aldım 90 gün olmasına 5 gün kaldı. Açmış olduğum itiraz var ama hiç bir şekilde yanıt alamıyorum. Satıcının teklifini red ettim. Teklifi para iadesi yok.

    Ürün hala gelmedi kargo takip nosu var 2 ay önce Ülkeye girmiş ancak ondan sonrası belli değil Sizce paramın üstüne su mu içmeliyim




    #Edit

    Para iadesine karar verilmiş

    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]




  • Merhabalar,


    Aliepress'ten bir çift krampon sipariş ettim. 3 hafta içinde ulaştı. Kargo dahil 202 TL tutuyordu, 19 TL de vergi çıktı. Benim sipariş ettiğim kramponlar 42 numaraydı ancak satıcı elinde kalan 41 numara kramponun etiketinin üzerine 42 numara yapıştırıp göndermiş. Haliyle ayağıma olmuyor. Aliexpress'e iade talebi açtım ve satıcı kabul etti. Şimdi ürünleri iade etmem gerekiyor. Bu iade süreci nasıl işliyor, neler yapacağım? Ürünleri PTT ile kargolayıp kargo numarasını siteye girmem lazım. Ancak bu kargoyu peşin ödeme mi gönderiyoruz karşı ödeme mi? Peşin ödeme gönderirsek ne kadar bir ücret çıkartıyor PTT, daha sonra Aliexpress bunu bize iade ediyor mu? Durum hakkında tecrübesi ve bilgisi olanlar aydınlatabilir mi?


    Teşekkürler, iyi günler.

  • Merhabalar, Aliexpress iadeyi kabul etti ve bana geri ödeme başlattı. Fakat 1 aydan fazla süre geçmesine rağmen hala ödeme yapılmadı. Bunun için ne yapmak gerekiyor.

    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]


    Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ca11 -- 7 Kasım 2020; 13:38:23 >




  • Selamlar, Aliexpress'ten aldığım ürün gelme sürecindeyken zorunlu bir şekilde evimi taşıdım. PTT eski evime gönderdiği için haliyle ürünü alamadım ve ürün hiç bekletilmeden geri iade için İstanbul PİM'e gönderilmiş. Kargo takipten baktığımda 1 aydır Zimmet Alındı yazısı var, sanırım hala Çin'e geri göndermemişler. Satıcıyla konuştuğumda "Bana geri gelmedi" diyor. 38 gün içinde your order will be closed olacak, çok bilmediğimden siz anlıyorsunuzdur. Ne yapmam lazım?

  • kargoyu teslim aldım ama ürünü farklı ölçüde göndermişler onaylamadan iade olarak itiraz ettim

    aliexpress para iadesi olarak itirazı sonuçlandırmış

    geri göndericem satıcıdan hiç mesaj yok , iade nasıl olucak



    İşlem sonucunda böyle yazıyor bakalım beklemedeyim :

    Final resolution: Full refund 231.74 TRY without returning goods

    The refund should appear on your original card in maxim 20 working days.


    Ürünü geri göndermeden itirazdan sonraki 1 gün içerisinde paranın tamamı hesaba geçti (sanal kart ile almıştım)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctn48 -- 9 Kasım 2020; 20:13:9 >
  • benim hesabım donduruldu bi ara 90 dolarlık ürün hakkında defalarca konuşmama rağmen iade olmadı ürün gümrükten dönmüştü bunu geri alabilirmiyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bana bu konuda lütfen yardım edin ya. Bir telefon ekranı aldım, ekran hatalı çıktı, dispute açtım satıcı montaj hatası falan dedi ama kolpa. Şuradan görebilirsiniz. https://prnt.sc/vjhjn7



    İşin garibi, Aliexpress beni haklı bulup gönderrmeden iadeye karar verdi, kabul ettim ondan sonra şimdi ise geri göndermem gerektiği bilgisi girilmiş, şaka gibi kafayı yiyeceğim. Ben geri göndermeden refund'u kabul etmiştim kendi kafasına göre değiştirmişler. Ne yapabilirim?

  • Aliexpress'ten aldığım otomobil parçasına 800 tl vergi çıkmış. Ürünün kendisi 90$ filandı. İade edeceğim dediğimde satıcı gümrük sebebiyle ürünü geri almam dedi. Hangi sebepten iade edebilirim? Bir de bana ne kadar mal olacak iade işlemleri?


    Bilen varsa yanıtlayabilir, UKİM'e itiraz için bir kaç yere mail attım şimdi, doğru adres hangisi?

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.