Aynen haklısınız. Göndermekten vazgeçtim. Çünkü satıcı tam çakal, ürünü alıp parayı vermeyebilir. |
Aliexpress İade Süreçleri Hakkında Her Şey [ANA KONU] (5. sayfa)
-
-
Beyler 2-3 ay önce bir satıcıdan 2 ürün almıştım. ürünü aldıktan hemen sonra satıcı ürün kargo ücreti az diyip link gönderdi ve 1-2 dolarlık bir şey daha almamı istedi. bende almadım. Fakat satıcı göndermeyeceğim ürünü demesine rağmen kargo kodu oluşturdu ve havalimanına kadar gelmiş gibi göründü ürün ve orada kaldı Sonra ben süreyi bekleyip dispute açtım. Normalde 15 gün diyor ama kaç 15 gün oldu. Müzakerede diye kaldı öyle bekliyor 2 siparişte. 1.5 ay oldu neredeyse. Satıcı diyorki disputeyi iptal et öyle para iadesi yapayım. Bende yapmadım. Yardım kısmından hala iade almadım seçeneğine tıklıyorum hazır cevap yazan chat kısmından. 5 gün içinde cevap gelmezse onaylancak gibi cevap çıkıyor ama 2. kez yaptım hala 5 gün diyor oradan. Ne yapmak lazım?
-
Aliexpress üzerinden aynı satıcan TRY 3,749.31 (Klavye+keycaps+switch) aldım vergi ve kargo dahil toplam TRY 5,886.40 para ödedim.
Sinotrans sms attı aynı satıcan alınan ürün 150€'yu geçtiği için gümrük müşaviri ile anlaşın dediler.
Gümrük müşaviri her şey dahil 5000 TL ücret istiyor.
Bu durumda satıcı para iadesi yapar mı?
Bireysel olarak kendim gümrüğe gidip vergileri ödeyerek müşavirden daha ucuza alabilir miyim?
-
Ne yaptınız acaba? Benim de benzer bir durum başıma geldi -
Hala bekliyorum. Anlasmazlik actim. Aliexpress suan urun satici korumasinda lutfen ürünün size gelmesini bekleyin eger gümrük ile alakalı sorun sizin sorumluluğunuzda ise olayi çözüp ürünü alin diyor.
Siparis ekraninda 28 gün sonra satici korumasi bitiyor ürün ulasmazsa anlaşmazlik acabilirsin diyor.
Satıcı korumasinin bitmesini bekliyorum -
Merhaba,
Bu durumda aliexpress para iadeni maalesef yapmaz. Aynı durumla ben de karşılaştım. Aliexpress'den aldığım yanıt şu şekildeydi; " Alıcının ülkesindeki gümrük sorunları, alıcıya aittir. Eğer ürünü çekebiliyorsanız, yani size böyle bir seçenek sunulduysa ürünü çekmek zorundasınız. Aksi taktirde para iadeniz reddedilebilir ve ürününüzü kaybedebilirsiniz".
İkinci sorunuzda ise hiç bir satıcı para iadenizi yapmaz çünkü satıcı ürününüzü göndermiş, adam durduk yere zarar etmek istemez.
Üçüncü sorunuz ise bireysel olarak boş yere gitmeyin vermiyorlar, gümrük müşaviriniz sadece ürününüzü çekebilir.
-
yazlık gömlek almıştım bu sabah elime ulaştı fakat baskı kalitesi, kumaşı vs rezalet ben de siparişi onaylamadan anlaşmazlık başlattım. siparişi onaylamadan anlaşmazlık oluşturmam bi sıkıntı çıkarır mı acaba -
El konsolu aldım bozuk çıktı. Open dispute açtım gelen yanıt şu şekilde. Ürünü iade etmem çok zor kargo , gümrük vs. İlk seçeneği seçersem de çok az bir kısmını ödeyecek. Sizce ne yapmalıyım?
-
Bir ütün aldım elime ulaştı ürün arızalı çıktı ama dispute seçeneği bende gözükmüyor nasıl yapacağız dostlar.
-
Ben de bir ürün aldım beğenmedim. Dispute açabilmem için ürün onayı mı gerekiyor? Bir de siparişin verilmesinden sonra 10 gün bekleyin gibisinden bir şey diyor. Bu noktada ne yapayım ürünü aldığıma dair onay vermeli miyim? -
Merhaba aliexpressden yanlış bir ürün aldım iade etsem ne olur sonuçta hata ben de
Satıcı doğru ürün için %50 indirim yaparım dedi
Daha önce elime gelmeyen ürünler için iade aldım
Ancak bu sefer durum farklı
-
sipariş ayrıntılarına tıkla orda anlaşmazlık başlat yap
bende bir ürün aldım termal macun sahte çıktı ben aldığımda 75tl idi şimdi 51tl adama diyorum sahte ürün malesef diyor bu şekilde geliştirecez ürünü falan bakalım aliexpresden cevap beklicez adam hem sahte ürün yapıp inşallah canım ya geliştirecez demesi saçma değil mi
-
Aliexpresten urun aldim.kargo geldi fakat vazgectigim icin kargoyu kabul etmedim.geri iade oldu.para iadesi icin ne yapmam gerekli.90 gün mü beklemek gerekiyor? -
Arkadaşlar merhaba, ürün sipariş ettim L yerine XL geldi. Dispute açtım sonra aliexpress çözüm önerisi sundu. Önerisi para iadesi oldu ve kabul ettim. Geçmişi görüntüleye tıkladığımda alıcı teklifi kabul etti yazıyor fakat anlaşmazlık hala bitmedi ve girdiğimde yanıt vermeniz bekleniyor yazıyor öneriyi seçtim benim için yeterli sadece para iadesi kanıt sunmama gerek yok değil mi? Ve geçmişe tıklayınca teklifi kabul ettiğim gözüküyor. Ne yapmam lazım? kendi kendine düzelicek mi anlamadım bu yanıt vermeniz gerekiyor durumu verdim çünkü öyle yazıyor geçmişte.
-
Aldığım bir ürün gelmedi daha doğrusu ptt ürünü kaybetti ben de ücret iadesi istedim birkaç gündür bu durumda gözüküyor yapmam gereken başka bir şey var mı ?
-
arkadaşlar aliexpress'ten aldığımız ürün arızalı olduğunda iade etmek istediğimizde sistem sadece ürünün parasını mı iade ediyor, ödediğimiz vergiyi geri alamıyor muyuz devletten?
-
Arkadaşlar selam , Aliexpress'ten bir ürün aldım ancak , araştırdıktan sonra satıcın ürünün açıklamasına yanlış yazdığı için bendeki ürüne uymayacak olmasından dolayı hemen iptal etmek istedim fakat satıcı ürünü hemen kargolamıştı , ben satıcıyla mesajlaştım ve hatasını kabul etti , müşteri hizmetleri dispute açmamı önerdi , açtım satıcı yanlış ürünü geri istiyor , bende ürünün iade kargo ücretini karşılayamam dedim , o da bana zaten free return servisimiz var dedi , o şekilde bana gönderebilirsin dedi , bunu müşteri hizmetlerine sordum o da öyle dedi
Böyle bir şey varmı gerçekten ürünü onlara nasıl geri yollayacağım ?
ürün takip numarası şu : 2710127356406 Ptt ile gelecek sanırım ? geri nasıl iade edeceğim ürünü onlara ?
Birde satıcı hatasından dolayı full refund istedim MH merak etmeyin full refund olacak size dedi ( tax + kargo ücreti )
-
Ayın 11inde steeldive store mağazasından saat siparişi vermiştim ben de. Ürün bugün teslim edildi, yani Çin'den buraya 5 günde geldi, bu harika bir şey ama ürün yanlış. Daha önce sanırım yine aynı satıcının başka bir saatinin yorumlarında görmüştüm, "yanlış ürün geldi, kapı zili geldi" gibi yorumlar vardı. Bana da muhtemelen kapı zili geldi, çünkü çok hafif bir zarf gelmiş sadece kargodan. O zarfın içinde saatin olması imkansız. Ürünü aldığımı sistem üzerinden onaylamadan, paketi hiç açmadan fotoğraflarını çekip satıcıyla iletişime geçtim yanlış ürün geldi diye. Satıcı şu an offline gözüküyor, bakalım sonuç ne olacak. Eğer ürün sizde kalsın direkt paranızı iade edelim derlerse çok iyi olur. Ama bu durumda da ödediğim vergi puff... uçmuş oluyor sanırım.
Ürünü gönderin biz de yerine saati gönderelim falan derler mi acaba? Öyle olursa buradan Çin'e bir sürü kargo ücreti çıkar o da sıkıntı.
Yıllardır online alışveriş yaparım, ilk defa sıkıntı yaşadım o da aliexpressten oldu. Gel de çık şimdi işin içinden...
Edit: Oruç başıma vurmuş herhalde, gelen ürün amazon.de'den aldığım telefon kılıfı. Bir başkası adına sipariş verdiğim için tamamen unutmuşum.
İnşallah benim ürün sağlam bir şekilde gelir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heyea -- 16 Mart 2024; 17:50:57 >
-
Arkadaşlar sipariş vermiş olduğum ürün gönderilmedi. Satıcıyla konuştum anlaşmazlık aç diyor ama sistem de izin vermiyor. Ürün gönderilenler arasında görünmesine rağmen kargo bilgisi vs olmadığı gibi güncelleme de yok. Zaten satıcı da göndermedim diyor. Aşağıda resimleri ekledim. Bakıp yardımcı olursanız sevinirim.
Ürün teslim edilmedi seçeneğini seçiyorum. Takip durumunuz 15 gün içinde güncellenmezse geri ödeme için başvurabilirsiniz diyor. İyi de ben 7 martta sipariş vermişi, adam 8 'inde göndermiş gibi kayıt var. Bişey anlamadım. Teslimatı onayla filan da demedim bu arada.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X