Şimdi Ara

Aliexpress ve Kargo Sorunsalı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
570
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://tr.aliexpress.com/store/234552 mağazasından Xperia L cihazım için batarya sipariş ettim ilk kez yurtdışı alışverişim oldu. Siparişi verdikten sonra onayla yazısını gördüm ve bende gittigidiyordaki gibi onaylamadan sipariş tamamlanmıyor sanıp onayladım sonrasında anladım dispute için olduğunu. Bunu satıcıya söylediğimde sıkıntı olmayacağını belirtti ve 2 gün sonra kargo numarası eklendi. Kargo numarasını takip ettiğimde  Aliexpress ve Kargo Sorunsalı çıkıyor ve ptt sitesine yönlendiriyor. ürünü almamın üzerinden 48 gün geçti ve ptt ye yönlendirmesinin 3.haftası bitti. pttden sorgulattığımda ise  Aliexpress ve Kargo Sorunsalı böyle bir sayfa beliriyor. Ürün elime ulaşırmı ? sıkıntı pttdemi yoksa fake bir takip numarasımı yollandı bana ?







  • Hocam bu takipsiz kargo pttden takip edilmez posta kutusuna bırakırlar eğer başkası almazsa gelir satıcıyla konuşun mutlaka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyefendi-2 kullanıcısına yanıt
    hocam binada posta kutusu yok demir kapının parmaklık arası var sadece ve gelen giden birşey olmadı. bulunduğum mevkideki pttye gittiğimde adınıza kargo bulunmadı dedi ürün gelmediğinden feedback yapmadım ve zamanı doldu. zaman dolmadan önce satıcı ilgiliydi fakat feedback süresi dolunca mesajlarıma cevap vermedi.
  • Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam feedbacki düşük veririm dersen cevap verir vermezse en edüşük puanı verip kötü yorum yaparsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim ama Aliexpress alışverişimle ilgili çok garip bişey oldu.

    Kayıtsız gönderilen paket 3 aydır gelmedi dispute açtım, satıcı iadeyi reddetti, konu Aliexpress'e taşındı.

    Ve sonuç: Aliexpress artık kaybolan kayıtsız paketlerin iadesini kabul etmiyor!

    5 gün içinde PTT'den paketi almadığıma dair belge almalıymışım. Böyle bi belge almamın mümkün olmadığını kendileri benden iyi biliyor!

    ,

    Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 6910.......

    Since the official site for tracking package did not show the delivery information, if you indeed have not get the package, please provide official document from post office or shipping company or other valid evidence to prove that you did not received the package within 5 calendar days, otherwise we will follow the tracking information and release the payment to the seller.
    Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the complaint center so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement.

    Your understanding and cooperation will be appreciated.

    Best regards,

    AliExpress Case Management Team

    Please note that when you cancel the claim, we will assume you agree to release the payment to the seller.

    edit: konu açıldıhttp://forum.donanimhaber.com/m_112514758/f_//tm.htm#112514758



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anxiolytic -- 7 Aralık 2015; 8:37:20 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.