Şimdi Ara

(Alındı) 2016 Mercedes E250 Coupe Alma Arefesindeyim Tavsiyelerinize İhtiyacım Var (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
10.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sadece 143cc için bir üst dilimden vergi vermek sorun değilse alın bence
    Coupe olsa 4 bakın derdim ama cabrio 4 cabrio en az 50 bin daha pahalı olacağı için E alınabilir
  • Arkadaşlar aracı aldım. Harman Kardon'a falan da gerek yokmuş normal ses sistemi gayet tatmin edici, son ses açamıyorsun bile.

    Bir tane gamze, tamponda ve jantlarda ufak tefek çizikler dışında en ufak bir sorun çıkmadı. Mercedes servislerinden randevu alamayınca Otorapor'da Gold+ ekspertiz yaptırdım, araç baya iyi durumdaydı zaten km daha 9.500, sıfır kokusu üzerime sindi aracın.

    Satıcı sağolsun kış lastiklerini de veriyor, bir ara uğrayıp alacağım.

    Caps:
    (Alındı) 2016 Mercedes E250 Coupe Alma Arefesindeyim Tavsiyelerinize İhtiyacım Var




  • Hayırlı olsun vaybe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dede konuyu gördün mü?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    dede konuyu gördün mü?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su almayin laflarinin diyenlerin hepsini,Sacma sapan arac onerenlerin hepsini birer birer blokladim.Cidden guzel ve arabadan anlamayan hayalet uyeler de gelmis.



    Bazilarida maybach falan demis.Hep "Önyargı".Aslinda konu sahibinin bir sucu da yok.Yan hesap acip burda "araba tavsiyesi konusu" acanlar o kadar doldu ki forum ahalisi artik "0-100" mesajli uyelerin konularini gormezden geliyor ve troll amacli mesajlar atiyor.



    Konu sahibine gelirsek.

    Allah'ın izniyle Kazasiz belasiz kullanmaniz dilegiyle.Şu otopark sorununuz da vardı onu nasil dusunuyorsunuz peki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 17 Kasım 2017; 23:13:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı yanlış anlaşılmalar olmuş, araç cabrio değil coupe arkadaşlar. Cabrio olmasını isterdim açıkçası ancak tenteli olduğu için kesinlikle tavsiye etmediler, ek olarak bu temizlikte olan E250 cabriolar 300 bin TL üzeriydi ki bana kalırsa parasını hak etmiyor.

    Aracımda yalnızca Keyless-go, Harman Kardon ve koltuk soğutma yok. HK ve koltuk soğutma pek önemsemiyorum ama Keyless olsaydı keşke modundayım. Mercedes EL2 ilanlarına bakıyorum aynı tip 2016, düşük km'li E250 Coupe'ler 260-270 bin TL arası. Aracı güzel bir fiyata aldığımı düşünüyorum, satıcı da on numara insan çıktı. Aracı teslim aldığımda yarım depo benzin vardı mesela. Mart 2017 çıkışlı, daha 9 aylık araç. 2020'ye kadar garantisi devam ediyor, Mercedes'in bakım paketleri varmış 3 yıllık için fiyat alacağım çünkü ortalama alınca uyguna geliyor. Bunu da yaptırırsam en az 3 yıl kafa rahat binerim diye düşünüyorum arabaya.

    Güzel temennileriniz için teşekkür ederim, Allah herkese daha da iyilerini nasip etsin.




  • Teşekkürler dostum. Aracı coupe aldım, cabrio değil. Sitenin otoparkı mevcut zaten bu yüzden sorun yok :)
  • cyber-shot kullanıcısına yanıt
    Hocam bir sey sorucam, yanlama vs yapmiycaksiniz yani apacilik demissiniz de, spor otomobillerin arkadan cekisli olmasinin sebebi nedir sizce? Yol tutus demeyin zira 4 ceker araclar dah iyi yol tutusa sahip.

    Arac hayirli olsun bu arada, ama bir de kirmizi olsaymis keske:) Bir de bir cok aracta son ses muzik acamazsiniz zaten, bu kaliteli oldugu anlamina gelmez. Standart ses sistemleri genelde vasat oluyor araclarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 18 Kasım 2017; 0:11:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkür ederim.

    Bir yerlerden dönerken az biraz gaza basınca araç rahat durmuyor zaten ama arkadaşın bahsettiği apaçiler bu işi neredeyse meslek haline getiren, yol ortasındaki adaları mesken edinmiş tipler.

    Ses konusuna gelince standart ses beklentimin çok üzerinde çıktı ki ses konusunda kalite çıtam yüksektir. Yüksek ses olayından kastım ise kalite kaybı olmuyor, ben bassız massız bekliyordum ancak endişem yersizmiş, bagajda subwoofer varmış gibi titriyor koltuklar en güzeli de bass çok kıvamında, kesinlikle uyduruk değil bu konuda çok mutlu oldum valla. Fazlasına da gerek yok zaten son ses aleyna tilki açıp mahalle aralarında gezmeyeceğim sonuçta :)
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Hayatınızda 4 ceker bir aracı zorladınız mı? 4 ceker aracların yoldan kopma egilimi azdır fakat bir koptu mu toplayamazsınız. Ayrıca 4 cekerin ne kadar guc kaybı yaratıgını biliyorsunuzdur. Yuksek hızlarda ozellikle 4 cekerler yavas hızlanıyor. Arkadan itiş araba kullanan biri olarak evet yanlama apaçiliktir. Sizin dediğinize gore 5.1 metrelik s serisinin de arkadan itiş versiyonu var sırf yanlasınlar diye mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en güzel araba severek aldığın araba .
    tekerine taş değmesin .
  • cyber-shot kullanıcısına yanıt
    Yanlamak amac degil tabiki bir s serisinde.Hicbri aracta yanlamak ilk amac degildir, arkadan cekisin bir getirisidir. Ama bir Subaru Brz’de muhtemelen alan kisinin amaclarindan biri budur.Yanlamak apacilik falan degildir, arkadan cekisin ruhunda olan bir seydir. Ama maalesef ulkemizdeki dogan, sahin vs gibi araclarin suruculerinden dolayi boyle bir algi vardir. Adamlar yuksek beygirli, arkadan cekisli spor arac uretecek. Sende bu aracla yanlamaya apacilik diyeceksin oyle mi? Adamlar arac tanitimini yanlayarak yapar, bizim tipler de apacilik der.Sacmalamayin Allah askina yav.

    Ayrica arkadan ceker de guc kaybi yaratir mesele guc kaybiysa onden ceker en iyisidir. O yuzden bu yorumda da bir mantik yok maalesef. Mesele yol tutussa o guc kaybi tolere edilebilir.

    4 ceker arac koptu mu toplayamak zor olur yorumunuza ayri guldum. Arkadan cekisli araci toplamaktan daha zor oldugunu mu dusunuyorsunuz gercekten?

    Bu arada sunu belirteyim, bahsettigim yanlamak trafigin icinde milleti tehlikeye dusurerek yapilanlar degildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 18 Kasım 2017; 13:34:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Benim apaçi tanımımı herkes anladı da sen anlayamadın. Yeni arkadan itişler, önden çekiş verimliligini yakaladı.4 ceker koptu mu arkadan itişten daha iyi mi toplayacaksın? 4 ceker arac kullan sahibi ol ondan sonra konusalım. Kulaktan dolma forum bilgileri ve youtubeda izlediğiniz apaçi videoları ile biliyormuş havasına giriyorsunuz ya komik oluyor cidden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cyber-shot kullanıcısına yanıt
    Valla ben anlayamadım hala, herkesin de anladığını sanmıyorum. Youtube'da video izlediğim yok kendim de arkadan çeker araç kullanıyorum, bir siz arkadan çekiş kullanıyormuş gibi triplere niye girdiğinizi anlamadım. Uzun bir süre olmasa da 4 çeker araçta kullandım. Tabi ki 4 çeker araç arkadan çekişten daha kolay toplanır, aksini neye göre iddia ettiğinizi de anlayabilmiş değilim, engin sürüş tecrübeleriniz olsa gerek. Hayır onu geçtim, 4 çekerin viraj performansının daha yüksek olduğu net, daha neyi tartışıyoruz yok kayınca zor toplanır vs. Konuyu abuk subuk yerlere çekiyorsunuz.

    Ayrıca nerede yakalamış önden çeker ile arkadan çeker aynı verimliliği? Aktarmadan kaynaklanan bir kaybı, fiziken imkansız olduğu halde nasıl başarmışlar, onu da merak ettim. Kendinizle çelişiyorsunuz bir de işinize geldiği gibi yorumluyorsunuz her şeyi. 4 çekerdeki güç kaybını kabul ediyorsunuz ama arkadan çekişteki güç kaybının artık pek olmadığını savunuyorsunuz. Dayanağınız nedir acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 18 Kasım 2017; 14:0:54 >




  • hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle binin
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    4 cekerin viraj performansı daha kötü demedim. Limiti aşınca toparlanmaz dedim. Çarpıtmayın yazdığımı. Ar-ge çalışmalarının çoğu önden çekiş yerine arkadan itiş için yapılıyor. O şanzımanla ünlü zf in aks gibi aktarım organlarına ciddi yatırımı var. İşim gereği, bir mühendis olarak bunları takip ediyorum, kendileride ürün tanıtımı yapıyor. Neyse, bu konulara giremem. Siz daha haklısınız pardon ben birşey bilmiyorum. Zaten tek arkadan itiş kullanan tripliymişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle bir konuda anahtar fotosu değilde aracın fotosunu atsanız bizde göz banyosu yapsak



    Hayırlı olsun bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cyber-shot kullanıcısına yanıt
    Neyse konu farklı yerlere gidiyor, gerek yok tartışmaya daha fazla doğru söylüyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.