Şimdi Ara

Alındığı gün arıza yapan Tucson 1.6 GDI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
13.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 gdi ix35 benzinde bile gitmezdi, tucson'un da 1.6 gdi motorla gitmemesi gayet normal
  • heralde tusconu almadan önce

    550 bg lerde 3.0 tdi quattro q7 veya twinturbo porsche aldıgını sanıyordu ... :D

    1.6 motor bılmem kac ton agırlık üstüne lpg ... araba o halde böğürürde anırırda çok para verince aracın uçacağını sanıyor heralde insanlar

    ama her ne olursa olsun hyundainin eğer garanti dışı işlem uygulanmadıysa araca aracının arkasında durması lazım sonucta basit bir arac degıl türkiye genelinde satılabılıcek ust segment bı arac musterıye kıymet vermesı lazım w
  • Hyundai arıza araciysa diğer markalari kullananlar ömrüne yansın o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    Belki de satmak yerine, markayı ve şubeyi her şeyi göze alarak deşifre ediyor.
    İlanda da satılmaması için aracı itin şeysine s...ş zaten.
  • lpg den dolayı arıza yapmış. birde gelmiş ilana saçma sapan şeyler yazmış.
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    Hyundai haklı adam haksız. Başına gelse bunları söylerdin eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma sapan bir ilan, her arabada hata olabilir bunu markaya yıkmak saçmalık olayın içeriğini bilmiyorum ama Hyundai bu adama dava açsa yeridir



    ayrıca hataya bu kadar yüklenen milleti vw hilesine ses çıkarmıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciddi kedi

    Hyundai haklı adam haksız. Başına gelse bunları söylerdin eminim

    Ben Hyundai haklı demiş miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Hyundai gibi olsam bu adamın donuna kadar alırım. Araca tüp taktırıp yolda kaldı demek ve bunu Markaya yıkmak bunu basın yayın organlarında tek taraflı olarak ifşa etmek hukuki yükümlülük doğurur ve firmayı haksız yere karalamaya girer. Firma dava açar ve haklı olduğu tesbit edilirse adamın donuna kadar alırlar. Boyle ilanlar verirken dikkat edip sonuçlarını düşünmek gerek.
  • değişik bir satış taktiği...
  • hyundai bu elemandan tazminat almalı.
  • Bence bu ilan yalan , hiç kimse açıklamada arabasını kotulemez , yoksa nasıl satmayı düşünüyor. Yokuşda vites attırıp çekmiyo diyen tayfadan da olabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar arac buyuk ihtimal servisten 2. El alinmis. Motor ve sanzuman performandi ovulerek satildi diyor satan kisi. Alir almaz da problem yasamis sanirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg malesef ... sıkıntısı bu .. servis lpg takarız garantiyi de bozmaz demiş sonrada arıza şekillenince (ki kullanıcı hatası olma ihtimali yüksek çünkü bir ton insan var turbo yada klasik gdi ye lpg taktırıp onbinlerce km yapan) garanti dışı demiş ve bu ciddi bir sorun ...

    burda tepkisi arkadaşın hyundai ye degil olmamalı .. servis e olmalı ... başka alanlarda böyle paylaşımlar yapmış çünkü ..

    ayrıca 1350 kg bir araç için 135 ps yeterli bir performans saglıyor .. toyoto yada focus yada vw 115 ps lik araçlarının yanında yada nissanın 120ps lik araçları yanında hele .. ancak tabiki bir turbo benzinli yada turbo dizel araç gibi olamaz ..

    hep diyoruz ne aldığını bilerek al diye ...
  • İlan troll belli yani kimse kendi arabasını satarken kötülemez..Muhtemelen araç arıza yaptı sahibinin de kafası bozuldu ve aracı sattı.Sonra araç kendisini uğraştırdığı için intikam almak için böyle bir ilan verdi.Yani ilan sahibinin şuan bu araca sahip olduğunu düşünmüyorum satmış çıkarmıştır aracı elinden.Bu şekilde ilan açarak insanları markadan soğutmaya ve insanların kafasında soru işareti bırakmaya çalışıyor.Yani intikam almaya çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 24 Temmuz 2017; 20:34:49 >
  • Kore malı alınmamalıdır



    Kore malı Hyundai tercih etmeyin, kafanız da rahat olsun, cebiniz de.



    Utanmadan bir de i30 için A3 veya Golf veya Focus fiyatı istiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma sapan bir ilan...

    Satış temsilcisi performansını tavsiye ettiği için almış..
    Sormazlar mı sana , boncuk ile mi aldın o arabayı , para veriyorsun o kadar binip bir test sürüşü yapmadın mı diye...

    Performans istiyorsan kıyacaksın paraya Turbo Benzinli olanından alacaksın... Bu paşamın derdi hem az yaksın hem çok kaçsın hemde ucuz olsun....

    Yok öyle bir dünya...
  • Lütfen Peşimden Gel takılan aracına arıza yaptıran yurdum çomarı, Hyundai kendisine hakaret davası açtığımnda mahkeme de kedi gibi olacaktır. Misal ben vw için sahtekar diyorum ki emisyon sahtekarı. Vitesi sorunlu diyorum dsg başa bela diyorum ama güvensiz diyebilir miyim? Yakıtı berbat diyebilir miyim? Diyemem, ne demişler Yiğidi öldür, yoğurdunu yeme...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. İlana tesadüfen denk geldim. Araç bizim, kısa bir süre önce babam Hyundai Erdemir'den aldı. Olaya başından sonuna kadar hakimim. Öncelikle şunu söyleyeyim, bu kesinlikle bir karalama kampanyası değildir. Araç alınırken LPG takılmış olup garanti kapsamında takıldığı bizzat Erdemir satış temsilcisi tarafından beyan edildi. İlk gün araç ile İstanbul'dan yola çıktık. Araçta aşırı yakıt tüketimi, çekişten düşüş, yığılma vs. gibi sıkıntılar vardı. Erdemir'i arayıp dile getirdiğimizde bizi geçiştirdiler ancak alındıktan 7 saat sonra Aksaray'da benzin istasyonunda durduktan sonra tekrar marş yemedi. Ardından en yakın Hyundai yetkili servisi yardımcı oldu. Sıkıntı enjektörlerdendi. Ellerinde parça olmadığını söyleyip başka bir araçtan söküp taktılar. Tekrar arabayla yola çıktık ancak arabada bu kez farklı sıkıntılar baş göstermeye başladı. Aracın devir saati araç stabil seyir halindeyken aniden 6bin devire kadar çıkıp inmekteydi. Hafif rampalarda 70 model herhangi bir kamyonun performansı daha iyi diyebilirim. Tekrar Erdemir'i aradık ve durumu bildirdik. Satış temsilcimiz bize "abi siz gelin, ben sorunu çözeceğim" dedi. Tekrar İstanbul'a döndüğümüzde 1 hafta her gün üst üste Erdemir'e gidip geldik. Aracı cihaza bağlayıp 5 dakik içersinde sıkıntı olmadığını tespit edip geçiştirdiler. Adamları test sürüşüne çıkarmak için 4 gün ısrar ettik. Test sürüşüne gelen usta daha arabaya binmeden "bu arabalar böyle zaten" dedi. O an zaten araçtaki sıkıntıyı tespit etmek istemediklerini anladım. Sıfır araç aldık, yolda kaldık, işten güçten geri kaldık, sinir-stres yetmezmiş gibi üzerine bir de Erdemir'de gördüğümüz muamele berbattı. Sanki biz o güne kadar hiç araba kullanmamışız cahil cühela insanlarız. Bir gün babamla Bakırköy tarafından geliyorduk araç havaalanının oradaki E5'te (belki 4-5 derece eğimli bir rampa) gaz yememeye başladı. Aracı ben kullanmaktaydım. Gaz pedali ayağımın altında yoktu sanki. Tabi bunun yanında aracın trafik lambalarında 5-6 saniyelik bir geç kalkışı da söz konusu. Bu bardağı taşıran son damlaydı, Erdemir'e gittik tekrar her zamanki muhatabımız satış temsilcimiz kapının önündeydi tesadüfen arabadan indik babam anahtarı ve ruhsatı yere atarak bu aracın sıkıntısı neyse giderin dedi. Satış temsilcimiz ne bir göz teması kurdu bizimle ne tek kelime laf etti. Telefonunu kulağına koydu içeri girdi. Ardından biz de içeri girdik ve film koptu. Hararetli tartışmayı duyan servis ustası geldi olaya müdahil oldu. LPG sorumlusunu çağırdı ve aracı ona teslim etti, kontrol edilmesini istedi. (İş emri açmadan) Ertesi gün araçta yanlış LPG yazılımı olduğu ve buna bağlı olarak aracın çekişten düştüğü, yığılmalar yaptığı, vites geçişleri yapamadığı ortaya çıktı. LPG sorumlusu arkadaş aracı Hyundai Erdemir'in teslim almak istemediğini söyledi ve tarafımıza kendisi teslim etti. En başta babam Erdemir'e gidip daha önce WV kullanıcısı olduğunu, performansı ve vites geçişleri iyi bir araba istediğini söylemesine rağmen sınıfının en zayıf arabasını önermeleri de tuhaf tabii. Aracın 177 beygiri ile teste çıkarıp 132 beygirinin satılması, LPG servis garantisi kapsamında deyip, sattıktan sonra Kayseri'de bilmem ne firmasının garantisinde, bizim garantimizden çıktı demeleri, müşterinin düşüncelerini ve şikayetlerini önemsememeleri ticari anlamda ne kadar etiktir, sizlerin yorumlarına bırakıyorum. İlan ağır yalan vs. diyen arkadaşlar gelin aracı görün test edin sıkıntıları devam etmekte aracın. Yerimiz İstanbul, Avcılar'da. Kul yapımı bu, sıkıntısı olur düzelir yapılır bozulur. Bizim sıkıntımız Hyundai ile değil, ilgisiz Türkiye distribütörü Assan ve bayisi Erdemir ile. Biz hiçbir Hyundai yetkilisinden bir yardım göremediğimiz için sosyal medya üzerinden mağduriyetimizi dile getirmekteyiz, en başta belirttiğim gibi bu bir karalama kampanyası değildir. Ayrıca bu olayı yasal sürece de taşımış bulunmaktayız. Zaman ayırıp okuyan arkadaşlara teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Araç bize satılırken test 177 beygir Turbosu ile yapıldı. Satılan araç için "abi bu da 132 ama hiçbir farkı yok" denildi. Turbosuz olduğu söylenmedi bile. Ayrıca bize aracın bi 148.000 liralık paketi sunuldu bir de bu paket. Aradaki 4-5 paketten haberimiz bile yoktu. Muhtemelen bu arabayı elinden çıkarmak için yaptığı bir satış stratejisi. Ayrıca millet parayı çaydan mı topluyor ki? 112.500 lira para verdik ve mağdur olduk, paramızla rezil olduk. Sizin için "kıyacaksın paraya" demek kolaydır :) katılıyorum paraya kıyacaksın iyisini istiyorsan ancak 112.500 lirayı da sokakta bulmadık biz. Ancak bu zihniyet çok tehlikeli söylemek istiyorum, 10 lira da olsa 500bin lira da olsa bir mağduriyet varsa sonuna kadar hakkını savunmalı bir tüketici. "O da gidip pahalısını alsaymış o zaman" zihniyeti ile gelinecek yerler karanlık. Teşekkür ederim yorumunuz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.