Şimdi Ara

Alman mı Fransız mı ve Passat Ne Kadar Yakar? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
2.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Experimentation E kullanıcısına yanıt
    İtalyan değil diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yucuklu.sumurta kullanıcısına yanıt
    motoru italyan, lafın gelişi
  • Experimentation E kullanıcısına yanıt
    Yakın akrabamda 2013 Linea var 2000 Passat'ın içi bile daha dolu gözüküyor. Linea'nın artıları ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Experimentation E kullanıcısına yanıt
    Linea 1.3 multijet mi? Hocam o motor o kasanin motoru degil, o yuzden araba cok hantal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yucuklu.sumurta kullanıcısına yanıt
    ekonomik olması
  • muteferrika M kullanıcısına yanıt
    güç isteyene 1.6sı da var ama bütçe yetmez
  • Alman mı Fransız mı ve Passat Ne Kadar Yakar?Alman mı Fransız mı ve Passat Ne Kadar Yakar?
    Yakıt fiyatı:4.63 olarak hesapladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yucuklu.sumurta

    Ben 200bin km'nin her arabada çok olacağını sanmıyorum.

    O sizin taktiriniz ancak 100.000km testinde a4 1.8 gule oynaya gectigi gunleri test 200.000km ye uzadiktan sonra her her yerinde yaslilik izlerinin oldugu elle tutulur bicimde ortaya cikmisti .Bildin testi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    hocam alman arabalarında maalesef ömür o kadar uzun değil. uzun ömür konusunda japonu tek geçerim. bende japon var, 2006 model ve 350 bin km'de, fakat arabadan gelen en ufak anormal ses yok.

    tabi bazı almanları (2000 passatta oldugu gibi) genellemenin dışında tutmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muteferrika -- 11 Nisan 2017; 19:4:13 >
  • Alman mı Fransız mı ve Passat Ne Kadar Yakar?
    Bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Biraz da güvenliğe değinmek istiyorum. Resimde görüldüğü gibi Passat'ın kaza testleri oldukça güzel fakat bu sonuçların olduğu sitede Linea vs yoktu. Gerçekten Fiat güvenlik sorunlu mu? Kaynak:http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volkswagen/passat-4-door-sedan/2000




  • yucuklu.sumurta kullanıcısına yanıt
    Linea, egea ve cliolar cok sorunlu. Hatta bir ara ilac mumessilleri sirketler bu arabayi almasinlar diye kampanya baslatmislardi. Bu araclarda kaza yapip haytini kaybeden cok sayida mumessil var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muteferrika M kullanıcısına yanıt
    Ve buna rağmen ülkemizde çok yaygınlar. Fiat sahiplerine sorsan yakıt ve parça fiyatını artı sayarlar. Milletimiz güvenliği 2. planda tutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Galiba kararımı verdim. Passat'ı bir deneyeceğim. İstediğim fiyat aralığında bulabilirsem C4'ü de denerim. Arabayı en başta da dediğim gibi haziranda almayı düşünüyorum. Aldığımda yeni bir konu açar, ilk tecrübelerimi aktarırım ve büyük ihtimalle de Linea ile karşılaştırırım. Herkese yardımları için teşekkürler... (Bu arada kusura bakmayın, Laguna arada kaynamış. İyi mi Lagunalar? Arabanın tipi biraz itici gibi duruyor. Hiç bilmediğim bir model. Seçeneklerim arasında olmalı mı? Hiç piyasada göremiyorum Laguna.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yucuklu.sumurta -- 11 Nisan 2017; 23:14:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yucuklu.sumurta

    Galiba kararımı verdim. Passat'ı bir deneyeceğim. İstediğim fiyat aralığında bulabilirsem C4'ü de denerim. Arabayı en başta da dediğim gibi haziranda almayı düşünüyorum. Aldığımda yeni bir konu açar, ilk tecrübelerimi aktarırım ve büyük ihtimalle de Linea ile karşılaştırırım. Herkese yardımları için teşekkürler... (Bu arada kusura bakmayın, Laguna arada kaynamış. İyi mi Lagunalar? Arabanın tipi biraz itici gibi duruyor. Hiç bilmediğim bir model. Seçeneklerim arasında olmalı mı? Hiç piyasada göremiyorum Laguna.)

    25 bine alnabilecek nadir donanımlı yeni model araçlardan zevk ve tercih meselesi ben 2 yıl kullandım mutlu ayrıldım izlenimlerimihttps://forum.donanimhaber.com/sonunda-laguna-2-expression-alabildim--99802887 burada paylaştım benim ve diğer forum üyelerinin yorumlarını okuyarak fikir sahibi olabilirsiniz




  • yucuklu.sumurta kullanıcısına yanıt
    benim laguna ile 1 kere Adana - İstanbul yolculuğum oldu (yaklaşık 1000 km). yolda sadece yemek için durdum ve araba beni hiç yormadı. kullandığım araba dizeldi. fakat benim kişisel tercihim, yüksek kilometreli fransızdansa yüksek kilometreli passattır. bir de tamircinize bunların yedek parça durumunu ve fiyatlarını sorun.
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Sahibinden.com'da şehrimde temizini bulamadım. Ayrıca yollarda da hiç göremiyorum. Laguna'yı duymuştum ama hiç dikkat etmemiştim. Bir şey daha söyleyeyim: Yakıtı ile bilenen Renault'lar için biraz fazla değil mi tüketimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu haftasonu VW ve Renault servislerine giderim büyük ihtimal orda fiyatları nasıl parçaları nasıl yoklarım. Laguna'nın yakıtı biraz beni aşar gibi duruyor. Gelecek hafta yazarım servisten aldığım bilgileri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alman>japon>kore=fransız>italyan

    kalite böyle gider. fransız araçlarına güvenmemekte haklısın. dizelde dikkatli olmak lazım. mazot kalitesi daha yeni yeni düzeldi. bu araç kötü mazotla uzun yollar yapmıştır. dikkatli olmakta fayda var. dizel sorun çıkardı mı adama diz çöktürür. hele ki d sınıfı. d sınıfı araç herşeyiyle diz çöktürür.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    hocam bu dediğiniz, marka sayısının az olduğu günlerde kaldı. örneğin lexus (japon) kalite olarak mercedes'ten daha iyi. Infiniti, audi ve bmw'den kat kat iyi. yine aynı audi, mitsubishi'den iyi. ferrari ve maserati italyan, hepsinden iyi :)

    amerika'da lüx sınıf altı arabalar (lexus, mercedes, bmv, infiniti vs hariç) için genel sıralama şöyle:

    toyota>honda>subaru>nissan (renault ortak yapımı olmayan modelleri)> geri kalanların hepsi. 2012-2013 passat cc'leri 6 bin dolara zor satıyorsunuz. fakat 2011 toyota camry 8000'e aynı gün satılıyor. bunun en büyük sebebi, avrupa arabalarda triger kayışı olması (japonlarda zincir var) ve triger değişiminin yaklaşık 90 bin km olması. her bir triger kayışı değişimi yaklaşık 600-700 dolar. 90 bin km yol da 2 senede rahat yapılıyor. bu da 2 yılda bir 600-700 dolar masraf demek. zincirde ise motor ölene kadar bakım vs istemiyor. almanlarda her şeyin sensörü var, ama her şeyin. en ufak arızada dahi arabanın arıza lambası yanıyor ve lamba yanıkken yıllık muayeneden geçemiyorsunuz (ekstra masraf).bir araba programında izlemiştim, sunucu mercedes'i tanıtırken şöyle bir şey diyordu: "alman araçlarında şu kadar sayıda sensör var. peki bunlara ihtiyaç olduğu için mi konuluyor? tabi ki de hayır, sadece teknolojide nereye geldiklerini göstermeye çalışıyorlar"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muteferrika

    hocam alman arabalarında maalesef ömür o kadar uzun değil. uzun ömür konusunda japonu tek geçerim. bende japon var, 2006 model ve 350 bin km'de, fakat arabadan gelen en ufak anormal ses yok.

    tabi bazı almanları (2000 passatta oldugu gibi) genellemenin dışında tutmak lazım.

    Hocama katılıyorum Japon arabaları en çok tutulan arabalar arasında.Özellikle de Honda Civic'ler Toyota Corolla'lar.Hem sağlamlığı,hem parça bolluğu hem de japon arabalarını ustalar seviyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.