Şimdi Ara

ALONSO'YU MCLARENDA İSTEMEYENLER (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _ETUSCH_

    NEDEN RENAULTA GEÇMİYORSUNUZ
    toro rosso da olabilir
    İSTEMİYORSANIZ DEĞİŞTİRİN KOÇUM TAKIMINIZI
    KENDİNİZİ KASMAYIN STRESE GİRMEYİN YALAN DÜNYA
    BOŞVER

    HEPİNİZ BIRAKIN MCLARENİ RON DENİS PİŞMAN OLUR ZATEN DUYUNCA


    hah 1963 yılında takım kurucusu brucee mclaren kendi yaptıgı arabayla f1 tarihindeyarıs kazanan tek pilot
  • Ben "takım" tutan biri olarak şunu söylemeliyim ki McLaren'e kim gelirse gelsin ben McLaren'i desteklerim. Montoya gelmeden önce de aynı Alonso hakkındaki duyguları yaşadım, çünkü Montoya'yı hiç sevmezdim. Ama Montoya geldi, takıma uyum sağladı, agresif yarışmadı, takıma yakışır bir ağırlığa sahip oldu ve bu benim çok hoşuma gitti. Hiç düşünmezdim böyle olacağını ama Montoya benim için şu an takımdan biri, bir McLaren pilotu.

    Alonso'ya gelince. Alonso istikrarlı, şini iyi yapan ve takımının sözünü dinleyen bir pilot gibi gözüktü bu sene. Ama gerçekten öyle midir bunu zaman gösterecek. McLaren'e Montoya'nın geldiği gibi gelse, ağır başlı olsa onu da benimserim belki ama sevmiyorum bu adamı arkadaş. Bir türlü hoşlanamadım Alonso'dan. Kimi'yi seviyorum, Montoya'yı da, İkisinin de gitmesini istemiyorum.
  • ehh alonso 2. olarak gelebilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kharia

    Ben "takım" tutan biri olarak şunu söylemeliyim ki McLaren'e kim gelirse gelsin ben McLaren'i desteklerim. Montoya gelmeden önce de aynı Alonso hakkındaki duyguları yaşadım, çünkü Montoya'yı hiç sevmezdim. Ama Montoya geldi, takıma uyum sağladı, agresif yarışmadı, takıma yakışır bir ağırlığa sahip oldu ve bu benim çok hoşuma gitti. Hiç düşünmezdim böyle olacağını ama Montoya benim için şu an takımdan biri, bir McLaren pilotu.

    Alonso'ya gelince. Alonso istikrarlı, şini iyi yapan ve takımının sözünü dinleyen bir pilot gibi gözüktü bu sene. Ama gerçekten öyle midir bunu zaman gösterecek. McLaren'e Montoya'nın geldiği gibi gelse, ağır başlı olsa onu da benimserim belki ama sevmiyorum bu adamı arkadaş. Bir türlü hoşlanamadım Alonso'dan. Kimi'yi seviyorum, Montoya'yı da, İkisinin de gitmesini istemiyorum.



    evet usta sorunda bu zaten
    ben hiçbir zaman pilot tutan biri olmadım
    her zaman takım desteklerim
    cogu kişinin sevmediği shumi gelsin yine desteklerim
    ama alonso yu sevmiyorum ve takımıma faydalı olucagını düşünmüyorum
    mclaren da her zaman hırslı pilotlar yarıştı
    hakkinen,dc,monty,kimi bunlar her zaman yarışı sonuna kadar zorlayana pilotlardı
    anlatmak istediğim bu
    sevmiyorum alonsoyu ve iyi bi pilot oldugunu düşünmüyorum




  • koç gibi dünya şampiyonu takımınıza geliyor daha sızlanıyonuz
    işte size fırsat kimi dahaa iyi diyordunuz inanmıyorduk
    şimdi mclarende kalır da alonso yu geçe rse ağzımızın payını alırız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos


    evet usta sorunda bu zaten
    ben hiçbir zaman pilot tutan biri olmadım
    her zaman takım desteklerim
    cogu kişinin sevmediği shumi gelsin yine desteklerim
    ama alonso yu sevmiyorum ve takımıma faydalı olucagını düşünmüyorum
    mclaren da her zaman hırslı pilotlar yarıştı
    hakkinen,dc,monty,kimi bunlar her zaman yarışı sonuna kadar zorlayana pilotlardı
    anlatmak istediğim bu
    sevmiyorum alonsoyu ve iyi bi pilot oldugunu düşünmüyorum



    Kesinlikle. Alonso taraftarları alınmasın ama McLaren'e yakıştıramıyorum. Adam kupanın içine şampanya doldurup içti ya. Hele yarış kazandıgında parmaklarıyla sayı göstermesi...

    İngilizleri hiç sevmem, onlara dair sadece iki şeyi seviyorum. Biri McLaren diğeri ise yönetmen Guy Ritchie. İkisinin de hep sevdiğim gibi kalmasını istiyorum ama Ron niye böyle bir şey yaptı anlamadım. Daha önce de çok iyi pilotlar çaldı diğer takımlardan ama hepsi McLaren'e yakışır pilotlardı. Neyse, ya 59. yaşı sebebiyle bunadı ya da bir bildiği var.




  • bildiği var adamın. alonso akıllı çocuk taktiktir.
  • bende istemiyorum
  • Tmm dayanıklılık problemi vardı amaaaa... Bunun yanında renoda eşşek şansı bizdede pişmiş tavuk bahtsızlığı vardır...
    Bakınız Kiminin son turda tekerleğinin kopması... motor veya araba dayanıklılığı ile ilgili değil... Pistteki bi yabancı madde lastiği yamultuyor oda süspansiyonu dağıtıyor. Bide Allahın gıcığı tipine tükürdüğümün alonso su yarış bitince tekerleğini seviyodu... Gerçi biyerde okumuştum alonso yuvarlak şeyleri çok severmiş diye;)

    Sonra Neden pistte olduğu ve yarıştığı bilinmeyen bir yarışta 5 tur bindirilen gerkesiz gürültülerin montoyaya arkadan bindirerek 1 kere sıra kaybetmesine 1 kerede yarış dışı kalmasına sebeb olmuştur.

    Şimdilik aklıma gelen bu 3 olay olmasa Mclaren Takımlar şampiyonasını almıştı.

    quote:

    Şimdi otomobillerin hızına bakarak "McLaren daha iyiydi, Renault daha kötüydü" diyemeyiz. Çünkü Renault' un hızlı olmak için bir nedeni yoktu.


    Ne alakası var takımlar şampiyonluğunu zar zor aldılar hatta bitarafları tutuştu son yarışlarda.. Böyle bişi varmı yaa F1 de yarışacaksın.. Daha hızlı olmamıza gerek yok yeter daha çok kastırmayalım diyeceksin.. F1 tarihine bakınız böyle bişi hiçbir zaman yoktur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    McLaren 2005' te Renault' dan daha iyi yarışsaydı şampiyon McLaren olurdu.
    Formula 1' de yarışmak ne demek?
    Yarışmak takımın bir bütün halinde yapabileceğinin en iyisini yaparak mücadele etmesi demek.

    Şimdi bakıyoruz 2005' e McLaren ne yapmış?
    Yarış tamamlayamayan, dayanıksız, ama çok hızlı bir otomobil yapmış. İçine de hızlı bir pilot oturtmuş.
    Yanlış! Neden? Çünkü teknik elemanlar iyi çalışmamış. Ilmor doğru dürüst motor üretememiş. Hızlı ama dayanıksız motor üretmiş. Yani çuvallamış.

    Renault ne yapmış?
    Rakibi zaten kendi başını yediği için zorlamamış. Geriden tın tın tın diye gelmiş. Çünkü McLaren yarış kazanacağım, aradaki farkı kapatacağım derken aşırı riske girmiş ve kendi kendine kaybetmiş.

    Eğer McLaren dayanıklı bir araç yapsaydı ve kaybettiği yığınla yarışı kazanmış olsaydı, o zaman Renault da zorlardı. Renault da mücadele için bir şeyler yapardı. Ama buna gerek duymadı.

    Şimdi otomobillerin hızına bakarak "McLaren daha iyiydi, Renault daha kötüydü" diyemeyiz. Çünkü Renault' un hızlı olmak için bir nedeni yoktu.

    Ha şöyle denilebilir: "Renault ve Fernando Alonso hep temkinli gitti, hiç zorlamadı, mücadele etmedi, bu da seyir keyfini yok etti". Evet doğru. Ama McLaren de zorlattırsaydı.

    2002 ve 2004 sezonlarında sürekli Ferrari kazandığında herkes ver yansın ediyordu "hep Ferrari kazanıyor, seyir zevki kayboluyor" diye. E iyi de. Rakiplerinin neyi eksikti? Elleri armut mu topluyordu? Onlarda adam akıllı araba yapsaydı. Yarışsaydı, kazandırtmasaydı.

    2005' te de McLaren başta işi sıkı tutsaydı, sağlam ve hızlı araç yapmayı başarsaydı da kaybetmeseydi. Geçmiş ve bitmiş "salak" bir sezonu hala tartışıp, "şu daha iyiydi, bu daha kötüydü, bu şanssızdı" demek çok saçma artık. Çünkü sezon zaten saçmaydı. Kurallar zaten saçmaydı.

    Eğer yaptığınız gibi sadece 2005' e bakarak bir değerlendirme yapacak olursak:
    Kimi Raikkonen çok hızlı bir pilot.
    Fernando Alonso istikrarlı bir pilot.
    Renault, çok güçlü bir takım.
    McLaren, hızlı ama beceriksiz bir takım.
    Ferrari ortalama bir takım.
    Michael Schumacher, kazandığı 7 şampiyonluğu ve 84 birinciliğin çoğunu şans eseri kazanan ve artık hiçbir işe yaramayan bir pilot.

    Sizce bunlar mantıklı mı? Akla yatkın mı?
    Eğer akla yatkınsa 1993 ve 1994' ün başına bakarsak Ayrton Senna da yarış bitirmeyi beceremeyen bir pilot olur.

    Bir de şuna bir karar verin artık:
    Takım mı tutuyorsunuz? Pilot mu?

    Eğer takım tutuyorsanız, takımınıza kim gelirse gelsin desteklemeye devam edin. Gelen pilotu sevmek zorunda değilsiniz.
    Eğer pilot tutuyorsanız, nereye giderse gitsin siz de arkasından gidin.

    Ben bir Ferrari taraftarıyım. Ancak aynı zamanda Michael Schumacher hayranıyım. Eğer Michael Schumacher söylentiler doğrultusunda Red Bull' a geçerse, duvardaki Ferrari bayrağı inmez. Ama F2004 içerisindeki Schumi posteri de inmez. Hatta yanına Red Bull tulumu giymiş Schumi posteri de asılır.

    Lütfen artık bir karar verin.




  • @ tonythetonguç

    Strateji denilince aklına bişeyler geliyormu acaba? eğer aklına, doğru zamanda doğru adım atmak diye bişey geliyorsa çok alakası var. Challenger gayet mantıklı konuşmuş,

    birde Nurburgring yarışı hakkında söylediklerin bence yanlış, o yarışı bir daha seyret çünkü lastik yamulmuyor yeniyor, oda Raikkonen zaman farkı açacam derken frenaj noktasını kaçırdığı (yani hata yaptığı) için frenlere asılması ve tekerlekleri viraj boyunca cayır cayır yakmasından kaynaklanıyordu. bu şans değil hatadır. orada yarışı riske edip son tura kadar bekleyeceklerine frenaj olur olmaz lastiği değiştirselerdi (ki böyle bir alternatifleri vardı) en azından 3.cü olurdu da, Fernando'ya, lastiğiyle duygusal bağ yaşamasına izin vermezdi.

    ve genel olarak; yani sırf rakip takımdan birisi size geliyor diye kabullenmemekten değil bunlar, bence bunların hepsi bütün sezon boyunca Alonso hakkında düşündüklerinizin size geri geleceği için. gururunuza yediremiyorsunuz işte kabullenin bunu, yoksa bunca şikayet neden. Sanki yarışan sadece Kimi ile Fernando varmış gibi düşünüyrsunuz, bu çok yanlış; Alonso 19 yarışın yapıldığı, 20 pilotun , 10 takımın yarıştığı, bir yarış boyu tek set lastik kullanılan bir sezonda Dünya Şampiyonu olmuş bir pilottur, doğrusu bu. Bencede Raikkonen Alonso'dan daha hızlı ama Alonso'da onda olmayan birşey var, belki sabır belki istikrar siz buna ne derseniz deyin. Ama Ron amca'nın yaptığı işi sorguluyorsanız artık diyecek bişey bulamıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _fisico_ -- 11 Mart 2006; 1:19:39 >




  • tonythetonguc;
    Nurburgring' de olanlarda McLaren' in ve Raikkonen' in de hatası var. Lastik o haldeyken, süspansiyon dağılacakken sen hala hurra deyip gaza basıyorsan, lastik koptuğunda şanssızım deme hakkın yok.

    Şanssızlık neye denir biliyor musun? Şampiyonun belirleneceği, sezonun son yarışında son sıradan başlamak zorunda kalmana, buna rağmen deli gibi sürüp ilk üçe girmene ve hala 1.' yi yakalayabilecek ve şampiyon olabilecekken önünde iki akılsızın kaza yapmasına, bu kaza yapan akılsızların araçlarından kopan parçaların lastiğine zarar vermesine ama zarar verip vermediğinin belli olmamasına ve çok kısa bir süre sonra o lastiğin patlayıp o kadar didinip uğraşarak tüm olumsuzluklara rağmen (kardeşin bir yarışta tepene çıkmıştır, bir başka yarışta rakibinin takım arkadaşı senin yarış dışı kalmana neden olmuştur, üstüne aracın rakibinden daha yavaştır vs. vs.) son yarışa kadar sürdürdüğün şampiyonluk iddianın bir anda uçup gitmesine denir.

    Hadi teknik arızayla son sırada başlaman takımın hatasıdır ama sen son sıradan kalk, harika bir performans gösterip ilk üçe gir, bulunduğun konumda şampiyonluğu kazanabilecek ol, ama önünde tur bindireceğin iki dallama kaza yapsın (ki hatta birisi Japon). Ne dediğim anlaşılmadıysa 1998 Japonya GP' sini bir izleyin.

    Bana lütfen Kimi' nin şampiyonluk kazanamamasına şanssızlık ya da Renault' un şansı demeyin. Herşey kabak gibi ortadayken pilot ve takım hala bela arıyorsa, şampiyonluğu kaybetmeleri müstehaktır.

    Not: Yazdıklarındaki hakaret boyutuna ulaşmış sözleri görmezden geliyorum.




  • Yanıldığın noktalar var. O yarışta lastik balansını kaybettikten sonra kimi hata yapıyor.. Hatta o yarışı hiç unutmam hem reji hemde benle birlikte yarışı izleyen 2 arkadaşım olayı farketmemişti. Ben 2 tur boyunca kiminin lastiğinde bişi var araba özellikle sola dönüşlerde titriyo diye bas bas bağırıyodum arkadaşlar yok abi gayet normal diyolardı. Biz bunları konuşurken 2 tur sonra senin hata dediğin o virajdan dışarı çıkma olayı oldu ve sonra lastik iyice kötü hale geldi. Virajdan çıkmadan önce problem o nebze büyük değildi. Bu olayı adım gibi hatırlıyorum. lastikteki problem olayı bana durduk yere 2 tur önceden malum olmadığına göre o virajdan çıkma olayından önce bi problem olduğunu gösteriyor. Yani olay hatadan değil tamamen lastiğin probleminden oluşuyor. Ha o şekilde devam ettirmek sağlam risk almak oluyo ona bişi demiyorum ama pite girseydi en ii 3.lüğe veya 4. lüğe düşücekti. Yine ortada bi şanssızlık mevzu bahis.
    Benim gördüğüm olayıda geçtim başka bi şekilde olaya bakalım;
    quote:

    Raikkonen zaman farkı açacam derken frenaj noktasını kaçırdığı (yani hata yaptığı)

    Diyorsun fakat bunun olmasına imkan yok arada 20sn ye yakın bi fark vardı: kimi 2 defa virajdan çıkmasına ve tur başına 2 sn daha yavaş olmasına rağmen 10 turda alonso farkı ancak kapatabildi. Sence son 10 tur kala arkadakiyle 20sn fark varsa niye farkı açacam diye kasarsınki?

    Rakip takımdan biri geliyo diye kabullenemiyo filan değilim.. Daha önceden alonso ya dediğim bişi yok varsada şaka geyik amaçlıdır:) Alonso'dan ne nefret ederim nede severim.. Biraz eksiye yakın bi imajı var. Bu nedenle Daha önce renoda şampiyon olsun olmasın yinede istemezdim. Şuda bi gerçekki Montoyada aynı şekildeydi gelmeden önce yeni yeni ısınıyorum ben daha. Ama raikonnen i ilk geldiğinden beri çok sevinçle karşıladım. Ferrari'den bize gelmiş olsa emin olki yine sevinçle karşılardım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: _fisico_

    @ tonythetonguç

    Strateji denilince aklına bişeyler geliyormu acaba? eğer aklına, doğru zamanda doğru adım atmak diye bişey geliyorsa çok alakası var. Challenger gayet mantıklı konuşmuş,

    birde Nurburgring yarışı hakkında söylediklerin bence yanlış, o yarışı bir daha seyret çünkü lastik yamulmuyor yeniyor, oda Raikkonen zaman farkı açacam derken frenaj noktasını kaçırdığı (yani hata yaptığı) için frenlere asılması ve tekerlekleri viraj boyunca cayır cayır yakmasından kaynaklanıyordu. bu şans değil hatadır. orada yarışı riske edip son tura kadar bekleyeceklerine frenaj olur olmaz lastiği değiştirselerdi (ki böyle bir alternatifleri vardı) en azından 3.cü olurdu da, Fernando'ya, lastiğiyle duygusal bağ yaşamasına izin vermezdi.

    ve genel olarak; yani sırf rakip takımdan birisi size geliyor diye kabullenmemekten değil bunlar, bence bunların hepsi bütün sezon boyunca Alonso hakkında düşündüklerinizin size geri geleceği için. gururunuza yediremiyorsunuz işte kabullenin bunu, yoksa bunca şikayet neden. Sanki yarışan sadece Kimi ile Fernando varmış gibi düşünüyrsunuz, bu çok yanlış; Alonso 19 yarışın yapıldığı, 20 pilotun , 10 takımın yarıştığı, bir yarış boyu tek set lastik kullanılan bir sezonda Dünya Şampiyonu olmuş bir pilottur, doğrusu bu. Bencede Raikkonen Alonso'dan daha hızlı ama Alonso'da onda olmayan birşey var, belki sabır belki istikrar siz buna ne derseniz deyin. Ama Ron amca'nın yaptığı işi sorguluyorsanız artık diyecek bişey bulamıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonythetonguc -- 11 Mart 2006; 18:01:45 >




  • quote:

    Nurburgring' de olanlarda McLaren' in ve Raikkonen' in de hatası var. Lastik o haldeyken, süspansiyon dağılacakken sen hala hurra deyip gaza basıyorsan, lastik koptuğunda şanssızım deme hakkın yok.

    Bunu bi önceki yazdığımda belirttim ama yine söyliyim.. Pitstop a girse bile 3. veya 4. olacaksın. Ortada her halükarda bi şasnızlık var. Bu şanssızlık üzerine risk alıyorsun devam ediyosun. Devam et emrini veren Ron Dennis. kimi değil. Ron bizzat kendisi açıklamıştı. Ben olsam ne karar verirdim bilmiyorum ama eğer hata denicekse evet Ron hatalı amma velakin ortada kesin olan bişey var oda ortada bi şansızlık olduğu benim söylediğimde budur zaten. Bide bunun son tur içinde mi olması lazımdı.. Madem 10 tur dayandın yarım tur daha dayanamadınmı diyor insan.. Veya madem kırılacaktın hangi turda kırıldığı sonu değiştirmez ama en azından sondan 3. tur olsaydı belki bukadar koymazdı.

    quote:

    Şanssızlık neye denir biliyor musun? Şampiyonun belirleneceği, sezonun son yarışında son sıradan başlamak zorunda kalmana, buna rağmen deli gibi sürüp ilk üçe girmene ve hala 1.' yi yakalayabilecek ve şampiyon olabilecekken önünde iki akılsızın kaza yapmasına, bu kaza yapan akılsızların araçlarından kopan parçaların lastiğine zarar vermesine ama zarar verip vermediğinin belli olmamasına ve çok kısa bir süre sonra o lastiğin patlayıp o kadar didinip uğraşarak tüm olumsuzluklara rağmen (kardeşin bir yarışta tepene çıkmıştır, bir başka yarışta rakibinin takım arkadaşı senin yarış dışı kalmana neden olmuştur, üstüne aracın rakibinden daha yavaştır vs. vs.) son yarışa kadar sürdürdüğün şampiyonluk iddianın bir anda uçup gitmesine denir.


    Ben buna şansızlık değil demedim, doğrudur olur. Çok eski senelere gidiceksek çok şey çıkar. Kimininde başına neler gelmedi. Fransa seenesini hatırlamıyorum Adam schumiden kötü arabasıyla şchumi yi geçiyo ve bu adam ilk birinciliğine gidecek bu çok önemli bişey, 1. sırada giderken piste bi aracın bıraktığı yağa basıp kayıyor. Varmı böle bi kelek? Çok eskileri açınca 10bin tane olay daha çıkar bence açmak gereksiz.

    quote:

    Hadi teknik arızayla son sırada başlaman takımın hatasıdır ama sen son sıradan kalk, harika bir performans gösterip ilk üçe gir, bulunduğun konumda şampiyonluğu kazanabilecek ol, ama önünde tur bindireceğin iki dallama kaza yapsın (ki hatta birisi Japon). Ne dediğim anlaşılmadıysa 1998 Japonya GP' sini bir izleyin.


    Ewt dediğin gibi son sıradan başlamak takımın hatası ve şansızlık değil. Kimide geçen sene son sıradan harika üstü bi performansla 1.liğe gelmişti bilirsiniz. Ve asıl önemli olan senin burada şansızlık diye bahsettiğin olay benim yukarda şansızlık diye yazdığım olayın aynısı.. Montoya'ya 2 defa arkadan çarptılar.. Senin dediğin olay şanssızlıksa (ki bence öyle) benim dediğimde şansızlık. 2 side senin değiminle pistte ne yaptığı belirsiz DALLAMALAR...

    Ve benim şansızlıktan bahsim bunlardı.. Dikkat edin ne dedim: Tama dayanıksızlık problemleri var ama bunun yanında sağlam şansızlıkta vardı yoksa takımlar şampiyonasını alırdık dedim. Bunda yanlış bişi yok.

    quote:

    Not: Yazdıklarındaki hakaret boyutuna ulaşmış sözleri görmezden geliyorum.

    Son olarak bunu anlayamadım. Sizlerden kime nerde ne hakaret etmişim? Bahsettiğin pilotlarsa sinirle ve şakayla karışık bişeyler dedim. Ama sende hiç aşağı kalmamışsın? (Bkz. Dallama) Eğer kastın buysa pilotlardan ve rahatsızlık verdiklerimden özür dilerim. O hareketine okadar sinir oldumki hala aklımda, ondan biraz sert çıkmışım. Benim olay geçen sene olmuş.. Senin olay 8 sene önce olmuş kızgınlıkta kalmamıştır artık.


    quote:

    Bana lütfen Kimi' nin şampiyonluk kazanamamasına şanssızlık ya da Renault' un şansı demeyin. Herşey kabak gibi ortadayken pilot ve takım hala bela arıyorsa, şampiyonluğu kaybetmeleri müstehaktır.

    Ben takımlar şampiyonluğundan bahsediyorum... Ayrıca pilotlara gelincede bişi demek gelirse niye okadar sorun montoya'yı bulmadıda raikkonen i buldu 2 kat fark var arada? Bence bunun istatistiği bile ayrı bi şanssızlık..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    tonythetonguc;
    Nurburgring' de olanlarda McLaren' in ve Raikkonen' in de hatası var. Lastik o haldeyken, süspansiyon dağılacakken sen hala hurra deyip gaza basıyorsan, lastik koptuğunda şanssızım deme hakkın yok.

    Şanssızlık neye denir biliyor musun? Şampiyonun belirleneceği, sezonun son yarışında son sıradan başlamak zorunda kalmana, buna rağmen deli gibi sürüp ilk üçe girmene ve hala 1.' yi yakalayabilecek ve şampiyon olabilecekken önünde iki akılsızın kaza yapmasına, bu kaza yapan akılsızların araçlarından kopan parçaların lastiğine zarar vermesine ama zarar verip vermediğinin belli olmamasına ve çok kısa bir süre sonra o lastiğin patlayıp o kadar didinip uğraşarak tüm olumsuzluklara rağmen (kardeşin bir yarışta tepene çıkmıştır, bir başka yarışta rakibinin takım arkadaşı senin yarış dışı kalmana neden olmuştur, üstüne aracın rakibinden daha yavaştır vs. vs.) son yarışa kadar sürdürdüğün şampiyonluk iddianın bir anda uçup gitmesine denir.

    Hadi teknik arızayla son sırada başlaman takımın hatasıdır ama sen son sıradan kalk, harika bir performans gösterip ilk üçe gir, bulunduğun konumda şampiyonluğu kazanabilecek ol, ama önünde tur bindireceğin iki dallama kaza yapsın (ki hatta birisi Japon). Ne dediğim anlaşılmadıysa 1998 Japonya GP' sini bir izleyin.

    Bana lütfen Kimi' nin şampiyonluk kazanamamasına şanssızlık ya da Renault' un şansı demeyin. Herşey kabak gibi ortadayken pilot ve takım hala bela arıyorsa, şampiyonluğu kaybetmeleri müstehaktır.

    Not: Yazdıklarındaki hakaret boyutuna ulaşmış sözleri görmezden geliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonythetonguc -- 11 Mart 2006; 18:45:33 >




  • benim istediğim şu:kimi ve montoya yarış pilotu olsun alonso da test pilotu ve 3. pilot olsun
    biliyorum bu imkansız bişey ama eger alonso mclaren a gelicekse mclarende ona yakışıcak tek şey test pilotlugu olur
    ha testlerde arabayı zorlamaz iyi veriler elde edemez zarar verir takıma o ayrı mesele ama anlaştılar bi kere
    f1 de takas yaygın olsada alonso takas edilse
    su saatten sonra yapılacak en iyi hamle bu olur herhalde
    yazdılarım imkansız şeyler biliyorum ama yazdım işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanctus Diavolos -- 11 Mart 2006; 22:29:02 >
  • Okadarda kötü bi pilot değil yiğidi öldür hakkını yeme.. Pilotlar sıralamasında ilk 3'e bilemedin 5'e girecek bi pilot. Hatta bana sorarsanız Montoyadan daha iyi, en azından okadar hata yapmıyo. Neyse ben sadece kişiliğini tavrını, hatta sürüş tarzını beğenmediğim için gelsin istemem. iyi ama tam anlamıyla "Heyecansız ve atraksiyonsuz" bir pilot. Mesela yukarda siz bunları bunları dediğiniz için gelsin istemiyosunuz demişler. Bişiler bişiler yapmış bişiler demişizki adamı sevmemişiz ve istemiyoruz. Yani açıkçası o tekerlek olayını kimi imkanı yok yapmaz hadi olduda yapsaydıda onada derdim ne aptal harekettir o diye... Sanki bileğinin hakkıyla bişi kazanmış gibi hava atıyosun, amaçsız hareketler yapıyosun. Ezikliğin resmidir bu.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    benim istediğim şu:kimi ve montoya yarış pilotu olsun alonso da test pilotu ve 3. pilot olsun
    biliyorum bu imkansız bişey ama eger alonso mclaren a gelicekse mclarende ona yakışıcak tek şey test pilotlugu olur
    ha testlerde arabayı zorlamaz iyi veriler elde edemez zarar verir takıma o ayrı mesele ama anlaştılar bi kere
    f1 de takas yaygın olsada alonso takas edilse
    su saatten sonra yapılacak en iyi hamle bu olur herhalde
    yazdılarım imkansız şeyler biliyorum ama yazdım işte




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tonythetonguc

    Okadarda kötü bi pilot değil yiğidi öldür hakkını yeme.. Pilotlar sıralamasında ilk 3'e bilemedin 5'e girecek bi pilot. Hatta bana sorarsanız Montoyadan daha iyi, en azından okadar hata yapmıyo. Neyse ben sadece kişiliğini tavrını, hatta sürüş tarzını beğenmediğim için gelsin istemem. iyi ama tam anlamıyla "Heyecansız ve atraksiyonsuz" bir pilot. Mesela yukarda siz bunları bunları dediğiniz için gelsin istemiyosunuz demişler. Bişiler bişiler yapmış bişiler demişizki adamı sevmemişiz ve istemiyoruz. Yani açıkçası o tekerlek olayını kimi imkanı yok yapmaz hadi olduda yapsaydıda onada derdim ne aptal harekettir o diye... Sanki bileğinin hakkıyla bişi kazanmış gibi hava atıyosun, amaçsız hareketler yapıyosun. Ezikliğin resmidir bu.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    benim istediğim şu:kimi ve montoya yarış pilotu olsun alonso da test pilotu ve 3. pilot olsun
    biliyorum bu imkansız bişey ama eger alonso mclaren a gelicekse mclarende ona yakışıcak tek şey test pilotlugu olur
    ha testlerde arabayı zorlamaz iyi veriler elde edemez zarar verir takıma o ayrı mesele ama anlaştılar bi kere
    f1 de takas yaygın olsada alonso takas edilse
    su saatten sonra yapılacak en iyi hamle bu olur herhalde
    yazdılarım imkansız şeyler biliyorum ama yazdım işte





    bende alonso nun kötü bi pilot oldugunu söylemiyorum ama kesinlikle pistteki en iyilerden biri değil
    ayrıca karakteri hakkındada güzel şeyler yazmışsın,o lastik olayından sonra arabadan cıkınca lastigini öptü.hadi bi başka firmanın lastiği olsa yine bi noktaya kadar kabullenicem bu hareketini.ama aynı lastik neyini öpüyorsun
    bi kere alonso nun kafası sunu basmıyo,kimi yoldan cıkınca lastiği zarar gördüde böyle oldu.yan, kendiliğinden olan bi olay değil.ha dese ki işte ben kimi gibi yoldan cıkmadıgım için lastiğim zarar görmedi vs ok der geçeriz
    ya zaten briatore nin menejeri oldugu bi pilottan ne bekliyoruz ki
    briatore de ne kadar karaktersiz bi insan oldugunu defalarca kanıtlamış bi insan
    "montoya piste bilerek yag bıraktı" demişti bu briatore,abi bi aklı başında zeki bi adam bu lafı eder mi ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanctus Diavolos -- 12 Mart 2006; 0:16:34 >




  • bende istemiyom biraz sevmedim o adamı
  • İstemiyorum o adamı kovun gitsin
  • adam her yarışı ilk üçte bitiriyo aynen barcelonanın ligde ilerde olduğu gibi yahu
  • bana kalırsa montoya dan ıyı.ne yazıkkı
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.