Merhaba arkadaşlar öncelikle 16 yaşımdayım gecen yazdan beri oyun geliştirme hevesim vardı.Yazın işe java dilini öğrenmekle başladım sonra ise libgdx kütüphanesini ile uğraşmaya başladım ama tabi okul başlayınca bi müddet bakamadım ama çok şükür 15 tatilde çok çalışmayla kısa zaman diliminde ortaya böyle bir oyun çıktı.Fikir olarak düşündüğümün hepsini yapamadım ama benzettim hiççoktan.Düşündüğümü yapamama sebebim ise ailemden dolayı ders çalışma baskısı :D malum ygs ye 1 sene kaldı.Neyse çok uzattım oyunuma gelecek olursak: Temel olarak voleybol gibi ama daha çok oyun hızı karekterler ve ortamlar göze alındığında (hernekadar bi kısmı yapılmamış olsada) fantastik hızlı ve zor bir voleybol tarzı oyunu yapmak istedim. Oyunda 3 farklı saha (Doğa - Uzay - Karanlık) var.Her sahanın kendine özgü özellikleri var mesela uzayda meteor düşüyor veya karanlık bölümde sadece topdan çıkan ışıkla oynuyorsunuz. Ayrıca 3 farklı karekter var ve tabiki hepsinin görünüşü ve özellikleri yani hızları ve zıplamları farklı. Toplar ise 3 gene tane normal demir ve ateştopu bunlarında hepsi farklı hızda aslında oyunun hızını toplar belirliyor yani yavaş bir oyun istiyorsanız demir topu çok hızlı istiyorsanız ateştopunu seçebilirsiniz.
Aslında bakarsanız animosyonlu karekter alevli top veya ışık kullanmı kendimi geliştirmem içindi.Oyunu geliştirme amacım aslında markete koyup para kazanmak değildi kendimi geliştirmemdi zaten bu yüzden böyle bir fikir düşündüm çok farklı özelliklerin kullanılabileceği için :D
Bu arada merak edenlere veya yardım isteyenlere yardım edebilirim en azından böyle bi oyun yapacak kadar :D
İlk denemen için fena gözükmüyor.Sanırım çizmleride kendin yaptın bu arada libgdx kütüphanesi hakkında ne düşünüyorsun ne artısı veya eksiği var sence?
quote:
Orijinalden alıntı: xmyxx
İlk denemen için fena gözükmüyor.Sanırım çizmleride kendin yaptın bu arada libgdx kütüphanesi hakkında ne düşünüyorsun ne artısı veya eksiği var sence?
Çizimleri kendim yaptım saten en çok zamanı çizimler aldı hiç bilmeden photoshopda çizim yapınca ilk ürünler böyle oluyor malesef tabi arada copy pastlerde var :) kütüphane hakkında en büyük sıkıntı türkçe kaynak yok ing bilmeden öğrenemezsin yani özellik bakımından 2d de sıkıntı çıkarmadı bende anlaşılması kolay ve hzılı bir kütüphane ve sürekli güncelleniyor kaynak olarak çok geniş.3d olarak ise basit oyunlar için kullanılabilir tabi 1 yıl içinde 3d normal seviye oyunlar yapalabilcek seviyeye gelecek gibi duruyor.Yani gelecek vaad eden bir kütüphane ve işi temelden öğretiyor .Saygılarımla.
quote:
Orijinalden alıntı: Caqri06
quote:
Orijinalden alıntı: xmyxx
İlk denemen için fena gözükmüyor.Sanırım çizmleride kendin yaptın bu arada libgdx kütüphanesi hakkında ne düşünüyorsun ne artısı veya eksiği var sence?
Çizimleri kendim yaptım saten en çok zamanı çizimler aldı hiç bilmeden photoshopda çizim yapınca ilk ürünler böyle oluyor malesef tabi arada copy pastlerde var :) kütüphane hakkında en büyük sıkıntı türkçe kaynak yok ing bilmeden öğrenemezsin yani özellik bakımından 2d de sıkıntı çıkarmadı bende anlaşılması kolay ve hzılı bir kütüphane ve sürekli güncelleniyor kaynak olarak çok geniş.3d olarak ise basit oyunlar için kullanılabilir tabi 1 yıl içinde 3d normal seviye oyunlar yapalabilcek seviyeye gelecek gibi duruyor.Yani gelecek vaad eden bir kütüphane ve işi temelden öğretiyor .Saygılarımla.
Cevap için teşekkür ederim peki tavsiye edebileceğiniz bir oyun motoru varmı başka ing sıkıntı ciddeen :)
xmyxxX
kullanıcısına yanıt
Andengine ile başlıyabilirsiniz türkçe kaynak var araştırırsanız kitap dahi var diye biliyorum ama size en büyük tavsiyem sabır.Yani şahsen ben bu uğraşta en önemli şeyi sabır olarak görüyorum yani sabır edince herşey bir şekilde oluyor.Bu oyunla uğraşırken en az 10 kere sinirlenip olmuyo diye pc yi kapatmışımdır ama sakinleşince acıp biraz uğraşında oldu yani tek yapacağınız sabır edip kodları anlıyarak öğrenip yazmaktır.Saygıalrımla.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme