Şimdi Ara

Amazon.com Siparişlerim Verdikten 3 Saniye Sonra İptal Oluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
508
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 aydır bu sorunu yaşıyorum. Yaklaşık 40 tane hesap, 6 farklı kredi kartı ve 3 farklı adresle denedim. Fakat olmuyor. Hiç bir şekilde bir şey alamıyorum. Sorunu hala çözemedim. Arkadaşlarımda da aynı sorun var neden olduğunu çözemiyoruz. Bir ara düzeldi bir mouse siparişi verdim ve onda sıkıntı çıkmadı hatta şu an kullanıyorum. Ama şu an verdiğim siparişler iptal oluyor ve iptal olduğunda gelen mail şu şekilde:

    ""Hello,

    We have canceled your recent Amazon.com order(s) because we were unable to charge your credit card.

    We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the credit card. For this reason, we often try processing the charge again at a later time.

    You may want to contact your card issuer. Some issuers may place restrictions on electronic and Internet purchases.

    The next time you place an order through the Shopping Cart, enter your new information in the payment section of our order form.

    If you prefer to use 1-Click shopping, you can modify your settings for future 1-Click orders through the 1-Click Settings link in Your Account. Click "Your Account" on our website, then click "1-Click Settings." Sign in with your email address or mobile phone number and password. You will be able to change the options for any address in your address book, including the default credit card for each entry.

    You can also add a new credit card to your Amazon.com account before you place an order. Click "Your Account" on our website (you may be prompted to sign in). Then click "Add a Credit or Debit Card" in the Payment section and follow the instructions to add your credit card.

    To learn more about the payment methods we accept, visit the "Payments and gift cards" section of the Amazon.com Help pages: Amazon.com Help

    Sincerely,

    Amazon.comhttp://www.amazon.com""

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Not : Nerede paylaşacağımı bulamadığım için burada paylaşmak zorunda kaldım.







  • Ben de ayni sorunu yasamaktayim. Haram oldu artik bir cok sey. Lutfen yardim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acıklamada kredi kartinizdan para cekemiyoruz diyorlar... kk online alisverise acik mi ya da limiti yeterli mi diye kontrol edebilirsiniz....

    sanirim 1 ay once butun kartlar online alisverise kapatildi kendinizin ayarlardan online alisverise tekrar acmalisinizdan...
  • arkadaş çözmüş zaten uğramadığına göre işi görüle kadar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.