Şimdi Ara

AMAZON.COM.TR diye yazılır ADAM diye okunur... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
3
Favori
24.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
353 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N11 deki satıcı iadeyi kabul etmedi. N11 müşteri hizmetleri ürün bedelini çek olarak tanımladı. Ve ürün de sizde kalsın dedi.


    Şimdiye kadar hiç mağdur etmediler. Ben N11 den çok memnunum.


    N11'de mağaza yorumları çok önemli arkadaşlar. Mutlaka mağazanın aldığı yorumları okuyun. %5'ten fazla olumsuz yorum varsa almayın.


    İade almayan mağazada da ben yorumları okumadığım için böyle bir şey başıma geldi. Yeşil çizgiye bakmayın. Mağazanın yorumlarını mutlaka okuyun. Garanti ediyorum sorun yaşamazsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaptanMemo1234 -- 17 Ekim 2020; 19:38:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumartesi akşamına verdiğim sipariş pazartesi öğlen elimde olmuştu (prime değildim)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hemen en pahalisindan elmali telefon al ve lojistige kargola ve ayni ablayi ara ve nefesini tut.

    Reklamlar bitti kaldigi yerden devam.


    3d li bile islem yapilamayan,sacma sapan kart dogrulama gibi uygulamalari olan,yeri gelir yurt disu bir numaraya faks isteyen amazonu yere goge sigdiramamissin.gec bunlari gec.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankizmir kullanıcısına yanıt
    Geçtim hocam teşekkürler aydın bilgileriniz için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon umarım bozmaz bencede çok iyi ve hızlı, muhattap belli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nedir yaw bu yabancı sevdası tamam adamlar işin piiride abartmasak yaw anladık yaw passat gibiside yoh yeğenimciler yine iş başındalar

  • Biz bize verilen taahhütlerin yerine getirilmemesine alıştığımız için aslında hakkımız olan bir durumu müşterisi olduğumuz yer bırakın hatırlatmayı bizatihi uyguladığından böyle şaşırıyoruz işte. Görmemiz ve şaşırmamız gereken esasen hakkımızın teslim edilmeyişine karşın fütursuzca kaldığımız sessizliğimiz olmalı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSO J318.5-22 -- 17 Ekim 2020; 21:24:50 >
  • Kesinlikle birde mağazanın sorduğunuz soruya cevap verme hızı ve şekli az çok belli ediyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Domatore

    Kesinlikle birde mağazanın sorduğunuz soruya cevap verme hızı ve şekli az çok belli ediyor

    Hocam sorunlu alışveriş yaptığım mağaza sorulara çok hızlı cevap veriyordu.


    O yeşil çubuk var ya, %100 görünüyor. Daha sonra bu hesaplama nasıl yapılıyor diye baktığımda. Mağazanın aldığı olumsuz yorumlar çok az puan kırıyor. Hızlı cevap vermesi, 24 saatte kargoya vermesi falan çok daha fazla puan verdiği için olumsuz yorumlara rağmen yeşil çubuk %100 oluyor.


    https://magazadestek.n11.com/satis-surecleri/magaza-puani-hesaplama-5


    Puanlama sistemini buradan inceleyebilirsiniz. Ayrıca soru sorma bölümünde herkese açık sorduğunuz soruları mağaza kapatabiliyor.


    Sadece yapılan yorumları değiştiremiyor. O yüzden mağaza hakkında yapılan yorumları mutlaka okumalısınız.


    Hepsiburada yapılan olumsuz yorumları yayınlamıyor mesela. Kaç tane olumsuz yorumum yayınlanmadı.


    Ama N11 müşteri yorumlarına dokunmuyor. O yüzden N11'de müşteri yorumlarını okuyanlar, mağaza yorumlarını okuyanlar yaşa basmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doğrudur haklısın onu düşünmedim ne kadar %100 puan olsa mağaza üçkağıtlık yapabiliyor yorumları okumakta kesinlikle fayda var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kullandığınız ürünü amazondan koşulsuz şartsız 30 gün içinde iade edebiliyorsunuz(satıcı amazon ise) bu süper bir şey.


    2 saat müşteri hizmetleri için beklemiyorsunuz sistem çok güzel. Aranmak istediğini bildir, 1 dakikada arıyorlar yani bugüne kadar hep öyle oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkankrdrl -- 17 Ekim 2020; 21:27:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millete bak ya.. bunlara hizmet falan etmeyeceksin ne kadar bok atab olmuş firmaya.

    2 yıl önce aldığım klavye bozuldu amazonu aradım ve aynı üründen ücretsiz gönderdiler. Eskiyi istemediler bile. Hangi firma yapıyormuş bu memnuniyeti söyleyin dw onuda övelim. Yok passatçılar yok yabancı seviciler mal mal konuşuyonuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon harbi adamdır prime üyesi elime 1 gün geç ulaştı diye telefonla arayarak mahcubiyetlerini belirtip üstüne promosyon kodu veren TRdeki elin yabancısının nasıl hizmet verdiğinin kanıtıdır!
    3 kuruş fazla olsun amazon olsun diyorum bende destekliyorum aga birsey alacaksam ilk baktığım site...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nostalji16 -- 17 Ekim 2020; 21:54:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salı akşamı verdiğim ürün halen elime ulaşmadı.prime üyesiyim ama olmasam bile uzun bir süre. aynı akşam hepsiburadadan verdiğim sipariş ertesi gün öğlen elime geçti. amazonu arayıp durumu aktardığımda biz ürünü sevkiyat bölgesine gönderdik vb birşeyler gevelediler. onu bende görüyorum zaten sistemden. şimdide kargo takip e baktığımda ayın 19 una kadar elinize ulaşmaz ise burdan para iadesi için başvurabilirsiniz vb bir ibare var. ben zaten indirimde diye ürünü burdan aldım şimdi parayı çekip beni bekletip hiçbir işlem olmazsa parayı tekrar taksit olarak geri ödeyecekler. açıkcası amazon.com.tr den ilk alışverişim ve şuanlık hiç memnun kalmadım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master Willem -- 17 Ekim 2020; 22:18:33 >
  • Amazon ceva lojistik firmasının içinde yer kiralamış. Çok pro mekanları var 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amazon.de üzerinden mouse aldım. Kargo 1 hafta gecikti. Aradım kargo gelmedi dedim. Paramı iade ettiler. 2 gün sonra ürün geldi Aradım ürün geldi paranızı yollayım dedim. Müşteri memnuniyeti bizim için asıl önemli olan şey diyip para da almadılar.

  • Amazon diye yazılır artık ne diye okunur bilmiyorum

    Eylül ayında a3 için epson l810 renkli yazıcı alacaktım satıcı amazon 2.900 gibi bir fiyatı vardı sepete ekledim ödemeyi yaptım onaylanmadı sanal kart limitimi güncellememişim
    Ürünü sepetten çıkarıp limiti güncelledim 30-40 saniye içerisinde ürünü sepete ekledim ödeme ekranında fiyatın 3.393 tl olarak değiştiğini gördüm.
    Metiyeler dizdiğiniz müşteri hizmetlerini aradım dedimki sepetimdeki ürünü alacaktım ama fiyatta bir anda değişiklik oldu
    Dediki evet ödemeniz ilkin onaylanmamış ürünü sepetten çıkardığınız anda fiyat güncellenmiş
    Dedimki nasıl bir güncelleme dediki anlık olarak fiyatlarımız değişiyor. Yapacağımız birşey yok anlık olarak yaklaşık 500 tl giydirme yaptılar amazon bu adamlar dolar ve vergilerden daha hızlı güncelleme yapıyorlar

    Amazon yapar herkes bakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amazon dan pil aldim kargocu paketi komsu cocuguna vermis 2 kat cikmasi zor geldiginden urun dandik bir kutuya konmus bir tarafi yirtikti elime alir almaz bos oldugunu anladim baktim bikac kegit parcasi cikti pil yok aradim musteri hizmetlerini durumu anlattim direk iade yaptilar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mail yollayıp son 3 günde cevap alabilen var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • PAUL WALKER kullanıcısına yanıt
    Yani o olay oluyor rezistansı değişince sıfir gibi oluyor zaten esnafları tek tek kontrol edemezsin ama amazon karalisteye almasından korkup daha dikkatli olurlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.