Şimdi Ara

amazon.de rezaleti ( 300 euroyu 5 aydır iade etmiyorlar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
854
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar son müşteri hizmetlerini aramamdan sonra anladım ki bunlar iade etmeyecek parayı o yüzden ekşidir neresi olursa paylaşın bildiğiniz gibi türkiyede yaşayınca kimsenin umrunda değil birinin madur olması. Neyse konuya gireyim


    10 mayıs 2018 tarihinde Kendime 256 euro değerinde rx 580 sipariş verdim,ürünü ne bir kutu nede koruyucu bir şeye koymadan mektup poşetinin içine atıp yollamışlar ve ürünü elime aldığımda fanların ikiside yalpalıyordu. Müşteri hizmetlerini aradım ve durumu izah ettim yeni ürün gödereceklerini söylediler. "mektup zarfı ile gönderilmemesini" hassas ürün olduğunu defalarca tembih ettim. Verilen cevap ilgili departmana dileklerinizi ilettik böyle bir şey bir dhaa kesinlikle söz konusu olmayacaktı. Ama yine mektup poşetinde yolladılar yeni kartı ve ondada aynı problem vardı. Benim ise bozuk olan kartı 6 hazirana kadar kargoya vermem gerektiği şeklindeydi .

    5 haziranda kargoya bozuk ürünü 300 tl (cebimden) almanyaya verdikleri adrese gönderdim. Buraya kadar sorun yok sorun şimdi başlıyor

    23 Haziran 2018 tarihinde kartımdan habersizce ne bir security codu ya da başka bir şey olmadan 256 euro çekildi. Aradım sordum ne iştir diye yanlışlık oldu düzeltiyoruz 2 hafta içinde en geç hesabınız olur dendi. İyi dedim 2 hafta geçti hesaba bakıyorum para yok. Tamda bu tarihten sonra her hafta mail atmaya başladım iade edilmesi hususunda her seferinde elimizden bir şey gelmiyor biraz daha bekleyin dendi belli bir süre sonra artık mailleride takmamaya başladılar.

    Mailleri takmamaya başladıklarında telefonla aramaya başladım, her seferinde biraz daha müsade edin araştırıyoruz bi sorun olmuş diye diye temmuz oldu, gelişme 0, ağustos oldu gelişme 0, eylül oldu denilenler aynı, artık geçen hafta aradım yine biraz daha beklemenizi rica edeceğim en kısa sürede cözeceğiz dediklerinde benim şalterler attı. Bunlar paraya kondu 5 aydır kartımdan habersiz 256 euro çekiliyor ve hiç bir şekilde kimsenin umrunda olmuyor, işin kötüsü hiç bi şekilde gelişme olmuyor ve her hafta telefonda1 saatimi bunlara veriyorum en az 30 saat konuşmuşumdur.



    son çare sosyal medyaya taşımaya karar verdim napabilirim hiç bir firim yok yardımlarınızı bekliyorum







  • Bir gelişme var mı, durum hala aynı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olivier_kahm

    Bir gelişme var mı, durum hala aynı mı?
    Ayni mail attim 2 tane cevap gelmedi bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon.de'de kaybolan bir paketim için birkaç uğraşmıştım ücret iadesi için. Telefonda sürekli görüştüğüm (Türk) müşteri temsilcisinden ümidi kesince durumu ingilizce olarak anlatan bir mail atmıştım ve ertesi gün iade edilmişti. Hep aynı müşteri temsilcisiyle görüştüyseniz bir deneyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.