Şimdi Ara

Amazon Prime Türkiye [ANA KONU] (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.181
Cevap
374
Favori
175.772
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
146 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vallaa aldığım mal benim bütçeme göre yüksekse yani benim için değerli ise diğer yerlerden daha pahalı bile olsa Amazon'dan alıyorum. Ben fiyat ucuzluğunda değilim, bozuk çıktı ya da beğenmedim, sorinsuz iade edebiliyorum. Agt kolay gelsin kargo muhteşem. Veririm üc beş fazla para kargomun malımın peşinde koşmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 350 TL civarında diesel kotlar var. ilgilisi için güzel fırsat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TWITCH


    "Prime Gaming, ücretsiz aylık Twitch kanalı aboneliği"

    Cümlesinden ne alıyorsunuz arkadaşlar, twitch konusunda bilgili değilim.

    1. Her ay bir kanala ücretsiz abone olabilecek miyiz?

    2. Yoksa abone olduğumuz kanalda 1 ay mı abone olarak kalıyoruz? 1 ay bitince abonelik bitiyor mu?
  • Tek bir kanala, 1 aylık ücretsiz abone oluyorsunuz hocam. 1 ay sonra ise para ödeyerek aboneliğinizi devam ettirebiliyorsunuz. 1 ay boyunca, o kanaldaki abone özelliklerinden yararlanabiliyorsunuz. Bir de sanırım belirli oyunlar için ekstra özellik alabiliyorsunuz. Mesela Fifa'dan hediye paket, başka bir oyundan kostüm vs. gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Finn Balor

    Tek bir kanala, 1 aylık ücretsiz abone oluyorsunuz hocam. 1 ay sonra ise para ödeyerek aboneliğinizi devam ettirebiliyorsunuz. 1 ay boyunca, o kanaldaki abone özelliklerinden yararlanabiliyorsunuz. Bir de sanırım belirli oyunlar için ekstra özellik alabiliyorsunuz. Mesela Fifa'dan hediye paket, başka bir oyundan kostüm vs. gibi.
    Peki hocam 1 ay sonra başka bir kanala ücretsiz abone olabiliyor muyuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaydarBasak

    Peki hocam 1 ay sonra başka bir kanala ücretsiz abone olabiliyor muyuz?

    Alıntıları Göster
    Evet ama mesela amazon prime ı 21inde aldınız aboneliği twitch aboneliği 24ünde kullandınız, önümüzdeki ay 21inde (30 gün sonra) amazon prime yenilendiğinde direkt abone olamıyorsunuz, 24ünde kullandığınız aboneliğin bitmesi gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hükümran kullanıcısına yanıt
    UYGULAMA UZERINDEN ULKE VE DILI DEGISTIRDIGINIZDA KARGO ALMIYOR SADECE VERGI ALIYOR
  • gecemelek G kullanıcısına yanıt
    denedim olmadı hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • firma babamın malı değil lakin 2 çok olumlu deneyimim oldu .

    1) P20 pro aldım adamlar fiyat oynaklığı için ürünü bize geri gönderin iade alalım paranızı iade edelim dediler veya 50 tl alt limitsiz hediye çeki tanımlayalım dediler istediğiniz kategoride kullanın.
    2) Adidas terrex ayakkabı aldım ölçülerim tutmasına rağmen ürün 4 gün aktif kullandığımı da beyan ederek iade hakkım olup olmadığını sordum. Ürünün fotoğrafına veya başka hiçbirşeyine dahi bakmadan iade talebini chat üzerinden oluşturdum adamlar 5 güne kalmadan kartıma ücret iadesini dahi yaptılar.

    Prime felan bilmem ama amazon kadar kaliteli alışveriş keyfi sunan şuan için bir platform yok.
    Hiçbir alışveriş sitesi size en düşük fiyatı sürekli vermez bu nedenle takip edip akakçe v.s sitelerden kontrol ederek satın alış işleminizi kendiniz yapacaksınız arkadaşlar.
    Anında ulaşabildiğiniz güvenilir bir platform kurulmuş işin doğrusu ufak tefek aksayan yönleri olsa da kendi sattıkları ürünlerde oldukça başarılı yürütüyorlar süreci..




  • Amazon TR de hesap uzmanlarına yakalanmadan alışveriş yapmanın bir yolu yokmu arkadaşlar. Alışverişi fatura adresini değiştirmeden yapmam gerekiyor. Bu konuda bilgisi olan varmı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Prime erken erişim saat olarak kaça denk geliyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alışveriş için prime farkını gören var mı arkadaşlar?Şu anda ne kadar aktif ve avantajlı.
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mixeror -- 29 Eylül 2020; 19:4:25 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bölgesel yoğunlukla alakalı olabilir kargo durumu prime başladığından bu yana 2 kez alışveriş yaptım Konya'ya ertesi gün geldi MNG kargoyla ki Konya'da ertesi gün hizmeti yok diye biliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O kadar sipariş vermeme rağmen hiç AGT kargo ile gelmedi. Acaba diyorum bu yoğunlaşma döneminden önce büyük paketler için mi kullanıyordu

    Kolaygelsin ile aldım kargoları hep.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pelerinlikedi

    Vallaa aldığım mal benim bütçeme göre yüksekse yani benim için değerli ise diğer yerlerden daha pahalı bile olsa Amazon'dan alıyorum. Ben fiyat ucuzluğunda değilim, bozuk çıktı ya da beğenmedim, sorinsuz iade edebiliyorum. Agt kolay gelsin kargo muhteşem. Veririm üc beş fazla para kargomun malımın peşinde koşmam.
    Ya Amazon'a çalışıyorsunuz (reklamcı olarak) ya da sizin bölgenizdeki insan kaynakları işe aldığı insanları tartıp biçerek, işe uygunluğuna bakarak almış olmalı. Nitekim benim yaşadığım tecrübe tam tersini haykırıyor.

    18 Eylül tarihinde altı üstü bir adet kitap sipariş verdim, fazlası değil.
    20 Eylül tarihinde sipariş yola çıktı.
    21 Eylül tarihinde bir mail geldi: "Ürününüzün teslimatında 1 ila 2 günlük bir gecikme yaşanabileceği bilgisini sizinle paylaşmak istedik. Bu durumun neden olduğu tüm rahatsızlıklardan dolayı özür dileriz. Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için elimizden geleni yapacağız."

    Geç olsun güç olmasın dedim, sesimi çıkarmadan beklemeye devam ettim.

    23 Eylül tarihinde bir mail daha geldi: "Kargo firması: AGT_TR
    Saat 13:10 - Dağıtıma çıktı.
    Saat 13:10 - Müşteri taşındığı için paket şu an kargo firmasında bekletiliyor. Tam adresinizi bildirmek için lütfen Amazon ile iletişime geçin."

    20 yıldır aynı yerde yaşıyorum; lafın gelişi falan değil tam manasıyla aylardır evden dışarı dahi çıkmamışım; hergün paketi bekliyorum ve her nasıl oluyorsa paketin dağıtıma çıktığı aynı dakika içerisinde "taşınmış olduğum" bilgisi ile durum güncelleniyor. Hani, "geldik bulamadık" falan da değil, baya baya taşınmışım. Amazon.com.tr müşteri hizmetleri ile meseleyi konuşmaya koyuldum, durumu anlattım, bana şu cevaplar verildi:
    "Kargonuzun en kısa zamanda size teslim edilmesi için elimden geleni yapacağım. Şuan da iade dönüyor bilgisi paylaşılmamıştır. İletmiş olduğum foruma yanıt gelecektir. Gelen yanıt size de iletilecek. Şuan da sizin için kargo firmamıza şikayet forumu ilettim.Forum gün içinde kontrol edilecektir. Durumun aciliyetinin kesinlikle farkındayım. Gerekli işlemleri başlattım."

    Aynı gün içerisinde birer dakika arayla iki ayrı müşteri hizmetlerinden benzer emailler aldım:
    "İlgili kargo firmasından gelen bildirim aşağıdaki gibidir;
    Merhaba,Acenteye bilgi aktarıldı. Teslimat sağlanması konusunda aksiyon alınacaktır."

    Dedim herhalde sorun çözüldü. Gel zaman git zaman, üzerinden üç gün daha geçti ve 26 Eylül akşamı şu mail tarafıma ulaştı:
    "Aşağıdaki ürünü sipariş ettiniz ancak paket, kargo şirketi tarafından bize iade edildi. 5-7 iş günü içerisinde paranız iade edilecektir."

    Benim asla böyle bir talebim olmadı. Yine müşteri hizmetlerine bağlandım:
    M.H: Ürünü depoya iade sağladılar ise, Depo para iadenizi aktif etti ise, bizim şuanda yapabileceğimiz bir işlem kalmamıştır. Sistemden ödeme bilgilerinizi kontrol ettim, para iadesi tanımlanmış olarak gözüküyor. Normalde kargo firması bu kadar hızlı iade yapmaz. Bundan dolayı kargo ile temasa geçeceğimi size bildirdim fakat bu aşamada ne yazık ki ürünün size gelmesi mümkün değildir."
    Haplo: Yani diyorsunuz ki, talep etmememe rağmen ürün iadesi yapıldı ve para iadesi yapılacak, kargo da gelmeyecek?
    M.H: Evet çünkü iade bilgisini depo onaylamış.

    Sonuç olarak altı üstü bir adet kitabı 9 günde İstanbul'dan yan şehir Kocaeli'ye gönderemediler; iletişime geçtim, şikayet oluşturdular, AGT arandı ve kargoyu teslim etmeleri söylendi, AGT üç gün sonra kargoyu Amazon'a iade etmek üzere benim talebim dışında işlem yaptı, Amazon benim 23 Eylülde "parayı değil, kargoyu istiyorum" talebime kulak asmadı, arayan soran da olmadı, 26 Eylül tarihinde talep etmediğim halde ürünün alınıp 5-7 iş günü içerisinde paranın iade edilmesi şeklinde karar kıldı.

    Şimdi burada benim bir suçum, günahım var mı söyleyin? Amazon ile AGT arasındaki bir anlaşmazlık veya şirket içerisinde işbilmezliklerden dolayı 9 gün boyunca bekledim, elimde ne kargo var, henüz ne de parası var. Bana resmen diyorlar ki "5-7 iş günü sonra paran bankaya yatırıldığında yeniden sipariş ver, yeniden aynı şeyleri yaşa". Maduriyetimin giderilmesi için hiçbir şey yapılmadı.

    Son konuşmamda müşteri hizmetleri "tutarsız bilgiler var, bir de iadeyi bu kadar kısa sürede sağlamaları ve deponun iadeyi onaylaması da farklı bir konu" diyerek "kargoya gerekli yaptırımın sağlanması için" yeni şikayet oluşturdu. Şikayet oluşturduklarını söylüyorlar ama şikayetin sonucunda ne olduğunu söylemiyorlar. Ben bu sürecin nasıl takipçisi olacağım diyorum, diyorlar ki onlar "şirket içi yazışmalar" olduğu için bize bildiremezlermiş. Ben şikayetimin sonucunu öğrenemiyorsam ya da şikayetim sonuçsuz kaldı ise, sorumsuz sorumlular eli cebinde ıslık çala çala maaş gününü bekliyorsa müşteri olarak boşa çırpınıyor, boşa şikayet ediyor ve boşa vakit harcıyorum anlamı çıkıyor.

    Aynı kurye firması bildiğim kadarıyla Halkbank ve diğer çoğu banka için de çalışıyor ve kendisi de müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşım anlatıyor, diyor ki bir gün yaşlı bir amca aramış, bu kuryeciler amcayı telefonla aramış "amca evin çok uzak ben gelemem, sen bankayı ara, kartı şubeye bırakmalarını söyle, gel şubeden al" demiş, amca da bankayı arıyor, bana böyle böyle dediler ama korona var evladım nasıl geleyim diyor. Yani ülkenin doğusunda da batısında da durum değişmiyor.

    Özetlemek gerekirse, beraber çalışan iki arkadaş pohu kimin yiyeceği konusunda tartışıyorlar ama tartışma sonucunda hiçbir suçu olmayan size yediriyorlar; "yahu arkadaş niye durduk yere bunu yedirdiniz bana?" diye soruyorsunuz doğal olarak, "şirket içi bilgi söyleyemeyiz, ama merak etmeyin 5-7 iş günü içerisinde paranızı iade edeceğiz" diyorlar. Sıkıyorsa bir daha sipariş et, bir daha şikayet et bakalım, sonunda poh yedirilen yine siz olacaksınız. Bir daha Amazon Türkiye'den alışveriş yaparken iki kere değil, beş kere, on kere düşüneceğim. Gördüğüm herkese de ölüm-kalım meselesi olmadıkça uzak durmalarını ve yalnızca son çare olarak Amazon'u tercih etmelerini tavsiye edeceğim. Maduriyetten başka bir şey yaşatmadılar.



    @SMTZHR Kolay kolay gelmiş işte; Allah düşürmesin sizi AGT'nin eline, Amazon da kollamaz sizi. Şikayetvar'a falan bir bakın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haplo -- 27 Eylül 2020; 6:7:35 >




  • Haplo kullanıcısına yanıt
    Başınıza gelen durum gerçekten çok ilginç ve üzücü Kendi şahsıma konuşayım bu firmadan iphone 11 telefon başta olmak üzere izmir’de oturuyorum, verdiğim tüm siparişiler Amazon tarafından ertesi gün veya 2 iş gününü geçmemek kaydı ile tarafıma güvenli bir biçimde ulaşımı sağlandı.Bir gramda sorun yaşamadık.Sizin adınıza üzüldüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reset45 -- 27 Eylül 2020; 9:48:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haplo kullanıcısına yanıt
    hocam amazon.com gibi olamaz hiç biri Almanya da öyle Fransa da öyle. Türkiye'deki insanlarda çalışma ..tü olmadığı için iki elleriyle bir şişeyi doğrultamıyorlar. Şikayet edin kesinlikle, şikayet var a yazın, genel merkeze mail atın elinizden ne geliyorsa.
  • instagramda bedavaya malzeme dağıtıp hikayede paylaşacaklarına, kargoları söz verdikleri tarihte teslimat yapsınlar. 2. siparişim ve ertesi gün teslimatları gebze - izmit arası 45 dk. olan mesafede prime da vaad edilen tarihlerle tutmuyor. insanlar evde kargo bekliyor hoop bir mesaj kargonuz 2 gün içinde teslim edilecektir diye bir mesaj. Zaten şu prime hediye paketlerinin paylaşımına uyuz oldum bari ihtiyaç sahiplerine verin. (benim ihtiyacım yok) yada hediye ediyorsan da bari görgüsüz gibi hikayende paylaşma.
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.