İkinci elin bile bir adabı var. Amazon bildiğin bit pazarı. Şort, eşofman, çorap, aldığım şeyler hep lpn etiketli geliyor, bunu bile bile alışveriş yapıyorum artık. |
Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (18446. sayfa)
-
-
Bu tarz bir konuda ben bir salaklık yaptım. Hepsiburada bana tamir edemediği diş fırçası için para iadesi yaptı ama gidip tüketici hakem heyetine başvurmadığım için aynı ürünü alamadım çünkü fiyatı katlanmıştı.quote:
Orijinalden alıntı: batmanlıAmazon İkinci El Pazarı Değildir. Malesef Bizim Vatandaşlarımız Çok Etik Oldukları İçin Artık Amazon'da İster İstemez Ülkemize Ayak Uydurdu,Bunun Cezasını Hepimiz Çekiyoruz.
Artema Mutfak Bataryası Aldım,Kutusundan Flex Bağlantı Hortumları Çıkmadı.Uyanığın Bir Tanesi İçinden Hortumları Çıkarıp İade Etmiş Oda Bize Denk Geldi Müşteri Hizmetleri İle Görüştüm Resim Attım İzah Ettim Sadece İade Kabul Edeceklerini Söylediler Fiyat Yükseldiği İçin İade Etmedim Hatta Kendilerine Tekrar Sipariş Verip Size İçeriğinden Hortumlarını Çıkarıp Göndermeyeceğim Dedim.
Bir Adet Kablosuz Kulaklığım Arıza Yapmıştı Amazon İle Görüştüm Servis Raporu İstedi Servise Gönderdik Servis Değişim İade Onay Kağıdını Gönderdi Amazon İle Görüştüm Tamam Gönderin Ücret İadesini Yapalım Dediler Bende Bunu Kabul Etmedim 200 Küsürata Aldığım Ürün 2000 Küsürat Oldu Muadil Varsa Muadil Yoksa Bir Üst Modeli Hatta Farklı Satıcı Aynı Ürünü Sitenizde Satıyor Onuda Kabul Edebilirim Dedim Mümkün Olmadığını Söylediler Sonra Tüketici Hakem Heyetine Online Olarak Başvuru Yaptım Lehime Karar Çıktı Bu Defa Amazon Mail Olarak 3 Farklı Markadan 3 Farklı Fiyatta Ürün Sundu Aradaki Farkıda İade Ettiğim Ürün Ellerine Ulaşınca Hediye Olarak Ekleyeceklerini Söylediler Böylece Bu Süreci Tamamlamış Oldum.
-
A101 de ve şokta daha uygun fiyatlı siz bu fiyata mı aldınız -
65 inç bir Tv iadem var. 2 gündür Kolay gelsin tek adamla geliyor bir gün tek taşıyamam diyor gidiyor. Bugün yine tek kişi geliyor yine tek taşıyamam zaten araba da dolu diyor yarın geliriz diyor. Arada iade gönderi alımı iptal edildi diye sms geliyor, Amazon'dan yeniden kod alıyorum her seferinde 3 oldu. Yarın bakalım teslim alacaklar mı? Sıkmaya başladı süreç. İnşaallah iadeye onay verirler bir de orası var. Beğenmezseniz 1 ay iade hakkınız var demelerine güvenerek aldık ama maalesef beğenmedim. 14 gün dolmadan iade başlattım. 3 tane de ölü piksel var. İnşaallah bir de iade süreciyle uğraşmayız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paradise37 -- 5 Aralık 2024; 0:28:58 > -
Elektronik, kıyafeti geçtim, gıdada da SKT’si yaklaşmış ürün gönderiyorlar.
Bazı marketler SKT’si yaklaşan ürünleri büyük indirimle satıyor ,Amazon göstere göstere vurgun yapıyor, iade etmek istesen SKT geçmemiş diyip iade de almıyor. Rezalet vaziyetteler, mecbur kalmadıkça alışveriş yapmıyorum. -
Biz de tam 65 inç bir TV almanın arefesindeyiz. İnşallah sizin sahibinden az iade edilmiş, neredeyse iade edilmek için satın alınmış TV'niz bize denk gelmez. Biz normal TV ihtiyaç sahipleri almaya niyetlendiğimiz TVnin özelliklerini araştırıp, popomuzu kaldırarak mümkünse fiziksel olarak da görerek bir TV'yi beğenirsek almaya karar veririz ve fiyatına göre online/offline fiyat takibini yapıp alırız. Daha önce başka konularda da yazdığım gibi bu kadar kolay iade süreçleri 3. dünya ülkelerinde işlemez, gelişmiş dünya ülkelerindeki müşteri profili zihniyetinde yaşayan vatandaşlara zarar verir. Umarım tüm online satış yapan şirketler anlaşır ve hakettiğimiz iade muamelesine tekrar kavuşuruz. En azından biz normal poposunu kaldırıp ürünü beğendikten sonra satın almaya karar veren müşteriler daha güvenle online alışveriş yapma şansına kavuşurlar.
P.S.: Amazon'dan kod almayla ilgili bile üşengeçlik ve sıkılma belirtileri gösteren birisine ne anlatıyorum bu saatte diye de düşünmüyor değilim. Hayırlı iadeler.
-
Tanımadığınız kişiler hakkında önyargıyla yazmayın nerden biliyorsun bakmadığıma? 3 aydır araştırıyorum. Kaç kez Teknosa gezdim. Tcl marka alacaktım düzgün bir indirim gelmediğinden mecburen Toshiba marka aldım. O modeli direk mağazada göremedim ama yorumlara ve incelemelere güvenerek aldım. İnan araştırmaktan bıktım. Ayrıca mağazalarda gösterilen demo görüntüler kesin bir ölçüt müdür? Bunun uydu yayını var, android tv performansı var, ses kalitesi var, var oğlu var. Görüntü kalitesini beğenmedim, ayrıca 3 adet ölü piksel var Tv'de ki bu direk bir iade sebebi. Tv zaten cayma hakkı kapsamına giren bir ürün. Aldıktan sonra iade edilemez diye bir şey yok kanun var iade edilebilir. Adamlar beğenmezsen 1 ay iade hakkı vermiş napim senin hatrın için boş mu vereyim? Ben de çok meraklı değilim koca tvyi iade etmeye. Paketlemesi ayrı dert kutulaması ayrı dert. Kaç gündür teslim almıyorlar amazona ulaş bildir ikide bir kod iptal ediliyor tekrar kod al. İşimiz gücümüz var herkes işini düzgün yapsın o zaman.
-
-
amazondan kitap alınmaz. sağlam ve temiz gelme olasılığı %20
-
amazon maalesef artık sıkıntılı. 2 hafta boyunca sipariş hazırlanıyor dendi 10 küsür bin lira verip ekran kartı almıştım geçen sene. sonra 2 hafta sonra iptal oldu, para 2 hafta sonra yattı o sırada ekran kartı oldu 15 bin. MH e bağlanıp anlatıyorum durumu çünkü o sırada ekran kartı tekrar stoğa girdi yok yollamayız diyorlar :-P
Amazon çoktan bitti. ben sadece ufak mutfak şeyleri alıyorum o kadar. HB & Trendyol elektronik aletler için daha güvenli. özellikle de yüksek puanlı esnaf.
-
hoca şu yazdıklarını okurken ben utandım yeminle.. ayıp yahu.. -
Hocam öncelikle geçmiş olsun.. Sonra insan kınadığını yaşamadan ölmezmiş, bir iki aya o alma planı yaptığı televizyonu aldıktan sonra ağlama duvarına çevirir burayı merak etmeyin siz.. Ve benze siz haklısınız ve hakkınızı sonuna kadar da savunmalısınız, daha kendi haklarının farkında olmayan cahil insanların sizi üzmelerine izin vermeyin..
Bu arada markayı soracaktım, fakat Toshiba diye belirmişsiniz, modeli nedir peki? Ben de TLC televizyon aldım, kolaygelsin getireceğim deyip gezdirip gezdirip getirmedi, bu gezmeden dolayı zarar görmüş ise ne yapacağım diye MH’yi arayıp sordum, 30 gün içersinde koşulsuz iade edebilirsiniz, 30 günü aşarsa servis raporu istiyoruz dediler..
Yani yaptığınızda bir yanlışlık yok, amazon sizden gelen ürünü, sıfır diye satarsa işte orada sorun var demektir, ona tepki gösterilmesi lazım diye senelerdir yazıyorum şu konuya fakat hala amazon kusurlu ürünü ne yapsın, tekrar satacak tabii, kullanıp kullanıp iade ediyosunuz, sorun sizde kafasında geziyor insanlar..
-
Tüketici hakem heyeti kaö haftada sonuçlandı -
Çok teşekkür ederim sağolun, arkadaş biraz üzdü beni ama canı sağolsun. Model Toshiba 65QA5D63DT hocam. Zaten ben alırken aynı ilanda Amazon ''2. el yeni gibi'' diye ayrı 2. el olarak da satıyordu. Ürün sıfır gibi kutusu hasarlı yazıyordu. Şimdi ilan yok sattılar anlaşılan. Belki bunu da öyle satarlar ama sıfır diye satarlarsa yanlış tabi ki ama burada benim de suçum yok. Bana verilen cayma hakkını kullandım ve TV çok göze batmasa da 3 adet ölü piksel olarak da ayrıca sorunlu. Fiyatına göre fena sayılmaz ama ben maalesef uydu yayınlarında, maçlarda vs beğenemedim. Ben de TCL alacaktım ama sağlam bir indirim olmayınca mecburen Toshiba aldım bir akraba da önermişti. Yoksa inanın öyle alayım da iade edeyim kafasında biri değilim. Bütçe kısıtlı olunca ve beklentinin de altında kalınca e yıllarca kullanacağın bir ürün de olunca kalsın böyle kullanayım diyemiyorsun.
-
Online Olarak Başvuru Sürecim Dilekçe Tarihinden İtibaren Karşı Tarafa Ulaşması Ve Sonuca Bağlanması 40 Gün Sürdü. Elbette Bu Süreç Nüfus Ve Sırada Bekleyen Dilekçelere Göre Artıp Azalabilir 650 Bin Nüfuslu Bir Semt İçin Normal Diye Düşünüyorum.
Hakkınızı Her Daim Sonuna Kadar Aramalısınız Bu Sizin En Doğal Hakkınız Ancak Art Niyet Dolu İnsanların Yüzünden Arada Mağduriyet Yaşamıyor Değiliz.
-
quote:
Amazon İkinci El Pazarı Değildir. Malesef Bizim Vatandaşlarımız Çok Etik Oldukları İçin Artık Amazon'da İster İstemez Ülkemize Ayak Uydurdu,Bunun Cezasını Hepimiz Çekiyoruz.
ben bunu kabul etmiyorum, hemen yaşadığınız toplumu ve insanlarını suçlamamalısınız.. amazon yeni başladığında da (2018’den beri) 2. kalite ürünleri ve iadeleri yeni gibi satıyordu, lpn’li ürünler o zamanlar da geliyordu.. Hatta konu ile ilgili araştırma yaparsanız dünyada da bu durumdan insanların şikayetçi olduğunu görebilirsiniz..
Şu anda değişen şeyler, 2024 başından beri iadeleri geciktirmeleri, almamaları, kaybetmeleri, müşteri temsilcilerinden ücret iadesi veya hediye çeki verme hakkını almaları.. Müşteri temsilcileri halen telefonda beğenmediyseniz iade ediniz diyor, diyor da iade ettiğinizde o iadeyi takip etmek zorunda kalıyorsunuz, iade olmuyor..
Bu kampanya döneminde iki tane etajer aldım, biri kırık diğerinin aksesuar vidaları (normalde nalburda bulunan vidalardan değil) eksik geldi, telefon kılıfı aldım toz içinde, ezilmiş, parçalanmış geldi, civata-somun-nalburiye seti aldım paslı geldi, matkap aldım mandreni takırtı yapanı geldi, olta aldım, kırık geldi.. Yani sadece sizin başınıza gelmiyor, amazon’dan alışveriş yapan herkesin başına geliyor bunlar.. 2018’den beri de bunlarla karşılaşıyorum, yeni değil bunlar..
Burada bir etik sorunu varsa, biz müşterilerde olduğunu düşünmüyorum..
not: evet, o sorunlu ürünlerin hepsini iade edeceğim/ettim ve amazon’un da onları başkasına satacağına inanıyorum..
-
Kabul Etmeyebilirsiniz Saygı Duyarım Ancak Ben Fiyat Farkı Olduğu Zaman İlk Satın Aldığım Ürünün Kolisini, Kutusunu Elimde Tutarım. İkinci Aynı Ürün Gelir Bir Önceki Kolisine Tekrar Bantlayıp Gönderirim Böylece Hiç Açılmamış Kullanılmamış Ürün İade Edilmiş Olur. Benim Etik Anlayışım Bu. Bur da Çok Gördük Maalesef Art Niyetli Olanları Gerçekten Tek Tek Yazmak İstemem Herkesin Paylaşımını Yazdığını da Okurum Bahsettiğiniz Gibi Ben Kasım Ayı İçerisinde İade Ettiğim Üründe Oldu Mng İle Üstelik Antalya'ya Satıcıya Gönderdiğim 3 Gün İçerisinde Ücret İadesi Yapıldı.
Amazonun Yanlışları da Çok Var Elbette Say Say Bitmez Ama İnanın Diğer Sitelerde Yaşadığım Saçma Sapan Sorunları Yaşamıyorum En Azından Amazonun Fiyat Skalası Hariç En Cezbedici Yanı Ertesi Gün Teslimat Ve Kargo Ücretinin Olmayışı En Azından İstanbul'da Oturanlar İçin Böyle Diye Düşünüyorum.
(Kasım Ayı İçerisinde 70 Adet Siparişim Olmuş Bir Adet Açılmamış Geri Gönderilmiş Ürünüm Var Sadece Ve Bir Adet İçerisinden Parçaları Alınıp Benim Teslim Aldığım Ürün Var)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batmanlı -- 5 Aralık 2024; 3:11:52 >
-
Olabilir hocam, bana veya bir başkasına açıklama yapmak zorunda değilsiniz, beğenmediyseniz iade edersiniz çünkü bu hakkı vermiş satıcı.. satıcı da ürünü iade alınca ne yapacağını düşünmüştür herhalde bu hakkı verirken değil mi?..
Aslında bu arkadaşların nefreti size değil, fırsat diye ucuza bir ürün alıyorlar ve kullanılmış veya kullanılmasa da iade edilmiş geliyor, hayal kırıklığı ve üzüntü ile karışık, o şaşkınlıkta “yahu bunu bana yeni diye nasıl satarsın sen” diye satıcıya kızacaklarına, iade eden adama söyleniyorlar.. Gerçi o adam da iade etmese piyasa fiyatı 900 lira olan bir ürünü 300 liraya satınalma imkanları yok, çünkü satıcının zihniyeti bu yani..
Neyse benim tv daha kurulmadı, servis 2 gün salladı fakat o tvden umudum yok, kursunlar bir sıkıntı görürsem ben de şenlendiririm konuyu.. Matkap iadem vardı, onu verirken aramex’in kuryesi lcd monitör falan mı var abi kutuda diye sordu, lcd varsa taşımıyorlarmış.. Sizde de durum benzer olabilir, akıl sağlığınızı koruyabilmek için tavsiyem MNG’den iadeyi seçip tv’yi kendiniz götürmeniz veya en yakın şubeye uğrayıp almalarını rica etmeniz.. Amazon’un eskisi gibi sözü geçmiyor, rica minnet yapıyoruz bazı şeyleri maalesef..
-
Fiyat farkı iadelerinde, eğer faturada seri no/imei vs yazılmamış ise ben ikinci gelen ürünü ilk aldığım ürün yerine iade ederim hocam (hatta hiç kolisini dahi açmam, geldiği koli ile gider), MH’de böyle yapmayı salık veriyor.. Ürünü alıp da 30 gün boyunca bekleyip, 30. gün açınca arızalı olduğunu anlamayın diye söylüyorum, sonrasında iade almaz amazon..
Katılıyorum amazon halen daha hızlı fakat eskisi gibi değil, bu sene aynı gün teslim, ertesi gün teslim siparişlerim çok aksamaya başladı. Özellikle bu sene iadelerdeki sorunlar yüzünden eğer acelesi yoksa pek çok siparişimi hepsiburada’dan verdim, eğer bir sorun olursa çözümleme konusunda 2004 hepsiburada’sından daha kötü durumda amazon..
Bu arada, ürün sizde kalsın, ücret iadenizi yapıyorum lafını da ilk defa 2017’de bir n11 siparişimdeki sorundan sonra duymuştum, 2024’de bunu amazondan duyunca şaşıranlar var..
Ben şu anda amazon’dan traş makinası almam mesela (aldıklarım hep kıllı geldi), gıda ürünlerinin çoğunu da almam (skt’leri yakın geldi), bir ürünün fiyatında %30’dan fazla indirim varsa veya son 2-3 adet kaldıysa almamaya özen gösteririm (kulllanılmış, iade, hasarlı geldi)..
Neyse, umarım amazon toparlayıp, eski güzel günlerine döner..
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X