peki temizliği de kolay mı, güçlük çıkarıyor mu? |
Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (18673. sayfa)
-
-
pestisit, aflatoksin ve benzeri her türlü musibeti sürekli konuk eden ülkem insanı, sıcak hava üfürerek gıdayı ısıtıp pişiren alete, uzaylı canavarı muamelesi yapıyor. bu alet kanser yapıyorsa, inanın ondan çoook önce sizi hasta edecek tonla şeyler var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1234Rambo -- 12 Ocak 2025; 17:0:59 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
bu şekilde bir takım eksiksiz olarak gelecek sanırım. 18/50 darbeli matkap, akü , şarj cihazı şeklinde
-
Fiyatlar yüksek
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sayın forumdaşlar,
şimdi ben bu foruma Amazon' u kötülemek amacıyla yazı yazmak amacıyla girmedim ama bazı şeyleri konuşmadan edemeyeceğim.
Sorun yaşayana kadar Amazon dan alışveriş yapmak sorunsuz gibi gözüküyor, bazı konular hariç, şöyle ki;
Satıcısı Amazon olan bir ürünü 1 ay önce bir sipariş verdim, sipariş 2 gün sonra kargoda bir sorun oluştuğu gerekçesiyle kargo bana hiç gelmeden Amazon tarafından geri çekildi.
Sipariş sayfasında ürün "teslim edilemez" olarak görünmektedir ve "14 gün içinde para iadeniz yapılacaktır" yazmaktadır.
Aradan 30 gün geçmesine rağmen para iadesi yapılmadı. Asıl kızdığım nokta iletişim kısmında bir telefon no su yok, muhatap olacak kimse yok.
Yardım bölümünde ise klasik sorunların başvurusu var, ama bu konunun yok. Yani yazı yazarak bile derdinizi anlatacağınız bir menü yok.
"ürünü iptal et" seçeneğine tıklıyorum, hiç bir tepki yok, sanki sipariş Araf ta kalmış.
iletişim için verdikleri "amazonturkey.retail@hs01.kep.tr" e-mail adresleri çalışmıyor.
Amazon gibi bir firmada böyle sistemsizlik olacak iş değil.
Tek tesellim ürün bedelinin düşük olması (300 TL).
Ürün bedeli düşük olabilir, fakat bu miktar 300 TL değil, 30.000 TL de olabilirdi, şu anda düşük miktarların para iadesini yapmayan firma eğer şikayet etmezsek yarın bir gün bedeli yüksek olan bir ürünün para iadesini de yapmayabilir.
Bu sebepten satıcısı Amazon olan Amazon' u para iadesi için Tüketici hakem heyetine şikayet ettim.
bekliyoruz bakalım ne olacak.
Bundan sonra Amazon a sipariş verirken "ya kargoda sorun oluşursa, ürün tarafıma ulaşmadan geri çekilirse yine para iadesi alamayacak mıyım ?" stresini yaşamamak için Amazon dan alışveriş yapmamaya karar verdim.
şikayetvar sitesi benimkine benzer bu para iadesi şikayetleriyle dolu.
Amazon dan alışveriş yaparken iki kere düşünün derim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 12 Ocak 2025; 18:5:8 >
-
Herkese mutlu pazarlar
amazonda bir kullanıcı liste yapmıştı indirimli ürünler anında listeye düşüyordu ama o liste silinmiş güncel liste linki olan var mı?
-
Amazona has birşey değil bütün einhell makinalarda akü ayrı önemli olan kaç amper işinizi görecek ona karar vermek ben 2.5 amper ve şarj cihazı olanı aldım yeterli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
313 TL
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Uygulamada Müşteri hizmetleri bölümü var, beni ara diyorsunuz arıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendi sitesinde 245 TL ama 96 TL kargo ücreti var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
www.amazon.com.trDdafni çiçekli pijamahttps://www.amazon.com.tr/gp/product/B086KYMFSS?ref=ppx_pt2_dt_b_prod_image
Bu butiğin ürünlerini alıp teslim edilen oldumu. 1 ocakta almışım hala kargo yapılmadı.
-
Maximuma 2500 e 250 maxipuan var . Matkap tek 2500. Onun dışında akü ve bir kaç vida ve uç alırsanız onuda 2500 e 250 yapabilirsiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben Android uygulamasını kullanmıyorum, windows kullanıyorum.
Sizin söylediğinizden anladığım kadarıyla "telefonla beni ara" seçeneği yalnızca Android uygulamasında var. Karış karış taradım Windows uygulamasında yok.
Ayrıca öyle bir şey olsa bile, otomatik iade olması gereken para için ben neden aramak zorundayım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 12 Ocak 2025; 21:26:52 > -
Teşekkürler🙋 büyük bakayım,bizim canavarlara fazlası olsun eksiği olmasın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de büyük olanı var dal blaze 6,4 lt bulaşık makinesine koyuyorum kabı ve ızgarasını diğer bulaşıklar gibi normal temizleniyor. Benim büyük modelin kaplaması daha iyi o yüzden hiç çizilme kaplamada atma ve benzeri şeyler ile karşılaşmadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
windows için
sayfayı en alta çekin
"HAKKIMIZDA"
altından "iletişim"
alttta siparişler vs var
"Farklı bir konuda yardım"
altta açılanlardan
"diğer"
açılanlardan
"bize ulaşın"
ve yine açışalan sayfada
"arama talep edin - bizimle sohbet edin - e posta gönderin"
istediğinizi seçin
-
Ben de Philips Airfryer vardı. Çok koku yapıyordu o sebeple bunu aldım. Bakalım umarım pişman olmayız.quote:
Orijinalden alıntı: OptTeşekkürler🙋 büyük bakayım,bizim canavarlara fazlası olsun eksiği olmasın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
amazon daha ucuza ikinci el ürün mü satıyor yoksa iade ürünü veya outlet ürünü ikinci el diye mi niteliyor?
-
İade ürünler hocam.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X