Manuel çevirmeli klima.. Derece ayarı ve dijital ekran yok Yalnız ben bunu eleştiriyorum ama bunun amerikan anlayışı olduğunu da biliyorum, yani orda Viper alcak adam konsolun güzelliğine pek bakmaz diye düşünüyorum ama Avrupa için olay farklı, estetik kaygıları çok farklı
quote:
Orjinalden alıntı: Janjan
Manuel çevirmeli klima.. Derece ayarı ve dijital ekran yok Yalnız ben bunu eleştiriyorum ama bunun amerikan anlayışı olduğunu da biliyorum, yani orda Viper alcak adam konsolun güzelliğine pek bakmaz diye düşünüyorum ama Avrupa için olay farklı, estetik kaygıları çok farklı
Hadi ya dijital derece ayarı yokmu amerikanlarda ?
Dostum benim araçtada çevirmeli var ama benim klima otomatik ve ayrıca göstergesi var. Yeni 2007 model Jeep Commander'dada bu özellik var.
Benim 2001 Grand Cherokee'de olduğuna göre. Çevirmeli olduğuna aldanma muhakkak bir yerlerinde göstergesi vardır.
Hem öyle olmasa bile, Viper'in fiyatı muadillerine göre epey ucuz. İyi bir görünüm ve sürat isteniyorsa, daha neden didik didik ediliyorki diğer bileşenler?
Sonuçta muadillerinin fiyatına 2-3 viper alınabiliyor. Kaldıki işin modding kısmı var onlara girmiyorum bile.
Siz 20-30 milyara aldığınız Subaru İmprezada donanıma bakıyormusunuz? Sadece motor, performans.
Viper'de öyle işte. Çok kalite, çok aksesuar istiyorsanız 300.000$'lık Abd araçlarına bakacaksınız.
Aynı şekilde diğer bütün Amerikan araçları için geçerlidir bu söylediğim. 2007 Grand Cherokee Full 5.7, amerikada 44.000$'a satılıyor 0'ı. 4-5.000'A 98 Model Full+Full 5.2 Grand Chrokee alınabiliyor. Milli gelirin 60.000$ olduğu yerlerde. Varsın gerisini siz düşünün. Benim amerikan araçlarını desteklememin sebebi bu. Ha ama şunuda söyliyim, aynı paradaki bir amerikanmı avrupanmı dersen amerikan derim, o ayrı meseledir.
yıl 1978 cadillac seville
dijital ve otomatik klima+dijital gösterge paneli+dijital yol bilgisayarı+elektrik motorlu bagaj kapağı+elektrikli ön 2 koltuk daha neler neler...
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
yıl 1978 cadillac seville
dijital ve otomatik klima+dijital gösterge paneli+dijital yol bilgisayarı+elektrik motorlu bagaj kapağı+elektrikli ön 2 koltuk daha neler neler...
kadillağn ürettiği en osruktan araba...bence
bence 75-76 kasa deville kadillak tarihinin en iyi kasası.kaputa bak...206 kadar
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
quote:
Orjinalden alıntı: daturkishulan
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
yıl 1978 cadillac seville
dijital ve otomatik klima+dijital gösterge paneli+dijital yol bilgisayarı+elektrik motorlu bagaj kapağı+elektrikli ön 2 koltuk daha neler neler...
kadillağn ürettiği en osruktan araba...bence
kaç yıl kullandınız sorabilir miyim?
hiç seville kullanmadım ama eldorado,fleetwood ve de uzun kasa deville deneyimlerim oldu.bu 3nün şasisi ortak,ama seville bi alt sınıf yani orta şaside(sanırım x body) üretiliyor.yani caprice classic sınıfında.o yüzden seville diğer kadillaklardan ayrı,insan kullanınca anlıyor
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
yıl 1978 cadillac seville
dijital ve otomatik klima+dijital gösterge paneli+dijital yol bilgisayarı+elektrik motorlu bagaj kapağı+elektrikli ön 2 koltuk daha neler neler...
bunun fiyatı nedir. zamanındaki rakiplerinin nedir.
Bunun motoru 7500cc değilmi?
amerikalılar büyük araba sever diyonuzda fakat vw golf cidden çok satıyo orda
quote:
Orjinalden alıntı: TSMC
Bunun motoru 7500cc değilmi?
hangisi??seville mi??
sevillerde benim bildiğim 350 motor kullanılıyordu 77-79 arası,sonra nooldu bilmem
devillede 450lik ya da 500lük motor var 76nın sonna kadar.gm nin standart kullandığ en büyük motor.
5733 cc hacminde small block (zamanın fleetwood ları çok daha hacimli) v8 motor
rakipleri tabii ki zamanın s serisi mercedesleri
quote:
Orjinalden alıntı: daturkishulan
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
quote:
Orjinalden alıntı: daturkishulan
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
yıl 1978 cadillac seville
dijital ve otomatik klima+dijital gösterge paneli+dijital yol bilgisayarı+elektrik motorlu bagaj kapağı+elektrikli ön 2 koltuk daha neler neler...
kadillağn ürettiği en osruktan araba...bence
kaç yıl kullandınız sorabilir miyim?
hiç seville kullanmadım ama eldorado,fleetwood ve de uzun kasa deville deneyimlerim oldu.bu 3nün şasisi ortak,ama seville bi alt sınıf yani orta şaside(sanırım x body) üretiliyor.yani caprice classic sınıfında.o yüzden seville diğer kadillaklardan ayrı,insan kullanınca anlıyor
caprice sınıfında olduğunu sanmıyorum çünkü kasası oldukça narin seville nin. size katılıyorum. deville nin ya da fleetwood un yanında sert bir sürüş dinamiği vardır. sanırım arka süspansiyon sisteminin makaslı oluşu bu kasaya uygun düşmemiş ortaya sert bir araba çıkmıştır
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
5733 cc hacminde small block (zamanın fleetwood ları çok daha hacimli) v8 motor
rakipleri tabii ki zamanın s serisi mercedesleri
yok...80e kadar amrkanlar amarka içinde rakip tanımadı.zaten japon ve almanların ilk genişhacimli ithal yıllarına bakarsanız 80li yıllara denk gelir.dikkat edin 80 öncesi hiçbi amrkan filminde ithal araç bulamassınız.
bu arada 80li amrkanlar mopar ford ya da gm olsun hepsi de gerçekten ama gerçekten çook kötü arabalardır.zorunlu olarak haacim küçülttükleri için,küçük araba yapmayı bilmeyen amarkanlar tam annamıyla çuvalladı,almanları büyüten fırsat da o oldu zaten.80lerde özellikle almanlar amrkada moda oldu,mersedesin sec kasası mesela...
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
quote:
Orjinalden alıntı: daturkishulan
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
quote:
Orjinalden alıntı: daturkishulan
quote:
Orjinalden alıntı: QamiQaze
yıl 1978 cadillac seville
dijital ve otomatik klima+dijital gösterge paneli+dijital yol bilgisayarı+elektrik motorlu bagaj kapağı+elektrikli ön 2 koltuk daha neler neler...
kadillağn ürettiği en osruktan araba...bence
kaç yıl kullandınız sorabilir miyim?
hiç seville kullanmadım ama eldorado,fleetwood ve de uzun kasa deville deneyimlerim oldu.bu 3nün şasisi ortak,ama seville bi alt sınıf yani orta şaside(sanırım x body) üretiliyor.yani caprice classic sınıfında.o yüzden seville diğer kadillaklardan ayrı,insan kullanınca anlıyor
caprice sınıfında olduğunu sanmıyorum çünkü kasası oldukça narin seville nin. size katılıyorum. deville nin ya da fleetwood un yanında sert bir sürüş dinamiği vardır. sanırım arka süspansiyon sisteminin makaslı oluşu bu kasaya uygun düşmemiş ortaya sert bir araba çıkmıştır
gmnin arkada makas kullanmadığı tek arabası buickti,zamanında.işte buick o yıllarda kadillağa taş çıkaracak konfora sahipti,sürüşünde hemen belli oluyor zaten.bende de buick var da ordan biliyom
bi de yıllarca amrkanların arkayı tam baağımsız yapmaması ve de makas kullanması yoltutuşu açısından almanların yanında bayağ düşmesine neden oldu.80-90 arasında amrkanlar ürettikleri arabalaara hiç ilgi göstermediler tam anlamıyla baştan sağma araba yaptılar ve lüx pazarı almanlara kaptırdılar bu bi gerçek
Vay anasını be bak bunları ben hiç bilmem banada öğretirmisin yav? Amerikan bilgim artsın
fransiz arabalari sorunlu olrarak bilindigi icin satilmiyor.
amerikalılar otomobilden beklentileri ile avrupalıların beklentileri çok farklı , adamların büyük çoğunlukla ne trafik ne de , benzin problemi var dolayısı ile de büyük ve mümkün olduğu kadar rahat araç almaya yöneliyorlar, ayrıca otomobilden beklentileri de avrupalı tüketiciden düşük, bir de üstüne nakliye masrafı eklendiğinde , fransız veya italyanların oraya mevcut modelleriyle gitmelerinin bir mantığı kalmıyor, zaten focus, jetta ve lancer dışında bilindik pek araç yok ortamda.
kaldı ki amerika pazarı için üretilen mercedesler bile -ml serisi özellikle- avrupadaki mercedes kalitesinde değiller, jettaların, focusların da burdakiler kadar kaliteli olucağını sanmıyorum.
Arkadaşlar bakın amerikada hiç bir marka satış yapamaz kolay kolay neden japon ve alman arabası var çunkü arkadaşlar amerıkalıların ortaklığı vardır bu firmalarda hiç biri yuzde yuz japon yada alman firması değildir ve bunların kurulmasına amerikan yardımı ile olmuştur ikinci dunya savaşından sonra. Amerikadaki lobiler sattırmaz.GM ford lobisi bunları sokturmazdı ama bu alman japon firmalarının amerikan orttaklıgı vardır....................... Annamadınız gitti yaw