Şimdi Ara

Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
1
Favori
19.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amerikanın en çok satan Avrupalısı yıllardır bizdeki adıyla Bora olan Jettadır. Amerikalıların çok tuttuğu bir araç. Meksika da üretiliyor ama en çok satan yerlerden birisi ABD. TMSC filmlerde görmemiş ama VW araçları ABDde iyi satıyor

    JanJan arkadaş da doğru yazmış, Chrysler Alman bağımlısı bir marka haline gelmiştir. Araçlarında Mercedes'in parmağı vardır.

    Fransız araçların satmamalarının en büyük nedenlerinden birisi de bence, genellikle içlerinin basık olmasıdır. VW'de öyle birşey yok. Ayrıca Özellikle Pejo, Citroen gibi araçların oturma pozisyonlarının alçakta olması ve buna bağlı olarak inip binmenin zor olduğudur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: gen. cerrah

    Amerika avrupa araçlarını takmıyorsa neden BMW , Mercedes , vw peynir ekmek gibi satıyor.


    Çok büyük modelleri tabiki tutuluyor. Mercedes zaten 3 sene önce Chyresler ile ortak oldu , artık Mercedes alman değil, amerikan.

    Ancak genede halkın tercihi hala o muscle car dediğimiz piskopat makinalardır. Zaten gerçek amerikanda odur.

    Vw derken, kimse gidipte orda Golf molf almaz, Passat'da almaz. Phaeton, nadir olarak Touareg ( Cayenne S Turbo orada ucuz ) vs vs.



    Ohaa.... Mercedes nereye amerikan oluyor yavaş!??!? Esas Chrysler alman oluyor bilgine sevgili arkadaşım! Crossfire'da kullanılan motor-yürüyen aksam-konsol 1996 has ve has alman SLK'dan alınmadır.. Sebring'de kullanılcak olan 2.0 140bg TDI motor VW'den alınmadır!! Chrysler 300c yine E-Class şasisinde geliştirilmiş ve 3.0lt CRD Mercedes-Benz motoru kullanmaktadır.. Amerikancı olabilirsin ama olayları kendi gözünde yorumlaman yersiz, Mercedes tamamen Almandır almanya'nın da gururudur, C-Class geliyor mayısta.. git araştır bakalım teknolojileri nerde geliştirilmiş nerde üretimi yapılıyor, amerikan olsa malzeme-işçilik kalitesi büyük bir hızla düşerdi ve A-Class'ta bile 3.0lt motorlar kullanırlardı ama malesef Mercedes-Benz hala Almandır, Chrysler de nerden baksan %20-30 alman kanı taşıyan modeller üretmektedir ha bu amerikalılar için iyi bir şey daha iyi arabalara binme fırsatı işte.


    Mercedes şu an %100 alman değil onu belirtiyorum. Daimler-Chyresler ortaklığı var şu anda. Chyresler alman felan değildir, sadece ortak oldukları için bazı parçalar onda kullanılıyor olabilir. Fakat tüm modellerinde kullanılmıyor. Örneğin benzinli motorlarında hala Amerikan kullanılır. 300C'nin E class üzerine geliştirilmesi , Crossfire'deki yürüyen aksamın Slk'dan alınması %100 alman olduğu anlamına gelmez.

    Mercedes'inde Amerikandan aldığı bir takım teknolojiler vardır. Zaten bunu tartışmamız saçma, binlerce patent A.B.D adlı ülkeye aittir.

    Bu arada, Amerikalılar için daha iyi bir arabaya binme fırsatıda ne demek ? Vw Beetle ile uğraşırken, Ford GT 40 ile 1964 Le-Mans yarışlarına katılıyordu.

    Vw daha kurulalı çok olmadan, Corvette 1954 yılında piyasaya çıkmıştı bile. Audi Le-mans'a girmeden evvel Viper ve Corvette Le-mans'ta pek çok başarılar elde ediyordu...

    Mercedes çok iyi bir araba markası olabilir, fakat onun denginde Cadillac'lar vardır Abd'de. Zaten oradaki büyüklük ile kimse rekabet edemez. Bu gün o Mercedes, Vw ve diğer tüm zamazingoların Lincoln Navigator ve Cadillac Escalade ile rekabet edebilecekleri bir Fullsize-Suv'ları yok.

    En yaklaşanı Range-Rover'dırki, oda Ford Company tarafından satın alınmıştır.

    Ve en önemlisi, diğer firmalar doğmadan AMERİKAN FORD seri üretim yapıyordu




  • olay fransızdan yine almanlara kaydı belliki otomobil yapma işinde almanlardan öğrenecek çok şeyi var fransızlarında amerikalılarında
  • Amerikalılar oyuncak arabalarla uğraşmazda o yüzden onların bindiği en küçük araba budur:

     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    olay fransızdan yine almanlara kaydı belliki otomobil yapma işinde almanlardan öğrenecek çok şeyi var fransızlarında amerikalılarında

    Saçmalık...Almanlar teknoloji devi olabilir ama o kadarda değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    olay fransızdan yine almanlara kaydı belliki otomobil yapma işinde almanlardan öğrenecek çok şeyi var fransızlarında amerikalılarında


    peki neden mercedes yeni nesil R, S, M, G sınıfı araçlarında amerikalıların 1920 30 lardan beri uyguladığı direksiyondan/göbekten vites uygulamasına geçti. amerikan otomobillerin son zamanları biraz sönük geçmiş olabilir ama geçmişi takdir edilmelidir ki çok görkemlidir.
  • direksiyondan vitese geçen araçlara dikkat ederseniz en büyük pazarları amerikadır ne yazıkki amerikalılar bu uyduruk tasarıma bayılıyorlar göt göbek sığmayınca koltuğa tabi vites kolunamı takılyor arrtık nedir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    direksiyondan vitese geçen araçlara dikkat ederseniz en büyük pazarları amerikadır ne yazıkki amerikalılar bu uyduruk tasarıma bayılıyorlar göt göbek sığmayınca koltuğa tabi vites kolunamı takılyor arrtık nedir


    V8 ve göbekten vites eşliğinde en azından bir park etme deneyimi yaşamanı isterdim. inan bana çok keyifli...
  • göbekten vites kullanmadım ama zevkli olduğunu hiç sanmıyorum normal şanzmanda d den r ye almanın bi karizması var nedir o öyle sinyal kolu gibi kola sarılıp vites deyişme falan istemem valla kalsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    direksiyondan vitese geçen araçlara dikkat ederseniz en büyük pazarları amerikadır ne yazıkki amerikalılar bu uyduruk tasarıma bayılıyorlar göt göbek sığmayınca koltuğa tabi vites kolunamı takılyor arrtık nedir

    Ne alakası var? Amerika'da yollar müsait ve insanlar o tür araçlar kulllanıyor. İnsanların büyük olması ile alakası yok, bu bir ihtiyaçtır. Zaten büyük araç her zaman rahattır, iyidir.( bana göre ) . Zaten türklerin her zaman geniş araba istemesinin sebebide budur. Doblo vs. türü araçlar bu sebepten çok tuttu. Aynı şekilde hiç bir şekilde performansı olmayan Sorento'da. Sen amerikan aracı kullananların tiplerini böyle sanıyosun herhalde,

     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze


    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    olay fransızdan yine almanlara kaydı belliki otomobil yapma işinde almanlardan öğrenecek çok şeyi var fransızlarında amerikalılarında


    peki neden mercedes yeni nesil R, S, M, G sınıfı araçlarında amerikalıların 1920 30 lardan beri uyguladığı direksiyondan/göbekten vites uygulamasına geçti. amerikan otomobillerin son zamanları biraz sönük geçmiş olabilir ama geçmişi takdir edilmelidir ki çok görkemlidir.



    Bu araçlar Amerikanlardaki gibi direksiyonun solundaki kollu vitese geçmedi. Direksiyona aldılar vitesi.

    Ayrıca Avrupa'da yollar dar olduğu için büyük jiplere gerek yok. Arazide çok gezmek isterseniz zaten Mercedes'in Unimog'u var




  • Doğru, cadillac escalade, lincoln navigator'da araziye çıkmak için yapıldı zaten. Onların amacı çok lüks, geniş iç hacim ve karda buzda madara olmamak için 4x4+arazi vitesidir. Sizin "araziye çıkılmayacaksa gerenk yok" düz mantığınıza göre transporter almamız lazımdı.

    Zaten bu sebepten dolayıda, vw fırsat bilip Transporter 4 motion'u piyasaya sürdü, nasılsa jip düşmanlığı var diye.
    quote:



    Bu araçlar Amerikanlardaki gibi direksiyonun solundaki kollu vitese geçmedi. Direksiyona aldılar vitesi.

    Ayrıca Avrupa'da yollar dar olduğu için büyük jiplere gerek yok. Arazide çok gezmek isterseniz zaten Mercedes'in Unimog'u var


    Ayrıca, 1930 yılından bahsedilmiş. O yılda direksiyonun içini oyup, buton çıkartıcazda vs. vs. çok saçma konuşuyorsunuz. O yıllarda solundaki kol olmayacakta ne olacak? O yıllarda kaç otomobil firması vardı onu düşünün önce, amerikan araçlarının 1930'daki kusurunu eleştirene kadar.

    Ayrıca sol koldan değiştirme ile direksiyonun üstünden değiştirmenin sanki 131831737813 farkı varmış gibi konuşuyorsunuz, iş çamur atmak olunca...Siz vitesi tavandada istersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSMC -- 28 Ocak 2007; 23:01:50 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: As cos


    quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze


    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    olay fransızdan yine almanlara kaydı belliki otomobil yapma işinde almanlardan öğrenecek çok şeyi var fransızlarında amerikalılarında


    peki neden mercedes yeni nesil R, S, M, G sınıfı araçlarında amerikalıların 1920 30 lardan beri uyguladığı direksiyondan/göbekten vites uygulamasına geçti. amerikan otomobillerin son zamanları biraz sönük geçmiş olabilir ama geçmişi takdir edilmelidir ki çok görkemlidir.



    Bu araçlar Amerikanlardaki gibi direksiyonun solundaki kollu vitese geçmedi. Direksiyona aldılar vitesi.

    Ayrıca Avrupa'da yollar dar olduğu için büyük jiplere gerek yok. Arazide çok gezmek isterseniz zaten Mercedes'in Unimog'u var


    amerikanlarda vites solda değildir ki. sağdadır. s ve r serisi arazi aracı mıdır ayrıca?




  • arabayı almandan kadını rustan alacaksın gerisi yalan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    arabayı almandan kadını rustan alacaksın gerisi yalan



    Yok ben karıyıda Amerikan'dan almayı tercih ederim.

    At=Corvette C6 Z06

    Avrad=Britney Spears

    Silah=Desert Eagle ( İsrail ama olsun )

  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: gen. cerrah

    Amerika avrupa araçlarını takmıyorsa neden BMW , Mercedes , vw peynir ekmek gibi satıyor.


    Çok büyük modelleri tabiki tutuluyor. Mercedes zaten 3 sene önce Chyresler ile ortak oldu , artık Mercedes alman değil, amerikan.

    Ancak genede halkın tercihi hala o muscle car dediğimiz piskopat makinalardır. Zaten gerçek amerikanda odur.

    Vw derken, kimse gidipte orda Golf molf almaz, Passat'da almaz. Phaeton, nadir olarak Touareg ( Cayenne S Turbo orada ucuz ) vs vs.



    Ohaa.... Mercedes nereye amerikan oluyor yavaş!??!? Esas Chrysler alman oluyor bilgine sevgili arkadaşım! Crossfire'da kullanılan motor-yürüyen aksam-konsol 1996 has ve has alman SLK'dan alınmadır.. Sebring'de kullanılcak olan 2.0 140bg TDI motor VW'den alınmadır!! Chrysler 300c yine E-Class şasisinde geliştirilmiş ve 3.0lt CRD Mercedes-Benz motoru kullanmaktadır.. Amerikancı olabilirsin ama olayları kendi gözünde yorumlaman yersiz, Mercedes tamamen Almandır almanya'nın da gururudur, C-Class geliyor mayısta.. git araştır bakalım teknolojileri nerde geliştirilmiş nerde üretimi yapılıyor, amerikan olsa malzeme-işçilik kalitesi büyük bir hızla düşerdi ve A-Class'ta bile 3.0lt motorlar kullanırlardı ama malesef Mercedes-Benz hala Almandır, Chrysler de nerden baksan %20-30 alman kanı taşıyan modeller üretmektedir ha bu amerikalılar için iyi bir şey daha iyi arabalara binme fırsatı işte.


    Mercedes şu an %100 alman değil onu belirtiyorum. Daimler-Chyresler ortaklığı var şu anda. Chyresler alman felan değildir, sadece ortak oldukları için bazı parçalar onda kullanılıyor olabilir. Fakat tüm modellerinde kullanılmıyor. Örneğin benzinli motorlarında hala Amerikan kullanılır. 300C'nin E class üzerine geliştirilmesi , Crossfire'deki yürüyen aksamın Slk'dan alınması %100 alman olduğu anlamına gelmez.

    Mercedes'inde Amerikandan aldığı bir takım teknolojiler vardır. Zaten bunu tartışmamız saçma, binlerce patent A.B.D adlı ülkeye aittir.

    Bu arada, Amerikalılar için daha iyi bir arabaya binme fırsatıda ne demek ? Vw Beetle ile uğraşırken, Ford GT 40 ile 1964 Le-Mans yarışlarına katılıyordu.

    Vw daha kurulalı çok olmadan, Corvette 1954 yılında piyasaya çıkmıştı bile. Audi Le-mans'a girmeden evvel Viper ve Corvette Le-mans'ta pek çok başarılar elde ediyordu...

    Mercedes çok iyi bir araba markası olabilir, fakat onun denginde Cadillac'lar vardır Abd'de. Zaten oradaki büyüklük ile kimse rekabet edemez. Bu gün o Mercedes, Vw ve diğer tüm zamazingoların Lincoln Navigator ve Cadillac Escalade ile rekabet edebilecekleri bir Fullsize-Suv'ları yok.

    En yaklaşanı Range-Rover'dırki, oda Ford Company tarafından satın alınmıştır.

    Ve en önemlisi, diğer firmalar doğmadan AMERİKAN FORD seri üretim yapıyordu



    Ya iyi güzel de Mercedes amerikan oldu diye saçma salak bir cümle söyleyebilceğin anlamına gelmiyor bütün bunlar.. Ayrıca 2007'deyiz ve görüyoruz artık.. Amerikanlar SUV konusunda daha iyi de e güzel kardeşim Avrupalı SUV'u napsın!!!??? Ona bakarsan Porsche 911 Turbo ayarında bir araç söyleyebilir misin bana?? Ya da Mercedes-benz SLR, ya da BMW M6?? Audi R8? ki RS8 geliyor o daha beter dağıtıcak ortalığı, o muhteşem viper ları da görüyoruz Clio Symbol'de bile otomatik klima var be yuh hala oyuncak plastiği kullanıyorlar adamlarda kalite-işçilik anlayşı 0 bana Cadillac-chrysler nutuğu çekme zamanında STS'ye de bindim Sebring'de de.. hiiçbiri BMW-audi yi geç VW Passat ayarına bile yaklaşamaz... Ben Chrysler alman oluyor derken artık alman kanı taşıyor anlamında söyledim.. Kusra bakma ama dediğin gibi olaylar karşılıklı değil, Mercedes-Benz gidip amerikan aracının klimasını müzik setini kadranını kullanmaz bunlar birer marka ibaresidir, prestijidir.. Amerikan patentli teknoloji kullanmak başka SLK'nın konsolunu kullanmak başka, diğer yorumlarını da okudum tamam Amerikan araçlarını takdire şayan buluyor olabilirsin bana göre anca Corvette-Escalade bir şeyler ifade eder belki 1-2 tane daha o kadar.. Ama yorumlarına bunu yansıtamazsın? Böyle bir forum kuralı yok tabi ama nasıl ben gidip Megane'lar türk oldu artık diyemiyorsam çünkü saçma.. Sende mercedes-benz artık amerikan oldu diyemezsin, Daimler bir zamanlar kimle ortaktı bilir misin_ HYUNDAI.. o ZAMAN SENİN MANTIĞINLA DAİMLER KORELİYDİ ŞİMDİ AMERİKAN-ALMAN OLDU MU DİYECEĞİZ?? BU NASIL MANTIK!?




  • yaw amma kaymıs konu ya abes olmus

    TSMC anladın sen onu cem

    Amerıkan hayranları kulup ve konsey baronu olarak anladık hayranlıgını ama yeter ya
  • Sağdan yazıcağıma sol yazmışım kusura bakmayın lütfen.. Ben orda diyorum ki orta konsolda bulunan hıyar gibi vitesi kaldırıyorlar, direksiyonun iki tarafındaki kulakçıklar veya üzerindeki düğmelere alıyorlar. Allah aşkına bunun neresi mok atmak? Amerika'da millet dümdüz yolda gidiyor, kocaman arabalar, jipler yapıyor. Ama Avrupa'da böyle bir durum yok. İki eyalet arasında çöl yok.. Ayrıca sadece Alman'lar değil, İngilizlerin de Land Rover'ı vardır arazi için. Defender'ın giremediği yer yoktur. Jeep Willy's derseniz de 90 şaseli kısa versiyonu vardır.. Amerikanın tüketicisi de yolları da farklı olduğu için araçları da farklıdır. Bunu daha fazla uzatmanın alemi yok.

    Bu saydıklarınız arasında da en baba arazi aracı G serisidir.

     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?



    GL ise Amerika pazarına uyarlanmış, devasa bir araçtır

     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?




  • quote:

    Ya iyi güzel de Mercedes amerikan oldu diye saçma salak bir cümle söyleyebilceğin anlamına gelmiyor bütün bunlar.. Ayrıca 2007'deyiz ve görüyoruz artık.. Amerikanlar SUV konusunda daha iyi de e güzel kardeşim Avrupalı SUV'u napsın!!!??? Ona bakarsan Porsche 911 Turbo ayarında bir araç söyleyebilir misin bana?? Ya da Mercedes-benz SLR, ya da BMW M6?? Audi R8? ki RS8 geliyor o daha beter dağıtıcak ortalığı, o muhteşem viper ları da görüyoruz Clio Symbol'de bile otomatik klima var be yuh hala oyuncak plastiği kullanıyorlar adamlarda kalite-işçilik anlayşı 0 bana Cadillac-chrysler nutuğu çekme zamanında STS'ye de bindim Sebring'de de.. hiiçbiri BMW-audi yi geç VW Passat ayarına bile yaklaşamaz... Ben Chrysler alman oluyor derken artık alman kanı taşıyor anlamında söyledim.. Kusra bakma ama dediğin gibi olaylar karşılıklı değil, Mercedes-Benz gidip amerikan aracının klimasını müzik setini kadranını kullanmaz bunlar birer marka ibaresidir, prestijidir.. Amerikan patentli teknoloji kullanmak başka SLK'nın konsolunu kullanmak başka, diğer yorumlarını da okudum tamam Amerikan araçlarını takdire şayan buluyor olabilirsin bana göre anca Corvette-Escalade bir şeyler ifade eder belki 1-2 tane daha o kadar.. Ama yorumlarına bunu yansıtamazsın? Böyle bir forum kuralı yok tabi ama nasıl ben gidip Megane'lar türk oldu artık diyemiyorsam çünkü saçma.. Sende mercedes-benz artık amerikan oldu diyemezsin, Daimler bir zamanlar kimle ortaktı bilir misin_ HYUNDAI.. o ZAMAN SENİN MANTIĞINLA DAİMLER KORELİYDİ ŞİMDİ AMERİKAN-ALMAN OLDU MU DİYECEĞİZ?? BU NASIL MANTIK!?


    Bak arkadaşım, benle bu şekilde konuşma, önce saygılı davran. İkincisi, ben zaten "amerikandır" lafını o anlamda kullandım, yani ortaklar anlamında. Artık uzatma istersen. Amerikan patentini kullanmaları demek bir nevi Amerikan malzemelerini kullanmak demektir. Kalkıpta Viper'daki butonları takmıyorlar tabi, burda onu diyen yok.

    Avrupalı Suv'u bir şey yapmasın zaten, üretsin. Sen benim dediğimi anlamamışsın.

    Porsche 911 Turbo ayarında tonlarca araba söylerim sana. Corvette C6 Z06 7.0 olabilir mesela? Çoğu kişi " Amerikan viraj alamaz" gibi zırvalasada, bilmem kaç kez Le-mans yarışı kazanmış bir araçtır. Zaten C6-R'dan uyarlanan bir motora sahiptir ( LS7 Aliminum engine ) , ve yüksek teknoloji ürünü bir kasası vardır. LS7, 505 hp ile ekonomi modunda çalışmaktadır. 16 miles per galoon gibi bir yakıt tüketimi bulunmaktadır. Azcık bir mod ile yarış versiyonundakinden daha fazla güç ( 650 hp ) alınabilmektedir.

    Clio Symbol'de bile otomatik klima var derken, sen Viper'in hangi modelinden bahsediyorsun? Clio Sümbül ile Viper'i neden karşılaştırıyorsun?

    Passat gibi bir araçla karşılaştırıyorsun ama, sen o araçların Abd'deki satış fiyatını biliyormusunki böyle laflar ediyorsun?

    Bir corvette amerikada 70.000$'a satılır. Amerikanlar f/p açısından en iyi araçlardır. Viper'inde satış fiyatını söyleyeyimde dudağın uçuklasın.




  • Üslubum biraz ağır kaçmış olabilir özür dilerim, ama Mercedes amerikandır gibi bir cümle görünce cinlerim tepeme çıktı (ki ben ne VWci BMWci ne de AUDIciyim kullandığım araçlar Renault gördüğün üzere burda fransız araçlarına tonlarca mok atılmış olsa da umrumda bile değil yani ses bile çıkarmıyorum hani ilk olarak onu açıklığa kavuşturayım Ikincil olarak patent olayı çok karmaşık yani tonlarca elektronik sistem var, kimbilir kaçı almanlara kaçı amerikalılara hatta fransızlara italyanlara patentli orası muallak, yani örnek olarak ABS-ESP-Airbag gibi güvenlik sistemlerinin patentleri Mercedes'te bildiğim kadarıyla.. ama mercedeslerde falan kimbilir kaç tane amerikan patentli sistem vardır vs. orası ayrı ama malesef parça kullanımı sadece Chrysler tarafından gerçekleştiriliyor bunu da belirtmeliyim.. Corvette Z06 dediğin 7.0 v8 motorundan 512hp güç ve bilmem kaç nm tork üretiyor evet zaten defalarca karşılaştırıldı ama ben sana porsche ayarında derken o kalitede-o işçilikte-o donanımda- o yol tutuş seviyesinde bir model kastediyordum yani burda kime sorsan 911turboyu yeğler.. sonuç olarak 3600cc'den 480bg çıkarıp 3.7sn lik bir hızlanma değerine ve 33m fren mesafesine imza atmak kolay değil tüm bunları yaparken de neredeyse mutlak nötr konumda kalması da ayrı bir konu. Viper'ın son kasasından bahsediyorum bak amerikan anlayışının sevmediğim noktası bu işte 8300cc motoru koyar gerisini salar, aracın dışı muhteşem ama iç tasarımını yapan kişiye herhalde 10dolar falan ödediler.. milletin yerden yere vurduğu Clio symbol bile otomatik klima gibi konfor donanımları sunarken Viper'da hala sürgülü klima kullanılmakta.. Aynı şekilde Dodge Avenger jeep compass da öyle. Satış fiyatı ayrı bak o konu dışı bir olay. Biliyorum abd'de gerçekten ucuzlar ve benzin de ucuz doya doya biniyorlar. Ama olay o değil tam olarak neyse daha fazla tartışmak da istemem az çok anladık birbirimizi sanıyorum




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.