Şimdi Ara

Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
1
Favori
19.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ha yanlız arkadaşlar, yanlış anlaşılma olmasın ben sadece AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNDEN bahsediyorum. Jetta felan Mexica'da üretiliyor. Amerika kıtasını araya sokacaksak o zaman iş değişir tabi. Ama Abd'de kimsenin aldığını zannetmiyorum, alıyorsa 550 hp olanını alıyorlardır herhalde
  • Amerikalıların motor konusunda ve aracın iriliği konusunda abarttıkları doğru. Araç ucuz benzin ucuz gelir seviyesi yüksek tüketimden başka zevkleri olmayan bir toplum. Yaşadıkları evlerden de beli değilmi? Halbuki aynı refah seviyesindeki Avrupalı medeni insanlar ise hb dizel ve fonksiyonel otomobillere biniyorlar.
  • vw nin amerikada iyi sattığını da nerden çıkardınız, ben yukarıdaki tabloda vw fln göremedim hani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    vw nin amerikada iyi sattığını da nerden çıkardınız, ben yukarıdaki tabloda vw fln göremedim hani

    Hiç olmazsa satıyor sonuçta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Ha yanlız arkadaşlar, yanlış anlaşılma olmasın ben sadece AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNDEN bahsediyorum. Jetta felan Mexica'da üretiliyor. Amerika kıtasını araya sokacaksak o zaman iş değişir tabi. Ama Abd'de kimsenin aldığını zannetmiyorum, alıyorsa 550 hp olanını alıyorlardır herhalde

    www.vw.com tıkladığında direkt USA sitesi açılıo. bi incele. Jetta USAnın en çok satan avrupa arabası.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze

    muhtemelen amerika sınırlarına girebilmiş tek fransız, citroen ds tir



     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?


    1989 a kadar Renault satıldı ABD de

    1989 da oradaki ortağı (Buradaki OYAK gibi) başka bir firmayla anlaşınca çekilmişti. Şimdi de Nissan ile şanslarını deniyorlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Ha yanlız arkadaşlar, yanlış anlaşılma olmasın ben sadece AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNDEN bahsediyorum. Jetta felan Mexica'da üretiliyor. Amerika kıtasını araya sokacaksak o zaman iş değişir tabi. Ama Abd'de kimsenin aldığını zannetmiyorum, alıyorsa 550 hp olanını alıyorlardır herhalde

    www.vw.com tıkladığında direkt USA sitesi açılıo. bi incele. Jetta USAnın en çok satan avrupa arabası.

    Ben şahsen inanmıyorum. çevre derneğine felan üyedir onlar. Hadi Passat desen, yok yok oda olmadı "Phaeton" desen diyeceğim ama, Jetta asla olmaz.

    Amerika'da o araca sığamaz bile o koca koca herifler. Yanlışın var senin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Ha yanlız arkadaşlar, yanlış anlaşılma olmasın ben sadece AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNDEN bahsediyorum. Jetta felan Mexica'da üretiliyor. Amerika kıtasını araya sokacaksak o zaman iş değişir tabi. Ama Abd'de kimsenin aldığını zannetmiyorum, alıyorsa 550 hp olanını alıyorlardır herhalde

    www.vw.com tıkladığında direkt USA sitesi açılıo. bi incele. Jetta USAnın en çok satan avrupa arabası.

    Ben şahsen inanmıyorum. çevre derneğine felan üyedir onlar. Hadi Passat desen, yok yok oda olmadı "Phaeton" desen diyeceğim ama, Jetta asla olmaz.

    Amerika'da o araca sığamaz bile o koca koca herifler. Yanlışın var senin.
    Jetta oranın ölçülerinde küçük sınıf diye nitelendirilio zati. ve USAnın ençok satan küçük sınıf sedan aracı.
    ayrıca çarpışma en testlerinde sınıfının en güvenlisi. şurayada bakbi
    http://www.caranddriver.com/search.asp?section_id=56&article_id=0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deli_mi_ne -- 28 Ocak 2007; 0:40:48 >




  • Öyle diyorsan tamam oldu o zaman, hoş ben hiç bir Abd filminde sokaklarda öyle bir araç görmedim ama. Hep dev gibi arabalar vardı.

    Bu arada fiyatları epey ucuzdur o jettaların, ondan tercih ediliyor olabilir. Sonuçta güvenlik testlerinden iyi not almış olabilir ( Bana göre değil ama )

    Neyse..Zaten abd'ye gidipte o araca binen...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Öyle diyorsan tamam oldu o zaman, hoş ben hiç bir Abd filminde sokaklarda öyle bir araç görmedim ama. Hep dev gibi arabalar vardı.

    Bu arada fiyatları epey ucuzdur o jettaların, ondan tercih ediliyor olabilir. Sonuçta güvenlik testlerinden iyi not almış olabilir ( Bana göre değil ama )

    Neyse..Zaten abd'ye gidipte o araca binen...

    http://www.vw.com/jetta/index.html USAdaki modelleri ve fiyatları yazıo. 16490 dolardan başlayıp 23990 dolara kadar değişen modellerde. yutüpte jetta crash diye arattır adamlar jettanın reklamını zaten ne üzerine kurmuş bi gör. sitesinde bile önü çarpık bi tane resmi var. laf atacaklar söyliyim o resimde kabin deformasyonu sıfır. du bi ben buliim onları hah işte bi tane örnek.
    http://www.youtube.com/watch?v=euC3YyX6sBc

    öbürüde bu
    http://www.youtube.com/watch?v=DpAKW7FMDIo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deli_mi_ne -- 28 Ocak 2007; 0:55:12 >




  • takmayin bukadar kafaniza

     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?



    fransayi protesto ediyorum



    @nickime bakipta aldanmayin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Öyle diyorsan tamam oldu o zaman, hoş ben hiç bir Abd filminde sokaklarda öyle bir araç görmedim ama. Hep dev gibi arabalar vardı.

    Bu arada fiyatları epey ucuzdur o jettaların, ondan tercih ediliyor olabilir. Sonuçta güvenlik testlerinden iyi not almış olabilir ( Bana göre değil ama )

    Neyse..Zaten abd'ye gidipte o araca binen...

    Sahsen abd ye gıttım ve cok fazla sayıda ebvet yanlıs duymadın cok fazla sayıda Vw arac gordum ayrıca adamların arac tercıhı cok garıp bn cok cok zengın bolgelerın dısında ıstanbuldakı kdr cok luks araba goremedım

    Amerıkan arabalarını cogunun ıscılıgı ve malzeme kalıtesı cok kotu BUna yenı ÇEROKEEEEEEE de dahıl bn olsam Eskı amerıkan muscle dısına araba almam abd den adamların devasa Pıckup hastalıgı war bu arada her yerde war nerdeyse bızdekı megane gıbı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Öyle diyorsan tamam oldu o zaman, hoş ben hiç bir Abd filminde sokaklarda öyle bir araç görmedim ama. Hep dev gibi arabalar vardı.

    Bu arada fiyatları epey ucuzdur o jettaların, ondan tercih ediliyor olabilir. Sonuçta güvenlik testlerinden iyi not almış olabilir ( Bana göre değil ama )

    Neyse..Zaten abd'ye gidipte o araca binen...

    http://www.vw.com/jetta/index.html USAdaki modelleri ve fiyatları yazıo. 16490 dolardan başlayıp 23990 dolara kadar değişen modellerde. yutüpte jetta crash diye arattır adamlar jettanın reklamını zaten ne üzerine kurmuş bi gör. sitesinde bile önü çarpık bi tane resmi var. laf atacaklar söyliyim o resimde kabin deformasyonu sıfır. du bi ben buliim onları hah işte bi tane örnek.
    http://www.youtube.com/watch?v=euC3YyX6sBc

    öbürüde bu
    http://www.youtube.com/watch?v=DpAKW7FMDIo

    Doğru fiyatı iyi, kişibaşına düşen milli gelirin 60.000$ olduğu bir yerde.

    Ayrıca, ncapten 5 yıldız almış olabilir, reklam afişlerine güvenli yazıyor olabilirler, ancak benim gözümde güvenliği "sıfır" .

    Çünkü bir araç sadece duvara karşı çarpmalara maruz kalmaz. Amerika'da hayvan gibi araçlar var. Onların altında bir kalsa, veya 3-4 tanesine çarpsa hurdaya döner.

    Araçların 21. yüzyılda 1900'lerdeki gibi tamamen çelik yapılmamasının sebebi kaza anında enerjinin emilerek yolculara hissettirilmemesidir. Temel amaç budur, o sebepten "kırılma hattı" denilen bir bulgu ortaya çıkmıştır.

    Fakat, bu olay sadece belirli bir km'ye kadar işe yaramakta. Belirli bir hızdan sonra ise dezavantajı var. Örnek olarak aracın üstüne ağır bir şey düştüğünde, kendinden ağır Cadillac Escalade, Lincoln Navigator gibi araçlara girdiğinde o zaman anlarsınız gerçek güvenlik değeri neymiş.

    Amerikan araçları bu konuda çok şanslı, onların şanssız oldukları nokta "kırılma noktalarının" olmaması. Bu sebepten ötürü yıllarca ncapte "başarısız" sayıldılar. Harbuki kendi memleketlerinde, kendi şartlarında çok daha başarılıydılar.




  • Anlamıyorsunki. Benim teoremim başka bir şey.

    Bak baştan bir daha anlatıyorum, bu sefer iyi dinle.

    Ben şunu söylemeye çalışıyorum, bir kere senle "darbe emici malzemeler " konusunda anlaşalım. Araçlar biliyorsun, kırılma hatları denilen bir şekilde üretiliyor artık. Pc'ler yardımıyla, hangi parçaların ne zaman nasıl kırılacağı belirtiliyor. Yani aslında parçalar kırılacak şekilde tasarlanıyor, sadece "yolcu kafesi" güvenli yapılıyor.

    Olayda burada kopuyor. Benim teoremime göre, üreticiler bu uğurda "yolcu kabinini" de daha dayanıksız üretmekteler. Belki düz duvara karşı çarpmalarda iyi ancak,

    Mesela Vw Touareg 170 ile bir kaza yapmıştı ve araç ortadan 2'ye bölünmüştü?

    Aynı şekilde, Fifth gear'da 120 km/s hızla kaza yapan 300 sel'de en ufak bir parçalanma yoktu? Ancak içindeki adam o G kuvvetinden muhtemelen ölecekti...

    Ve...Araçların darbeyi emmesi uğruna, ön kısımlarının farklı şekilde üretilmesi sonucu, az bir hızda yapılan bir kazada bile, yaralanma olmasada aracın dağılarak çok masraf açması olası.

    Örneğin benim aracıma arkadan bir megane çarptı, hızımızda çok yüksek değilde, benim araçta "0" hasar var, onunki parça parça.

    Bir örnek daha vereyim, mesela merso'lar sağlamlıklarıyla ün yaptıklarından, tırların, kamyonların altlarına girdikleri zaman diğer araçlar gibi parça parça çıkmaz, daha az deforma olmuş çıkar. Çünkü bütün kasa "tamamen demirdir ".

    Fakat 5 yıldız alan bir aracı soktuğunuzda ezilmiş bir kola kutusu gibi olacaktır tahminimce.

    Ncap sadece araçları duvara karşı çarpıştırmıyormu?Yoksa benmi yanlış biliyorum, e peki diğer araçlar ne olacak?

    2000 kg'lik 4 yıldız bir araç ile 1000 kg'lik 5 yıldız bir araç çarpışır ise, 5 yıldız araçmı daha sağlam kalacak ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Öyle diyorsan tamam oldu o zaman, hoş ben hiç bir Abd filminde sokaklarda öyle bir araç görmedim ama. Hep dev gibi arabalar vardı.

    Bu arada fiyatları epey ucuzdur o jettaların, ondan tercih ediliyor olabilir. Sonuçta güvenlik testlerinden iyi not almış olabilir ( Bana göre değil ama )

    Neyse..Zaten abd'ye gidipte o araca binen...

    http://www.vw.com/jetta/index.html USAdaki modelleri ve fiyatları yazıo. 16490 dolardan başlayıp 23990 dolara kadar değişen modellerde. yutüpte jetta crash diye arattır adamlar jettanın reklamını zaten ne üzerine kurmuş bi gör. sitesinde bile önü çarpık bi tane resmi var. laf atacaklar söyliyim o resimde kabin deformasyonu sıfır. du bi ben buliim onları hah işte bi tane örnek.
    http://www.youtube.com/watch?v=euC3YyX6sBc

    öbürüde bu
    http://www.youtube.com/watch?v=DpAKW7FMDIo

    Doğru fiyatı iyi, kişibaşına düşen milli gelirin 60.000$ olduğu bir yerde.

    Ayrıca, ncapten 5 yıldız almış olabilir, reklam afişlerine güvenli yazıyor olabilirler, ancak benim gözümde güvenliği "sıfır" .

    Çünkü bir araç sadece duvara karşı çarpmalara maruz kalmaz. Amerika'da hayvan gibi araçlar var. Onların altında bir kalsa, veya 3-4 tanesine çarpsa hurdaya döner.

    Araçların 21. yüzyılda 1900'lerdeki gibi tamamen çelik yapılmamasının sebebi kaza anında enerjinin emilerek yolculara hissettirilmemesidir. Temel amaç budur, o sebepten "kırılma hattı" denilen bir bulgu ortaya çıkmıştır.

    Fakat, bu olay sadece belirli bir km'ye kadar işe yaramakta. Belirli bir hızdan sonra ise dezavantajı var. Örnek olarak aracın üstüne ağır bir şey düştüğünde, kendinden ağır Cadillac Escalade, Lincoln Navigator gibi araçlara girdiğinde o zaman anlarsınız gerçek güvenlik değeri neymiş.

    Amerikan araçları bu konuda çok şanslı, onların şanssız oldukları nokta "kırılma noktalarının" olmaması. Bu sebepten ötürü yıllarca ncapte "başarısız" sayıldılar. Harbuki kendi memleketlerinde, kendi şartlarında çok daha başarılıydılar.



    arkadaşım ben pahalı ucuz yorum yapmadımki. dediğin gibi orada bütün arabalar ucuz bak burda mercedes E320 cdi 51825 dolar diyor. ona göre fiyatı normal değilmi. ayrıca zaten o dediğin büyük araçlarla çarpışmak için zaten bırak jettayı hummer olsan ne yazar. sana karşı bişey demiyorumki. al san bak taze bi konu.
    http://forum.donanimhaber.com/m_11874364/tm.htm
    bide bu var
    http://forum.donanimhaber.com/m_7310072/tm.htm


    . zaten deminde dedimya küçük sınıf diye geçiyo. kendi sınıfında değerlendir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: As cos


    quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze

    muhtemelen amerika sınırlarına girebilmiş tek fransız, citroen ds tir





    1989 a kadar Renault satıldı ABD de

    1989 da oradaki ortağı (Buradaki OYAK gibi) başka bir firmayla anlaşınca çekilmişti. Şimdi de Nissan ile şanslarını deniyorlar


    Hangileri satılmış bir fikrin var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QamiQaze -- 28 Ocak 2007; 1:21:19 >
  • In North America, Renault formed a partnership with AMC, loaning AMC operating capital and buying a small percentage of the company in late 1979. Jeep was keeping AMC afloat until new products, particularly the XJ Cherokee, could be launched. When the bottom fell out of the 4x4 truck market in early 1980 AMC was in danger of going bankrupt. To protect its investment Renault bailed AMC out with a big cash influx -- at the price of a controlling interest in the company -- 47.5%. Renault quickly replaced some top positions in AMC with their own people.

    The Renault-AMC partnership also resulted in the marketing of Jeep vehicles in Europe. Some consider the Jeep XJ Cherokee as a joint AMC/Renault project since some early sketches of the XJ series was done as a collaboration of both Renault and AMC engineers (AMC insisted that the XJ Cherokee was designed by AMC personnel; however, a former Renault engineer designed the Quadra-Link front suspension for the XJ series). The Jeep also used wheels and unique rocking seats from Renault. Part of AMC's overall strategy when the partnership was first discussed was to save manufacturing cost by using Renault sourced parts when practical, and some engineering expertise. This led to the improvement of the venerable AMC in-line six -- a Renault based port electronic fuel injection system (known as the Renix by Mopar technicians) that transformed it into a modern, competitive powerplant with a jump from 110 hp to 177 hp with less displacement (4.0L vs. 4.2L).



    The Renault-AMC marketing effort in passenger cars was not as successful compared to the popularity for Jeep vehicles. This was because by the time the Renault range was ready to become established in the American market, the second energy crisis was over, taking with it much of the trend for economical, compact cars. Renault sold some interesting models in the USA in the 1980s, especially the simple looking but fun Renault Alliance GTA (Renault 9) and GTA convertible – a real automatic-top convertible with a simple but clean euro-style design featuring a gently sloping hood, as well as a 2.0 L engine - big for a car of its class; and the ahead-of-its-time Renault Fuego coupe; Renault sold other models in the US during the 1980s. However, Renault sold AMC to Chrysler in 1987 after the assassination of Renault’s chairman, Georges Besse. The Renault Medallion (25 in Europe) sedan and wagon was sold from 1987 to 1989 through Jeep-Eagle dealerships. Jeep-Eagle was the new division Chrysler created out of the former American Motors. However, Renault products were no longer imported into the United States after 1989.


    quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze

    quote:

    Orjinalden alıntı: As cos


    quote:

    Orjinalden alıntı: QamiQaze

    muhtemelen amerika sınırlarına girebilmiş tek fransız, citroen ds tir





    1989 a kadar Renault satıldı ABD de

    1989 da oradaki ortağı (Buradaki OYAK gibi) başka bir firmayla anlaşınca çekilmişti. Şimdi de Nissan ile şanslarını deniyorlar


    Hangileri satılmış bir fikrin var mı?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi As cos -- 28 Ocak 2007; 1:25:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Öyle diyorsan tamam oldu o zaman, hoş ben hiç bir Abd filminde sokaklarda öyle bir araç görmedim ama. Hep dev gibi arabalar vardı.

    Bu arada fiyatları epey ucuzdur o jettaların, ondan tercih ediliyor olabilir. Sonuçta güvenlik testlerinden iyi not almış olabilir ( Bana göre değil ama )

    Neyse..Zaten abd'ye gidipte o araca binen...

    http://www.vw.com/jetta/index.html USAdaki modelleri ve fiyatları yazıo. 16490 dolardan başlayıp 23990 dolara kadar değişen modellerde. yutüpte jetta crash diye arattır adamlar jettanın reklamını zaten ne üzerine kurmuş bi gör. sitesinde bile önü çarpık bi tane resmi var. laf atacaklar söyliyim o resimde kabin deformasyonu sıfır. du bi ben buliim onları hah işte bi tane örnek.
    http://www.youtube.com/watch?v=euC3YyX6sBc

    öbürüde bu
    http://www.youtube.com/watch?v=DpAKW7FMDIo

    Doğru fiyatı iyi, kişibaşına düşen milli gelirin 60.000$ olduğu bir yerde.

    Ayrıca, ncapten 5 yıldız almış olabilir, reklam afişlerine güvenli yazıyor olabilirler, ancak benim gözümde güvenliği "sıfır" .

    Çünkü bir araç sadece duvara karşı çarpmalara maruz kalmaz. Amerika'da hayvan gibi araçlar var. Onların altında bir kalsa, veya 3-4 tanesine çarpsa hurdaya döner.

    Araçların 21. yüzyılda 1900'lerdeki gibi tamamen çelik yapılmamasının sebebi kaza anında enerjinin emilerek yolculara hissettirilmemesidir. Temel amaç budur, o sebepten "kırılma hattı" denilen bir bulgu ortaya çıkmıştır.

    Fakat, bu olay sadece belirli bir km'ye kadar işe yaramakta. Belirli bir hızdan sonra ise dezavantajı var. Örnek olarak aracın üstüne ağır bir şey düştüğünde, kendinden ağır Cadillac Escalade, Lincoln Navigator gibi araçlara girdiğinde o zaman anlarsınız gerçek güvenlik değeri neymiş.

    Amerikan araçları bu konuda çok şanslı, onların şanssız oldukları nokta "kırılma noktalarının" olmaması. Bu sebepten ötürü yıllarca ncapte "başarısız" sayıldılar. Harbuki kendi memleketlerinde, kendi şartlarında çok daha başarılıydılar.



    arkadaşım ben pahalı ucuz yorum yapmadımki. dediğin gibi orada bütün arabalar ucuz bak burda mercedes E320 cdi 51825 dolar diyor. ona göre fiyatı normal değilmi. ayrıca zaten o dediğin büyük araçlarla çarpışmak için zaten bırak jettayı hummer olsan ne yazar. sana karşı bişey demiyorumki. al san bak taze bi konu.
    http://forum.donanimhaber.com/m_11874364/tm.htm
    bide bu var
    http://forum.donanimhaber.com/m_7310072/tm.htm


    . zaten deminde dedimya küçük sınıf diye geçiyo. kendi sınıfında değerlendir.

    Kendi sınıflarında karşılaştır ne demek? Trafikte illa kendi sınıfındaki araçlarlamı çarpışacak? Bu arada o 2 konudaki resimlerin çoğu fake, bilgi yok bir şey yok nereden inanalım.




  • Orjinalden alıntı: As cos





    The Renault-AMC marketing effort in passenger cars was not as successful compared to the popularity for Jeep vehicles. This was because by the time the Renault range was ready to become established in the American market, the second energy crisis was over, taking with it much of the trend for economical, compact cars. Renault sold some interesting models in the USA in the 1980s, especially the simple looking but fun Renault Alliance GTA (Renault 9) and GTA convertible � a real automatic-top convertible with a simple but clean euro-style design featuring a gently sloping hood, as well as a 2.0 L engine - big for a car of its class; and the ahead-of-its-time Renault Fuego coupe; Renault sold other models in the US during the 1980s. However, Renault sold AMC to Chrysler in 1987 after the assassination of Renault�s chairman, Georges Besse. The Renault Medallion (25 in Europe) sedan and wagon was sold from 1987 to 1989 through Jeep-Eagle dealerships. Jeep-Eagle was the new division Chrysler created out of the former American Motors. However, Renault products were no longer imported into the United States after 1989.


    eyvallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QamiQaze -- 28 Ocak 2007; 1:33:31 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.