Şimdi Ara

Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
1
Favori
19.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orjinalden alıntı: TSMC


    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    Orjinalden alıntı: TSMC


    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne



    arkadaşım ben pahalı ucuz yorum yapmadımki. dediğin gibi orada bütün arabalar ucuz bak burda mercedes E320 cdi 51825 dolar diyor. ona göre fiyatı normal değilmi. ayrıca zaten o dediğin büyük araçlarla çarpışmak için zaten bırak jettayı hummer olsan ne yazar. sana karşı bişey demiyorumki. al san bak taze bi konu.
    http://forum.donanimhaber.com/m_11874364/tm.htm
    bide bu var
    http://forum.donanimhaber.com/m_7310072/tm.htm


    . zaten deminde dedimya küçük sınıf diye geçiyo. kendi sınıfında değerlendir.

    Kendi sınıflarında karşılaştır ne demek? Trafikte illa kendi sınıfındaki araçlarlamı çarpışacak? Bu arada o 2 konudaki resimlerin çoğu fake, bilgi yok bir şey yok nereden inanalım.

    illa kendi boyuna göre çarpışamaz elbette öyle bişey söyleyenmi oldu. resim fakemi bilmem ama resimde görüldüğü gibi büyüğünde büyüğü var. kategori derken kasdım buydu. hummer bile büyüğünün yanında güvensiz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Öyle diyorsan tamam oldu o zaman, hoş ben hiç bir Abd filminde sokaklarda öyle bir araç görmedim ama. Hep dev gibi arabalar vardı.

    Bu arada fiyatları epey ucuzdur o jettaların, ondan tercih ediliyor olabilir. Sonuçta güvenlik testlerinden iyi not almış olabilir ( Bana göre değil ama )

    Neyse..Zaten abd'ye gidipte o araca binen...

    Sahsen abd ye gıttım ve cok fazla sayıda ebvet yanlıs duymadın cok fazla sayıda Vw arac gordum ayrıca adamların arac tercıhı cok garıp bn cok cok zengın bolgelerın dısında ıstanbuldakı kdr cok luks araba goremedım

    Amerıkan arabalarını cogunun ıscılıgı ve malzeme kalıtesı cok kotu BUna yenı ÇEROKEEEEEEE de dahıl bn olsam Eskı amerıkan muscle dısına araba almam abd den adamların devasa Pıckup hastalıgı war bu arada her yerde war nerdeyse bızdekı megane gıbı

    Vw gördün ama ne gördün, ona bakılırsa Avrupadada Abd araçları var. Ben yok demiyorumki. Bu arada, orada buradaki insanlar gibi araç için çok kasma kavramı yok.

    Bir adam ayda 3000$ alıyorsa, 72 ay vadeye girip 100.000$ araba almaz, gider 10.000$ araç alır. O sebepten ötürü İstanbul'dakinden daha az lüksmüş gibi görünür. Ama halbuki yalan, o araçlar motor olarak çok daha iyidir burdakinden. Araba orada prestij göstergesi değil.

    Bu arada, Amerikan araçlarının iç tasarımı bence çoğu araçtan daha güzel. O göreceli bir kavram.




  • neden yanlış çıktıki yazdığım. bi daha kopyalıyorum.

    illa kendi boyuna göre çarpışamaz elbette öyle bişey söylenmediki. resim fakemi bilmem ama resimde görüldüğü gibi büyüğünde büyüğü var. kategori derken kasdım buydu. hummer bile büyüğünün yanında güvensiz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne

    neden yanlış çıktıki yazdığım. bi daha kopyalıyorum.

    illa kendi boyuna göre çarpışamaz elbette öyle bişey söylenmediki. resim fakemi bilmem ama resimde görüldüğü gibi büyüğünde büyüğü var. kategori derken kasdım buydu. hummer bile büyüğünün yanında güvensiz.

    O resim fake. Zaten wrecked exotics'deki resimlerin %99'u zırva, saçma sapan.

    Kaç km ile çarpmış, nasıl çarpmış hiç bir bilgi yok. Photoshop'un nimetleri olsa gerek. En azından şu Touareg gibi 5-10 pozdan görüntü verselermiş daha iyi olurmuş. Gerçi oda inandırıcı gelmiyor bana ama. O touareg bence bomba yemiş.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Anlamıyorsunki. Benim teoremim başka bir şey.

    Bak baştan bir daha anlatıyorum, bu sefer iyi dinle.

    Ben şunu söylemeye çalışıyorum, bir kere senle "darbe emici malzemeler " konusunda anlaşalım. Araçlar biliyorsun, kırılma hatları denilen bir şekilde üretiliyor artık. Pc'ler yardımıyla, hangi parçaların ne zaman nasıl kırılacağı belirtiliyor. Yani aslında parçalar kırılacak şekilde tasarlanıyor, sadece "yolcu kafesi" güvenli yapılıyor.

    Olayda burada kopuyor. Benim teoremime göre, üreticiler bu uğurda "yolcu kabinini" de daha dayanıksız üretmekteler. Belki düz duvara karşı çarpmalarda iyi ancak,

    Mesela Vw Touareg 170 ile bir kaza yapmıştı ve araç ortadan 2'ye bölünmüştü?

    Aynı şekilde, Fifth gear'da 120 km/s hızla kaza yapan 300 sel'de en ufak bir parçalanma yoktu? Ancak içindeki adam o G kuvvetinden muhtemelen ölecekti...

    Ve...Araçların darbeyi emmesi uğruna, ön kısımlarının farklı şekilde üretilmesi sonucu, az bir hızda yapılan bir kazada bile, yaralanma olmasada aracın dağılarak çok masraf açması olası.

    Örneğin benim aracıma arkadan bir megane çarptı, hızımızda çok yüksek değilde, benim araçta "0" hasar var, onunki parça parça.

    Bir örnek daha vereyim, mesela merso'lar sağlamlıklarıyla ün yaptıklarından, tırların, kamyonların altlarına girdikleri zaman diğer araçlar gibi parça parça çıkmaz, daha az deforma olmuş çıkar. Çünkü bütün kasa "tamamen demirdir ".

    Fakat 5 yıldız alan bir aracı soktuğunuzda ezilmiş bir kola kutusu gibi olacaktır tahminimce.

    Ncap sadece araçları duvara karşı çarpıştırmıyormu?Yoksa benmi yanlış biliyorum, e peki diğer araçlar ne olacak?

    2000 kg'lik 4 yıldız bir araç ile 1000 kg'lik 5 yıldız bir araç çarpışır ise, 5 yıldız araçmı daha sağlam kalacak ?


    Zaten yıldızlar sınıflar da karşılaştırılır...

    Bunda bir sorun yok. NCAP in sitesini okursan bunu yazar zaten...


    Ama 4 yıldızlı bir araçla aynı sınıftan bi 5 yıldızlı çarğışırsa 4 yıldızdaki adam ölüyor. Hemde sanırım 65km hızla kafa kafaya girersen ölüyor...

    Yani sein dediğin yanlış değil şurada..

    Ben benim gözümle filan diyince mantıksız geldi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antiochos -- 28 Ocak 2007; 1:47:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne

    neden yanlış çıktıki yazdığım. bi daha kopyalıyorum.

    illa kendi boyuna göre çarpışamaz elbette öyle bişey söylenmediki. resim fakemi bilmem ama resimde görüldüğü gibi büyüğünde büyüğü var. kategori derken kasdım buydu. hummer bile büyüğünün yanında güvensiz.

    O resim fake. Zaten wrecked exotics'deki resimlerin %99'u zırva, saçma sapan.

    Kaç km ile çarpmış, nasıl çarpmış hiç bir bilgi yok. Photoshop'un nimetleri olsa gerek. En azından şu Touareg gibi 5-10 pozdan görüntü verselermiş daha iyi olurmuş. Gerçi oda inandırıcı gelmiyor bana ama. O touareg bence bomba yemiş.

    sen sağduyulu çıktın hiç olmazsa orda yorum diye insanlıktan uzak yazı yazıp sonra çevirmeye kalkmadın. tebrik ederim arkadaşım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_11807638/mpage_1/key_//tm.htm#11900975




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorDeAuX

    takmayin bukadar kafaniza

     Amerika da neden fransız otomobilleri satılmıyor?



    fransayi protesto ediyorum



    @nickime bakipta aldanmayin




    adam kendi kendini protesto ediyor

    üşenme de bari yeni nik al




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: gen. cerrah

    Amerika avrupa araçlarını takmıyorsa neden BMW , Mercedes , vw peynir ekmek gibi satıyor.


    Çok büyük modelleri tabiki tutuluyor. Mercedes zaten 3 sene önce Chyresler ile ortak oldu , artık Mercedes alman değil, amerikan.

    Ancak genede halkın tercihi hala o muscle car dediğimiz piskopat makinalardır. Zaten gerçek amerikanda odur.

    Vw derken, kimse gidipte orda Golf molf almaz, Passat'da almaz. Phaeton, nadir olarak Touareg ( Cayenne S Turbo orada ucuz ) vs vs.



    Ohaa.... Mercedes nereye amerikan oluyor yavaş!??!? Esas Chrysler alman oluyor bilgine sevgili arkadaşım! Crossfire'da kullanılan motor-yürüyen aksam-konsol 1996 has ve has alman SLK'dan alınmadır.. Sebring'de kullanılcak olan 2.0 140bg TDI motor VW'den alınmadır!! Chrysler 300c yine E-Class şasisinde geliştirilmiş ve 3.0lt CRD Mercedes-Benz motoru kullanmaktadır.. Amerikancı olabilirsin ama olayları kendi gözünde yorumlaman yersiz, Mercedes tamamen Almandır almanya'nın da gururudur, C-Class geliyor mayısta.. git araştır bakalım teknolojileri nerde geliştirilmiş nerde üretimi yapılıyor, amerikan olsa malzeme-işçilik kalitesi büyük bir hızla düşerdi ve A-Class'ta bile 3.0lt motorlar kullanırlardı ama malesef Mercedes-Benz hala Almandır, Chrysler de nerden baksan %20-30 alman kanı taşıyan modeller üretmektedir ha bu amerikalılar için iyi bir şey daha iyi arabalara binme fırsatı işte.




  • mercedes USAda ml serisini üretior.
  • Sadece ML değil aynı zamanda GL sınıfını da üretiyor çünkü oradaki talep çok daha fazla adamlar üretilen 10 GL'nin ancak 3 tanesini Avrupaya gönderceklerini açıklamışlardı zaten direksiyondan vites kolu büyük V8 motorlar iri karoser falan evet amerikan halkına hitap ediyor ama amerikan değildir yani mercedes-benz i kimse amerikalı yapamaz.. Megane II Sedan Tüm Avrupa'ya Bursa'dan ihraç ediliyor ama bu türk oldu anlamına gelmiyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Milleti şerefsiz de ondan satılmıyor


  • Onu monu bilmem de.Japon çok satıyor
  • orada yaşayan birine sormuştum neden japonlar çok tutuluyor diye çok uzun kmler(miller)i sorunsuz yaptıkları için demişti
  • Önce bi Jetta meselesini açıklığa kavuşturalım. Eskiden adı jetta olan modelin güncelden iki eski kasası buralarda vento diye satılırken ABD de jetta olarak devam etti, bi aralar Bora oldu adı orada yine Jetta idi, şimdi ise heryerde Jetta. Amerikada en iyi satan VW modeli Jetta dır zaten üretimin Meksikaya kaydırılma sebebi de odur. Avrupa da golf amerika da Jetta satar.

    Gelelim fransızlara, fransız üreticilerin üçü de (hatta Italyanlar için de aynı şey söz konusu) bir zamanlar ABD pazarına girmiştir. Ama sonuç fiyaskodur o ayrı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yilmaz101

    Önce bi Jetta meselesini açıklığa kavuşturalım. Eskiden adı jetta olan modelin güncelden iki eski kasası buralarda vento diye satılırken ABD de jetta olarak devam etti, bi aralar Bora oldu adı orada yine Jetta idi, şimdi ise heryerde Jetta. Amerikada en iyi satan VW modeli Jetta dır zaten üretimin Meksikaya kaydırılma sebebi de odur. Avrupa da golf amerika da Jetta satar.

    Gelelim fransızlara, fransız üreticilerin üçü de (hatta Italyanlar için de aynı şey söz konusu) bir zamanlar ABD pazarına girmiştir. Ama sonuç fiyaskodur o ayrı.





  • amerikanlar bu işten anlıyor...adamların altında mustang leri corvetteleri parayı basarak çatır çutur aldıkları bmw leri mercedesleri ve halk sınıfının da altında da taş gibi sorun nedir bilmeyen japon otomobilleri varken hurda fransızları kim ne yapsın orda....her zaman amerikan otomobil tüketicisini taktir etmişimdir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: speed need

    amerikanlar bu işten anlıyor...adamların altında mustang leri corvetteleri parayı basarak çatır çutur aldıkları bmw leri mercedesleri ve halk sınıfının da altında da taş gibi sorun nedir bilmeyen japon otomobilleri varken hurda fransızları kim ne yapsın orda....her zaman amerikan otomobil tüketicisini taktir etmişimdir

  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Milleti şerefsiz de ondan satılmıyor



    birinci neden bu olabilir ..

    ikinci nedende amerikalılar genelde büyük motorlu ve görüntü olarakta güzel arabaları tercih ederler..

    yollarda şu pejo nun 207 si citroen in bi modeli var aklıma gelmedi görüyomda bu iki firma sanki hangimiz daha iğrenç daha çirkin araba tasarlarız diye mi yarışıyo napıyo...

    yani kısacası amerikalılar işe yaramaz arabyı almıyorlar..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gen. cerrah

    Amerika gibi gelir durumu yüksek 300 milyon insanın yaşadığı bir yerde rekabetin bu kadar kızıştığı bir ortamda neden renault , peugeot ve citroen gibi markalar pazara girmez anlayamıyorum. Tamam amerikalılar japon hayranıdır. Honda civic i en çok satılan yaparlar. Ayrıca bu adamlar konfor düşkünüdür , fransız araçlarda konforlarıyla ön plandadırlar.



    sen zaten kendi sorunun yanıtını kendin vermişin.abd gelir düzeyi yüksek bi ülke.kendi araç ihtiyacını karşılayabilen + dışardan lüx oto satın alabilen bi ülke.fransız italyan arabaları ise anca yoklukta para verilip alınacak arabalar yani tc de bi dönem gerçek araba parasına satılan kuş serisi ve r12ler gibi.

    ayrıca amerikan trafik müsteşarlığınca testi geçemeyen arabalar abd trafiğine çıkamıyor.bunnarın içinde fiat ve fransız arabaları var.başlıca nedeni bu.yani amerikan halkı bu arabaları beğense bile ithalatı olmadığ için binemez.haa bi de fransızlar konforlu araçlar demişsin...amerikan standartlarına göre bi arabanın en azından otomatikvites olması gerek.yani konfor demiyorum.en en en uyduruk amerikan aracı bile standart otomatik üretilir.senin bu bahsettiğn fransızlar bırak konfor lüxü amerikan halk arabası standartlarından bile niteliksiz araçlar.




  • amerikalılar büyük lüks ve pahalı araçları sever ve tercih ederler. fransızlar ise şimdilere kadar böyle araçlar üretmediler. onlara göre israf anlamı taşıyor aslında haklılarda. bu kadar zengin olmalarına rağmen gösterişte onları geri bırakmıyormuyuz? ama yenilerde fransız markaların fikirleri değişmekte. görüyoruz ki arazi aracı üretmeye bile başladılar. renault ise amerika pazarına 2010 da girmeyi planlıyor. nissanı saymazsak tabikide.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.