Bildirim
AMG serisimi - M serisimi yoksa - RS serisimi (3. sayfa)
Versace Dylan Blue Edt 50 ml Erkek Parfüm : Amazon.com.tr: Kişisel Bakım ve Kozmetik
https://www.amazon.com.tr/dp/B01JG5UT64
4 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bmw nin M serilerini AMG ve RS ten ayırmak lazım. AMG ve RS standart modellerden farkı güçlü motorlar. Fakat M Power lar tamamen ayrı geliştirilen sadece daha güçlü değil her anlamda standart modelden farklı.
Ayrıca M Power lar kendinden daha güçlü RS ve Amg leri pistte rezil edebilen araçlar. Gaz tepkileri de cabası. -
sls amg nin karşısına m den hangi aracı koyabilirsiniz... -
M serisi daha seri devir çeviriyormuş gibi, merso eski amerikan muscle sporlara benziyor. benim tercihim hızlı devir çeviren olurdu. M diyorum -
-
-
Her ikiside. -
Havada karada AMG
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yıldızdan şaşma amg -
Türkiye'de maalesef hayal derecesinde fiyatlara satılıyor. Almanya'da oturuyor olsaydım AMG denerdim , 1 yıl kullanır M alırdım , sonra porsche modelleri vs. En çok hangisini beğendiysem o seriden devam ederdim heralde.
Yani marka fanatikliğim yok bu konuda , kullanmadığımız , sürmediğimiz araçlar hakkında fabrika verisine göre , pist verisine göre konuşmak yersiz oluyor. Bırak 400-500 hp lik canavarları , 200-250 hp lik aletlerin bile hakkını verebilen azdır aramızda.
Bu h sonu 200 ile bölünmüş yolda viraja girip sağlam çıkan insignia gördüm ben. Şimdi foruma konusunu açsam benim arabam insigniayı havada karada yer ama gerçekte kendi arabanın sınırlarına ne kadar yaklaşabiliyorsun o önemli. -
quote:
Orijinalden alıntı: orhansencag
Bmw nin M serilerini AMG ve RS ten ayırmak lazım. AMG ve RS standart modellerden farkı güçlü motorlar. Fakat M Power lar tamamen ayrı geliştirilen sadece daha güçlü değil her anlamda standart modelden farklı.
Ayrıca M Power lar kendinden daha güçlü RS ve Amg leri pistte rezil edebilen araçlar. Gaz tepkileri de cabası.
Standart modellerden farklı oluyor kısmını anlamadım ??
Fastestlap'tan ezilen M'leri de görebilirsin sen epey eskide kalmışın anlaşılan.. -
aynı başlık kaç kere daha açılacak herkes sevdiği aracı alsın soykırmaya gerek yok birbirimizi -
-
Hala dünyanın en hızlı atmosferik aracının kalbi.
///M POWER
-
quote:
Orijinalden alıntı: GaBaaR
quote:
Orijinalden alıntı: RAN99
biri rs mi dedi?
RS'den kasıt Auidi idi ama beğendiysen problem yok
Böyle bir aud iye hayır demezdim her halde ama arkadaşların dediği gibi AMG daha vahşi bir görünümü var..
-
bütünüyle ele alırsam ve illa birini seçeceksem amg yi seçerim. sl amg olsun, sls amg olsun, cl amg olsun g amg olsun bunların olayı bambaşka. üstelik atmosferik olayını devam ettirmesi de cabası.
audi ise performans açısından burda yazılanların aksine bazı modellerde üstün bile, üstelik yol tutuş olarak quattro kullanır, bmw veya mercedes le örneğin yanlama denilen şey çok normalken, audi yle yapmak için zorlamanız lazım aracı. quattro özellikle %60 arkaya-%40 öne güç aktarımıyla harika sistem yol tutuş için.
birde şu var, bmw m3 te bile turbo kullanmaya başladı, mercedes atmosterikte devam, audi ise rs3 modeli dışında bildiğim kadarıyla atmosferik. turboya geçilmesi büyük karizma çizilmesidir bana göre. bmw den zaten haz etmem, apaçi işi gelir bide bunu yapması tuz biber oldu benim için.
amg çok elit çok klas, audi de aynı şekilde klas ve karizmatik.
neden amg ? :
vsvs daha birçok mükemmel model..
teknik olarak güncel m3 coupe ve rs5 coupe yi karşılaştıralım mesela, sanılanın aksine audi bu işte varım diyor onun için koyuyorum;
m3
özellikler: (otomatik) 4000cc - 420 HP - 400 NM - 1675 kg - 0-100: 4,6sn - arkadan itiş - v8 atmosferik motor
rs5
özellikler: (otomatik) 4200cc- 450 HP - 430 NM - 1820 kg - 0-100: 4,5sn - quattro - v8 atmosferik motor
fiyat olarak: abd de c 63 amg, m3 coupe ve rs5 coupe arasından rs5 bu ikisinden 10.000usd daha pahalı deniliyor.
son olarak amg diyorum fakat audi yide es geçmeyiniz diyor ve şu inceleme video sunu ekleyip toz oluyorum:
-
quote:
Türkiye'de maalesef hayal derecesinde fiyatlara satılıyor. Almanya'da oturuyor olsaydım AMG denerdim , 1 yıl kullanır M alırdım , sonra porsche modelleri vs. En çok hangisini beğendiysem o seriden devam ederdim heralde.
Yani marka fanatikliğim yok bu konuda , kullanmadığımız , sürmediğimiz araçlar hakkında fabrika verisine göre , pist verisine göre konuşmak yersiz oluyor. Bırak 400-500 hp lik canavarları , 200-250 hp lik aletlerin bile hakkını verebilen azdır aramızda.
kesinlikle haklısın -
rihanna nın 3.50 sn sinde gizli yanıtım :)
http://www.izlesene.com/video/rihanna-m-official-tilla-video/3732081
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARNİNG -- 24 Ekim 2012; 17:24:30 > -
quote:
Orijinalden alıntı: McLaren64
Hala dünyanın en hızlı atmosferik aracının kalbi.
///M POWER
Pistte en hızlı atmosferik aracın kalbi
-
quote:
Orijinalden alıntı: trapspeed
quote:
Orijinalden alıntı: McLaren64
Hala dünyanın en hızlı atmosferik aracının kalbi.
///M POWER
Pistte en hızlı atmosferik aracın kalbi
Bu aracı satıyorlar mı? Satın alıp kullanan var mı? McLaren F1 Satılıp kullanılmış bir araç ve geçebilen bir araç üretilemedi.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X