Şimdi Ara

Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Orta kısmı yaylı amortisörlü,
    Önde teleskobik çatallı amortisörlü,
    Arka ve ön disk frenli,
    Selesi geniş ve rahat,
    Yere alçak,
    Koldan dönmeli vites atma,
    32 vitesli,
    Arka oturağı olan,
    Çamurluklu,
    Arka,ön ve stop lambası olan, dağ bisikleti arıyorum. Ne önerirsiniz?



  • terminatorm T kullanıcısına yanıt
    1-Tavsiye verebilmemiz için önce fiyat aralıgını belırlemelısınız.
    2-Çamurluk , on arka stop lambası aksesuardır kendiniz almalısınız.
    3-32 vitesli bisiklet yok diye biliyorum.Maksimum 30 vites alabilirsiniz.
    4-Eğer dağ bayıra çıkmayacaksanız disk fren gereksiz ve hantal olur.V fren işinizi görür.Eğer cıkıcam diyorsanızda hidrolik disk fren bakmalısınız.Hem daha hafif hemde daha güçlüdür.
    5-Arka amortisör gereksiz güç kaybına neden olur.Bu nedenle sadece ön amortisörlü bisikletlere bakmalısınız.
    6-Sizin bu anlattığınız tarifler bakarsak çelik bisiklet istiyorsunuz.Bu bisikletler en az 15-16 kg olur.Birde disk frenle beraber 17-18-19 u bulur.Buda performansı aşırı şekilde etkiler

    Eğer 500-600 TL bütçeniz varsa tarifinize göre aliminyum bir bisiklet bulabiliriz.Aliminyum la çeliğin farkınız anlamak için forumları takip edebilirsiniz.
  • her şey tamamda 32 vitesli bisiklet nasıl oluyor onu anlamadım.


    Bu arada en yakın Kiler markete bakarsan aradığın bisiklete yakın bir bisiklet bulabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Tesla- -- 6 Aralık 2014; 13:04:00 >
  • Bianchi adrenaline in kadrosunda 8x4 diye bir yazı var, ben neyi temsil ettiğini anlayamadım ama bilmeyenler onu 32 vitesli sanıyor.
  • arbforce1 kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir desendir pek takılmayın.Arka ve ön dislilerin sayısını çarpın anlarsınız.Bütcenizi hala söylemediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütçe 2000-2500 tl. Dağa çıkmak ve hızla yokuş aşağı inmek amaçlı. Asfalt yokuş aşağı inmekte dahil. Bu yüzden 32 vites istiyorum. Aradığım profesyonel bir dağ bisikleti.Ön ve arka mutlaka amortisörlü istiyorum. Kaya engelleri çok zorluyor ve torku mahvediyor. Güç kaybı oluyor biraz evet ama pedalları daha fazla çevirirsen engel tanımıyor. Yaylar esnediğinde pedallara aktardığım güç aldığım yola göre biraz geç tekerlere aktarılıyor ama hızlı davranınca önündeki engeli rahatlıkla aşabiliyor. Yayların bu özelliğini seviyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fnr67

    1-Tavsiye verebilmemiz için önce fiyat aralıgını belırlemelısınız.
    2-Çamurluk , on arka stop lambası aksesuardır kendiniz almalısınız.
    3-32 vitesli bisiklet yok diye biliyorum.Maksimum 30 vites alabilirsiniz.
    4-Eğer dağ bayıra çıkmayacaksanız disk fren gereksiz ve hantal olur.V fren işinizi görür.Eğer cıkıcam diyorsanızda hidrolik disk fren bakmalısınız.Hem daha hafif hemde daha güçlüdür.
    5-Arka amortisör gereksiz güç kaybına neden olur.Bu nedenle sadece ön amortisörlü bisikletlere bakmalısınız.
    6-Sizin bu anlattığınız tarifler bakarsak çelik bisiklet istiyorsunuz.Bu bisikletler en az 15-16 kg olur.Birde disk frenle beraber 17-18-19 u bulur.Buda performansı aşırı şekilde etkiler

    Eğer 500-600 TL bütçeniz varsa tarifinize göre aliminyum bir bisiklet bulabiliriz.Aliminyum la çeliğin farkınız anlamak için forumları takip edebilirsiniz.

    Önerileriniz için teşekkürler.




  • terminatorm T kullanıcısına yanıt
    İstediginiz bisikleti anladım fakat asfalt surusu icin hic uygun degil.Bu bisikletler hakkında pek bilgim yok tek tavsiye edebilecegim
    Specialized
    Trek
    Scott marka bisikletlere bakmanız.Aman birde Fullface kask ve dizlik almayı unutmayın.İstediginiz bisikletin asıl amacı dağ inisleri oldugu icin cok tehlikeli.Sehrinizde yuksek daglar , inis icin uygun yerler varmı once bunu arastırın.Yada durumum musait Uludağ Kartepe gibi mekanlara sürekli giderim derseniz yine alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bisiklet herşeyi sil baştan yazdırır tıpkı fizik yasaları gibi. Müthiş.
     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)
  • Sedona 950 derim ben. Orta kısmı amortisörlü değil ama sağlam bisiklet. 30 vitesli, eğer bütçen de 2500 tl ise gayet uygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deli Memed

    Sedona 950 derim ben. Orta kısmı amortisörlü değil ama sağlam bisiklet. 30 vitesli, eğer bütçen de 2500 tl ise gayet uygun.

    Bu bisiklette çok güzel. Birçok bisiklet markası var. Bu yüzden tavsiyeleriniz çok önemli benim için. Özellikle bisiklet sürenlerden tavsiye beklerim.
  • 2000 tl veripte orta amortisorlu almak bence mantıksız. Siz aşırı pro degilseniz duz kadro alın sadece on amortisorlu o fiyat bandında rr 8.3 mukkemmel diyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Henüz fazla tecrübem yok. Ama orta amortisör olmadan bisiklete bindim uzun zaman. Kalça ve bel ağrısı yapıyor. Bu yüzden amortisörsüz bisiklet sürmek bana ders olmuş durumda. Arkada amortisör sarsıntılara çok iyi geliyor. Uzun mesafe sürüşlerde bel ve kalça ağrısından 2 gün yataktan kalkamıyorum ve vücudum hamlıyor. Amortisör en azından bu ağrıları aza indirgiyor. En azından dikey kuvvetler doğrudan vücuda iletilmiyor. Soft sürüşleri zaten seviyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terminatorm -- 10 Aralık 2014; 22:17:28 >
  • Eğer tecrüben yoksa orta seviye bir bisiklet alıp ihtiyacını belirleyip ona göre parça değişiklikleri yapabilirsin. Bütçenide yüksek tutmana gerek kalmaz böylece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terminatorm

    Bütçe 2000-2500 tl. Dağa çıkmak ve hızla yokuş aşağı inmek amaçlı. Asfalt yokuş aşağı inmekte dahil. Bu yüzden 32 vites istiyorum. Aradığım profesyonel bir dağ bisikleti.Ön ve arka mutlaka amortisörlü istiyorum. Kaya engelleri çok zorluyor ve torku mahvediyor. Güç kaybı oluyor biraz evet ama pedalları daha fazla çevirirsen engel tanımıyor. Yaylar esnediğinde pedallara aktardığım güç aldığım yola göre biraz geç tekerlere aktarılıyor ama hızlı davranınca önündeki engeli rahatlıkla aşabiliyor. Yayların bu özelliğini seviyorum.

    Az güçle çok pedal çevirmenin vites sayısı ile doğrudan alakası yok.

    20 vites bisiklet ile 32 vites bisiklette pekala en düşük viteste aynı derece güç isteyebilir.
    Bunun ön dişlilerinin en ufağının diş sayısı ve arka dişlilerinin en büyüğünün diş sayısı ile alakası var.

    Tabi vites sayısı çok olunca vites geçişleri daha tatlı olur ama fazla abartı vites sayısı olunca bu sefer gitmek istediğiniz vitese gidene kadar baya bir zaman geçiyor. Mesela yokuş inişlerinde..


    Diğer yandan asfaltta kalça ve bel ağrısı yaşıyorsanız bu kesinle bisikletin boyunun size uymamasından veya düzgün ayarlanmamış olmasından kaynaklanır.
    Benim bisikletimin hiç bir yerinde amortisör yok kullandığım günden beri hiç ağrı yaşamadım üstelik her gün 25 yol gidiyorum, bazı hafta sonları 100km den fazla yol yaptığım oluyor.




  • düşünen olursa satıyorum 1 aylık çok az kullandım

     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)

     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)

     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)

     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)

     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)

     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)

     Amortisörlü Dağ Bisikleti (Önerilerinizi Bekliyorum)




  • vitesler xtr di olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • terminatorm T kullanıcısına yanıt
    maksimum ne kadar cıkıyosun para olarak?
    specilized demo 8 al
    veya giant faith
    ama bunlar 7 bin tl ve üzeri bisikletler anladıgım kadarıyla downhill meraklısısın o yüzden çift amortisör istiyosun

    param yok dersen rockrider 6.3 alıyosun sonra yükseltme yapıyosun ben öyle yapıyorum şuan 8.1 üzerindeki üst düzey parçaları
    ona aktarıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.