Şimdi Ara

AMT şanzımanı test ettim. 123000 Tl Yeni Hyundai i10 1.2 Amt Elite Alınır mı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
1
Favori
17.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    pardon evet doğrusu hyundai palisade olacak..
  • Drive by wire sisteminin sonunda yerini elektronik gaz kelebeğine bıraktığına sevindim,yıl olmuş 2020 artık bu tarz ilkel sistemler olmamalı.i10 sınıfının lideri konumunda gördüğüm bir araba ama gel gör ki fiyatlar.Böyle bir fiyat yok yani.Bu fiyata atmosferik motor,tek kavramalı ilkel şanzıman,a sınıf bir araba alacağıma araba almam daha iyi.Test profesyonel olmuş,böyle konuların çoğalması dileklerimle kendi adıma teşekkür ederim..
  • A segment 123K
  • isetta_1955 kullanıcısına yanıt
    Değiştirmedik henüz. Trigerde degismedi halen. Servis bakımlı aracımız zamanı gelince her işlemi serviste yapılıyor.
  • Spacestar alınabilir bunun yerine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astegon

    A segment 123K
    Euro 7 lira değilde 3.5 lira olsa herkes rahatlar ama bu rezalet ekonomi ile bu günler bile aranır hale gelecektir fiyatlar açısından.
  • En kötüsünümü test ettin, daha üst donanımı olanlar var yoksa türkiye de yokmu
  • Adorer kullanıcısına yanıt
    En üst paket en iyi motor şanzıman ikilisini test etmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Bir de Allah gani gani rahmet etsin alanlara
  • Kalkıştaki titreme bu Amt'de de mi var?

    208'in leş yarı otomatiğinde de var. Ayrıca düşük devirde yani 2000 devir altı robot vites değiştirince tork alana kadar titriyor araç. Evlat olsa sevilmeyecek şanzıman türü ama illa otomatik olsun diyenler için yapacak birşey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Mart 2020; 20:12:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Diğer firmalar tork konvertörü geliştiriyorlar yada cvt ye geçiyorlar.Hyundai tork konvertöründen yarı otomatiğe geçmiş.İntihar dalışı yapmışlar.
    Aynı intiharı dizelerde çift kavramaya geçerek de yapmışlardı. Tebrik etmek lazım. Yazık gerçekten.
  • Yeni çıkardığı elantra Hybrid aracında da gene çift kavramaya yer vermiş. Bu adamlar aktarma organları konusunda hata yapıp duruyorlar
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Bu titreme normalden uzun süre varsa Clutch diski de daha hızlı aşınıyor demek olması lazım. Yarı otomatikler bundan mı kolay bozuluyor daha çok bakıma ihtiyaç duyuyor deniyordu?




    Bu arada konudaki araba $ ~6₺ iken 123000₺ , 20500$ imiş


    $ şimdi 18.5₺ ~18.5/6 *123000 = 381000₺ pek değişen bir şey olmamış.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.