Şimdi Ara

Amt vs Cvt vs Dsg hangi şanzıman daha iyidir (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
7.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: transverse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: transverse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: transverse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: hay2010

    Düşük yakıt tüketimi

    Sorunsuzluk

    Sarsıntısız geçiş



    Bu üç kriter benim için önemli, bunları karşılayan tek şanzıman var:



    CVT

    Onun için mi corolla cvt şehir içinde 10 litre yakıyor?

    Subaru xv cvt ankarada 7.5 litre yakıyorum surekli awd, 1.5 ton araba. Corollanın fazla yakması cvt nin ekonomik olmadığı anlamına gelmiyor maalesef, günlük kullanımda kalkış harici 2500 deviri dahi geçmeyen bir şanzıman, ekonomik olmadığını iddia etmek abes olur.

    Ben subaru mu demişim??

    corolla üstünden cvt nin ekonomik olmadığını ima etmişsin

    Yoo sen öyle anlamışsın. Ben orada "cvt corolla çok ekonomik" diyen arkadaşa corola ile ilgili cevap vermişim. Sen subaru marka aracınla ne alakalı üstüne alınıyorsun ki?

    "Cvt corolla çok ekonomik" gibi bir yazı okumadım ben nerede yazıyor iyice baktım onu da göremedim. Her ne kadar corollanın şehir içi 10 litre yakması cvt nin ekonomik olmadığı anlamına gelmiyor ise dsg nin şehir için 12 litre yakması da dsg nin ekonomik olmadığı anlamına gelmiyor.

    Yav he he, 12 yakan(yalan) dsg ekonomik değilmiş de, 10 yakan corolla ekonomikmiş. NE kafası bu, ayran mı?

    İki aracı da kullandım, birine sahip oldum. Şehir içinde 1.2tsi dsg 7-7,5la geziyor. Corolla, auris ise 10-12 litre arası... Günümüzde 9 litre üzeri bir değer böyle küçük motorlu araçlar için kabul edilebilir bir değer değil.

    Ya sen algılama özürlü veya okuma özürlü falan mısın :)

    1- Ben, "Corolla ekonomik" demedim,

    2- "DSG ekonomik değil" de demedim.

    Yazdıklarımı tekrar okursan anlatmak istediğimin sadece bunlar olduğunu anlamalısın;

    1- CVT Corolla'nin şehir içinde 10 litre yakması, CVT'nin ekonomik olmadığı anlamına gelmiyor diyorum. Bir otomobilin tüketimini sadece şanzımana odaklamak "küçük kafalı" insanın işidir. Yani bu söylediğin, 991 Turbo S şehir içinde 20 litre yakıyor o zaman PDK hiç ekonomik bir şanzıman değil demek gibi bir şey, IQ'sı 3 haneli olan her birey bu konuda hem fikirdir benimle :)

    2- "DSG ekonomik değil" demedim, aksine yukarıda yazdığımı tekrar okursan şehir içi 11-12 litre yaksa bile "DSG ekonomik bir şansıman değil" diyemezsin zira şehir içi kullanım alışkanlıları, motor, trafik akışı gibi onlarca etken tüketime şanzıman faktöründen kat ve kat fazla etki ediyor. Kaldı ki TSi-DSG uyumu en ekonomik çift kavrama-turbo besleme uyumlarından biri olduğunda hemen hemen herkes hemfikirdir.




    Şu mesajı gerçekten attığıma ve bu açıklamayı yaptığıma inan senin adına ben utandım, okuduğunu idrak edemiyorsan bence klavyeyi eline hiç almamalısın.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.