Şimdi Ara

Amt vs Cvt vs Dsg hangi şanzıman daha iyidir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
7.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amt , Cvt , Dsg şanzımanların hangisi daha sorunsuz hangisi daha konforlu hangisinin vites geçişleri kolay ve hissedilmeyecek şekilde hangisi daha seridir , sizlerin görüşlerini bekliyorum bu konu altına



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Berkay. -- 26 Temmuz 2017; 12:44:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sorunsuzlukta bana kalırsa AMT

    ama en dandiği de AMT en konforsuzu da AMT en yavaşı da AMT vs vs vs

    En iyisi DSG ama en sorunlusu da DSG.

    Kişiye kalmış gerisi. Ben araç kullanırken zikir çekmeyi seviyorum dersen AMT alıp devam derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 26 Temmuz 2017; 12:41:48 >
  • Cvt hakkında görüşleriniz nelerdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunların içerisinden kesinlikle en rahat, konforlu ve seri olanı DSG. AMT bilmiyorum ama CVT Honda Civic RS'de denedim, şu devirde kullanılacak şanzıman değil bana kalırsa.
  • Mitsubishiciler AMTye mükemmel diyorlar doğru mudur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Berkay. -- 26 Temmuz 2017; 13:44:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .Berkay. . kullanıcısına yanıt
    Parasına göre iyi bir şanzıman. Mukemmel falan degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konfordan kastiniz vites gecislerinde sarsinti olmamasi ise hic bir sanziman herhalde cvt den daha konforlu olamaz. Zira vites filan yok dolaysiyla sarsintida yok.



    Agresif kullanim harici her tur kullanimda da surucusunu mutlu eden bir sanziman.



    Amt 9 yil kullandim tek kavramalilar icindeki en basarili sanziman. Ne sikisik trafikte isinir ne kitlenir vb. Sanziman robotu en az 100 bin km sorunsuz calisir baski balatada oyle. Degisim ucretleride diger tek kavramalilar kadar.



    Dsg kullanmadim kardesi edc kullandim, guzel konforlu fakat baski balata maliyetleri ucuk kacik.



    Sahsi siralamam cvt amt dsg olurdu. En masrafsiz siralama bum Benim saliselerse vites degisimine ihtiyacim yok olanlar dsg yi basa koyabilir.



    Amt ise kullanirken cok eglendigim bir sanzimandi surekli manuel modda kullandim diyebilirim.



    7 aydir cvt kullaniyorum edc den bir eksigini gormedim. Sadece hizlanmasi biraz yavas ama arabanin 1.2 olmasininda etkisi vardir kanimca.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En hızlılar çift kavramalar, dsg ulaşılabilir markalarda bulabileceğiniz en iyi çift kavrama şanzıman, sonra hyundai dct, tabiki ferrarideki getrag, porschedeki pdk çok daha hızlılar ama onlar ulaşılır şeyler değil.

    En pürüzsüzlüzler kayışlı ve zincirli sistem cvtler, Ulaşılabilir araçlar içinde benim gördüğüm en iyi cvt yeni honda civicteki tork konvertölü özel tip cvt.

    En uzun ömürlüler Tork konvertörlü otomatikler. Tork konvertörlüler eskisi de yeniside oldukça konforlu, sağlam, ama en iyisi bmwdeki steptronic tork konvertörlü olan zf8. crvdeki zf9da gayet iyi.

    En sarsıntılı ve kötü şanzımanlar robotize tek kavrama yarı otomatikler. psa grubunda.

    En kısa ömürlü şanzıman çift kavramalılar, çalışma mantıklarından dolayı uzun ömürlü olma ihtimalleri de yok zaten. İkinci olarak robotize tek kavramalar, basitçe manuel vitesin otomatik debriyajlıları, kavram aömürleri oldukça kısa.

    En keyifsiz psa grubundaki robotize tek kavramalar ve toyotalardaki cvt.

    Şehir içinde en pürüzsüz sürüş cvt.

    Genel anlamda en pürüzsüz sürüş cvt, çift kavrama ve iyi tork konvertörlüler.

    En keyifli tabi ki çift kavramalar.

    En mantıklısı modern tork konvertörlüler eat6, zf8-9 muhtemelen kianın getireceği yeni 9 ileri tork konvertörlü, Hondalardaki yeni nesil cvtler.

    En uzak durulası robotize tek kavramalar ve manuel vites sistemler. Sportif amaçla üretilmiş güçlü bir araç olmadıktan sonra manuel vitesin modern sistemlere göre çok eksisi var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    En hızlılar çift kavramalar, dsg ulaşılabilir markalarda bulabileceğiniz en iyi çift kavrama şanzıman, sonra hyundai dct, tabiki ferrarideki getrag, porschedeki pdk çok daha hızlılar ama onlar ulaşılır şeyler değil.

    En pürüzsüzlüzler kayışlı ve zincirli sistem cvtler, Ulaşılabilir araçlar içinde benim gördüğüm en iyi cvt yeni honda civicteki tork konvertölü özel tip cvt.

    En uzun ömürlüler Tork konvertörlü otomatikler. Tork konvertörlüler eskisi de yeniside oldukça konforlu, sağlam, ama en iyisi bmwdeki steptronic tork konvertörlü olan zf8. crvdeki zf9da gayet iyi.

    En sarsıntılı ve kötü şanzımanlar robotize tek kavrama yarı otomatikler. psa grubunda.

    En kısa ömürlü şanzıman çift kavramalılar, çalışma mantıklarından dolayı uzun ömürlü olma ihtimalleri de yok zaten. İkinci olarak robotize tek kavramalar, basitçe manuel vitesin otomatik debriyajlıları, kavram aömürleri oldukça kısa.

    En keyifsiz psa grubundaki robotize tek kavramalar ve toyotalardaki cvt.

    Şehir içinde en pürüzsüz sürüş cvt.

    Genel anlamda en pürüzsüz sürüş cvt, çift kavrama ve iyi tork konvertörlüler.

    En keyifli tabi ki çift kavramalar.

    En mantıklısı modern tork konvertörlüler eat6, zf8-9 muhtemelen kianın getireceği yeni 9 ileri tork konvertörlü, Hondalardaki yeni nesil cvtler.

    En uzak durulası robotize tek kavramalar ve manuel vites sistemler. Sportif amaçla üretilmiş güçlü bir araç olmadıktan sonra manuel vitesin modern sistemlere göre çok eksisi var.

    Açıklamalar son derece tatmin edici de gardaş manuelden uzak durulmalı filan o niye çok mu masraf açıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cvt şanzıman tipinde multitronic ayrı tutmaz lazım.



    Düşük motor hacmindeki cvt de gitmeme hissi, devir yükseltme ve aşırı motor sesi olaylarını ozellikle 1800 motor hacimli motordaki multitronic şanzımanla hissetmezsiniz. Ayrıca multitronic s modda vites devrinin sanal olarak değiştiğini ve motor sesini artırıp azaldığını hissedersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    En hızlılar çift kavramalar, dsg ulaşılabilir markalarda bulabileceğiniz en iyi çift kavrama şanzıman, sonra hyundai dct, tabiki ferrarideki getrag, porschedeki pdk çok daha hızlılar ama onlar ulaşılır şeyler değil.

    En pürüzsüzlüzler kayışlı ve zincirli sistem cvtler, Ulaşılabilir araçlar içinde benim gördüğüm en iyi cvt yeni honda civicteki tork konvertölü özel tip cvt.

    En uzun ömürlüler Tork konvertörlü otomatikler. Tork konvertörlüler eskisi de yeniside oldukça konforlu, sağlam, ama en iyisi bmwdeki steptronic tork konvertörlü olan zf8. crvdeki zf9da gayet iyi.

    En sarsıntılı ve kötü şanzımanlar robotize tek kavrama yarı otomatikler. psa grubunda.

    En kısa ömürlü şanzıman çift kavramalılar, çalışma mantıklarından dolayı uzun ömürlü olma ihtimalleri de yok zaten. İkinci olarak robotize tek kavramalar, basitçe manuel vitesin otomatik debriyajlıları, kavram aömürleri oldukça kısa.

    En keyifsiz psa grubundaki robotize tek kavramalar ve toyotalardaki cvt.

    Şehir içinde en pürüzsüz sürüş cvt.

    Genel anlamda en pürüzsüz sürüş cvt, çift kavrama ve iyi tork konvertörlüler.

    En keyifli tabi ki çift kavramalar.

    En mantıklısı modern tork konvertörlüler eat6, zf8-9 muhtemelen kianın getireceği yeni 9 ileri tork konvertörlü, Hondalardaki yeni nesil cvtler.

    En uzak durulası robotize tek kavramalar ve manuel vites sistemler. Sportif amaçla üretilmiş güçlü bir araç olmadıktan sonra manuel vitesin modern sistemlere göre çok eksisi var.

    Tork konvertorlu cvt ler cok ozel degil aslinda 2009 dan beri nissanlarda kullanilan , benim aracimda da kullanilan jatco cvt 7 ler tork konvertorlu cvt lerdir.





    http://mirageforum.com/forum/showthread.php/656-Information-about-the-Mirage-CVT-%28Jatco-CVT7%29-operation-video-diagrams

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otomatik şanzıman deyince yeni nesil tork konvektörlü şanzımanların (ZF, EAT vs ) eline hiçbiri su dökemez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Otomatik şanzıman deyince yeni nesil tork konvektörlü şanzımanların (ZF, EAT vs ) eline hiçbiri su dökemez..

    Bu gün EAT6 308 ile 650km yaptım; şiir gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf ya da Aisin üretimi tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar gerçekten çok iyi ve sorunsuzlar. Bunlardan sonra tercihim cvt, son olarak ise çift kavramalılar(dsg,dct,edc,powershift gibi) olurdu. Çift kavramalıların kullanımı keyifli,ancak sorun çıkarma ihtimalleri özellikle de sıkışık trafik kullanımında yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 binliralık bir arabada Otomatik 150000 kmde fazla sorun çıkarmayacak keyifli şanzıman hangisidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşük yakıt tüketimi

    Sorunsuzluk

    Sarsıntısız geçiş



    Bu üç kriter benim için önemli, bunları karşılayan tek şanzıman var:



    CVT

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amt şanzımanı çok merak ediyorum, ancak bir türlü test etme imkanı bulamadım. Dsg ile Cvt arasında Cvt'yi seçerdim sanırım.
  • Hepainden iyi eat6 var. Sorunsuz sarsıntısız her bakımdan makul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Berkay.

    30 binliralık bir arabada Otomatik 150000 kmde fazla sorun çıkarmayacak keyifli şanzıman hangisidir

    Keyif ten kasit ne?



    Sarsintisizlik ise cvt, klasik tork konvertorlu.



    Yok surerken kontrol bende olsun manuel gibi kontrol edeyimse o fiyata tek kavramali.





    Ama tek kavramali sorun cikarabilir tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.