Merhaba, N11 mağdurları kulübüne yeni katıldım. N11 üzerinden Eksen Bilgisayar'a ait Magic Teknoloji mağazasından bir adet Asus Prime A620M-E anakart sipariş ettim ve gelen ürün görseldeki gibiydi, kutusu sağlamdı. Ürünü teslim aldıktan 20 dakika sonra iade talebinde bulundum, kullanıcı hatası diyerek iadeyi reddettiler ve yasal yollara girişmek zorunda kaldım. Bir anakart nasıl bu hale gelebilir? ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rodri -- 21 Şubat 2024; 21:0:29 > |
Anakarta ne olmuş olabilir?
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Akla tek ihtimal geliyor, o da; tecrübesiz birisi tarafından sadece 4 köşeden vida atılıp, anakartın diğer destek vida ayakları olmadan orta kısımdan, muhtemelen işlemci soğutucusu takılmak için hunharca bastırıldığı yönünde.
-
-
Servis point mi aman aman aman, yapmaları gereken sıfır laptopa sadece wifi driver yüklemekti. Canları sıkılıyor heralde laptopun içini açmışlar, açarken de metal kasayı çizip yamultmuşlar. Hafif pc den anlayan mahalle bilgisayarcısına götürseydim daha iyi servis hizmeti alırdım 😂
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
böyle ürünleri biraz fazla para alır bildiğim yerden alırım. sıkıntı çıktığında yaşadığın stres'e değmiyor aradaki fark. bu konuyla bir kez daha kanıtlanmış oldu bu. kim bilir ne kadar zamanınızı ve enerjinizi yiyecekler. yeni pc toplamanın verdiği heyecanın uçup gitmesi de cabası.
-
Geçmiş olsun eksen bilgisayar Kadıköy Şubesi zamannda güzeldi hiç sıkntı yaşamadım elden alışveriş yaparken.
Fakat son zamanlarda netten magic teknoloji adı altında satış yaptıklarından, bazı kişiler defolu kusurlu ürünleri satıp uygun fiyata iteliyorlar diye bir şeyler okuyup görmüştüm.
Para verip sıfır üründe böyle şeylerle karşılaşmak üzücü. Yukarda service point ile sorun yaşayan arkadaş gibi bnde sorun yaşamıştım o firma ile onlar sıkntılı firma servis malesef. Garantisi olan anakarta kullanıcı hatası deyip sıfırından fazla para istemişlerdi.
Konu sahibi arkadaşın yaşadının önüne bir nebze geçebilmek için açmadan önce ilk açılış videosu falan çekmek lazım , gerekli yerlere şikayette "kullanıcı hatası" dediklerinde kanıt olur.
-
Aynen, bir zevkimiz vardı, içine ettiler. Eksen Bilgisayar'ı güvenilir firma biliyordum, sorunsuz alışverişlerim de olmuştu. Kendilerine de söyledim. Bir de yol gösteriyorlar, tüketici hakem heyetine başvurup hakkınızı alabilirsiniz diye. Böyle bir pişkinlik...
-
Bundan sonra ne alırsam alayım ilk önce fotoğrafını çekeceğim. Adamlar beraber sipariş ettiğim işlemciyi de bildiğin balonlu poşete sarıp, bantlayıp anakartın kutunun içine koymuşlardı. Üzerine de not yazmışlardı, "İŞLEMCİ KUTUNUN İÇİNDEDİR" şeklinde. Benim asıl düşündüğüm, çok pahalı bir şey sipariş etsek ve böyle bir durumla karşılaşsak; derdimizi kimseye anlatamayacağız. N11 sitesi, mağazanın söylediklerini aynen söylemekten başka bir işe yaramıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rodri -- 23 Şubat 2024; 21:6:27 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X